Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Neteče voda ... z kolekce próza (krátká)
Autor: DominikR (Občasný) - publikováno 29.1.2005 (13:27:49)
Pokračování>

Najedl jsem se, co nejvíce, aby mi po cestě nevyhládlo. Nedalo se čekat, že v táboře budou vařit něco extra, tak jsem spolykal celý koláč, až se mi tím spěchem udělalo zle.

 Měl jsem zpoždění, nedalo se nic dělat. „Rychle,“ řvali na nástupišti instruktoři „nastupovat.“

V kupé jsme se mačkali - div, že se dalo dýchat. V našem vagónu si člověk příliš srandy neužil. Každý pln očekávání přemýšlel, co se bude dít, až dorazíme. Těžko říci, do jakých skupin nás nakádrují. Takový náboženský tábor má totiž své specifikum, jedou tam děti, mladí i staří.

Vlak zpomaloval. „Vjíždíme do stanice,“ konstatoval pohublý mužík vedle mě.

Nebyl jsem sám, komu srdce při výstupu z vagónu bušilo. Konečně venku.

V táboře jsme si nastoupili do řad a čekali, dokud táborový velitel nepronese uvítací řeč. Pak už jsme se jen ubytovali v chatkách a čekali, co se stane. Spolubydlící byli příjemní lidé, nemůžu si stěžovat, říkal jsem si.

Po chvilce jsem ve dřevěných deskách chatky zpozoroval malinký otvor. Skvělý, skrze něj se dá sledovat dění venku. Klekl jsem si na zem a okem přimrkal k dírce. U vedlejší ubikace se nahromadili nějací starší, kteří tu byli před námi. Leželi tam a já je tajně sledoval.

Ten den utekl jako voda. Večer jsem vysílením mhouřil oči, taktak chodil a byl rád, že ještě dýchám. Den však nekončil, za tmy nás instruktoři ještě stačili nahnat do sprch a spousta z nás zjistila, že v táboře neteče voda.

 

 

                                                                          tábor          koncentrační

                                                                                                        

                                                                                                                                    instruktor        nacistický

 



Poznámky k tomuto příspěvku
buryzon (Občasný) - 29.1.2005 > Kurva fix. Už si to vyřeš ať máš klid..... ale říkám ti tady na TOTEMU tomuhle nikdo nebude rozumět...
Body: 5
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 30.1.2005 > buryzon> a ty tomu rozumíš, to je hlavní ;)
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.1.2005 > no ale vidíš ,že nikdo nerozumííí
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 30.1.2005 > buryzon> Já za to můžu? Dle mého je to napsáno tak, jak jsem zamýšlel... to, že někdo prostě nezná termín "tábor smrti" je pro mě nepochopitelné . . . nehodlám tam napsat, kvůli dlouhému vedení, slovo "koncentrák"
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 30.1.2005 > ale kdepak...jen tady to asi nikoho neosloví...ostatně kdyby neměli to výročí ....kdysi jsme tam jezdili povinně ...a vůbec to jsou vjeci na pokec a ne na nuly a jedničky...HAJ-HOU.
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 31.1.2005 > buryzon> no jo, v tom máš recht >>> taky bych to nepsal, nebýt toho výročí
<reagovat 
Lian (Občasný) - 31.1.2005 > Je to tak jasný, že tomu nejde nerozumět, ale nechci vám do toho kecat, hoši.
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 2.2.2005 > Lian> a tak jo...aspoň nmněkdo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 (2) 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter