Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

14. číslo časopisu...říjen 2006

1.Titulní strana - (unseen)
2.Úvod - (Naty)
3.Tiskový mluvčí své múzy (rozhovor s šedé) - rozhovor s šedé (egil)
4.Foto - (xmark)
5.Jsem obětí virtuálního paradoxu - rozhovor s backem (Václav Mráz)
6.Bůh jako byznys - (Quotidiana)
7.Čekanka Učekaná - rozhovor (Oplatka)
8.Divadelní kus od Petra Jonáše - (ztratila)
9.Výtvarná díla (výběr) - (Esencia Smrti)
10.(Hodný), zlý a ošklivý - Naty
11.Konejšivý stisk ruky... - poněkud osobní recenze (Kelly)
12.Dům čtyř světů - (Martin)
13.Ukázat cestu - pohled do světa dětské knihy (Niki Zdražilová)
14.Grafika - (Esencia Smrti)
15.Cesty na Totemu - tematická stránka (Naty)
16.Foto - (seth)
17.Totem živě - (Kelly)
18.DEN POEZIE - (Martin)
19.Bývají dívenky jako led... - uživatelská stránka (zirael)
20.POHYB = ŽIVOT - co v tištěném časopise nenajdete (Naty)
21.Autoři
13.číslo   
 14. 
   15.číslo

               

  
  
 
 

 

 

 

Grafika - výběr

 

 

Esencia Smrti       

 

 

 

 

 

 

 

 

Kliknutím na náhled se posunete na větší zobrazení.

 

 


Jeseň, pocity a vnemy, ktoré ju zosobňujú, odzrkadľujúce celú paletu pominuteľností, a cyklusy premien, rovnako nezastaviteľných, ako chod modernej spoločnosti, ktorá sa bezhlavo rúti vústrety akejsi odosobnenej bezútešnej šede možnej budúcnosti tak, ako ťaživá neistota očakávajúca príchod smrteľnej zimy, ktorá prekračuje medze ročného obdobia. Letargia a snenie, živelná a poetická hrozivosť prírody, balansovanie na pomedzí absurdných vízií, izolovaný chlad veľkomiest a zároveň plnosť farieb, presiaknutá pocitom až fyzického osamotenia v nedozernom priestore...Celé spektrum týchto aj iných pocitov vo svojich prácach odzrkadľuje aj šestica autorov aktuálneho výberu. Od toona, jeho citu pre estetično a kompozíciu farieb, ktoré umocňujú silnú, cynicky pravdivú výpoveď o súčasnosti, cez pochmúrne metafyzickú industriálnu poetiku Tanzdebila, profesionálnu a citlivú zručnosť Mishky, znepokojivú sebareflexiu v tvorbe experimentujúceho Galaa, cez pôsobivú fantasknú imagináciu Absolute-ho, až po nový úkaz, Stín Mrtvých, ktorý hľadá a nachádza v krivkách a tvaroch prírody, odzrkadľujúc v nej svoje rozpoloženia.


 

 

 

 

 

Grip   autor: Tanzdebil 

 

 

zpět

 

 

 

 

 

 

Jak se loví galoo  autor: galoo 

 

zpět

 

 

 

 

 

 

Krajina I.   autor: Absolute 

 

zpět

 

 

 

 

 

 

Snění   autor: Mishka 

 

zpět

 

 

 

 

 

 

Stařec.   autor: galoo 

 

zpět

 

 

 

 

 

 

..nt.   autor: toono 

 

zpět

 

 

 

 

 

 

 

z lesa se ozývá pláč   autor: stín mrtvých 

 

zpět

 

 

  
     
                                                   
Předchozí stránka   
   Následující stránka

 
 

Copyright © 1999-2005 WEB2U.cz
Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.


free web hit counter