Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mezi ruskou Mafií 1.
Autor: Lamarski (Občasný) - publikováno 20.7.2005 (10:24:48)
další>


 Lamarski (Občasný) - 6.12.2005 > p74> 

Tedy, to jste mě překvapil! Výborná kritika, za kterou děkuji. A zároveň děkuji, že jste se koukl do mé prehostorie tvorby Z jakého konce začít? Asi... především, tahle úvodní kapitola (po napsání dalších) se mi už vůbec nelíbí. Mám zhruba takovöu dvouletou periodu, kdy něco napíšu a právě po těch dvou letech to přepíšu a tiše si ťukám na čelo, jaké koniny a kotrmelce jsem tam dokázala udělat. Troufám si tvrdit, že první kapitola je ze všech nejmíň dobrá.

A teď k připomínkám...některé věci jsem asi přesně nepochopila (průpovídky o svědkovi a kytkách jsem si mohla odpustit, to je fakt), ale zhruba události by měly zůstat tak jak jsou. Postřelený tatík (který to později stejně nepřežije, ale potřebuji ho v sedmé a vzpomínky na něj v dalších kapitolách) je nutný, postřelený Kvasinsky taky (nemohu zabít jednu z hlavních postav hned na začátku;) mohu upravit systém jeho postřelení. Kvasinsky děvče nevychová k obrazu svému (to by bylo jak v Leonovi od Bessona). To o té kurvě a bodyguarda a tatíkovi jsem ne zcela jistě pochopila. První dva to slíznou o třetím jsem už pala.A nakonec děsivé děti - bohužel děti svět vidí černobíle. Myslela si, že jí zabili otce, psychologická reakce, oko za oko.

Garáže budu rozhodně měnit a apskou jsem chtěla trochu vybočit ze zaběhnutého stereotypu AKáček (i když vím, že jich je tam požehnaně-pořídila jsem si kvůli tomu knihu o zbraních a speciálních jednotkách apod.). Co se týká neprůstřelných vest - dobrmyšlenka, zapracuji ji.

Kulhánka jsem nečetla, ale přečtu si ho, protože jestli něco nesnáším tak to, že něco napíšu a pak mi někdo řekne, že už to napsané, natočené nafocené bylo. Rozhodně se nechci být označována za plagiátora (to nebyl útok na vás;). Takže pokud se rozhodnete strávit chvilky u dalších kapitol budu ráda (zvlášť když mi přihodíte další bezva kritiku - na délce nezáleží) a ještě víc budu ráda, když se u toho nebudete nudit (nebo jen předpokládat, co která postava udělá). Mějte se a ještě jednou dík.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lamarski
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 10 12 13 14 15 16
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter