|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Nejdříve ze všeho Nám prokažte svou totožnost! Váš cestovní pas však Nebereme jako platný doklad. Toliko průkaz občanský! Nejde to? Nedosáhl jste věku patřičného? Částka vám tudíž Nemůže býti vyplacena! Peněžní poukázka jest pouze Do rukou adresáta. Ni vašemu zástupci zákonnému, Dokonce ani zmocněnci vámi stvrznému Nelze sdělit údaj o odesílateli, Možná však vaší matce, otci, Má-li vás zapsaného ve svém Průkazu totožnosti, samozřejmě, Jde uvažovat i o opatrovníkovi, A to v případě, když nám předloží Kopii vašeho rodného listu, Ovšem notářsky ověřenou! Občanu s průkazem příjemce už vůbec ne, Nejste-li ovšem právnická osoba, Což se ale zase vylučuje s vaším věkem.
Sdělte odesilateli, že zásilku nesmí Zasílat do rukou adresáta, Který na patřičném místě Není schopen se prokázat námi Uznávanými doklady, žádnými jinými! Že vám nesdělíme jméno odesilatele, Tomu se prosím nedivte. Vše je podle poštovních podmínek. To se nezlobte! Chcete-li, můžete do nich nahlédnout!
Potíž nastává též, když je zapsané, Tedy doporučené či cenné psaní Zasláno do rukou nebožtíka.
Klidně vám zřídíme konto postžirové, O jeho vysoké kvalitě svědčí Nádherně vysoké poplatky! A pohleďte, dobře to uvažte! Úrok vám jednou ročně vyplatíme! 0,09%!!!
Naše pošta je vám plně k službám! Dobrý den, a přijďte zas!
|
|
|