Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pro L. z přebytku hravosti a radosti z kolekce nihil
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 13.11.2013 (01:47:25)
následující v kolekci>
Mrkla na mě.
"Herma-" začala.
"-frodit," zašeptal jsem něžně, až se hory zazelenaly a prskly mi pyl do voka.
"Tak tomu tedy říkáte?" hrozně posmutněla a já jsem věděl, že má pravdu, bosorka, že je to všechno na prd. Země pukla, vyletěl motýl a vysral se mi na rameno, ale já jakože nic, šli jsme ruku v ruce směr řeka, utopit se teda, ale šejdrem, tagzme to těsně minuli.
"Pře-přelude, vole, růžový sne, materialisto," začala mě po třech hodinách bezútěšné chůze osočovat a já jsem se bránil papouškováním, až jsme byli za chvíli celí zblblí, jak nám ta konverzace hezky jde a ubíhá.
Chvilku jsi hopkala, chvilku jsem hopkal, chvilku jsi hopkal, chvilku jsem hopkala. Hopkáním zaženete chmury i střečky, ale běda, když to přepísknete! Což se podařilo nám a dohopkali jsme až do HOSPODY.
Co to je:
Podíváte-li se doleva, jsou tam noviny.
VPravo visý paruka Hanastázie Tridibundy.
Přímo vpřímo popíjí pár prasat a
Za Vámi stojí jedno potetované na zadních tlapkách a točí pívo.
Jak jste si ráčili povšimnout, dvéře zmizely do fuč a okno na toaletách je zamřížované, aby bosorka nemohla bez placení ven a cliftoni bez pozvání dovnitř.
"Poleva mě hruza, gdyž vidim ty mlady takle chlastat," smrká do kapesníku prase za výčepem, ale dnes ho nevnímáme, s hlavou v hajzlu hrajeme si na řeku, ten vajgl už není obyčejný vajgl, je to vajgl uvězněný ve víru pod jezem a občas naráží do našich kostí, pečlivě očištěných prehistorickými rybami, co je chemička opět probudila k životu.
Hosté se baví po svém:
"Oliž ten grapefruit, dovolíš, tak už ho oliž."
"Není přec malinko nahořklý, matinko?"
"Není-liž, tak už honem liž!"
Další hráli pastorale, aneb:
24 dobrých figurek a
tři zlé
proti sobě na rozkvetlé louce.
Vzadu se krčil Vlastík a škrábal na zeď básň, která začínala:
"Já jsem zkoušel žít podle Ladislava Klímy"
a jelikož je takový způsob života vůkol neospravedlnitelný, Vlastík brzy zmizí a s ním i bosorka, která je podobného založení, jsou jen přeludy snu, zatímco ostatních (=pomůcek skutečnosti) se nejspíš nikdy nezbavíme.


Poznámky k tomuto příspěvku
Folavril (Občasný) - 14.11.2013 > Skvělé!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 14.11.2013 > Folavril> Wolf se pomalu přetáčel, protože chtěl změnit polohu. Ani na chvíli nechtěl ztratit kontakt s trávou. Pravá ruka hledala oporu a vtom nahmatala srst nějakého nehybného zvířete. Rozevřel doširoka oči, aby je ve tmě lépe viděl.
"Mám tady vedle nějaké roztomilé zvířátko," řekl.
"Děkuji...," odpověděla Folavril.
Smála se tichounce do hrsti.
"Nemyslím tím tebe," řekl Wolf, "toho bych si všiml. Je to krtek... nebo krtčátko. Nehýbá se, ale je živé..., podívej se, poslouchej, co dělá, když je hladím."
Krtče začalo příst. Červená očka se mu leskla jako bílé safíry. Wolf se posadil a položil je Folavril na hruď, právě tam, kde začínaly šaty, pěkně mezi prsy.
"Jak je hebké!" řekla Folavril.
Usmívala se.
"Je tu člověku dobře."
Wolf se znovu zvrátil do trávy. Mezitím již přivykl tmě a začínal vidět. Několik centimetrů před ním ležela pokojně Folavrilina hladká a světlá paže. Sklonil hlavu a zavadil rty o temný stín loketní jamky.
"Fol..., jsi krásná!"
"Nevím...," zašeptala, "je mi dobře. Co kdybychom tu zůstali přes noc?"
"To bychom mohli. Zrovna mě to před chvílí napadlo."
Přitiskl tvář k Folavrilinu trochu kostnatému rameni, - byla ještě příliš mladá.
"A až se ráno probudíme, budeme samý krtek," řekla ještě.
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 13.11.2013 > zdravím po dlouhé době!
Doporučil 
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 13.11.2013 > Mlž Svatý> No ne, ty ještě žiješ. :-) Tento text tě zdraví také po delší době, jest zde jen z jakéhosi L. vyššího (s/vý)myslu, já už nějaké ty dva roky nepíšu, mrdá mi v hlavě. :-)
<reagovat 
 čtenář prvok nanebevzatý - 16.11.2013 > Mlž Svatý> Tý jo! Ty se taky přihlásíš jenom když chceš? Ti ostatní bez depky nestojej za to?
<reagovat 
Smutná blecha (Občasný) - 15.11.2013 > Klobouk dolů. Dokonalé!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 23.11.2013 > Smutná blecha> Ale houby.. :-) Proč seš smutná?
<reagovat 
čtenář čidlo - 23.11.2013 > A co na to říká L.?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter