Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Překlady
 > Překlady
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Limerick rozvážně nerozvážný z kolekce Limerick
Autor: Naty (Občasný,Redaktor) - publikováno 10.11.2006 (00:23:17)
následující v kolekci>


Emmet_RAY (Občasný) - 17.11.2006 > Ondřeji (Kerne), ty ses sice pokusil mluvit jako lingvista, ale žádný jazykový rozbor jsi nepřinesl, jen domněnku, že je tento limerick starší deseti let (to jsi vzal prosím kde?), povídání o tom, co krom jiného znamená cock (k čemu? to není věc neznámá) a jakéhosi metaforického procesu vzniku, který tady ovšem nijak nepodpíráš fakty, respektive nějakým rozborem. Jen bych upozornil, že výraz cock rozhodně není jen výdobytkem internetového slangu, ale běžně se užívá. Jinak nechápu, co má tvá poznámka ohledně aktualizace dokazovat či vyvracet.

ad PPPS: No, jestli jsi sklutečně zadal "Cotail" místo "cocktail", tak se nedivím

Mmch: poslal jsem avi arielovi, je to překladatel z aj, tak by to mohl rozlousknout. Mohl bych se zeptat sice své matky, ale zas tak otevřený vztah s ní nemám ;-)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Emmet_RAY
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter