Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:i- reversibilita
Paula (Občasný) - 8.2.2002 > Libi:o)))))
U příspěvku:Ve jménu jitra
Paula (Občasný) - 8.2.2002 > Tak tohle se mi vazne libi...jinak mi do celkove kompozice nesedne posledni radek prvni sloky...ale pravo na originalitu ma kazdy autor, takze nic...:o))) Jako celek mi to prijde vyjimecne!!!Moc hezke...:o)))
U příspěvku:Divný den s Markétkou
Paula (Občasný) - 8.2.2002 > Souhlasim castecne s Razi a Fararskym...s Rezi v tom "silene zajimaveL" mi taky dalo rano..:o))) Jinak se mi ta povidka moc libi...takova - proste pekna, pohodova a taky jsem se od ni nemohla odtrhnout nez jsem ji docetla! Pekne dilko, jen tak dal!!!
U příspěvku:Co je to zima
Paula (Občasný) - 8.2.2002 > ...doooost dobry... .o))))
U příspěvku:Ona
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > ..ten anonymni ctenar jsem jaaaa, ono me to vykoplo i s mym jmenem:o((((((
U příspěvku:Večer...
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > Ten anonymni ctenar jsem jaaaa:o))))Nejak me to vyhodilo a ja jsem si toho nevsimla a vesele kritizovala dal...omlouvam se zmatky:o)))
U příspěvku:Consequences
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > Wow, a good piece of work...I know trying to get the rhythm done precisely is very hard in English, especially if your verses are so long, but I loe the idea, especially the first two verses...well good job, way to go, keep it up!!! (feel like a cheerleader:o))))))))
U příspěvku:Iluze
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > Krasne, rytmicky a versovane sladene, sladke, kouzelne, puvabne...co vic muzu rict? Takove pohlazeni...:o)))))))
U příspěvku:Anybody who owns his own home...
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > Ok, so this is what I wrote BEFORE I read your introduction....so is it actually written by an english-speaking author and you just copied it??? How come there are mistakes....?Soooo confused right now:o)))))
U příspěvku:Anybody who owns his own home...
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > The story is nicely written, even though it contains some grammar mistakes(past tenses etc., have a look once more at those, they kinda spoil the whole image). The idea is nice, to describe feelings of a man who is unhappy in the country side, usually it´s the other way round...some tips: try adding some more "irony" to your story, I see you have been trying and those trials came out pretty good(things the main character has one and said to his wife, those were written pretty well). Go ahead and try to imoprove you story a little bit, finish it up a bit more...wish you good luck and I admire you greatly for the courage!!!! Way to go!! :o))

PS True story or fantasy?

:o))) Keep trying!
U příspěvku:Rozvedené rozhovory(1)
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > :o)))))))))))))))))))))))))))Tak to se mi moc libi:o)))Jen zkus doopravit punkci, at se sjednoti a lip se to cetlo...slovo, carka/tecka, mezera...
U příspěvku:Můza
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > jo, vtipny to je, ale to je asi tak zcela vse..jeste ze nechces hlubsi kritiku:o))))))))))))))))))))))))))))))))))
U příspěvku:bez názvu
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > Souhlasim s Faristou...trochu pokulhava rytmus a celkove je to takove rozhazene, neni to sjednocene...zkus to trochu "dobrousit", mohla by z toho byt fakt krasna basen!!! Snad sem das i tu poopravenou verzi, moc rada bych se na ni pak jeste jukla a porovnala...kdyztak mi dej vedet, ju? Good luck!!:o))))
U příspěvku:Vidím vás
Paula (Občasný) - 1.11.2001 > Takove zacatecnicke basneni:o)))Ale i tve psani se casem zlepsi, jen pis dal!! :o))
U příspěvku:Bezčasí
Paula (Občasný) - 1.11.2001 >
U příspěvku:In love or what?
Paula (Občasný) - 10.10.2001 > Way to go, nice try...I think it´s simply too many words put together, I get the point and I know what´s it all about, but I guess my english is not good enough to sit and have deeper thoughts about this piece of poetry...however, I believe in anything that is about love..:o))))This has the word "love" at least in the title..! :o))))
U příspěvku:Nedělní dopoledne
Paula (Občasný) - 8.10.2001 > Hlubší kritiku....to nejhlubší na co se asi vzmůžu: čtu jedním dechem a končím pěti.. :o))))
U příspěvku:Padlý anděl
Paula (Občasný) - 8.10.2001 > Jen Lipa: Neeeeeee...:o)))))Teda alespon zatim neee...! :o)))))Muzete si me nekdy vyzkouset...:o))))
U příspěvku:Padlý anděl
Paula (Občasný) - 8.10.2001 > Vzhledem k tomu, ze mi Stefan poslal svou poznamku na mail, jsem tak nejak usoudila, ze mi chtel neco rict ci ze se ta jeho posledni slova obraci na me...(??)..ma poznamka take jen odrazi muj nazor a v zadnem pripade si nemyslim, ze je ten jediny a spravny..jak je videt, mnoho lidi ma nazory rozdilne a to je fajn...je videt ze se nad tvym dilkem zamysli a to pak muze byt autor jenom rad! :o)))))
U příspěvku:Padlý anděl
Paula (Občasný) - 2.10.2001 > ...promin ale tohle mi přijde dost levné...hezká slova ale jako celek se mi to vubec nelibi...!
U příspěvku:Po dlouhém dni
Paula (Občasný) - 2.10.2001 > Pá věcí se ti tam dost často opakuje, chtělo by to ještě "dopilovat" aby to byla taková ta správná literární povídka a ne nějaký....no, však víš co :o))))
Ale jinak moc pěkny, čte se to jedním dechem a člověk si vychutná každíčké slůvko...moc dobrý:o))))
U příspěvku:Sex
Paula (Občasný) - 24.9.2001 > Krasny dialog, rekla bych ze trochu zastinil dilko...:-)))))))))))))))))))
U příspěvku:Sex
Paula (Občasný) - 24.9.2001 > Dilko uprimne, ale neni nicim moc originalni, v tom souhlasim s Deadkennedys...kazdopadne to neznamena ze se nekomu nelibi..!
U příspěvku:Konec studu!
Paula (Občasný) - 21.9.2001 > Mala gramaticka poznamka - "kdyz j(!)si v sedmem nebi"...jinak ale moc fajn, uprimne a asi to jde dost ze srdce...preji co nejmene podobnych zazitku!! :o))) ..o to vice tech krasnych:-)))
U příspěvku:Bez tebe - Bez sebe
Paula (Občasný) - 21.9.2001 > Ve treti sloce posledni radek bych pridala jeste nejake jednoslabicne slovicko, aby to vychazelo lepe rytmicky...treba "pevné tělo - stane se jen prachem" - mne osobne by to tam znelo lip:o))))Ale jinak moc pekne, prala bych ti z celeho srdce aby ses setkal s tou, ktere budes ochotny zasvetit svuj zivot...co nejrychleji:o)))Moc pekne Coolsteaku!!! :o))
U příspěvku:Hádky
Paula (Občasný) - 17.8.2001 > Diky vám všem za vaše postřehy a názory, kterých si velmi cením! Já moc často rýmované básně nepíši, spíš se klaním k volnější formě, toto je dost vyjímka..:o)Je jasné a samozřejmé, že každému se líbí něco jiného a tak se i vaše názory na toto dílko liší..

Díky KSTK, moc si vážím pochvaly právě od tebe (a od Cida též), jste v mnohém mými vzory..opravdu..:o)

Cide, díky díky rytíři - ty rýmy jsem tam nedávala schválně, jen mi tam tak padaly...jak padají slova v hádkách - ty rytmické údery, které zabolí...tak nějak jsem konstruovala i své dílko..nebo se snažila...je to takové rytmické...a hodně rýmované holt..:o))))

Made, vím, že nemáš veršovaná dílka příliš v lásce...o to víc si vážím tvé pochvaly, když nějaká padne...;o)))

Kachno, verše jsem se učila ve škole jen rozeznávat, ne skládat...ale určitě bych byla ráda, kdyby mě v tom ústavu naučili i to..třeba bych tě tím víc potěšila..? :o))))

Alexi, díky díky díky...ty vždy chápeš a nejčastěji jako první hodnotíš..jsi vždy první a já ti děkuji za tvou neskonalou upřímnost, vždy přinosné poznámky a věrnost ke vší mé tvorbě- jsi vskutku neskutečně pozorný! ;o))))))))))))))))))

Etienne: Omluvu přijímám :o)))) Jo, mám ráda český jazyk... a vůbec miluji všechny jazyky, snad úplně všechny..(!? ;o))) ), proč? Jo, a k těm říkankám jsem se už vyjádřila..díky moc a moc za upřímnost v tvém názoru!

Tak snad vám všem ještě jednou díky a snad na čtenou u dalších mých výtvorů..? :o))
U příspěvku:Červi v čokoládě
Paula (Občasný) - 9.8.2001 > Takova drobnustka - rytmicky nesedne jen druhy radek v prvni sloce...jinak souhlasim s predchozi kritikou - ma to vtip, myslenku, napad, je to originalne zpracovany postreh/vjem....jak jinak, kdyz to pises ty, zeee? ;o))))Libi, moc..!
U příspěvku:Ja, ficken forever...
Paula (Občasný) - 9.8.2001 > Krasna slova, krasne sloky...ale nedava mi to cele dohromady moc smysl...je to takova kolaz myslenek a postrehu - urcite se k tomu musel dost tezko hledat nadpis...:o))))))))))))))))))))))))))
Nejvic se mi JEDNOZNACNE libi sloka:
Svět, zřel jsem, byl zastaven
a utrpení smrti
pozbylo krásu okamžiku. " - to je prekrasne recene, plne vseho, co by takovy spravne poeticky vers mel obsahovat...:-))))
Jinak, jak jsem se uz zminila, jako mozaika myslenek krasne...jen tak dal!!!!!


Nejvic se mi JEDNOZNACNE libi sloka: "
U příspěvku:Život ke krásný!
Paula (Občasný) - 8.8.2001 > Katko, je to překrásně napsané, spousta nádherných myšlenek, ale...nejdřív bych dala dohromady překlepy a opravila bych je..:o) Je jich tam poměrně dost:o))) Potom mi přijde, že je to takové "neucelené", že tak trochu skáčeš z jedné myšlenky na druhou a není v tom takový nějaký "systém","přehlednost".. a to je podle mě dost často problém s úvahama - tedy napsat je tak, aby měly začátek a konec a hlavní myšlenku. Hrozí tu totiž zřejmě nebezpečí, že lidé berou úvahy jako volné psaní (free writing), že píšou vše co se jim v hlavě rodí a asociuje k danému tématu...ale počkej si na reakce druhých, jestli i jim to bude připadat takové. U úvah je totiž časté to, že právě některým lidem přijdou nesystematicky napsané a jiným právě naopak, možná že já budu právě ta jediná s takovým názorem a to se pak "nepočítá"..:o)), takže si to neber moc k srdci...! :o)) Ale co se týče slovní zásoby a psaní vůbec, máš ohromné vyjadřovací schopnosti, malebný a rozvětvený jazyk - píšeš opravdu nádherně! I tvé postřehy jsou mi velmi blízké a srozumitelně podané. Takže...to je asi tak vše, moc a moc se mi to líbí!!!! :o))
U příspěvku:Vzpomínka na léto
Paula (Občasný) - 7.8.2001 > Jeste nee Teri, jeste nevzpominej...:o)))) "Zrcátka na řece" - to se mi moc libi....moc mi tam nesedne ta "říční víla", trochu mi vypadla z kontextu...byt moje basnicka, tak ten radek vynecham, ale ta basnicka je tvoje a mne se opravdu moc libi...uz se tesim na dalsi! :o)))
U příspěvku:Útes posledního zapomnění
Paula (Občasný) - 7.8.2001 > Procitene, s dramatickym "vyvrcholenim"...a prekrasne dvojsmyslne...To opravdu stoji za to! :o))))
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter