Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Paní učitelko z kolekce Nepíšu poezii
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 6.7.2004 (02:27:14)
další ve sbírce>

Paní učitelko

 

nepřizpůsobivý

neoblíbený v kolektivu

sklony k sociopatii (!)

Pavle

kde se ve Vás bere tolik nenávisti ?

 

 

Pohled z okna

horší než na střední

jedna za umný pokrytectví

tři za upřímnost

 

nepíšu slohy

nepíšu poezii

chlast, drogy a frustrace

ze mě Bukowskiho neudělaly

 

paní učitelko

jedině klišé je pravdivý

a jedině to moje

              



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 6.7.2004 > Je v tom jistá působivá naléhavost... Na mě to zapůsobilo
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 6.7.2004 > Jako paní učitelku mne taková výpověď oslovuje
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.7.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 6.7.2004 > Ta naléhavost...
Body: 4
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 6.7.2004 > Chytře a dobře volená slova, ale nějak to není můj šálek čaje, proto ta 4.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 6.7.2004 > joj
Body: 5
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 6.7.2004 > Bukowski je hnus a tohle mi přijde trochu křečovitý. Plus to vypadá špatně graficky (bral bych menší písmo a jiný pozadí, nesmyslně hozený doprava). Ale má to spád a beru: "jedna za umný pokrytectví, tři za upřímnost"
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.7.2004 > Tanzdebil : Bukowskiho moc nemusím a a že se mi vecpal sem mi tam taky nesedělo už na první přečtení, křečovitý nevím, spíš víc slabejch míst. Grafika : no jo, mám teď novej monitor a nějak se nemůžu srovnat a tipnout vždycky velikost písma :o)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 6.7.2004 > ten první verš
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.7.2004 > eee...tak jsem trochu zkrotil písmo, na ostatní už jsem línej....
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 6.7.2004 > Moc se mi to líbí:-)Nevím proč, ale je to první věc, kterou jsem od tebe četla..
Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 6.7.2004 > Zrovna poslouchám "Katastrofu plastický chirurgie" takže za 5 "Jello" 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.7.2004 > ALISSIE : Já ti hned řeknu proč je to první věc co jsi ode mne četla - protože nehledáš kvalitní věci na Totemu !!!  
<reagovat 
inž. Prase Antonín (Občasný) - 7.7.2004 > Tanzi, hele, to že je Bukowskej hnus sem asi až tak nepatří.

Teda aspoň z toho, jak to píšeš, to vypadá, že tvuj názor na Charlesa se nějak jako promítá do hodnocení příspěvku... což je mi vcelku v řiti, ale měl by ses naučit od toho abstrahovat.
<reagovat 
inž. Prase Antonín (Občasný) - 7.7.2004 >
Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.7.2004 > Agovirin : já bych radši tu trojku :o)
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 8.7.2004 > DeadKennedys> 

Škoda, že s vámi není Biafra.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.7.2004 > já nerada tyhle angažovaný :o)
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 8.7.2004 > Kelly : Zkus se taky v něčem angažovat, uvidíš, že je to fajn ! :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 8.7.2004 > Agovirin : Vyskoč z tý drážky !
<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 9.7.2004 > Pozdravujte Klause Floride, East Buy Raye, D. H. Peligra.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > Já ti nevím:-) Jediná síla je v obsahu, neb z hlediska formy to je o ničem, a nejsem si jistá, jestli tenhle obsah je to pravý jahodový. Nemluvě o pózách a Bukowskim, viz posl. dílko Václava Mráze.
U tebe ale nevím, zda ti to mám věřit nebo ne:-)
Body: 3
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> Forma je pochopitelně o ničem. Jelikož první strofa je tvořena z poznámek pod jednou z mých slohových prací a v dalších se prolínájí některé motivy z ní, takže ani nemůže jít o poezii či nějaký koncept. Pózu mi věř :o)

P.S. To že ti něco napíšu pod dílo, neznamená, že mě musíš taky číst. Takovej sadista nejsem.
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > DeadKennedys> To, že ti napíšu poznámku k jedné básni taky neznamená, že tě "čtu":-))) Chtěla jsem vědět, s kým mám tu čest:-)
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> Dobrá, ale nemyslím, že by to na netu šlo zjistit a na Totemu zvlášť :o)
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > DeadKennedys> Taky netvrdím, že jsem to zjistila:-)
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> :o)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 27.1.2007 > Tak to je síla, jak něco takového může učitelka napsat pod slohovou práci, to ji v didaktice slohu neučili, že by mohla vyzdvihnout i klady, byť sebemenší a né žáká trýznit jejími domněnkami o sociometrii a nedbalé psychické diagnostice, to je síla, ta učitelka by z toho mohla mít při inspekci pěkný průšvih...
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 28.1.2007 > Janele z Liků> Neblbni :o) na školách se dějou takový zvěrstva, kdo by se tímhle zabýval ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter