|
U příspěvku:Šípkový keř |
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Jsem tu znova. kdyz jsem tu byla poprve....tak jsem pak mela jeste dva dny ty sipky pred sebou. ...normalne se mi po nich styskalo, ale musela jsem se sem vratit a divat se na ty tvy sipky znova...Ja nevim, jestli to jsou ty barvy, ale neco me na tyhle fotce desne fascinuje....treba jednou prijdu na to i co...:-) |
U příspěvku:- Zasněný pohled - |
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Ja fotkam nerozumim....vzdycky rikam neco, kdyz me neco zaujme, kdyz z ty fotky neco citim, kdyz to ve mne vzbudi nejaky pocit....takze podle toho taky vsechny me kritiky ber.
Takze, tahle ta by se mi libila moc a moc....ale mam tu dve ale:
a) ma useknutou spicku hlavy....zacinas krasne od sije....ale zkratka tu hlavu bych tam dala celou...anebo presneji, s tou celou hlavou byse mi to libilo vic
b) ta cervena nevim jestli ano, ale trosicku malinko svetlejsi...
c) tak zabka je uzasne fotogenicka a na tuhle fotku se da divat hodiny a porad v ni najdes novy a novy veci... Taky je tam tu holku citit....a to se mi taky libi... |
U příspěvku:Snový podzim za vsí |
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > Jezis...ta je krasna....takova ceska....Na tu se podivas....a vidis ty maly policka kolem dokola...vzadu tu cestu lemovanou stromama.....asi starnu...libi se mi krajinky!!!! |
U příspěvku:- Břehy - |
Andulka (Občasný) - 6.2.2004 > |
U příspěvku:Franta: Kabalistická meditace (bez chemie) |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > moonlight> Romann, tak tady s tebou nemohu souhlasit. To snad nemluvis ani ty, ale tvoje EGO. Moonlight ma pravdu v tom, ze kazdy mame jiny zkusennosti. Ty muzes sve zkusennosti nebo Franty tisknout, ale jenom jako jeho zkusennosti, ktere muzeme porovnat se svymi...a nebo to vyzkouset.....Ale rozhodne to neni sablona pro vsechny.
Navic Moonlight se snazil o inteligentni debatu a tvoje odpovedi byly -> ty tomu nerozumis, ty ses blbej, ja jsem ten, kdo ma pravdu.
Jednak pravda jako takova neexistuje, je to pojem tady na zemi, jednak to ani neni podstatne, protoze jde o vymenu zkusennosti.
Budto chces ucit tim, ze ukazes, ze je tu jina cesta a tim padem si pak vdecny za poznamky lidi jako Moonlight ...:-) |
U příspěvku:Channelingové začátky Lady |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > Jeste jsem chtela dodat, ze ne kazde channeling se tyka rozhovoru s Bohem. Muze to byt rozhovor s kymkoliv, kdo zije na jinym stupni. Ted nemyslim ve forme lidske, jak ji zname. Jeden muze channelovat se spiritem, ale problem tam je, ze kdyz nebyl spirit chytry na zemi, ze je chytry ted...:-)..Ja nestasteji komunikuji...nevim jak ho nazvat, je mym mentorem, zije ve stupni nebo dva vys nad spirit.... |
U příspěvku:Unio Mystica ~ Bůh v člověku, člověk v Bohu |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > Bůh v člověku, člověk v Bohu -> podobne zkusennosti jsem mela taky....a proto s tim souhlasim.
|
U příspěvku:Já nechci vědět |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > - tady nesouhlasim s s Romanovym prispevkem..."proč si myslíš, že božské nehodnotí? Jak Je znám, nic jiné nedělají. I v bibli to je"
Jednak tento clanek je napsany negativne, kritizuje druhe....Mel by napsany z druhe konce...positivne, -> ne proc ne -> ale proc ano...
- jednak verim ze Buh nehodnoti, netresta, atd -> on ti rozumi a ukaze ti cestu, pokud se na ni ptas...
- jednak opravdu Bible jako takova patri nekam jinam a ne sem...:-) |
U příspěvku:Ztracené klíče |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > Vis jak ja hledam "klice"?. Mam povesenou jehlu na delsi niti. Je to jako hra, prihoriva, hori...Kdyz se blizim ke "klicum", zacne se mi jehla tocit do kolecka a cim jsem jim bliz, tim vic se toci...:-). Trva to malicko dele, da se to naucit pomerne rychle... |
U příspěvku:Channelingové začátky Lady |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > HmHm hm....Zajimave je, ze nekdo rekne, ze divka je channeling....a misto toho, aby o tom jeden doopravdy zkusil, vyzkousel si to....tak to hned kritizuje a velmi negativne. Tentokrat tu nesouhlasim s nicim, co rekl nick Onn, navic mi zni tak trochu nastvanne...:-)
Ale nic. Kazdy se muze do urciteho stupne naucit. Je to jako ze zpivanim...nekdo bude zpivat jako Carera, nekdo jako na ZS. Navic i jako ze zpivanim, talent nestaci, je k tomu taky hodne pile.
Ja jsem vdecna za channeling...vzdycky jsem dostala kazdou zpravu v cas, tim myslim situaci,ve ktere jsem v urcitou dobu byla. Vzdycky byla zprava jednuducha a jasna, v zdycky me to v normalnim zivote posunulo dopredu. Taky vzdycky, kdyz mam otazku, je mi zodpovezena....ale musim opravdu chtit znat odpoved.
Jinak priklad byl fajn....ale mrzi me typicke ceske reakce. Nekdo dela neco jineho nez vsichni ostatni -> a uz je povazovan za halucinogenniho anebo jinak divneho. Jinak o divcinu bych se nebala, jelikoz v tomto veku je velmi ovlivnena hormony a pudy...:-))) Ja verim, ze az bude starsi, ze se k tomu vrati...:-) |
U příspěvku:Strach má velké oči |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > Strach vseobecne, je nepritelem kazdeho znas. Pokud zijeme ve strachu, nebo mame z strach, stagnujeme a nevyvijeme se dal. Vsechno to, co pises se da aplikovat i na nas kazdodenni zivot. Napr. Mela jsem velmi dobre placene a jiste zamestnani, ale nebavilo me. Myslela jsem si, ze by me bavilo byt prezidentkou nejake firmy. Mela jsem strach o sve dobre bydlo, a ze bych taky mohla skoncit pod mostem. Verila ssem ve sve schopnosti a v Boha, verila jsem, ze s pomoci Boha, pokud to tak ma byt, tak to bude. Tak to taky bylo. A od te doby delam v co verim, neexistuje pro me slovo "to nejde", protoze vsechno jde, jestli opravdu chceme. Od te doby se snazim prekovat strach, protoze ten me drzi na zemi, a ja chci letat...:-)
Teda, mezi nami, jsem naprosto normalni, ale jestli to nekdo bude cist, tak si bude myslet, ze jsem jeste vetsi cvok nez ty...:-) |
U příspěvku:Moje malá hypnabilita – ze vzpomínek hypnotizéra |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > - mozna, ze chyba byla uz v tom, ze nekdo dava " téměř hodinové hypnotické sugesce ", jako v tom smyslu, ze je to velmi malo casu.
V mnoha knihach bylo hypnoza doporucovana. Tak jsem sla, protoze jsem chtela vedet vic. Mnozi lide rikaji, ze hypnoza je mnohem hlubsi zpusob meditace, a ja s tim souhlasim.Take pod meditaci jako takovou si nepredstavuji jednu vec jako takovou....ale mnoho ruznych veci...
No nic, sla jsem na hypnozu, sla jsem si nechat otevrit treti oko a vycistit vsechny chakry. Hodinu a pul ( to mam s tim zkusennosti, velmi dobrou vizualnost) mu jenom trvalo oddelit moje ja od meho tela. Videla jsem, jak se mi ocistuje jedna chakra za druhou a pritom jsem citila, jak mi energie roste od cervene chakry smerem nahoru. nakonec jsem byla ve volnem prostoru, rikejme tomu kosmos/nevim jak to presne nazvat....Pak mi Buh otevrel treti oko. Vypadal neco jako blesk na nocni obloze, ale to svetlo bylo mnohem teplejsi. Kdyz se mi dotl koncem toho blesku treti oka, v tom okamziku jsem citila pocit...absolutni blaznosti, zacala jsem az plakat, protoze mi bylo moc krasne.....Fakt je ten, ze od te doby jsem na spoustu veci mnohem sensitivnejsi a jako by se kanaly procistily. Take od te doby jsem v meditaci dokazala jit mnohem dal..Prvni 3 dny jsem mela tolik energie, ze jsem vubec nepotrebovala spat, a lidi ze me byli prekvapeni, protoze ta energie a to stesti ze me uplne zarilo....Postupne asi do mesice ta energie opadavala...az jsem se dostala na svuj normal. V hlave jsem pak mela message: Hypnozu jako takovou nemame zneuzivat. Je tu a je tu pro nas jako tool, kdyz jsme zasekli, mame problem a potrebuje pomoci.
Podle me tento clanek je skvely, ze hovoris o svych zkusennostech a jeden muze srovnavat.
Jednou jsem se s jednou pani (Indka/ pise knihy o joga) bavila na tema jak vlasnte vypada Buh. Shodli jsme se na tom, ze je ve forme energie a kazdy ho vidime tak, abychom jak jsme schopni ho chapat s tim co zname. Tak proto nekdo vidi ve forme starce, jiny svetla, atd..
|
U příspěvku:Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > hm hm hm....Ja bych rekla, ze tady jsou Milosovi interprece jeho zkusennosti podany velmi abstraktne a navic podle me, nestastne nazyvany nektere veci Hrou....coz vede k nedorozumneni s nekterymi ctenari, viz reakce vyse.
Jinak co pak romman vysvetluje, s vetsinou souhlasim, jelikoz jsem dosla ke stejnym zkusennostem. Hrozne tezko se o tom mluvi, protoze informace prichazi ve forme energie/mluveni beze slov/nevim jak to nazvat. Navic, kazdy kdo se snazi poznat, je na jinym stupni, prave proto, kam az je schopen pochopit. Ja jsem velmi prakticky clovek, a vsechno aplikuji do sveho denniho zivota a priznavam, ze od te doby je muj zivot mnohem kvalitnejsi, v harmonii a vysledkem toho se mohu pohybovat dopredu mnohem rychleji...:-)Naprostou pravdu ma Roman, kteri rika, ze nejprve se jeden musi zbavit ega a veskere negativity.....jenze me ten proces trval asi rok, a neustale si musim hlidat svoje ego, a negativitu jako takovou.
Podle me roman s milosem delaji neco a chteji se s nami o sve zkusennosti podelit. Nema cenu na nekoho utocit, jen se snazit plne pochopit, co tim mysleli, a pak souhlasit nebo ne.
- |
U příspěvku:Gentlemanská |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > ..jak se do lesa vola....ze?:-))))) |
U příspěvku:Jak se zotavuju z mánie |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > ja uz nerikam vubec nic...:-) a preji ti, aby ses mel hezky...:-) |
U příspěvku:Cykas |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > |
U příspěvku:Jeřabiny |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > |
U příspěvku:Podzimní sluníčko |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > |
U příspěvku:Hurá na stromy :) |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > hezka fotka, skoda, ze tam jsou urezane ty spicky... |
U příspěvku:Autoportrét |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > |
U příspěvku:Zastavení |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > |
U příspěvku:Být ve střehu |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > |
U příspěvku:UVĚDOMĚNÍ |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > skoda, ze zacal premyslet, az kdyz bylo pozde..:-) |
U příspěvku:Nejsem
Nejsem |
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > Emmet to rekl za me...:-) |
U příspěvku:V pekle |
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > |
U příspěvku:Zdanění vdechovného |
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > :-))))))))))))))) |
U příspěvku:Teplá, chladná a černá |
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Je to moc tmavy....nemyslim tim obraz sam o sobe, ale jak je to videt tady....Ziram do toho jak muzu, desne se mi to libi....jednak z toho jde prijemny pocit, jednak se tam v tom da najit tolik veci, navic je to velmi jednuche, lehke...v tom dobrem slova smyslu....Ja to vidim jako olej a velky obraz...*** |
U příspěvku:Noční návraty |
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > moc negativni..:-) |
U příspěvku:Nad ránem |
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Lei> jak pro koho...:-)..Ja rano, nez vyskocim z postele, tak se podivam z okna jak je venku krasne a tak souhlasim s tim, ze sonety rana maji hebke dlane...Ja jsem vecny optimista vdecna za tu postel a okno a ze mam cely den pred sebou...:-))) |
U příspěvku:Až budeš mezi náma |
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > Me se to libilo. Nejen jak si to zpracoval, ale i moudra myslenka. Kdybych byla psychiatr, tak tu posledni sloku vytesam do kamene a dam si ji pred dvere, aby kazdy o ni musel zakopnout. Jenom mi k tomu vubec nepasoval ten titulek..:-)Tak ten si teda odmyslim a muzu ti s klidnym svedomim dat petku..:-) |
U příspěvku:Nad ránem |
Andulka (Občasný) - 4.2.2004 > mila pocitovka...:-) |