Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky Milostný dopis z osobního oddělení z kolekce povidky
Autor: stefan (Občasný) - publikováno 19.6.2003 (02:48:50), v časopise 24.6.2003
Pokračování>

V ……, dne ………..

 

Vážená slečno,

 

Je mi potěšením oznámit Vám, že jsem se do Vás dne ……….. 2003 zamiloval.

S odkazem na naši poslední schůzku z …….. téhož roku bych uvítal, kdybych se s Vaším laskavým svolením mohl považovat za Vašeho oficiálního milence. V případě písemně vyjádřeného souhlasu si dovoluji upozornit, že tento vztah bude od datumu Vašeho podpisu probíhat na základě nejméně tříměsíční zkušební doby, po jejímž vypršení bude na základě vyhodnocení jeho úspěšnosti převeden na stálou bázi.

V průběhu zkušební doby bude samozřejmě zároveň probíhat i soustavné školení v oblasti pohlavně-mileneckých vztahů se součastným vyhodnocováním vývoje výše zmíněných.

Po kladném závěrečném pohovoru tento zkušební vztah může býti převeden do zásnubního a později manželského stadia.

Veškeré výlohy spojené s průběhem zkušební doby a zmíněných aktivit budou hrazeny ve stejném poměru oběmi stranami. Později, v závislosti na úrovni mé spokojenosti s vývojem, jsem ochoten převzít i větší část pozdějších výloh. Vzhledem k mé toleranci a liberalistickému smýšlení nebudu mít ale námitek proti uhrazení všech vzniklých výdajů z Vašeho účtu.

 

Očekávám Vaši laskavou odpovědˇ nejpozději do 14ti dnů od obdržení tohoto dopisu.

 

V případě, že lhůta nebude dodržena, je tato nabídka automaticky považována za neplatnou bez jakékoliv mé další zodpovědnosti a bez dalšího upozornění.

 

S úctou a nadějemi

 

Váš …………

 

P.S.: Pokud se rozhodnete tuto nabídku neakceptovat, byl bych povděčen, kdybyste tento dopis předala Vaší sestřenici s mými upřímnými pozdravy.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 19.6.2003 >

V případě, že tato lhůta nebude dodržena,....chybí čárka, a kdybyste ne kdyby jste.

Jinak moooc hezký, dobrej nápad i zpracování.


Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 19.6.2003 > a spis "od data" a "soucasnym" :), to PS by mohlo v tisteny podobe byt oddelitelny, v pripade, ze by se vazena slecna rozhodla nabidku presmerovat na sestrenici, pro ni by to PS mohlo byt dost demotivujici :)...gud dzouk
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 19.6.2003 > + originalita
+ závěr (velké plus)

- je to jen na rok 2003 (:-))
- v jedné větě se ti opakuje jeho, jejímž - vyselektoval bych to
- překlepy

Pozn.: Dopis je nutno posílat asi hodně inteligentní slečně, protože dobrých 80% by nerozumělo slovům: tolerance, liberalistickému...

Body: 3
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 19.6.2003 > Velmi povedené a originální.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.6.2003 > vždyť víš ;o))))
Body: 5
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 19.6.2003 > Dobrej nápad.
Body: 5
<reagovat 
stefan (Občasný) - 19.6.2003 > Dik vsem za pozastaveni a kritiku. O opravach chyb nemluve.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 19.6.2003 > Vostrý, můžu použít?
<reagovat 
jelen (Občasný) - 19.6.2003 > Obzvlášť pobavilo : "Vyhodnocování pohlavně-mileneckých vztahů závěrečným pohovorem."
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 20.6.2003 >

Tak to je vážně povedný líbilo moc...

 

P.S. A formulář pro odpověď máš taky?

 


Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 7.7.2003 > :-)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 (6) 7 8 9 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter