Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Dívka s Flatem z kolekce Nepíšu poezii
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 1.12.2004 (19:51:35)
další ve sbírce>

Dívka s Flatem

 

Pomáhat postiženým

v ústavech pro handicapovaný

kryplíky

není ani tak koníček jako kynologie

ale poslání

alespoň pro vás dva

ty a tvůj Flat

eso canisterapie

každý den vyrážíte

rozsévat alespoň kousek

naděje

a lásky

a porozumění

a pocitu

že člověk není sám

v nejtěžších chvílích

kdy jedině ona vlastnost

lidská solidarita

dává štěstí

do očí potřebných

 

zamilovala ses

kde jinde než ve svém životě

v práci

dělal ošetřovatele

u imobilních dětí

hladí tě po vlasech

a tiše vypráví

o svém povolání

„Včera jsem to udělal Ondráškovi, tomu na vozíku, pěkně tvrdě a dlouho, že řval jako celej sbor Bambini Di Praga. Nechceš s náma zejtra do trojky ? Jenom se dívat.“

 

hodně aportovat

ano retrívři rádi tenhle druh sportu

asi zkusíte flyball

mazlit se

věřit

a neopouštět

láska zná odpuštění

žádné postižení ji nemůže odradit



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 1.12.2004 > hmmm
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Killersx (Občasný) - 1.12.2004 > EE, tohle je na mě moc...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 2.12.2004 > drfaust : jasan, 5 bodů a doporučit. Ještě zařadit do osobní knihovičky a hotovo. Si ze mě děláš prdel :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 2.12.2004 > Killersx : snad nebude tak zle, to chce trénink.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 2.12.2004 > Naty : ale...jsem myslel, že víš, že na můj nick nemá smysl vytahovat osobní dojemný tragédie. Každej má ostatně něco. Mně dva prarodiče umřeli na rakovinu, strejda se zabil na motorce, nevlastní bratr umřel při porodu, přítelkyně má poměrně vážnou trvale nevyléčitelnou nemoc atd. ... myslím, že nic vyjímečnýho, takovejch věcí je všude spousta, horších či ještě horších. Nedotýká se mě když o nich někdo píše texty. Už proto, že nevím jak moje dílko souvisí s tím, že máš v rodině postižený dítě. Já mám třebas teď vedle na pohovce psa aportéra :o) No, ale je fakt, že na canisterapii zas není.
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 2.12.2004 > tohle, ne!!!
<reagovat 
kalais (Občasný) - 2.12.2004 > eche

a to je terno!
ne ... myslim, že dobrý
<reagovat 
veršoun (Občasný) - 2.12.2004 >  seš vostrej týpek ... udržet jednu linii příběhu, bylo by to působivější *4
Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > kalais : tak terno nebo dobrý ? :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > jaspra : proč ne se třemi vykřičníky ? :o)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > hanýsek : Já ? Si piš ! Metr padesát, 40 kilo, brejle 10 dioptrií a samej beďar. Ještě, že se můžu virtuálně odvázat.  Jedna linie - máš pravdu, ale splodil jsem to moc rychle a byl línej dávat dohromady.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 2.12.2004 > Mám postižený dítě v rodině. Nečte se mi to moc dobře.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2004 > Naty> joudík zapomněl kliknout na reagovat a jeho odpoveď je poměrně zaujímavá, tak ji nemiň.. tlap
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 2.12.2004 > Emmet_RAY> Neminula jsem, ale na věci to nic nemění.
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > Naty> Možná jsem byl ospalej a asi se nevyjádřil jasně. Myslím to tak, že pokud někdo napíše báseň třebas o útesu nenapíšu mu do kritiky : "hele, můj nejlepší kámoš se zabil skokem z útesu, takže se mi z toho chce zvracet". Nebo pokud někdo píše o drogách (jak je asi tak 60 let už v módě), málokdo se u toho rozsype, byť se každej druhej ohání tuctem kamarádů co v něčem jedou. Nerad bych, aby si někdo moje výplody vykládal jako útok na někoho (ne, jasně, že kecám, je mi to u prdele, ale občas musím dělat správňáka ), často sám nevím jaký je význam, tahle paráda mě napadla si během minuty a ostatně jak často píšu, i kdyby je někdo jako útok bral, myslím, že na nějakýho psychopatickýho pisálka z netu se může snadno vykašlat. Nikdy nevíš kdo sedí za klávesnicí.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 3.12.2004 > DeadKennedys> Uznávám, že i já jsem se měla vyjádřit jasně. Ale koukala jsem se tady z toho vždycky rychle vykliknout. Má poznámka, že to na věci nic nemění, se netýkala tebe, ale mě. Právě tak, jako ta první se netýkala kvality tvého textu, ani neměla být odsouzením, že jsi zvolil tenhle námět. Je to moje neschopnost reagovat alespoň průměrným způsobem na jakýkoli náznak násilí, i ten, který se mě ani vzdáleně osobně nedotýká. Vypínám i zprávy, běžně sledované filmy a z některých knih, kde jsem to včas neodhalila, mám dodnes noční můry. Jinak jsem docela normální. Jak říkám, je to můj problém, a prostě mi to v tý první poznámce ujelo. Byla to bezprostřední reakce. Neměla jsem psát nic a nedošlo by k nedorozumění.
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > Naty> Naty : jo, já to tuším pochopil, že to byla bezprostřední reakce po přečtení. Nejde mi o kvalitu, jenom jsem zaujatej proti tahání osobních emocí na internet. Podle mě sem nepatří pro jeho anonymitu. Ale to je zas jen můj názor.  No knihy z kterých máš nočníc můry by mě docela zajímaly, já jich taky pár mám, hlavně z dětství :o)
<reagovat 
Ausekli (Občasný) - 5.12.2004 > hehe, to je dobré, asi v tom vidim něco, co ostatní ne...to s tím flyballem je dobré...ty a tvůj flat :)) ale jo, pěkně to vystihuje tyhle typy...ušlechtilé kynologické aktivisty. Nebo taky uplně o něčem jinym, ale to se mi nepodařilo prokouknout
Body: 4
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 6.12.2004 > Ausekli> Ausekli : No...trocha ironie tam bude, ale samotnýmu se mi to taky nepodařilo prokouknout :o) Já jsem taky kynologickej aktivista i když spíše služebním směrem.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2004 > se vrátím časem, teď mám důležitejší věci na práci, až najdu klíče od bytu, tak zas příjdu, těšíš se? .-)
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > Emmet_RAY> Sakra...já vždycky zaškrtávám u reagovat a mělo by to normálně dojít ne ? Jo, na tebe se vždycky těším :o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.12.2004 > DeadKennedys> no většinou ne, tohle nejni Písmoš..

se těš, ale ještě jsem pořád nevystřízlivěl ;-))
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > Emmet_RAY> 

Emmet_RAY : Aha a já vůl to tak dělám skoro běžně ...

Alkohol je nejlepší přítel kritika :o)


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.12.2004 > DeadKennedys> v tom případě jsou mé dojmy z tvého textu takové: boláí mne hlava, někdo si tam kuje meče a u spánků hoří ohýnky, taky zjišťuju, že mám na sobě oblečení ze včerejška a mi narostla bradka a knír /(jak dlouho jsem sakra spal?:-)/ a měl bych si skočit vyčistit zuby. MÁM STRAŠNÝ HLAD.Vybavuju si, že jsem dokázal propít tolik peněz, že by mi styčily na týden v Ostravě.
Jsem totálně vyklepaný a nic nestíhám vnímat, pořád mne leká běžící televize a snažím se zhasínat již zhasnutá světla.. au au au

básnička je možná fajn, ale světe div se, v této situaci je na mne příliš obtížná .-)))

<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 3.12.2004 > Emmet_RAY> Emmet_RAY : Ano, texz je poněkud náročnější, ale zhodnotil jsi ho přesto naprosto výstižně :o)
<reagovat 
 Nolens.Volens (Občasný) - 17.9.2005 > Václav Mráz> Vím, že se nemá číst cizí rozhovor, ale myslím si, že by sis to měl dát do tvorby... dávám 5 za reakci :))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 17.9.2005 > Nolens.Volens> díky :-) už je to dávno, ale koukám, že se toho v mém životě zatím moc nezměnilo ;-)
<reagovat 
leošůj (Občasný) - 21.10.2008 > Deš teda světu po koulích :))
Doporučil 
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 23.10.2008 > parťák od leoše> ale on si začal :o)
<reagovat 
Levity (Občasný) - 21.10.2008 > avi
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 23.10.2008 > Levity> Satan s tebou !
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 24.10.2008 > DeadKennedys> nápodobně
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.11.2008 > a pro samý kecy zapomenu, že jsem si to šel uložit.
<reagovat 
Cami (Občasný) - 5.10.2008 > No hlavně, že Ti slouží zdraví, kdo sem co tahá to nepitvej...beru tu báseň, tak napůl je v ní bohužel kus pravdy. Naty plně chápu, vidím to, také z  druhé strany. Jo, kolik kryplíků znáš, takový skromný dotaz ? Když to tak čtu, fakt nevím, jestli si děláš, prdel... s prominutím a nebo to myslíš vážně...myslím reakce.
Body: 3
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 20.10.2008 > Cami> Kolik toho znám ti opět po netu můžu nakecat cokoli...stejně jako nevím kde bereš jistotu, že mi zrovna slouží zdraví... Reakce samozřejmě myslím vážně. Polopatické vyznění tohoto výplodu je pochopitelně - láska se neohlíží naprosto na nic a milovat může člověk kohokoli bez ohledu na jeho morální kvality, na to, že mu třeba milovaná osoba ubližuje atd, atd... Ale to je snad jasný, žádný objevení Ameriky se nekoná. Pouze je to celé zabaleno do cynického, rádobyšokujícího obalu, aby se to lépe prodávalo :o) A nebo tak úplně jednoduchý to zas není, ale aspoň v kostce...
<reagovat 
 Cami (Občasný) - 21.10.2008 > DeadKennedys> Čekala jsem kdy se ozveš, nevím, jestli Ti slouží zdraví nevím (byla to ironie) ty to mě taky nemůžeš vědět, takže si nemáme co vyčítat.Snad ještě nejsem tak zapšklá, jinak bych totiž nebodovala a psala něco o tom co sis to dovolil.Neptala jsem se tě kolik toho znáš, ale kolik kryplíků, jak si je nazval. Je Fakt, že mi můžeš nakecat co chceš, ale pak se nemáme o čem bavit. Když už si cinický, mohl bys být trochu férový. Co se týká těch reakcí měla jsem na mysli ty tvoje... Taky jsem překvapená, že přiznáváš, že styl této básně byl trochu kalkul...Tak se měj
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 23.10.2008 > Cami> Bývám teď na netu poměrně málo ... No s tím kolik toho znám jsem to myslel ohledně "kryplů" což je ovšem jinak souborné označení více druhů duševních poruch, původ to má tuším v němčině, der Krüppel = Mrzák (duševní). Hanlivý význam se vžil jako nadávka časem, stejné to je s výrazy jako "idiot", "debil" apod. Ano, svoje reakce myslím naprosto vážně. Jinak cynismus je v určitých oblastech tvorby používán jakožto burcující prostředek nutící lidi se zamyslet nad různými zvěrstvy často účiněji než když se nad nimi pokrytecky roní slzy. Styl snad každé básně, každého díla je trochu kalkul... někdo kalkuluje, aby přírodní lyrika uchvátila čtenáře, jiný se snaží podat poutavě epický příběh a můj styl je zase jiný. Forma je důležitý výrazový prostředek, který pomáhá pochopit smysl, špatně volená slova nedokážou vyjádřit myšlenku. Samozřejmě, že každý preferuje něco jiného...
<reagovat 
 Cami (Občasný) - 24.10.2008 > DeadKennedys> No, já se dívala pro jistotu taky do slovníku, ale je to jedno...jisté je že si dovedeš uhájit svůj názor, jen je škoda, že tím jak  ho vyjádříš, lidi spíš pošteveš proti sobě. Jak jsem pochopila to je asi záměr, rád provokuješ, nehraješ si na hodného chlapečka..
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.11.2008 > DeadKennedys> kripl (tuším krippel) znamená v němčině mrzáka obecně, zdaleka ne jen duševního. a i ve významu mrzák se dodnes používá i v češtině. někdy i s vědomím té rakousko uherské tradice, já třeba se hrdě přiznávám k tomu, že jsem štátskripl, takže mě na vojnu nechtěli. ty přesuny slov ze sféry obecného pojmenování do sféry "politicky nekorektní" jsou nesmírně zajímavé. viz zrovna to slovo mrzák, dneska se to nesmí říkat, dokonce i invalida už není úplně košer, nýčko je tělesně postižený :)) a je necitlivé mluvit o slepých, nevidomí, to je ono! a japa je to s cikánem?
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.11.2008 > g morr> Jo jo, ale invalida myslim porad docela frci...to je zase z anglictiny, jenze ta to prebrala buhvi odkud atd., atd. ...Taky jsem unikl vojne :o)
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.11.2008 > Cami> No ano...rád provokuju neb cítím odpor ke spoustě věcí okolo. Někoho to může rozčílit, někdo to chápe... Záměr to pochopitelně je. Úhel pohledu...to je oč tu běží !
<reagovat 
 Cami (Občasný) - 8.11.2008 > DeadKennedys> 

Asi Ti evidentě nevadí, že Tě lidi nemusí brát vážně. Právě proto, jak se prezentuješ a může to být někdy i v důležitých  věcech. Tak si na to dej bacha  měj se.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.11.2008 > DeadKennedys> nikdy jsme to neměli z angličtiny, stejně jako ona to máme z latiny ;)
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 10.11.2008 > g morr> A co bylo před latinou ? To už si ani já nepamatuju :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter