Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
2
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 6.12.2020 (12:57:16)
PRO ZLODĚJKU A DEBILNÍ VARGOŠKU - CHCI JEN KOMENTÁŘE K DÍLU, NIC VÍC, ŽÁDNÝ VÝSTŘIKY MINDRÁKŮ HOVAD A ZAKOMPLEXOVANEJCH ČŮRÁKŮ, na to ti seru, prašivá svině!


Poznámky k tomuto příspěvku
Diaz (Občasný) - 6.12.2020 > Myslim, že Kodet otevřel naprosto legitimní téma! Trochu se bojím, že ženský nemaj ani odvahu, ani inteligenci se zapojit do debaty o těchto problémech a o hejty shemaleho nestojíme. Kodet prostě opět boduje a já jsem osobně nadšenej a budu se těšit na další.
A to ale ještě není ta tvá kniha??
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2020 > ahoj julo. a příjemný zbytek života ti popřát můžu? děkuji. tvá bohunka
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.12.2020 > já ti děkuju, Kodete, je to pravdivý až mrazí. Hodně mi to připomíná slova velezkušenýho juliána, musím se ho u sklínky skleněný dnes zeptat, jestli to náhodou nepsal on.

Mámtaky vzkaz pro čobolku... Když nemáš co říct k tématu, tak drž PÍČU! Nikdo neni na tebe zvědavej, krávo cikánská s kokotom jako žížala!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > analfagot> A kde se chytá píča? Není to v té knížce někde popsané? To by to pak nemusel být jen třetiřadý odvar MGTOW kvílení, ale i učebnice ženské anatomie.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 6.12.2020 > souhlas, ženský jsou vychcaný d...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > ZDŠ Litovel 9A> naděl si nudlo, naděl, nikdo jinej to za tebe neudělá:)))
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.12.2020 > ZDŠ Litovel 9A> Bohužel, máte pravdu. Ideální je, neukázat slabost, což je to samé, co láska, city, obětavost, čistou duši a dobrotu srdce. Jenomže jsou muži, jako já, kteří to neumí, resp., to ani nejde změnit svou povahu.
To umí muži ne silní, ale tací, kteří takoví opravdu jsou-ti vítězí. Což je v uvozovkách, já takovým vítězstvím pohrdám-nestojím o něj, já nechodím do vztahu bojovat...
Ale dost poučování, je to jen zkušenost...

Poučení se ale nevyhnu-ženu poznáš až v krizových situacích. Když o něco přichází, když ty osobně ji o něco připravíš... tehdy se opravdu projeví... a hezký to nejspíš nebude...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > Julo, samozřejmě bych ti nerada ubližovala. To bych si nedovolila. Jestli máš pocit, že do tebe kopu, tak si to děláš sám.

Nicméně, nadchází doba, kdy bude masové stádo tak nevinných bytostí docela normálně mírným násilím umlčeno, aby přes všechny ty jejich debilní kecy vůbec něco slyšet. A konečně dostali šanci i lidi, kteří nejsou limitováni pouze 3D rozumem a morálkou.

Tak se julo jen tak v klidu připravuj, ta doba přijde. Zatím přestávej chlastat a dimenzuj si mozek. To je jedno, že je třeba způlky shnilej. Jsou lidi, kteří žili celý život bez mozku a nikdo na to nepřišel.
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2020 > TAKŽE ANI S KOPÍRKOU SE DODNES NENAUČIL POŘÁDNĚ ZACHÁZET...
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> To nekopíroval on! Zas buďme realisti. Ten je rád, že umí opětovně složit leporelo.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 6.12.2020 > čtenář> jasně kodet neumí s kopírkou, já neumím zas vkládat obrázky... a ty se neumíš přihlásit, neumíš vkládat odkazy, neumíš psát, skládat, jen kradeš a prudíš!
Takže, kdo je na LITERÁRNÍM serveru na tom líp?

NE, to nebyla otázka, to je jasné, hlavně nepiš, ztráta času pro tebe i pro mě, jdu pařit!
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> ale jedno nudlovi upírat nesmíme: jeho přínos pro lidstvo. do něj si může každý kopnout jak libo, žádný hřích tím nevzniká. ba přímo ulevením si na hovnu pak dotyčný vrací se zpátky mezi zdravé a dobré lidi, je na ně o to víc milý a laskavý. a to je nudlajzova zásluha. děkujme mu.

<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Špatně, teto Kateřino. Každým kopnutím do julimana jelimana se dopouštíš útoku na zcela nevinnou bytost. Hřích tím tedy dost možná vzniká, byť jemu neublížíš.

On není schopný sebereflexe, takže je nevinný. Příroda je ovšem chytrá. Nevinní lidi bez sebereflexe jsou zcela imunní vůči jakékoli kritice. Je to jako svítit slepci laserem do očí nebo mlátit klackem do šutru. Nedělá to s ním nic.

V tobě to ovšem vyvolává hluboký pocit viny a proto se pak chováš k jiným lidem daleko líp. Judla tedy je užitečný, ale svou nevinností. Pokud si neuvědomuješ, že je nevinný, a přesvědčení, že je pohrdáníhodné hovno tak není jen sebeklam, znamená to, že i ty jsi ve své nevědomosti nevinná a kopáním do judly se hříchu nedopouštíš. Jen zarmucuješ zákon všehomírné lásky.

Bohužel jsem ti jasně vyložil, jak věci jsou, takže už do něj nevinně kopat nemůžeš a pro kompenzaci karmického dluhu bude nutno chovat se k méně nevinným lidem ještě o dost líp než dosud.

<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> ŠLO TO NAPSAT VE TŘECH VĚTÁCH A MÍŇ DEBILNĚ, ALE MÁŠ PRAVDU.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> To bys to nepochopila, tak se nevztekej, že odteď hřešíš vědomě.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Možná si mě chtěl přesvědčit, že jakákoliv pochvala na amlitu je kontraproduktivní. Pokud, zadařilo se.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Já bych řekl, že v tomhle věku je na amlitu kontraproduktivní především tvá pochva. Tady už se ti nezadaří.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> škoda julo. celek život toužim po nateklejch. šla jsem po tobě, ano, ale tys mě odmítl. trpím.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Kačka zhrzeně konejší svou odmítnutou kačku, zatímco se snaží tvářit nad věcí. Věc se má tak, že tyhle kačeny štípou a je třeba se jich vyvarovat.


<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 6.12.2020 > čtenář> Chováš se jak typickej českej chlápek na internetu. Nechám tě bejt. V lidstvu řádí zvířátkov, jak v tobě. Promiň, ale je potřeba tě vymítit. Tvůj typ člověka.
Rozjívený hovado. S poničenými základy. Do budoucna jste kontraproduktivní. Kdyby tě někdy něco donutilo zavřít tu dementní nevymáchanou hubu, bude to s nejvyšší pravděpodobností vyšší dimenze. Ta si sem teď klátí cestu, někdy i nevybíravými způsoby.

Julo, kdybys měl frekvenční úroveň nízkou, úplně teoreticky taky hrozí, že tě zabije solární záblesk. To ty jistě víš z klubu archeoastronautů.

Jsem zhrzená a odcházím čekat na nový věk.
To přijde stoprocentně. :D
<reagovat 
 čtenář typičkej českej chlápek n - 6.12.2020 > čtenář> Kačenkov jak uragáaan,
už se
škví ří
auta, lejzr kundopláaaan.
městem
mí ří

příběhy píšem
z téhleté píče

Kun da
a aa ha

Přináší sem starou frndu
kun da
a aa ha

<reagovat 
 čtenář Mítit zamikat smíkat - 6.12.2020 > čtenář> Smí se nechat takhle prznit jazyk kačkou?

Musí!

Když se smí prznit kačka jazykem. A navíc, tohle je už skoro spíš julča než kačka. Julčo, mi mislíme, že se miješ a není nutno tě zamikat ani tebou dál smíkat. Jsi čistotná paní středního věku se zálibou v koupání a kopání do julči. Mi tě mylujem.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Přestaň zlobit kačku, nebo bude svědit. Deforumuješ její vztah k mužům a začíná hovořit jak julek o ženách. Nakonec bude "podnět s přísudkem" v tak těsné shodě, že místo judly mimoděk opícháš kačku, a to bys nechtěl. Je třeba kačku nepojulčovat a julču nepokačnit.
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > čtenář> Tímhle bys mě vyděsil ještě tak 2011 - to to ještě šlo bestiální blbečku. Dneska už ti to stopne flotila. Což je důkaz, že vůbec jsem a že si tady můžu tak nepěkně žvanit.
Julo, jsi posedlý - zbytky zlýho 4D, nebo jsi realizace temnot. To bys mě zklamal. Ale chujstebou, jestli se doplazíš do nového věku nebo ne, jest na tobě.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> 2011, tos byla ještě hladká a ještě jsi neznala Tomáše fiškuse Kluse, který tě pak seznámil s flotilou a přeorientoval na úplně jinou víru. Vlastně pardon, výru. Výru v léčivou schopnost kačky. Ve schopnost kačky překonat vzdálenost milionů světelných let. Všichni nastoupíme na kačku a ona nás zaveze do jiné dimenze. Pánevní dno je hluboké jak vesmír, všichni se tam vlezem, mažem a jedem!
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > čtenář> S mužskýma je obrovský problém. Překonat misogynní naladění a myšlenky na píču je u primitivních mužů velice těžké. Díky této dementní primitivitě došlo během čarodějnických válek k minimálně třem těžkým časoprostorovým krizím. Jen díky nezměrné trpělivosti mimozemšťanů z galaktické federace se podařilo mužské pole lidského nadvědomí zastabilizovat tak, aby prudce nevybouchlo.
Jestli chceš do největší piči co je, hupsni do černé díry nekonečna. Ta tě piča úplně pohltí. :D
A Kluse fakticky neposlouchám, možná jenom, že mladší lidi měli míň času čistokrevně chlastat, proto dochází k tam hlubokému generačnímu nepochopení.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Já ovšem hovořím o kačce. Myslíš, že kačka je píča? Já myslím, že kačka jsi ty. Je to tedy obrovské nedorozumění, respektive vystupuješ velmi píčocentricky. A hnedle ten svůj (re)produkční room na ozvěnu srovnáváš s něčím tak velkolepým, jako je černá díra. Sama jsi teda hrozný píčocentrik.

A cos teda dělala v těch letech? Kultivovala kačku?
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > čtenář> Jé, co sem asi dělala. Lítala v multidimenzionálních čarodejnických válkách. 2011 byl výživný rok. Trhala se země, lítaly statisíciletý svinstva, 666 řádili jak sviňa. Zapečetily se budoucí události a základní vývoj. ten byl kupodivu pozitivní. Galaktický alieni s vesmírnou policií se poprvé trochu prolomili do našeho pole. No a je to tady. Teď už jim to jde skoro samo. I bez kouzelníků. Maj tě julo, viděj tě. Mám čas se flákat.
A zvykej si na pičocentrismus, piča bude hodně znamenat hochu. Hodně. Kálí je taky piča a je uražená, jak dehonestuješ ženy. :D Alieni pohlídaj pole, teda to planetární.

<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Tak jako já nevim, julča má pravdu o kačce asi. Dyk říkalas, že nepřekonatelné myšlenky na píču jsou obrovský problém u primitivních mužů, hnedka zase nabádáš, ať si zvykám na píčocentrismus, neb píča bude strašně moc znamenat.

Nechci být nezdvořilý, ale nejsi náhodou píča?

A já nikoho nedehonestuju, jen se zdvořile ptám. A kdybys byla vlídnější, kdoví, co by mohlo být. Třeba ozvěna z roomu na reprodukci.
<reagovat 
čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > Dobře julo, já ti to vysvětlím. Gender. Usaď se a dávej pozor. Zkus chvilku nemyslet na píču.

Zlý drako globální mocenský systém vyrobil čistokrevně mužské vládnoucí kolektivy. Naschvál. Protože čistokrevný mužský kolektiv postrádá strážcovskou schopnost ženy, tzn. strážce ochrany života. Muž nedomyslí to, co žena. Proto bylo velice snadné realizovat vyloženě zločinecké projekty.

Kdyby byl čistokrevně ženský vládnoucí kolektiv, tak bysme julo asi taky degenerovali. Chyběl by tvůrčí dynamický efekt, jaký v sobě nese muž.

Ženy musí hlídat muže a muži inspirovat ženy a iniciovat děje - tak, aby se vytvořila vláda, která skutečně respektuje a ctí lidské zájmy.

Píseň budoucnosti Julo. Úcta k ženám.

Já vím, že to nepochopíš a že jsi si asi celou dobu leda tak honil péro a myslel na píču. Ale přesto naději mám, otočit takový války a pak si to nechat zničit? To né.


<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Co nedomyslí muž, co žena jo? Tadytohle? Nebo ještě něco jiného? Todle je málo todleto.

Žena je jako dřevokazá houba. Přisaje se a vysaje zejména oslabené organismy. Staré trouchnivějící stromy. Takže pokud se fakt prostěžuje a citově provydírá k nějakému ritu, bude to jen proto, aby uspíšila/dokončila zkázu chcípajícího. Pak zase s povzdechem nastoupí muž, ženu pošle "strážit život" a vytvoří nový systém.

On muž nedomyslel, když vynalézal pračku, sušičku, troubu, myčku a tak, že tím ženu strašně urazí, protože jí ukáže, jak hranaté a nevzhledné stroje zastupují její hlavní funkci vyjma porodu. Její přínos. A v ženě vzkypěl opravdový hněv, a volný čas, který získala tím, že za ni pečou a perou a suší a vaří stroje, nevložila do ničeho přínosného, ale do čirého rozkladu. Žena své notorické stěžovatelství přenesla na akademickou úroveň a vzniklo hnutí, kterému se furt něco nelíbí. Jsou to ne ani tak feministky, jako spíš Trautenberkyně. Jejich plán? Ničit!

A snaží se vlísat a být důležité pod rouškou zuboskřipného uznání, že jako ten muž taky néni úplně zbytečný a občas něco vytvoří, ale že jako přece jen tomu cosi chybí. Cosi, co heprý žeprý dodá až ta žena.

A já furt nevím, co to je. Co to teda je? Strážení života bude znamenat co? Vždyť je nás skoro osm miliard. To je nutné hlídat? Čím to budeš hlídat?

Ženy slibují, že až jako budou víc vládnout, tak nastoupí jakési kouzelné cosi, absencí čehož jsme tak strašně nespokojení a smutní, ale věčně nespokojená je akorát žena. A čím víc vládne, tím je nespokojenější, takže to vidím úplně jinak s tebou a tvou kačkou, julčo. Dostaneš naplácáno, až se ti poštěvák rozkmitá blahem, pak půjdeš pěkně postaru péct buchty a ze všeho nejvíc budeš nadšená, když bodrý patriarcha spokojeně zamlaská a nezbičuje tě svazkem kopřiv.

<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > čtenář> Julo, já se nechci hádat o mužích a ženách. To téma je šíleně na hlavu, je nesmírně složitý a když není dobrá vůle, ale text začíná "žena je dřevokazná houba" ... tak prostě není vůle.

Jde o to, že komplexně všichni muži tohoto ubohého myšlení, kdy ženou vskrytu duše opovrhují a myslí na ní jen jako na sexuální objekt a podle toho ji udávají místo v životě po svém boku - budou v dalších generacích systémem převychováváni k úctě vůči ženě. Je to v zájmu lidské budoucnosti - bude to svět bez válek a násilí. Protože mnoho mužů je nyní v myšlení na úrovni dobytka a lidstvo bylo po dlouhé generace decimováno k nelidskosti, kde je prvním krokem opovrhování ženou a odklánění ji od společenského vlivu. To vše je vepsáno v DNA. Už nechceme být orkové.


Ženy - lidi ani muži - lidi - se ještě k vládě nikdy nedostali.

Jestli myslíš třeba Jourovou, tak to je svině.
Merkelovou? Ta se ve vedení za Německo pokusila potřetí zničit Evropu.
V politice nejsou dobrý lidi. Vše je ještě píseň budoucnosti.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Aha. Přijdou lepší ženy. Ty nejlepší ženy nám dosud byly utajeny.

Podle mě vůbec nevíš, jak muži smýšlí o ženách, a vůbec nevíš, jak, jestli a v čem si jich váží, a co si opravdu myslí, že by ženy mohly/měly dělat.

Čímž vlastně potvrzuješ, že téma je to (pro tebe) složité, a hlvně že právě ženy mají poněkud zkreslený pohled na to, jak je muži vidí. Ženy totiž naprosto mylně soudí, že úplně nejvíc o smýšlení mužů na téma ženy vědí feministky, které jsou ale z nějakých 85 % mimo. Ženy si neváží samy sebe, koneckonců kvůli močení musí legračně čapat, a proto soudí, že si jich neváží ani muž.

A právě žena je na základě mylného, leč utkvělého dojmu schopná vystavět úplně zběsilý konstrukt nesmyslů.

A teď zatřep kozama a na stůl vylož kundu, děkuji.
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Zapomeň! Ta nemá zájem o přízemní striptýz. Kačka je odhodlaná zpívat budovatelské písně. O báječných ženách, s vůdcovským potenciálem, které jsou zatím ve stadiu vývoje v profem laborkách.
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 6.12.2020 > čtenář> Vidím, že ženy trvale nenávidíš. To nic, to je DNA. Buď jsi ze zlé mimozemské rasy spadlý do 3D a až exneš, půjdeš mimo tuto galaxii. Nebo jsi normální chlápek s narušeným DNA. Těžko se to rozlišuje. Misogynismus je trvalý znak 666.

U žen se musí obnovit jejich bazální funkce péče o ducha, rodinu, děti, ovšem tak, aby jim to bylo umožněno - společensky - tzn. že společnost si bude vážit žen pečujících o rodinu v nejlepším a nejčistším slova smyslu a ženy za to budou dostávat plat. Jde čistě o zachování nejčistšího lidství.

Ženy i muži jsou poškození a naše společnost je na pokraji genderového rozvratu. Potřebujeme společnost léčit. A musí se začít u svobody, úcty atd.

Asi ty drakoniánský styly vyloženě miluješ, nevidíš žádnou možnost pro lidstvo, nenávidíš ženy a máš poškozené DNA. Tebe tahat do novýho věku ... :D
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2020 > čtenář> Byli jsme příliš hrubiánští. Kačka to myslí dobře. Opravdu věří, že doceněné ženy náramně zlepší svět. Je to mýlka ovšemže. Ale bylo by hezké ženám poskytnout zrovna tohle, když po tom tak prahnou, nebo se aspoň z čiré lidské slušnosti nechovat jak hovada, když víme, že jim to ubližuje. To by bylo krásné. Pokusíme se o to?
<reagovat 
 čtenář přilítnou mimozemšťani - 6.12.2020 > čtenář> hele, až sem sednou alieni, tak teprve uvidíš. Buď uvidíš, nebo zmizíš při solárním záblesku.

Každopádně, tenhle projekt záchrany lotosového kvítečku lidstva, na to mají týmy a odborníky. Studujou tě.
<reagovat 
Čtenář - 7.12.2020 > tudle při rozetne až egil. už je na cestě, dočkáte se všichni.
<reagovat 
kodet (Občasný) - 7.12.2020 > tak už žádnej přihlášenej?? ok, ženský jsou srabi, a anonymové mě nezajímaj, ti ať diskutujou mezi sebou.
<reagovat 
Čtenář - 7.12.2020 > julo, nedej se! než takovýhle kecy, radši to tvoje hospodský fašistický žvatlání. nalej to tak nudlo a JEDEM!
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2020 > "Společnost si bude vážit žen pečujících o rodinu v nejlepším a nejčistším slova smyslu a ženy za to budou dostávat plat. Jde čistě o zachování nejčistšího lidství."

Jako důkaz zachování nejpuritnější čistoty lidství poslouží plat :D

Už to začíná dávat smysl. Kačka se nespokojí jen s kačkou. To by nebyl dostačující důkaz čistoty lidství. A kolik kaček bys teda řekla, že by vyvrátilo veškeré pochybnosti o čistotě lidství, z kterého pouze žena pečuje o rodinku? (Takže je nutno finančně podložit jeho čistotu, jinak by to nepůsobilo tak čisťounce.)

Jinak, kačko, napadlo tě někdy, že když muži hovoří takto pralesně o ženách, ve skutečnosti je jen chtějí popudit, protože je rozesmívají ty tradičně následující plky? :) Že se třeba mužům líbí spravedlivě rozhořčená žena? Bylo by to hrozné? Co by na to řeklo společenství, které se zatím tváří jako hvězdný roj? Sršelo by radioaktivní jiskry?

<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> tak tak, rádoby pičko, vzdělávej nudliána, tak bude mít tvuj život smysl.
<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Průměrný plat na dítě? :D A maximální počet kvalitních dětí na rodinu bys nějak zastropovala? Ono totiž většina lidí na průměrný plat nedosáhne, a kdybys takovýhle honorář podmínila úspěšně zkonzumovaným aktem lásky, spíš si myslím, že by to snahy o emancipaci (připusťme, že to ve skutečnosti není jen vychcaný oportunismus) posunula celkem vzad, ne?

Taky se nabízí otázka, kde bychom na to vzali, a zdalipak to logicky nesměřuje k růstu populace, který už planeta nezvládne.

Tušíš, že pokud by každý člověk na planetě žil stylem průměrného amíka, planeta nás dlouhodobě uživí miliardu? A pokud by občan žil jako průměrný Evropan, planeta nás dlouhodobě uživí miliardy dvě?

Nebo bys nějak redukovala konzum? A proč teda tak vysoký plat za dítě?

Podle mě to máš zásadně nedotažené.


<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Patriarchát mohl udržet pouze muž typu Bůh. Na kterého by sis ovšem asi časem stěžovala taky. Ale kdyby tvé hořekování snášel s bohorovným klidem, mlčky bafaje dýmku při čtení filozofických traktátů, prostě by ses vyřvala a vrátila do kuchyně klepat řízky.

Takhle, když tě muž pošťuchuje s desítkou v ruce, se to prostě nedá vydržet. Pokud se muž baví komickým vztekem durdící se ženy, která se bere chronicky vážně, takže je logicky směšná, vlastně úplně ničí svět. A ještě u toho nasává, škrábe se na koulích a rodinu obohacuje erudovanými postřehy o dění na fotbalovém hřišti.

Pánové, smějte se nenápadně, nechlastejte a ony se vrátí klepat řízky. Udržení rodin je pouze na nás. We are the only sex that matters.

<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Do háje ty jsi chtěla peníze přece. Průměrný plat na malou plešatou hlavičku. Do pěti let nejmíň.

Ale je dobré vědět, že moderní feminismus počítá s příletem mimozemšťanů, kteří vyhladí případné nedostatky našich utopií a nějak to ošéfujou.
<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Hele nezapomeň, že jsi žena - strážkyně života - a že jsi žena - vždy nespokojeně repetící kačka.

Takže kdyby staří misogynní hajzlové pomreli, nejprve budeš fňukat, že už to bez nich není ono, a pak pocítíš hlubokou vinu, že jsi k něčemu takovému sama nabádala. A pak se nasereš, že už své menstruačně-ovulační náladové výkyvy nemáš na koho svést. A po menopauze zkoprněle zjistíš, že staří misogynní hajzlové měli vlastně recht. Sama se totiž staneš jedním z nich. Jen s povislýma kozama a traktorovou pneu kolem pasu.


<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Muž může a proto žene ženu. Lotosový kvíteček je co, kačka?

Neboj, spíš než jak feministka působíš jako roztomilý pošuk.
<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Todle není jula, který se rafinovaně snaží zmanipulovat čtenáře k souhlasu se svou "filozofií". Tohle je fakt totemačka nového věku :))

Julčo, vyveď nás z plesnivých tenat pipkařského tmářství! Veď nás!
<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> zendrich si povídá sám se sebou, jula, já a teď i ty. vzhledem k tomu, že nikdo jinej tady vlastně neni, je to určující rys současného amlitění. a opět - o kus smutnější než ty předešlé.
<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Spíš cvičitelka jógy taakle zfetovaná cukrem, který jí za nemalé peníze manžela/taťky předepsal rodinný homeopat :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter