Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mal som sa dať spopolniť
ProdavacSlonu (Občasný) - 19.6.2009 > Lamarski> dekuju za faktografickou opravu, hele no ja nevim, me osobne to nejak moc nevzrusuje, ale hlavni postavu tehle povidky jo. :-)
U příspěvku:Sběrači
ProdavacSlonu (Občasný) - 5.5.2009 > Krasa.. fakt :)
U příspěvku:"Falun gong - duchovní naděje
ProdavacSlonu (Občasný) - 5.5.2009 > Je to hruza co komuniste v cine delaj mirumilovnym lidem, kdyz sem to videl na vystave, az se mi z toho zvedal zaludek, ani ne z tech vyjevu jak spis z toho, jak muze byt nekdo takova strasna po moci prahnouci svine. Fandim jim, fandim falun gongu a doufam, ze brzy bude vsecko ok...
U příspěvku:lala
ProdavacSlonu (Občasný) - 30.4.2009 > zoefakt> robime s jednym kolegom album, on hudba, ja text, a ma to cele taku rozpravkovejsiu atmosferu.. a.. sme si pozerali tie vase obrazy, a zhodli sme sa, ze by bolo skutocne velmi dobre mat nejaky na obale z albumu.. ak by vas nahle pochytila nejaka inspiracia alebo co, ja neviem, mozem vam poslat aj nejake tie texty, podla mna by to perefktne sadlo k atmosfere toho albumu :) Ale to ja len tak, keby naahodou :)
U příspěvku:lala
ProdavacSlonu (Občasný) - 27.4.2009 > tie siete tam, malicke, to je uzasne, velmi sa mi to paci, sala z toho pohoda :)
neni fer, ze tak pekne kreslite :D
U příspěvku:Malý princ
ProdavacSlonu (Občasný) - 26.4.2009 > zoefakt> hovorte ausgerechnet mne, mi pride az absurdne ze som tam, kde som :-D tiez by sa hodila reforma no.
U příspěvku:Fňukající Maud
ProdavacSlonu (Občasný) - 25.4.2009 > jo tohle je fakt vyborny. trosku mi ten styl pripomina SaladFingers, akorat tohle je ejste vymakanejsi :)
U příspěvku:Jazzman
ProdavacSlonu (Občasný) - 25.4.2009 > uau, v zapalu hry :) libi libi
U příspěvku:...
ProdavacSlonu (Občasný) - 25.4.2009 > hoodne dobry :) ten clovek je krasny.
U příspěvku:Chytanie hada
ProdavacSlonu (Občasný) - 25.4.2009 > Magicke :) fakt ako z rozpravky.
U příspěvku:.
ProdavacSlonu (Občasný) - 25.4.2009 > Uau uau :)
Moc pekny kusok :-)
Uz mi pride blbe, ako stale chvalim, ale mne sa to vazne fest paci :)
U příspěvku:Malý princ
ProdavacSlonu (Občasný) - 24.4.2009 > zoefakt> nie je zac... uz som premyslal, ci vobec zijete.. :-) ste mali skolskeho systemu plne zuby? (necudujem sa..)
U příspěvku:Malý princ
ProdavacSlonu (Občasný) - 24.4.2009 > Tento je fakt nadherny.. :-)

"A prečo piješ?
"Aby som zabudol."
"Na čo?"
"Že sa hanbím."
"A prečo sa hanbíš?"
"Pretože pijem."

jedna z naj pasazi maleho princa :-)
a obraz velmi vydareny, fakt libi :)
U příspěvku:Ruka v..
ProdavacSlonu (Občasný) - 24.4.2009 > Sialene :)
Ale skvele :)
U příspěvku:Agape
ProdavacSlonu (Občasný) - 31.3.2009 > Je to plne a miestami dost chaoticke, ale mozno prave pre to sa mi to paci. Take temperamentne.
U příspěvku:Utopie
ProdavacSlonu (Občasný) - 24.3.2009 > Tohle mi prave hodne, hodne sprijemnilo vecer.
tichotam- diky.
Nevim proc, proste me to absolutne dostalo, mrazi me, dobre, ze se neklepu :)
dobra prace :) minimalne pro me teda.
U příspěvku:Moj brat a jeho zena
ProdavacSlonu (Občasný) - 24.3.2009 > Zas raz originalny portret :) tak nestandardne ponaty.. paci sa mi to.. :)
a citim z toho taku tu akusi.. tichu suhru.. dvoch
U příspěvku:Vesmirna dojka
ProdavacSlonu (Občasný) - 4.3.2009 > Toto je celkom psycho :-) Ale dobre psycho :)
Mam rad taketo veci, je to originalne :)
U příspěvku:Poprosím syr
ProdavacSlonu (Občasný) - 7.2.2009 > No jde o to, ze on pak zabil i toho zebraka :) cti jeste jednou ten konec.


Potom som začal vo väčšom. Fotenie som si zamiloval, ako nikdy pred tým. A magnum 9 mm tiež. Začal som mastným príspevkom do klobúka starého, po pive páchnuceho žobráka. Na tvári sa mu zjavil obrovský, úprimný úsmev, ktorý teraz tiež visí zarámovaný nad mojím kozubom. A on teraz pláva v rieke, ľahší o hlavu a o zopár problémov. - zabil ho a pak vyfotil :-)
U příspěvku:Smutok
ProdavacSlonu (Občasný) - 5.2.2009 > ctenar som bol ja, ked som este netusil, alebo len matne tusil kto to namaloval :) ale tento si fakt ulozim. taky velmi pokojny dojem vo mne evokuje :). S dovolenim jedneho priatela vam niekedy ukazem to, ako vnima smutok on, pre zmenu v piesni, tiez velmi zaujimava asociacia. tak len ukazka.. "smutek je hubený chlap v orvaném kabátě, vypadá jako darmošlap a je cítit po mátě..potkávám se s ním, někdy ho i oslovím, je prúhledný, jak z cigaret dým."
U příspěvku:Autoportret
ProdavacSlonu (Občasný) - 5.2.2009 > ... chvilku mi trvalo kym som tu splet rozlustil, ale naozaj tam ste :) zachytny bod - vlasy.

a inak velmi zaujimavo farebne spracovane. pekny sebareflexivny obraz :)
U příspěvku:Poprosím syr
ProdavacSlonu (Občasný) - 4.2.2009 > Tak.. hlavne nevykej(te) :-)) nejsem ani plnolety
ale mam pocit ze v ty povidce bylo najdeno neco, na co sem ani v nejmensim nemyslel, kdyz sem ji psal. Vztahu jako takovych se moc tykat nemela :) a autobiograficka rozhodne neni, ta hlavni postava je diametralne odlisna odeme. Nechtel sem nijak poukazovat na "zeny mrchy" a privlastky ktere jim muzi davaji, je to ciste z pohledu postavy :)
A vice si cenim subjektivni nazor jedince a to, co ta povidka muze odevzdat, jako nejakou vaznou kritiku :) jiste, kritiku ocenim, ale kdyz to nekomu neco da, tak me to tak prijemne zahreje. Takze dekuju :)
U příspěvku:Poprosím syr
ProdavacSlonu (Občasný) - 4.2.2009 > Jo ted sem si tam vsiml to "Ta tva".. ja jeste zadnou mou nemam, buh me od toho ochranuj :D
moc mlady na to. to si radsi pockam, az na to budu moc stary :)
U příspěvku:Poprosím syr
ProdavacSlonu (Občasný) - 4.2.2009 > Ctenar andzi sem zlehka zmateny z komentare :) Trosku objasni. Cos myslel tim oskarem a tak :)
A mlhama - poeticky. Ja rad kracim, ale spis do ty mlhy :)
U příspěvku:Lazník
ProdavacSlonu (Občasný) - 3.2.2009 > Z toho portretu sala neco krasne. A z jeho oci taky.
U příspěvku:Moj manzel
ProdavacSlonu (Občasný) - 3.2.2009 > originalny portret :)
U příspěvku:Svetelne teleso
ProdavacSlonu (Občasný) - 3.2.2009 > Oj, tento je vazne vyborny :)
U příspěvku:Poprosím syr
ProdavacSlonu (Občasný) - 3.2.2009 > Ich bin sehr rad, ze sa pacilo.
U příspěvku:a potom, v pekle, v tom nesnesitelném žáru...
ProdavacSlonu (Občasný) - 3.2.2009 > ano, ano, toto je dle meho gusta :) nejsem kritik a nevyznam se do tohohle typu umeni, ale jako laik a clovek rikam, ze se mi to hodne libi :)
U příspěvku:Spolupatricnost II
ProdavacSlonu (Občasný) - 3.2.2009 > Ich finde der Bild toll, Frau Lehrerin :))

ide z toho nieco a to je pre mna v umeni asi najdolezitejsie, ani to nemusi byt konkretne :)
U příspěvku:Metódy Profesionála
ProdavacSlonu (Občasný) - 21.12.2008 > dekuju za nazor a kritiku a do velke miry v podstate souhlasim, uvedomuju si ze je to vlastne jenom jakejsi suchej popis situacie. asi to prepisu na verzi 2.0, jen sem dostal napad a potreboval jit hodne rychle ven, at se neztrati.
Ale beztak si stojim zatim, ze radsi min kecu a pointa jako hodne kecu kolem niceho. Kazdopadne dekuju
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter