Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pro L. z přebytku hravosti a radosti z kolekce nihil
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 13.11.2013 (01:47:25)
následující v kolekci>


 Uther Pendragon (Občasný) - 14.11.2013 > Folavril> Wolf se pomalu přetáčel, protože chtěl změnit polohu. Ani na chvíli nechtěl ztratit kontakt s trávou. Pravá ruka hledala oporu a vtom nahmatala srst nějakého nehybného zvířete. Rozevřel doširoka oči, aby je ve tmě lépe viděl.
"Mám tady vedle nějaké roztomilé zvířátko," řekl.
"Děkuji...," odpověděla Folavril.
Smála se tichounce do hrsti.
"Nemyslím tím tebe," řekl Wolf, "toho bych si všiml. Je to krtek... nebo krtčátko. Nehýbá se, ale je živé..., podívej se, poslouchej, co dělá, když je hladím."
Krtče začalo příst. Červená očka se mu leskla jako bílé safíry. Wolf se posadil a položil je Folavril na hruď, právě tam, kde začínaly šaty, pěkně mezi prsy.
"Jak je hebké!" řekla Folavril.
Usmívala se.
"Je tu člověku dobře."
Wolf se znovu zvrátil do trávy. Mezitím již přivykl tmě a začínal vidět. Několik centimetrů před ním ležela pokojně Folavrilina hladká a světlá paže. Sklonil hlavu a zavadil rty o temný stín loketní jamky.
"Fol..., jsi krásná!"
"Nevím...," zašeptala, "je mi dobře. Co kdybychom tu zůstali přes noc?"
"To bychom mohli. Zrovna mě to před chvílí napadlo."
Přitiskl tvář k Folavrilinu trochu kostnatému rameni, - byla ještě příliš mladá.
"A až se ráno probudíme, budeme samý krtek," řekla ještě.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Uther Pendragon
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter