Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 15.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:břízy
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > nehodnotim po technicke strance, jelikoz tomu vubec nerozumim. Hodnotim po divacke strance - a jako takova, je pro me tahle fotografie nadherna....tedy ani ne tak ta fotka, jako obrazek, ktery si dokazal zachytit. Dik za sharing...
U příspěvku:Ilustrace do časopisu
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 >
U příspěvku:spirala
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > Katko, koukam, ze si desne kreativni a mas vynikajici napady..:)
U příspěvku:CHCI VĚDĚT PROSTĚ VŠECHNO
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 > zasmala jsem se...dik
U příspěvku:LI, CHENG
Andulka (Občasný) - 3.2.2004 >
U příspěvku:Půlnoční
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > Nelibilo se mi to sprosty slovo hned na zacatku -> hlavne z ust mlade, hezke holky...:-))
Konec jsem necekala, mohlo to dopadnout jakkoliv. Pouceni: Nechodit sama v mistech, kde neni ani nozicka. Natoz v noci.
Je to lehce,ctive napsane. Neni to ukecane, ma to rychly spad, je to akorat..:-)
U příspěvku:Oběť nonšalance...
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > Bohuzel si to vystihl uplne presne. Obcas strasim sve dite.."Jestli budes zlobit, poslu te do ceske skoly...:-)))
U příspěvku:Kterak babička ke svému jménu přišla
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > Mile vypbraveni...mozna ze bych tam vubec nedavala do zavorek kdo byl Cech, Slovak, nebo Rus....vzdyt je to prece jenom jedno...:-)
U příspěvku:Josef
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > napadite a vtipne....zvlastne prvni odstavec, kterym si kazdeho dostal....:-)))))))
U příspěvku:zavolej kamarádovi
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > ze zivota, ctive a lidsky napsane....jenom se mi nelibilo jakym zpusobem se mu doktor snazil zvedat sebevedomi ...ta cast byla velmi amatatersky zpracovana po strance vecne....podle me je to trosku nedotahnute do konce....mohla to byt skvela...:-)
U příspěvku:Když blázni pláčou
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > Moc hezky....podle me je to poezie....Neplaces, nestezujes si, jen tak konstatujes....a to ze to boli, je z toho citit. budi to emoce ...Jak se rika, vsechno zle je pro neco dobre....mozna, ze prave diky tomu, budes jednou uvnitr tvrda jak kamen a dojdes mnohem dal jenom proto, protoze budes rozumnet bolesti kolem sebe....Veci se nam stavaji, vetsinou tomu nerozumime, a pak, v pravy cas....to nejak vsechno klapne dohromady a my zaciname chapat proc.....:-)
U příspěvku:Jen na chvíli
Andulka (Občasný) - 2.2.2004 > takove lehke, laskovne, hrave.....prijemne cteni...:-)
U příspěvku:Když muži
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > - diky za avizo...ja za to nemuzu, jsem dneska asi nejak natvrdla....precetla jsem si to znova....V tom pripade...je nestastne rici muzi v prnim odstavci...druhy odstavec je skvely...treti..ten treti je takovy moc soft..na muze...to zensky placou, muzi jsou spis naxxxxx....:-))Jestli nebudes moc leniva, tak to zkus na tom jeste malicko zapracovat...pa
U příspěvku:Když muži
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Elyn, tohle je takove prumerne....pomalu to pripomina klise. Zvolila sis velice aktualni tema, o kterem nikdo uz nechce ani hovorit,protoze otevrete zpravy a je to tam...denne. 2 mrvy, 12 mrtvych, 56 mrtvych....kdyz to nekdo sleduje, musi otrnout. Tema je to velmi tezke...tak si z toho nic nedelej..:-)
U příspěvku:Podpis
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > tady se mi nelibi, ze dilko se jen tvari, ale citit z neho nemuzu vubec nic. Sice tam mas dobry napady, ale vysly naprazdno....
U příspěvku:BABA JAGA
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > ...nechutne...
U příspěvku:Strach
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 >
U příspěvku:Stará jabloň
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > takovy prijemny, teply, hrejivy....a pritom tak nejak smutny...:-)
U příspěvku:cekani
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Ta cervena provokuje...me se tam libi! Jinak souhlas s jazdou...ten strom to tam rusi....
Akorat nevim...co si to tom myslet....vypada nastvane...vypada jak kdyz ceka na nekoho a on neprisel...a ona ceka a ceka a pomalu to v ni zacina varit...
U příspěvku:autoportret
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Ja souhlasim s ostatnimi...ty prstynky pryc, vyraz tvare je moc fajn, poloha na ty chtelo trosku zapracovat, protoze takhle to vypada neprirozene a ze te za chvili zacne brnet noha....Ja bych tu fotku zkousela znova a znova...dokud nebude perfektni...:-)
Jako model -> libi se mi tvoje telo, ze neni kost a kuze, ale ze na nem taky neni videt sadlo. Vypada zdrave a silne.....a ten oblicej k tomu sedne uplne krasne:-)....je to takova prirozena krasa, krasa z hor, luk a haju....v tom smyslu, ne krasa z velkomesta...:-)
U příspěvku:Večírek
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Ta prvni fotka se mi desne libila. Titulek vecirek a pod tim fotka s vesakem a na nem jediny kabat...:-) Na tech fotkach jsem poznala jenom tebe....a na to jedno toceny jsem dostala taky chut...:-)
U příspěvku:Bezmocná
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Celou dobu jsem nevedela, jestli nad tim mam plakat nebo se smat....a ke konci jsem se musela rozrechtat...:-)
U příspěvku:5
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > me se tahle libila nejvic....jen bych zkusila misto koule dat cervena jablicka....ty tomu pridaji takove teplo....a na vic by tam byl jiny druh materialu...navic navic by to melo i vtip..tenhle druh stolu a cervena jablicka...plus tu nadhernou hru se s tiny... co tam uz mas....:-)
U příspěvku:Ivana
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > ja souhlasim s Mari....to holka ma malo nacicenou tvar....a ty kruhy pod ocima a stiny na obliceni...a tma na pulce fotky.....tady mi to proste dohromady nezapada....navic ma usekle celo.....hm..jdu se podivat na dalsi..:-)
U příspěvku:Stříbrňák
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > Takovych bylo moc, ale proc ne, krasy neni nidky dost...:-)...me vadi, ze je tak mala...:-)
U příspěvku:Podzimní romance
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 > skoda ze to neni sebrane obracene...druhym smerem....zkonce stoku do stromu...takhle to pusobi odriznute a amatersky...
U příspěvku:Mrazík
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 >
U příspěvku:Ranní probuzení
Andulka (Občasný) - 1.2.2004 >
U příspěvku:Všední příběh
Andulka (Občasný) - 31.1.2004 > Nejdriv par poznamek, co me napadlo pri cteni:
- Pracovnik masokombinatu se nechodi vycurat po ranu?
- U skolacky misto matka bych dala maminka, matka zni studene a tahle maminka je hodna, protoze ji dela tu snidani...:-)

Celkove je to moc dobry napad, jenze tu pointu by si mel vic vypracovat...:-) aby byla presna..."Nepochyboval o tom, že bude úplně jiný, bude psát neuvěřitelně skvělé básně a stane se miláčkem všech "-> kdo se dneska stava milackem vsech proto, ze pise neuveritelne skvele basne?????

Taky me napadlo, ze proc by si porovnaval zivot skolacky a pracovnika strednich let a mladika.....
Ze mozna lepsi by to bylo...Kdo sedi v tramvaji...programator, sekretarka, ....a on mlady student na ne posmesne se dival...na pracujici jezdici v tramvaji...chapes...plny iluzi a drzosti mladi.....doufal, ze on bude jiny...(ale ne kvuli basnim..:-))).....Vidis to, tak me to tvoje dilko nadchlo, ze jsem se tak rozepsala...Promin. TO jsou jenom veci, co me napadly, ze by to dilko mohlo byt jeste lepsi..:-)
U příspěvku:pole
Andulka (Občasný) - 31.1.2004 > - jenom se z toho kopce rozbehnout...:-). V tomto pripade by se mi to ale vic libilo barevne...
U příspěvku:VZTAHY
Andulka (Občasný) - 31.1.2004 > zaujalo...se zajmem sem se na to divala ...dlouho....Na stene doma bych to ale nechtela...:-))))
  <<< předchozí 
15.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter