Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sny mých pacientů III. z kolekce Sny mých pacientů
Autor: Sigmund Freud (Občasný) - publikováno 8.9.2003 (08:04:41)
Pokračování>

Ležela na divánku a upřeně pozorovala skvrnu na stropě. Mohlo jí být tak třicet, nanejvýš třicet a půl. Nebyla moc hezká, její nos vypadal jako hlíza, postižená strupovitostí brambor, a rty měla úzké a suché jako pilníček na nehty.

"Včera se mi zdálo o maliní," řekla a nespustila přitom oči ze skvrny. "Ležela jsem v maliní a na mě pošťák. Souložili jsme. Přišlo mi trochu divné, že si nesundal brašnu. Trčely z ní dopisy a pohlednice a všechny byly určené jedinému adresátovi: ing. Věnceslav Půlpytel, č. p. 52, Velká Chyška, okres Pelhřimov."

"Znáte toho člověka?" zeptal jsem se.

"Myslíte toho pošťáka? Ne, neznám, ale podle tvaru uší byl trochu podobný Jeanu Maraisovi."

"Jean Marais byl homosexuál," vysvětlil jsem.

"A vy?" otázala se.

"Já ne. Paříž na mě působí depresivně a pokud jde o Jeana Cocteaua, myslím si, že to byl obyčejný intelektuálský manýrista se sklonem k aberaci marmelády. Ptal jsem se na toho inženýra."

"Neznám žádného inženýra Půlpytla," vysvětlila žena. "Znala jsem ale jednoho inženýra, který přišel o jedno varle při úrazu v dětství."

"To by mohlo být ono," pokýval jsem hlavou a naslinil hrot tužky, abych si mohl zapsat poznámku.

"Nejmenoval se ale Věnceslav," vysvětlila žena. "Jmenoval se Heinz Koblmiller. Pocházel z Dortmundu. Jeho rodiče tam měli obchod s lízátky a papírem na pečení."

"Malinové lízátko, jistě," souhlasil jsem. "A pokud jde o pečení, je to proces, před nímž nastává kynutí. Ne vždy, samozřejmě, ale ve většině případů. Ztotožníme-li tedy akt pohlavního spojení, na jehož konci bývá kynutí - ne vždy, samozřejmě - a obchod rodičů inženýra s polovičními testes, dojdeme k závěru, že váš sen vypovídá o aktuálním stavu vašich biologických hodin."

"Natahuji si hodinky každý den v 6:30. Vstávám v 6:15, víte?" namítla žena.

"Napoleon Bonaparte vstával ještě dřív," pravil jsem. "Ale analýza jeho snů by byla poněkud složitější; nezlobte se, ale za chvíli bude čas na čaj a pišingr. Jen stručně zmíním, že se mu krátce před bitvou u Waterloo zdálo o Johnu Harringtonovi."

"Chápu!" zajásala žena a posadila se na divánku. "Analýza snů je snadnější, než jsem si představovala. Waterloo je slovo, složené ze dvou částí - water čili voda a loo čili klozet. Zdálo se mu o vynálezci splachovacího záchoda, což signalizovalo, že ho v očekávané bitvě ,spláchnou´, až se z toho podělá. Děkuji vám, doktore. Pro dnešek jsme tedy hotovi?"

"Jistě," přisvědčil jsem. "Přístě si vezměte čistý ručník a lehněte si tak, abych se během analýzy nemusel dívat na vaše spodní prádlo. Pohled na sepranou bavlnu s červenými kvítky ve mě probouzí brachiální agresivitu."



Poznámky k tomuto příspěvku
Danny23 (Občasný) - 8.9.2003 > :))) síla, klasika, jo!
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.9.2003 >

Sigmunde, ty s tou homosexualitou mlžíš, vždyť nejeden tvůj vztah k pánům kolegům byl značně sexuálního ražení...

a proč sis s Jungem vyměňoval ty fotky? v tom nic nebylo, žádný pudy, žádná love? co?

 


Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 8.9.2003 > hua...to me baviii :)) vychytany...
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.9.2003 > Pohled na sepranou bavlnu s červenými kvítky ve mě probouzí brachiální agresivitu.
Jo, tak to ve mně taky, doktore!!! :o)))))
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 8.9.2003 > Opět perfektní!!
Body: 5
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 8.9.2003 > teda..:)) to je skvělý
Body: 5
<reagovat 
Lef (Občasný) - 8.9.2003 > :-))
Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 9.9.2003 >

Sigi, já měla dneska sen, to by mě zajímalo, co ty na to.

Odehrávalo se to v nějakém ústavu, kde klonovali lidi a dělali s nimi různé pokusy. Vlastně to začínalo tak, že nějaký rodič jel s dítětem do toho ústavu busem, protože dítěti narostla místo jedný ruky šlehací metla. Pak už se to točilo jen kolem klonovacího ústavu, všude byly řady stejných dětí, polorobotů, debilů v lihu apod. V tom ústavu dělal nějakýho zřízence Ziggy. Přišel ke mě, vzal mě za ruku a vedl mě do nějakých tajných dveří, za kterýma byla laboratoř; že jako musíme ty šílený doktory zastavit a ty různý preparáty jim zničit. Tak jsme to házeli oknem do takovýho křoví, který rostlo na nějaké polorozpadlé stříšce. Ale z druhý strany té laboratoře byly okna na ulici, akorát že mezi ulicí a budovou bylo pár metrů prostor a vysoká zeď. Ptala jsem se Ziggyho, jestli ty zkumavky můžu házet taky z tohohle okna, ale on na to že ne, že za tu zeď nedohodím a před ní by si toho někdo všimnul. Pak tam vystupovala nějaká ženská, která si stěžovala, že jí dali dítě - klon špatý, že jí vystydlo. A zase tam byly řady těch stejnejch dětí a ona pořád říkala, že úplně takhle vypadalo, ale když ho vzala do náručí, vychladlo. Ve finále se tam objevila moje bývalá spolužačka ze ZŠ a v roli jakéhosi Jamese Bonda šla zneškodnit nějakou bombu, co tam schovávali ti šílení vědci. Fakt Hustopeče, myslím, Simgunde, že na analýzu tohoto snu nemáš.


<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 9.9.2003 >

Monty:  

 

Sigi skvělej jako vždycky!!!!


Body: 5
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 9.9.2003 > Zase dobrý. Á pokud jde o ty kvítka, no - upřímně řečeno - ve hře je příliš mnoho neznámých faktorů, abych mohl odhadovat co to se mnou udělá. Třeba faktor G,že. Gambrinus....hm.....ooooo....mlask.
Body: 5
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 9.9.2003 > Super. Tuhle  tvoji kolekci si splácnu do zlatejch desek, dokonce tam padlo i dementéno Věnceslav...to mě vždycky dostane.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 9.9.2003 > Tohle už se snad ani snem nedá nazvat. Podle povídky co si nedávno napsala to bude asi těžšího a dlouhodobějšího kalibru. Já bych to nazval postižení implantační recesí. To už je fak na doktora, a nebo radši ne, ještě by ti tam moch něco voperovat.
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 12.9.2003 > Poněkud drsnější než ty, co jsem od Tebe doposud stačila shlédnout, jistě také hodnotné..ovšem dnes asi nemám náladu na kytičky a ..:o).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 18.9.2003 > polished solid :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 19.9.2003 > :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter