Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
MĚSTO (moře, kuře, stavení) - výtvarno
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Holt to jsou nějaké super rozjeté projekty zlých sil. Hodně takových věcí se propíralo už v 90. letech, dokonce o tom USA točili „preventivní filmy“, kupř. film Spiknutí z r. 1997, kde je přiznáno MK Ultra a pokračující projekty výzkumu mysli. Jenže už se to víc jak třicet let mele dokolečka jako básnička a jako zajímavost, tím, že je to i v zábavných komerčních filmech, tak se z toho stává filmový námět a v realitě tyto projekty jedou dál. Ač je to už i ve filmu.

Bylo to nechutné obří spiknutí, to, co aplikovali na mně, to byly už nějaké zdokonalené projekty ovládání mysli a terorizování oběti na dálku.
Prostě technikou se někomu dostávali do hlavy, technická schizofrenie, doslova bychom bez Galaktické federace neměli šanci na přežití.
To, co je ukázáno ve filmech jako zábavný motiv na večer je realita a je to vše ještě horší a daleko sofistikovanější. Naštěstí je nad těmi kriply doopravdy vyšší moc, která jim dala tipec.
Jenže, jak se ukázalo, lidstvo je plošně nablblé a chová se jak stádo, obětem nevěří, protože je to za hranicí představivosti, oběti vypadají jako blázni a fantastové. Navíc kupř. já vypadám podivně, jako temná a vůbec celá divná, protože je nasazeno strašně moc falešných žvatlalů o mimozemšťanech, kteří vše vykreslují falešně a kýčovitě. A na ty nasazené se ještě přilepí reální cvoci, kteří přejmou jejich agendu, aby zapadli, nebo rovnou vychytralí podvodníci, kteří se ty kecy zdatně naučili taky.
Naštěstí se proti těmto zločincům někdo našel a tyto psychotronické útoky, co zkusili na mě a asi i na jiné lidi, byly odraženy a jsou odráženy.

Ta kasta zločinců od NWO bude odvezena z této planety. Všichni ti pohlaváři CIA a dalších tajných služeb, nechutní mocnáři, ti, co dále rozvíjeli programy ovládání mysli a plánují tu kyborgizaci … všechna tato odporná mocnářská verbež bude odvezena z této planety do nějakých speciálních zařízení. To si odvezou mimozemské civilizace.
Ve skutečnosti není důležité, aby lidstvo vědělo, kdo to byl.
Tito šmejdi si nezaslouží jméno a místo v dějinách, ani jako zločinci.
Věřím, že ani nevypadají nějak zajímavě a že je skutečně nikdo nezná. Kupř. špičky těch viditelných a na očích, jako je třeba Charles III., to jsou spíš jen zastírací figury. Toto jsou nějaký mocnáři, co mají hlavu na šišku. Prostě jsou to ve své podstatě šílenci. Které debilní hovado by napadlo, že může s nějakými technikami ovládání mysli kyborgizovat rasu a útočit na spirituálně vyspělé lidi a že jim to projde?
No málem jim to prošlo, protože měli sebou doopravdy spoustu pekelných entit, zrůd, co vylézaly z otevřených bran, pekelné eminence Drakoniány, kteří to řídili.
Nějaké mocnářské zločinecké zrůdičky, kteří by rádi drapli moc do svých rukou, no to se prostě odveze z planety. K čemu vědět, který z těch odporných chlápků v kravatě to byl? Proč si vůbec pamatovat jejich jména?
Kdyby se ukázal nějaký takový kripl veřejnosti a řeklo by se – podívejte, tenhle chcípák dál rozvíjel programy ovládání mysli a dovedl stovky lidí k sebevraždě psychoterorem na dálku, k čemu by to bylo? Když vypadá stejně jako jakákoliv jiná zkorumpovaná držka. Proč si pamatovat jejich jména a jejich podoby?
Nakonec by si lidi řekli – no jasně, to všechno tenhle chcípák. Zajímalo by mě, jestli by se někdo vůbec zajímal, kdo takové kriply porazil. A jak je možné, že jsou nyní veřejně známí a jdou k soudu.

To jsou hloupá řešení.
Já taky nepotřebuju vědět jméno a vidět identitu žádného z těch agresorů. Jen ať je odveze GF do nějaké specializovaného blázince mimo tuto planetu. Hlavně ať se sem ten vesmírný zločin už nevrací. Ať to zdechne někde daleko od nás.

Může to být nějaké zrůda v kravatě, stejně jako tupě vypadající idiot v umaštěném svetru.
Ten zločin je tak veliký, že to nepojme nějaká skupina osob.
Šlo o velký kosmologický proces proti vesmírnému viru a s tím související soustava dobrých a zlých sil a války mezi nimi.
Kupř. Drakoniáni jsou církvi velice dobře známí a ač mají být ústav proti nim, jsou jimi veskrze řízeni. Papež má na své róbě znaky mimozemšťanů.
Prostě očekávají, že by mohly přijít nějaké pekelné zrůdy, co jsou kyborg zlé mimozemské rasy, co chtějí rozjetý satanismus, aby je – církev - prohlásili za pány světa, společně se židy.
To je blblost, to už se nestane, protože tyto pekelné síly byly poraženy.

Takže tito mají smůlu, bezprostředně nyní ovládá nejvyšší mocenské možnosti nad tímto světem Galaktická federace, kterou ovšem málokdo na této planetě chápe a na ně, jako na mimozemské civilizace, je pohlíženo naprosto vadnou optikou.
Většina lidí si je představuje jako agresorské perverzní zrůdy, slizké úchylárny. Jako naše duchovní mistry a spirituální garanty vývoje, správce planety, je chápe málokdo. Prostě vyhrála média v rukách satanistů. K mimozemským civilizacím vládne extrémní nedůvěra a všichni si představují, že musí být drsní a že se pak budou objímat s nějakou nechutnou slizkou, šedivákem, nebo jakoukoliv jinou hnusnou nelidskou příšerou.
Jenže ono je to úplně jinak a na to skutečně není nikdo připraven – na lidi, resp. Lidsky vypadající mimozemšťany s drobnými odchylkami co jsou daleko krásnější, než my, jsou daleko chytřejší, než my a do toho mají mnohem lepší povahu, než my. Jsme proti nim oškliví, hloupí a zlí a je normální se při takové konfrontaci hluboce stydět. Proti tomu je objetí se slizkou obludou úlevné, že? Asi i to je důvod, proč si lidi představují mimozemšťany jako příšery, je to úlevné pro ego.

Jde o to nastolit nový věk. Nevím, jaký je přesně plán GF na nějaké to odhalení veřejnosti. Myslím si, že nejdřív musí být lidstvo skutečně zbaveno bezvěrců. Myslím si, že skutečná realita a poznání musí být lidem zprostředkováno, ale bez mimozemských a spirituálních rozměrů to nejde.
Že jako nestačí lidem ukázat nějakého banálně vypadajícího chlápka, co se minulá desetiletí hrabal v mind controll a říct – to je on!
To je jen nejmateriálnější a nejvíc civilní vrstva tohoto zločinu. Který je daleko větší.
Lidi by měli pochopit, že Drakoniáni jsou pravda atd. Zkrátka přijmout celou realitu a přijmout i spirituální zodpovědnost, že pokud se budou dál chovat jako dobytek, budou tu vytvářet takové dimenzionální podmínky, že se tyto zrůdy budou vracet.
Jak toto vysvětlit bezvěrcům, tupounům, co umanutě razí svoje bezvěrectví a bezohledně ničí všechny lidi se spirituálním rozsahem. Kteří pořád „chtějí důkaz“. Ať jdou do hajzlu, já ty lidi nenávidím, jsou prostě stupidní odpad, který brání nástupu nového věku. Nový věk by se tu dal bez těchto hajzlů materialistických naběhat do půl roku.
Stačí volná energie a duchovně vyspělí lidé. Jenže dokud tu je ta materialistická těžká chamraď bez jakékoliv etiky a dobré víry, nejde to nikdy.
Takže nejdřív musí vypadnout materialistická chamraď bezvěrců a pak tu může GF něco reálně měnit. K poučení lidstva snad budou stačit jejich tvrzení a záznamy. Musí to stačit.

U příspěvku:JÁ V ODSTÍNECH SE ZTRÁCÍM
j.f.julian (Stálý) - 28.5. > čtenář> děkuji, že ses představil💩já jsem JAROMÍR FRANTIŠEK JULIÁN, bohuňáku🐽😂
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Naštěstí tito ohlašovači už zmizeli, co neustále říkali, že jsem žena a ženy nemají mít práva, kdežto oni jsou muži, což říkali s přiblblým dementním ceremoniálním taktem a bylo to skutečně téměř celé jejich sdělení a další myšlenky už nerozváděli. Vůbec nevím, co to bylo, protože to klidně mohl být nějaký psychotronický program.
To jsem si jednu dobu myslela. Klidně to tak mohlo být.
Ale měla jsem to svázané s žiďáky, co odtáhli nedávno – což musela být nějaká extrémně vypatlaná skupina nějakých pitoreskně duševně zmasakrovaných židů, co naplňovali zvrhlý plán svých předků, kteří byl zřejmě tisíciletý a táhne se to od porážky Chazarské říše. Mám z toho pocit, že dlouho ceremoniálně furt urputně opakovali to stejné a to byla jejich taktika, že z toho se rozskočí hlava a zblázní se kdokoliv.
Je fakt, že to bylo k zešílení. Nejvíc jsem schytávala tyto demence v létě 2019, kdy jsem ještě nepřišla na „kouzlo“ černé díry nekonečna, kdy jsem sebe, svou existenci vystavila této síle a stojíc v jejím středu jsem dala sebe a nepřátele ke zničení, ať rozhodne nejvyšší zákon kosmu Stvořitele. Což skutečně tedy zabralo, jakmile jsem začala zacházet s nejvyššími silami, po kterých už nic většího není, tak toto na ně skutečně začalo zabírat a ty nepřátelské síly se pod tímto kouzlem začaly rozpadat. To jsem vyvinula ze zoufalství až někdy v září, nebo říjnu toho roku, což mě zachránilo. Byla to první věc, která mi proti nim zabrala, že začali skučet a řvát, to se jim nelíbilo, do té doby byli na koni, byli rozjívení a jebali do mě. Taky jsem tou dobou nebyla schopná žádných „světelných“ postupů, prostě to byla násilná doba a na žádnou lásku a rozhled, nahled nebyl prostor.
Tak přes léto 2019, kdy jsem teprve sháněla vesmírné síly atd. a všechno bylo pořád málo a tyto příšery od NWO mě likvidovaly, jsem si vyslechla ceremoniálního opakování „jsi žena“, „jsi žena a ty nemají mít práva“, „jsi žena“, „my jsme muži“ a tak pořád dokola, doopravdy strašně moc. Protože jsem tehdy dostával nakládačku a trpěla a ztrácela sílu, tak po dvou měsících této deprivace jsem byla úplně vyřízená a byla jsem alergická na hlásku „ž“. Prostě jsem ji nemohla slyšet, tu hlásku. Tehdy mě duševně zachraňoval mimozemšťan, který mi začal říkat „samice hrabáče“, což bylo v tu dobu velice laskavé a úlevné.
Tehdy jsem byla v nejhorších stavech, kdy jsem se ještě plácala v těch kosmologiích a teprve hledala velké síly, které se mi nakonec podařilo skutečně zaktivovat, asi o ten měsíc později.
Rozhodně však, jakkoliv to vypadá banálně, tak jakmile taková demence non-stop člověku zvoní do hlavy a do toho prochází deprivačními energetickými, i sexuálními útoky, tak stačí 2 – 3 měsíce, aby se člověk úplně složil a já jsem to přežila jen díky tomu, že jsem měla spojence od GF a taky jsem aktivně hledala síly k boji a byla jsem odhodlaná tyto zrůdy rozsekat na fašírku.

Jakmile jsem vynalezla to kouzlo černé díry nekonečna, kdy jsem konečně sehnala velkou kosmickou matku ve zlé agresivní podobě, Kálí, které se tato cháska šíleně bála a která později skutečně měla schopnost potřít i Šivu, jak je to v indické mytologii, tak už bylo lépe. Začala jsem sílit, dosáhla jsem konečně bezpečného nulového bodu, ve kterém můžu být, zatímco vše, co na mě útočilo, pod touto silou umíralo, bylo ničeno a mizelo.
Jakmile jsem to kouzlo objevila, byla jsem z toho nadšená a vzala jsem si tehdy dovolenou v práci. Což jsem si do té doby nemohla dovolit, protože jsem byla v pozici, kdy za mě nikdo nic neudělal a když jsem chtěla dovolenou, musela jsem si práci udělat dopředu a to šlo maximálně na týden … takže jsem celé léto byla bez dovolené, protože jakmile na mě toto padlo, tak mi spadl standardní výkon někam k polovině a já naopak musela dělat třeba i přesčasy, abych to zvládala. Ale jakmile jsem vyvinula to kouzlo a NWO začalo řvát a odpadávat, tak jsem nakumulovala síly a konečně si dokázala pracovní záležitosti zařídit tak, že jsem si mohla vzít týden dovolené. Ten týden jsem strávila v černé díře nekonečna, doslova jsem v ní duševně pobývala celý ten týden, ohromně mi to pomohlo.

Tak jsem začala sílit a stala se děsem, kterého se tyto šmejdi báli. Sice to byly jenom začátky, čekalo na mě ještě spousta nepříjemností, podrazů, zlých překvapení a krutých bojů, i v tom dimenzionálním poli se časem staly velké změny a i toto moje spásné kouzlo je svým způsobem už překonané, už jsem taky mnohem víc přešla na světelné taktiky. Jenže aby člověk mohl přejít na světelné taktiky, tak musí být v pořádku, nesmí být tak strašně ohrožovaný.
Celkově, o těchto věcech by neměli mluvit lidi, co tyto problémy viděli jen z rychlíku a obecně o tom vědí hovno. Což je 90% ezo scény. Ti jsou ještě nabubřelí a myslí si, že to, že se jim toto nestalo a ani nechápou, o čem to je, že to je známka jejich duchovní vyzrálosti. Pak plácají kýčovité nefunkční debility. Myslím si, že jsem tehdy měla zbytečný pocit „hereze“, nebo zkrátka pocit, že skončím zle a vše dělám špatně a po smrti úplně zaniknu, kvůli těmto připitomělým žvanilům.
No, naštěstí jsem to zvládla i přes tyto klacky pod nohy.

Rozhodně, jak jsem zesílila, tak pro změnu tato kasta divných žiďáků, co mě ceremoniálně do té doby duševně non-stop mlátili dolů, začali obracet a začali se ke mně úchylně lísat a nazývali mě „královnou“.
Doopravdy to nějak odráží satanismus jako takový, prostě to je satanismus. V satanismu jsou taky jen dva druhy žen – buď rituální oběť, nebo sadistická dominantní, okultní bestie, čarodějnice. Nic mezi tím, žádná normální ženská tam neexistuje. Pouze tyto nemocné formy.
Nevím, co přesně se mnou chtěli dokázat, ale buď mě ponižovali a kopali dolů, nebo se naopak snažili o trapné ponížené lísání a moje nesmyslné vyvyšování.
Prostě úchyláčtí satanisti.
Naštěstí už jsou vypráskaní, jak to vnímám. Prostě už tyto bastardy neslyším.
Sami od sebe by toho nikdy nenechali, takže je to jasná známka výhry světelných sil.

Ještě jednou zajímavostí, která se váže k tomuto gender teroru na rozložení přirozené pohlavní identity, je fakt, že jsem slyšela hlasy z nebe. To slyším dodneška, individuálně to vypadá, jako když se linou hlasy z nebes. Slyším tak i sebe, tzn. jsem schopná zesílit svůj signál tak, abych zněla jakoby z nebe. Jenže – většinu dimenzionální války jsem neslyšela z nebe ženský hlas, to bylo úplně zapovězeno. I sebe jsem slyšela jako mužského, byla jsem sympaťák, což o to, ale je to hrozně deprivující. Mělo to odrážet nekonečnou mužskou dominanci a nemožnost žen jakkoliv narušit toto mocenské pole. Fakt magorie. To musel být nějaký psycho program. Samo o sobě je to deprimující.
Toto se mi podařilo prolomit až někdy v létě 2021, to se mi začalo poprvé dařit dostat na nebe ženský hlas. V současné době už to jde bez problémů, můžu si s tím hrát, můžu mluvit z nebe jako muž, i jako žena, přičemž ženský hlas mě nestojí už úsilí, jako dřív.
Zkrátka je znát, že úporné zlo a násilí polevilo na všech frontách.

Jsou v tom ještě daleko větší bizáry, pochroumanosti a nechutnosti, mnohým vykotlaným dějům, o kterých se i dost těžko mluví, protože jsou skutečně neuvěřitelně vyšinuté, jsem asi ani pořádně nerozuměla. Nevím, co přesně na mě mluvilo. Bylo toho hodně, od Drakoniánů, Reptiliánů, špičky všelijakých okultních loží, po tyto satanistické duševně nemocné žiďáky …. nebo případně nějaké ty psychotronické programy. Divné panoptikum divných příšer.
Hlavně, že to ustalo a to, co ještě neustalo úplně, ustává. Myslím si, že to není pouze můj osobní vývoj, že to přeci jen odráží celoplanetární pole a plošné uvolnění od zatížení.
Individuálně mám dojem, že všeobecné jemnohmotné prostředí je skutečně už daleko víc světelné, že roky zejména od 2004, vstupu do EU, do r. cca 2017, byly daleko hnusnější, temnější, zatíženější. Temná depresivní perverze doslova visela ve vzduchu, děly se divné věci na obloze, všelijaké záblesky, neobvyklé meteorologické jevy, konspirace byly ještě úplný underground a skutečně byla nebezpečná doba. Dnes už je vše daleko lepší.


U příspěvku:JÁ V ODSTÍNECH SE ZTRÁCÍM
Čtenář - 28.5. > hovado blbé
U příspěvku:JÁ V ODSTÍNECH SE ZTRÁCÍM
j.f.julian (Stálý) - 28.5. > já už to měl slíbený několikrát😛ale lidi jsou nespolehliví, prostě ti umřou a neberou ohledy na sliby👿
Stále to beru za pracovní verzi🤠
U příspěvku:JÁ V ODSTÍNECH SE ZTRÁCÍM
analfagot (Stálý) - 28.5. > K básni - 5
k obrázku - 3 nemám ti co vyčítat, jsem taky na IT nešika, ale to ti někdo nemůže udělat pořádnej obal na knihu? Někdo, kdo sice neumí psát, ale zase umí jiný věci...🥶
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.5. > PřilítliMimozemšťani> 







V diskuzi pod článkem na aluska.org o Eurovizi jsou poznámky jednoho člověka, jestli se to netýká přípravy na kontakt s mimozemšťany:

„Není to příprava na kontakt s mimozemšťany?“
„Kdybych byl mimozemšťan, demonstroval a prokazoval bych mou nadvládu a moc stejně.“

Myslím si, že to zdaleka není nějaká pomýlená představa jednotlivce, že takto nahlíží mimozemšťany asi většina lidí – že je vidí jako tyto úchyly.
GF ale toto nepodporuje, vyznávají zdravé přístupy k naší lidské rase. Kupř. v současnosti jsou zastánci plošného patriarchátu a jeho uchování, ve prospěch uzdravení lidské rasy.
Většina lidí má ale v povědomí spíš Galaktickou federaci Světů Eleny Danaan, kde byl jeden z hlavních hrdinů jejích povídaček homosexuální mimozemšťan Val Nek.
Ale skutečná Galaktická federace tyto LGBT vychýlenosti a jejich rozvoj v této rase nepodporuje, naopak chce, aby se lidi vrátili do patriarchátu, který stabilizuje muže i ženy ve svých rolích a je uchována plodnost, protože to je taková stabilizační rovina pro další rozvoj. Obecně platí, že násilný patriarchát je rozpuštěn až vyšší hodnotou civilizace, rozmachem společnosti a lásky. Nejde to žádným hnutím, nebo legislativním nařízením, to co žijeme my tady je v podstatě velkolepě rozjetý plán na likvidaci společnosti.

Tato gender vyšinutá LGBT agenda je rozjetý projekt Drakoniánů, kdy chtějí definitivně rozmělnit lásku, spiritualitu, schopnost přirozené reprodukce atd.
V tom, v čem jsem zažívala dlouhé roky, bylo ze strany NWO vynakládáno spousta snah na „gender“. Jednak jsem byla neustále atakována a musela jsem se zuřivě bránit, čímž jsem pochopitelně ztrácela ženskou roli. Protože bojovník si nikdy nemůže dovolit být křehká žena. Kdybych neměla GF, tak mi nikdo neposkytl „mužské rámě“, ochranu, pocit, že je za mnou někdo silnější, že můžu vypnout, polevit. Takové útočiště mi poskytovali jen mimozemšťané, ten pocit, že jsou silnější a já se můžu schovat a dovolit si tedy nějakou ženskost a křehkost.
Kdybych neměla GF, tak bych se pod takovými tlaky změnila na neurvalou, psychicky vydemolovanou a osobnostně rozvrácenou bojovnici bez špetky ženskosti, ztratila bych ženskost, ukotvení a kontakt s planetou.
Navíc mi do toho neustále opakovali, asi 3 roky v kuse „jsi žena“ a „my jsme muži“. Doopravdy to nedávalo žádný smysl, jen to monotónně s extrémně debilní intonací v hlase opakovali. Když jsem se chtěla dopátrat něčeho, proč to furt melou, většinou jsem se nic pořádného nedozvěděla. Ale opakovaně mi pouštěli do hlavy, že jsem žena a ženy nemají mít žádná práva a podobné magorie a že oni jsou „muži“. Přičemž, jsem přesvědčená, že tím chtěli vyvolat nedůvěru k ženskosti, jako slabosti, která mě ohrožuje přímo na životě a že tedy musím bojovat proti mužům, které jsem měla nenávidět, protože mě ohrožovali. Tím bych se právě opakovaným terorem stala neženskou mlátičkou a ztratila normální pohlavní a duševní identitu.
Navíc ta vyvolávaná nenávist k mužům doopravdy nebyla legrace, bylo to extrémně nebezpečné, protože kdybych jako čarující osoba spojená se silami planety začala skutečně nenávidět muže, programovalo by to hrozné zlo.
Od misandrie mě uchránila opět GF a chování některých spojenců, kteří mi umožnili pozitivním mužským vzorem a jejich trvalou ochranou mé osoby a laskavostí, abych neztratila víru v muže jako takové a tudíž svůj boj nezaměřila proti nim.
Bez této podpory a ochrany bych neměla šanci to zvládnout, jel mi teror do hlavy a v běžném světě se nevyskytují zázrační muži, kteří by mi rozuměli a chtěli mě chránit.

NWO se prostě na tyto gender věci vyloženě zaměřovali, chtěli svoje oběti po této ose úplně rozložit. Jestli byly takové útoky zaměřené na muže, tak mohly vypadat jinak, mně se v hlavě dělo toto, neustálá vyšinutá křivda vůči ženám a přiblblé vyvyšování muže, jako vládce z podstaty.

Přičemž, jsem slyšela úplně vykotlané přednášky o ženách od Drakoniánů, kteří je doopravdy vykreslovali jako čiré zlo, které bylo uměle importováno. Že ze začátku neměly být žádné ženy, že vše má být jinak. Kupř. si pamatuju, jak obratně zacházel s mytologií, že prý když Bůh stvořil člověka, stvořil nejdřív Adama. Jen chlapa! A tak to mělo být! Že kdyby Bůh chtěl stvořit člověka jako muže a ženu, tak proč je tak nestvořil jako pár hned? A už jel … byli výborní manipulátoři a řečníci, Drakoniáni jsou v tomto špičky tohoto oboru. Jeho pointa byla samozřejmě taková, že ženy jako takové jsou jen a jen zlo a že musí být zlikvidovány, protože jsou zrada a to ony prý stojí za všemi těmi utrpeními, které se dějí! A že mají být pouze muži, kteří se mají reprodukovat skrze nějaké ty kyborg úchylárny.
Dělal na tom zneuctění, znevážení a znechucení z žen doopravdy jak jen mohl. Nějak nemůžu zapomenout obraz, jak ležel na zádech a s pánví ve vzduchu imitoval kopulační pohyby a u toho tvrdil: „Jsem žena!“
Cca 2,5 m vysoký rohatý hnus s divnýma paznehtovýma „kozíma“ nohama a toto vyváděl!
To jsou Drakoniáni a jejich agenda.

Prostě chtěli narušit spiritualitu a sexualitu, protože to jednak úzce souvisí a kde je pole lásky – úcty a tolerance a vzájemného nadšení – mezi mužem a ženou, tak tam jsou oni oslabení a tyto štíty potřebují rozbít.
Navíc pochopitelně naše „matka planeta“ je jing, zkrátka má ženskou energii a hodně těch přírodních a okultních pojistek a zámků hlídají ženské inteligence, vědmy, šamanky, čarodějky, to NWO nenávidí k smrti, protože vrcholnou agendu této úchylárny řídili Drakoniáni.

To souvisí i s jejich rozjetým gender plánem na zničení civilizace.
Dokud se tu neroztáhla církev jimi řízená, tak si myslím byla sexualita u dávných národů Evropy, slovanů, germánů, seveřanů atd. prostě „normální“. Tzn. ženy a muži žili v přirozených poměrech, podle možností a tak, jak jim vztahy utvořila nutnost. Čím severnější národy, tím většinou vyšší postavení žen ve společnosti. Nevím, nemůžu nic tvrdit, ale myslím si, že neměli čas a ani důvod pronásledovat buzíky. Že když už to bylo, tak se to asi nijak výrazně nepronásledovalo. Taktéž tyto národy měly svoje bohy a bohyně, měli duchovní muže i ženy.
Pak ale přišla drakoniánská úchylácká církev s christianizací a brutální genocidou těchto původních národů. Nasadili krutý misogynský patriarchát, začali brutálně pronásledovat buzíky a všechny odlišnosti, čarodějnice, ženské vědmy. Nasadili násilně velice zlé, rigidní a vyloženě dementní způsoby jednání a sadistické zacházení.
Které staletí důkladně udržovali.
A teď, na konci věků tyto pohmožděniny začali uřvaným a oplzlým způsobem uvolňovat naprosto nevhodným a opět násilným prosazováním všech těchto „ran“, ovšem opět tak, aby to definitivně rozbilo společnost.
Takže násilná feminizace nevyřeší misogynii ve společnosti, ale ještě víc to oslabí zbytky ženskosti a vyvolá to další vlnové rozpady společnosti a navýší to nenávist mužů a žen mezi sebou, kdy ženy atakují muže za nějakou údajnou odpovědnost za minulost, kterou oni odmítají, docela právem. Tak se roztáčí spirála nenávisti. Buzíci to stejné, prosazují se nesmyslně, nedosáhnou ničeho jiného, než nenávisti. Co se týká „pronásledování čarodějnic“, tak tady se uvolňují poměry hlavně pro skutečné zlé čarodějnice, satanistické. Hodné vědmy jsou atakovány stále a pro ně se ze zvláštními právy nějak nepočítá. Ty mají mít stále místečko v blázinci, aby neotravovaly panstvo.

Takže nejvíc hrc sem, teď zas hrc tam. A ve výsledku je všechno na sračky.

Takže abychom se mohli nějak obrodit, je potřeba se kousek s vše-emancipací vrátit a nastolit to, co naposled tak nějak fungovalo, což je taková pololiberální forma patriarchátu, kde ženy jsou více ukotveny k rodině a péčí o ni a jsou zapřažené v zaměstnání jen zčásti. A je jim přiznáno právo na křehkost, naivitu a ochranu. A muži mají zase více péče o ně, rodinné zázemí je méně sterilní a oploštělé, zkrátka vše funguje více, jak má.
Jakmile se podaří společnost zastabilizovat v něčem takovém, tak je možná postupná liberalizace na základě vnitřního duchovního vývoje společnosti. Tzn. kde je hodně lásky a úcty, tak tam asi mizí přísná hierarchie a nastává všeobecný rozkvět.
Toto vyznává GF a toto chce.

To, co předvádí Eurovize, je prostě vykotlaný satanismus plný genderově a osobnostně vykořeněných trosek, které jsou ideálním produktem Drakoniánů, jak to chtěli.
To jsou perverzní divnolidi, kteří mají k sexualitě přirozený odpor, nebudou se schopní množit, neváží si mužů, ani žen. Další generace těchto filcek by možná vylezla ze stroje, kdo ví. Kdyby to někdo chtěl.


U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.5. >




Celkově mám pocit, že všechny pokusy o alternativu, protisystémový odboj proti NWO, byly zničeny. Že se do toho vložily falešné osobnosti, vládnoucími strukturami byly tyto spolky infiltrovány a rozloženy zevnitř, po osobnostech, které si dovolily jít proti vládě, se proháněly davy zrůd a byly nelidsky pronásledovány (třeba Peterková dohnaná k pokusu o sebevraždu, který naštěstí přežila), mohutná kampaň v médiích proti odpůrcům tohoto zrůdného režimu hodně převálcovala.
Navíc se na alternativě objevuje nejednota, kdo jaké téma považuje za podstatné.
Protože jsem měla načatá záda, tak jsem seděla na zadku a probírala se troskami alternativy, co zbyly a vyděsil mě Martin Cornel, když označil MK Ultra za konspirační teorii spodiny, pak jsem ale našla další jeho poznámku, která uvrhává tu jeho první poznámku do jiného světla, tak jsem si oddechla, že Q poblouzněnci se snad nedali otevřeně proti odboji proti NWO:

Martin Cornel
3 d ·
Konspirační teorie spodiny, projekt MK ULTRA, Wikipedia.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Projekt_MKULTRA

Cornel Martin
2 hod ·
Že prej je těžký dostat lidi do ulic a náměstí. A byli tam všichni, spodina i Fialoví voliči 🇨🇿😉.


Zřejmě myslel pojem „spodina“ ironicky, s odkazem na elitářský výrok Magdy Vašáryové:

„To, že pan Robert Fico a jeho družina, což jsou vyčpělí lidé, kteří tam jsou třicet let, už víme, že od nich nemůžeme čekat nic pozitivního pro moderní Slovensko. Tak uvidíme, nakolik se ztotožnili s hledáním mezi těmi nesystémovými voliči, anebo dokonce vysloveně spodinou.“


Stejně je zajímavé, jak všelijaké herky a kdákalky jsou považovány za veřejné osoby, které mají právo nějak oslovovat společnost a být považované za něco víc. Dřív byli oni spodina, myslím si, že by bylo vhodné ty poměry přece jenom vrátit. Když se chce nějaká debilní herečka ometat takovými pojmy, jako je „spodina“. Tyto „umělecké osobnosti“ jsou kasta šašků. Na konzervatoř lezou často proto, že jsou úplně debilní a jinou školu by nezvládli. Za každého režimu musí držet hubu a krok, jinak si neškrtnou. Jsou to trochu lepší kurvy. A Magdička hrála i za komoušů ne? Tak ať drží ten svůj nevymáchaný čumák, elitka jedna.

Jestli se chce řadit k elitám, tak se řadí k satanistům, viz. velice přesný článek o Eurovizi v překladu na aluska.org:
Finále Eurovize 2024: Doslovný rej satanistů
https://aluska.org/finale-eurovize-2024-doslovny-rej-satanistu/

Tato úchylná soutěž už asi vážně graduje do svého maxima. Satanisti se poslední dobou velice veřejně prezentují, třeba i ten královský portrét Charlese III. spadá do této vlny reprezentace satanismu na veřejnosti. Na stránkách aluska.org má článek i o tomto díle a tam nějaké reakce lidí ze sociálních sítí na to dílo, jedna ta reakce je velice výstižná:

„Král Charles III. odhaluje svůj první oficiální portrét od své korunovace. Červená barva je spojena se Satanem, motýl monarcha symbolizuje ovládání mysli a černé oči symbolizují démonickou entitu. Když vám řeknou, kdo jsou, věřte jim,“ napsal jiný uživatel na socku X.“

Ano, oni nám už do očí říkají, kdo jsou a je na místě jim věřit. Elity jsou satanistické arogantní zrůdy, které si pohrávají s programy ovládání mysli.
To, co jsem si zažila pěkně naplno a uchránila mě před tím jenom Galaktická federace, nebýt jich, neměla bych jakoukoliv šanci na přežití a setrvání při nějakém relativním duševním zdraví.
Já tedy taky nejsem zvědavá na rádoby elitářské výroky o spodině z huby nějaké trochu lepší kurvy.
Táhni ty píčo z Postřižin do pekla :-D Ten film spalte :-D
Bylo by v pořádku tuto uměleckou chamraď všelijakých herců a zpěvaček vrátit tam, kam patří – na okraj společnosti, po revoluci se nevím proč dostali na výsluní. Asi pro jejich chabý charakter, psychologický profil prostitutek, jejich snadnou ovladatelnost a levnou popularitu, která se dá snadno zneužít pro formování názoru slabomyslného davu.
Prakticky je to ale levná verbež, která patří na okraj a do společensko – politického dění nemá co kecat. Tak se k nim přistupovalo dřív. Patřili prý do stejné kasty jako obchodníci. Prostě morálně a charakterově nízké osoby, jejichž zásadovost je mizivá. A podle toho se na ně nahlíží. Což je myslím si určitě správnější postoj, než to, co se s nimi vyvádí dnes.
Kdy mají tyto polokurvy a pochybné persony větší věhlas a vážnost ve společnosti, než učitelé.

Je otázka, kam se tedy došine pravda a pointa o „konspiračních teoriích spodiny“, jak napsal ten Cornel a vyloženě mě vyděsil. Naštěstí to ale asi myslel takto, s odkazem na Magdičku.
Jeho FB občas prohlédnu, co zas vymyslel, naposled jsem zaregistrovala, že hnutí Q-Annon už nevěří a že začal zase ty údajné Bílé klobouky očerňovat, jakože i Putina atd., že jsou to všechno stejné svině.
Nevím, já myslím, že Q-Annon v tom nadělalo paseku na všechny strany, že nejdřív ze všeho dělali nějakou samospásu a teď zase, když si to někdo rozmyslí, dělá z těch přínosných politiků ty zlé.
Což je obojí špatně. Myslím si, že Putin a jeho vláda, nebo nějaká skupina moci kolem něj spolupracuje s GF, že má Rusko vyloženě štěstí, že je tam někdo schopný a že tam není nějaký ožrala zmáklý psychotronickými zbraněmi a že se tedy Rusko nerozpadne. Stejně tak Trump je proti Deep State a pořád je přínosnější, než kdokoliv z těch chazarských satanistických sviní.
Takže přístup nejdřív všechno přehnaně hurá hurá a pak zase opačně fuj fuj vážně není šťastný.

Jenže to souvisí s rozdrobeností alternativy a protisystémového odboje, kdy se nejsme schopni spojit, holt je to těžké, je málo skutečných dokazatelných informací a i když jsou třeba přímo na očích, mozek zpracovaný celoživotním negativním programováním ty informace těžko zpracovává a přijímá, proto je reakce opožděná a nedostatečná.
Navíc byla alternativa velice infiltrována a rozbita zevnitř chazarskými vládnoucími zrůdami. Mám navíc pocit, že na jednoho autentického jsou dva až tři falešní, kteří rozemílají témata ještě víc a naschvál odvádí pozornost špatným směrem.
Kdyby ten čas, který jsme měli, ty minulé roky, kupř. celá alternativa táhla jednotně proti 5G a programům ovládání mysli na dálku, něčeho by se docílilo.

No ale to už je jedno.
Stejně to asi ani nemělo dopadnout, bylo to nemožné, aby se společnost nějak masově probrala a dala se do boje s těmito elitními satanistickými zrůdami.
GF s planetou to nakonec vyhodnotili na 4/5 odpadu a vesmírné síly to nakonec zmírnily na 2/3 odpadu. Tak tedy od nich mám informace. To jako nejsou moje čísla, tak to hodnotí ty bytosti, se kterými jsem v kontaktu a které jsou s vysokou pravděpodobností mimozemské.
Takže to třeba stejně nešlo, neměli jsme šanci. Nicméně nějakých výsledků jsme přeci jen docílili. Ty informace se dostaly ven a menšina lidí, co má přejít do nového věku, už přeci jen má nějaké podhoubí, základ, který by bez všech těch snah prostě neexistoval.


U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Nějak mi nikdo nevezme přesvědčení, že toto chování, které Pithart tak vychvaluje, odráží chování člověka, který hraje nečestnou hru.
Kupř. jsem našla docela dobrý příklad ze sit-comu Červený trpaslík, kde se mi podařilo i najít vystřiženou pasáž v češtině na youtube, že to dost věrně odráží přesně tuto žiďáckou taktiku. Je to situace, kdy jde o spiknutí Listera, Kocoura, Krytona a Holly proti Rimmerovi, kdy jsou všichni domluvení na rybaření na nedalekém měsíci, či planetě. Jeho ovšem nechtějí sebou, tak mu chtějí potají utéct, ale on se vzbudí.
No a co dělá Lister? Odpovídá nejdřív na jakoukoliv otázku otázkou:






Je to odlehčený případ pro zasmání, jde však o to, že je tu věrně vykreslený ten systém chování se někoho, kdo nemá čisté svědomí, nemůže si dovolit hrát čistě a tak lavíruje a mlží a prodlužuje čas a relativizuje.
A k takovému nečistému jednání patří odpovídat na otázku protiotázkou. To, co Pithart vychvaluje jako židovskou ctnost a chce ještě plošnější užívání této nečestné, pokřivené taktiky.
Přitom nejde o nic jiného, než lhaní a vykrucování se a mlžení. Takt jedná někdo, kdo ví, že si nemůže dovolit jednat čestně. Jak by asi vypadal svět, kdyby každý odpovídal na otázku protiotázkou? To by prostě nešlo. Diskuze mezi slušnými lidmi je o sdílení svých náhledů, o snaze se dobrat k jádru pravdy, tak jednají všechny slušné civilizace.
Je neuvěřitelné, jak v této rozkládající se společnosti ovládané židy, kteří na ni sprostě parazitují, se musí pracně obhajovat takové triviality.

To je pseudohumánní prolhanost, do které je zahalena tato civilizace, protože jestli bude povoleno se ptát k jádru a bude vynucována pravdivá odpověď, tak se logicky dojde k chazarskému a sionistickému spiknutí proti lidstvu.
To první je vyloženě velká pekelná hra Drakoniánů, která by jim bez zásahu GF dokonale vyšla a kde se stále čeká na finální řešení, protože 5G běží a lidská debilita s ní a celá tato na hlavu postavená a prolhaná civilizace se s úsměvem řítí do kyborgizace a nikdo to není schopný zastavit.
No a to druhé je nehoráznost.
Vznik státu Izrael stojí vyloženě na krvi a je zločinný. Kvůli Izraeli – území Palestiny v britských rukách tehdy - podrazili židi vyhnaní za bolševické revoluce Německo za 1. světové války, ač to se k nim zachovalo velice vlídně a přijalo je a tím způsobili jeho nečekanou prohru, čímž mají de facto na svědomí i vznik Hitlera a celého holocaustu, jako následek tohoto zločinu.
Následně po válce se hojně nastěhovali na území Palestiny, tak nějak divně s tím, že jako ti původní Palestinci mají odejít a nevztekat se. Dost divný. Dodneška jako doufají, že jim Arabové tuto sprostotu nějak odpustí, či co. Že jim jako ukradli zemi.
Jsou tam jak pěst na oko, vřed uprostřed muslimské, arabské oblasti, kde způsobují neustále napětí.
Jakmile se začne jednat čestně a místo relativizování a odpovídání otázkami se budou vyžadovat jasné pravdivé odpovědi, tak prostě židi vylezou ze všeho jako zločinci.

Proto je jejich jediná taktika vytáčení všeho čestného, lži, odpovídání otázkami, prodlužování času … do dalšího pogromu.
No nic, jejich taktika, jejich osud.

Je jen smutné, kolik společenských a mocenských rolí obsedají a jak se jim nečestný parazitismus na slušné společnosti podařilo normalizovat v rámci pseudohumanity jako ctnost.
To souvisí s degenerací a zkažeností celé společnosti, kde jsou skutečně již šance na jakoukoliv nápravu absolutně mizivé a dá se očekávat pouze její pád, případně silná redukce zvnějšku, jak doufám.

I bych dokázala pochopit, že se mocnářům už nelíbí bělošská rasa s přebytkem spotřeby a nároků, když je evidentně úplně hloupoučká, jak jsme viděli v minulých letech a že tedy svoje výsady požívá neoprávněně a že je potřeba tyto vysokospotřební milánky silně zredukovat.
To bych i chápala, protože ta demence, nacismus a lhostejnost, kterou pozoruju u bělochů minulé roky, předčila moje představy a je znát, že takovou míru degenerace už není možné zachraňovat a že taková kvalita skutečně nemá právo na přežití.
Tak pak by to vedlo k silné redukci bílé rasy ve prospěch barevných etnik a ke změně světa celkově.

Jenže, aby toto dávalo smysl, nesměl by tu být nad hlavami kolos 5G. Ten tu je a k tomu, aby byl odstraněn, je potřeba právě bílá rasa, která má jediná nasazenou „konspirační a dezinformační“ výzvu k řešení nebezpečnosti této technologie, kolektivní chápání a vzdělání je tu jediné tak relativně na výši a svobodné, že tu může vzniknou pochopení nebezpečí kybogizace a zrůdného plánu, který tu najíždí.
To zatím v jiných rasách není, ty jsou jak mladší sourozenci do tohoto zatažení a neuvědomují si, co to je za svinstvo.
V bílé populaci si právě taky nikdo neuvědomuje, co to je za svinstvo, nebo jen několik promile lidí a jakýkoliv odpor proti těmto zrůdnostem je marný. Já jsem si dřív zkusila aktivizovat, na netu, v diskuzích proti 5G, no tak jsem dostala rychle k Vánocům ionosféru na hraní.
Drakoniánský vojensko-zločinný kolos chazarských židů a dalších satanistů se nezastaví.
Zastavila je až Galaktická federace.

Ta ovšem o kontakt s lidskou rasou nemá zájem, protože vidí, že tady nikdo nic nechápe, že nejsou nahlíženi vůbec správně, že jako prostředníky spirituální revoluce, vzestupu a obrody je chápe pouze minimum lidí, že kdyby oficiálně přistáli a odhalili se, spustila by se plejáda děsivých reakcí a problémů … tak že už se definitivně rozhodli o řešení formou záblesku, která kyborg tendence a 5G definitivně zničí a taktéž by to mělo nalomit na smrt, usmrtit, nebo rovnou vypařit cca 2/3 obyvatelstva.
Pak zřejmě nás už budou kontaktovat, vytáhne se volná energie a prostě už začne nový věk jako takový, začne se psát nová historie.

Dost tomu věřím, protože nemyslím si, že by mi bylo pomoženo ze strany nějakých lidských mocnářů, tomu nevěřím, lidi by mě nehcali zemřít v rámci děsivých bojů o moc bych nikoho nezajímala a ani si nemyslím, že to, co se mi stalo je nějaká ryze duchovní záležitost. Technika v tom hraje roli. No a jestli byl hlavní zločin, co se tu děje, ta nelegální kyborgizace a je vyhodnoceno jako naprosto bez šancí, že by se proti tomu bylo lidstvo schopné postavit a něco s tím udělat a zároveň není možné lidstvo kontaktovat … no tak je to opravdu jediné možné řešení. Buď iniciováním Slunce k velkému výbuchu, nebo nějakou jinou technologií způsobit zničení radiotelekomunikačního škodlivého, mikrovlnného systému a celého s tím souvisejícího vojenského a výzkumného vybavení, který slouží jako pulsní zbraň a prostředek mind controll.
GF to vidí z výšky, stejně toto je celé projekt těch zlých mimozemských šedivých potvor a Drakoniánů, my jsme v pozici stáda dobytka v elektrickém ohradníku. Je fakt, že kráva v ohradníku není schopná systémově řešit ohradník.
Co se bude dít, záleží čistě na majitelích stáda a na tom, kdo jsou ti majitelé.
Situace na této planetě je zlá a dystopická a dobře a idylicky už to nedopadne, to je jisté. Jde jen o to, aby tu neskončil normální život, aby se veškeré další inkarnace a generace této rasy už automaticky neodehrávaly v mikrovlnném akvárku.
Mně přijde deprimující už to, že nikdy nezažiju přirozené jemnohmotné prostředí této planety, že jsem v mikrovlnném akvárku a nevím, jaké energie má planeta sama, co by bylo, jak bych se cítila, jak by mi bylo, kdyby tato planeta nebyla obehnaná mikrovlnnými projekty zločinců.
To jsou tupí bezvěrci.
Kdyby se tato populace zbavila bezvěrců, kteří nemají etiku, úžasně by se všem ulevilo a už by třeba nikdy nehrozily takové úchylárny, jako dnes. Kdo si váží ducha, nebude chtít být kyborg.
Tak proto dost věřím v řešení Galaktické federace a vyšších sil na redukci a spirituální pozvednutí této společnosti a na technickou změnu vývoje.



U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Jo a ještě jsem zapomněla Suenee Universe, ale to už je skutečně vše. Vzhledem k tomu, že je to vše a všechno to nese rysy nesourodosti a krásně si to odporuje, tak si myslím, že pravda je složitá a že všechny ty ichtyloviny z krasocukrových vod jsou čistokrevné nesmysly.
Že jestli je něco pravda určitě, tak reverzní technologie, které imitují mimozemské lodě, v podstatě tajné vojenské projekty a do toho 5G mind control. Kvůli elektrosmogu a extrémnímu nasazení psychotroniky a vakcinace došlo k masivnímu zešílení a degeneraci populace. To jsou tvrdá fakta. Jako fakta. Všechny ty oblbovačky kolem to sice lakují a popírají, ale toto se dá doopravdy považovat za reálná fakta.
Další nástavbové teorie jsou ty o spiritualitě a jejím významu, živé planetě s vlastním vědomím a přítomnosti mimozemských ras. Což je se nedá potvrdit, protože se neshodují média. Jako psychická média – zkrátka nejsou veřejná data.
A to, co je a vydává se to za channeliongy GF, musí být nějaký extrémní podvod. Kupř. už před roky jsem četla nějaké cukrové poselství od údajných Plejáďanů, kde bylo řečeno, že mimozemšťani přivezou dárečky pro naše domácí mazlíčky, což mě skutečně hluboce dojalo. Nedávno jsem ten samý blábol četla od „Aurora Ray“, prý velvyslankyně Galaktické federace. Takže jsou to debilní kecy, nic víc.
A autentické veřejné výpovědi reálně nakontaktovaných neexistují, tedy se nedá nic srovnávat.
Já už do toho taky nejdu tak čistě, jak kdysi, ač se snažím si udržovat malou míru lživosti a vysypat vše, co tak nějak můžu. Protože ta míra zločinnosti a bezohlednosti všelijakých ježibab v tomto oboru mi vyrazila dech.

Jestli jsou spirituální teze a mimozemské civilizace pravda, se myslím dozvíme už docela brzy, myslím si, že příštích 10 – 20 let definitivně rozhodně o budoucnosti této planety.
Jestli mám pravdu já, tak se vědcům nepodaří sešít Frankensteina a mluvící hlava prostě zdechne, protože jakmile nemá duchovní srdce a jiskru stvoření, je mu mozek na dvě věci.
Taky se tu zřejmě definitivně převoře struktura moci a vznikne sluneční záblesk, který sundá 5G a všechny tyto kyborg úchylárny na kolena a také zemřou primitivní bezvěrci a satanisti. Nasadí se volná energie a začne nový věk.
Čímž bude navěky pokoj od liberální progresivní „demokracie“. Demokracie je to skutečně jenom v uvozovkách. Libtardi jsou zvyklí být arogantní a na koni a chovat se paradoxně velice málo tolerantně, jsou zvyklí potírat a zahánět do kouta, arogantně přecházet a pěstovat zločin. Asi jako Amíčci si představovali „globalizaci“ jako svoji nekonečnou vládu nad světem.
Zkrátka, jestli tu jsou mimozemské civilizace a vyšší duchovní princip, který se logicky dostane k moci, tak bude tato kasta zločinců svržena.
Jako svržena, ne že se s nimi někdo bude zbytečně párat a brát na ně zbytečné ohledy.

Ideově za těmito bastardy stáli Drakoniáni, kteří měli v lidské rase nejsilněji zastoupeny ty západní žiďáky, pravověrné satanisty, Chazary, sionistické zločince, sabatiánskou satanskou globální verbež. To jsou ti, co mají padnout dle plánu a výsledku dimenzionální války.
Třeba mi hrabe, co? Žádná mimozemská a dimenzionální válka nebyla, jsem blázen a vědcům se podaří sešít Frankensteina.
Tož, čas ukáže. Zase nejsem blázen, abych si po tom všem myslela, že jsem blázen.

Zločinní žiďáci jsou dost v koncích.
Dnes jsem četla článek Petra Pitharta v tištěných novinách. Říkala jsem si, jak moc mě dědku nasereš, schválně. No podařilo se mu to víc, než jsem čekala, je fakt žiďáckej hnusodědek.

Má článek s názvem „Kdo si začal“. Přičemž rozvíjí myšlenku na příkladu školních dětí, co se poperou a kde tedy leží vina.
Má výroky, které otevírají kudlu v kapse a nakonec vyblije veškeré zlo žiďáctví a ještě se tváří, že to musí všichni tolerovat v rámci nějaké „demokracie“.
Viz:
„V den, kdy byl vyhlášen stát Izrael, 14. 5. 1948, vrhlo se na něj všech pět arabských sousedů. Začali si.“

A už se otevírá kudla v kapse, což? Co se mají co nějaký žiďáci placatit najednou zničehonic na území někoho jiného? Od svého boha mají zakázáno si brát svoji zemi zpět a v zemích, kde je přijali, se chovat slušně a nezasahovat do národní vlády. Mají splynout, nebo se chovat slušně. Kolik bylo vyhnáno a zničeno starých národů, o kterých dnes už nikdo neví?
Tak proč se zrovna kolem těchto má nějak nadstandardně tancovat?

A jede dál:
„Prastará židovská anekdota, ale spíš elementární moudrost:
„Poslyšte, pane Kohn, to mě celý život na vás dráždí: proč vy Židi na každou otázku odpovíte zase otázkou“? Po chvíli ticha: „...no, pane Roubíček, ale řekněte, proč bychom my Židi neměli odpovídat na každou otázku otázkou?“
Každé tvrzení otočme do otázky, která připouští vzít v potaz druhé a třetí tvrzení: co myslíte tím rodinným zázemím? Proč ti Arabové začali hned na stát Izrael útočit? Nezasluhoval si ten Fico nejostřejší kritiku?
Řeknete si: co nám to tu kdo káže za banality? Banalitou by to bylo, kdybychom zůstali u první otázky z jedné či druhé strany. Tázání však musí pokračovat! Tvrzení proti tvrzení jednu i druhou stranu utvrzuje v tom, že má pravdu. Otázky jako odpovědi na otázky, kdyby nic, na chvíli přeruší železnou logiku řetězu násilí. Je to málo? Obě strany si na chvíli vydychnou. A je tu naděje, třebas malá, že svoji „správnost“ uvidí obě strany v trochu jiném světle.
Myslím si, že odpověď „A proč bychom neměli odpovídat na každou otázku zase otázkou?“ umožnila Židům jako národu přežít všechnu nenávist, všechny pogromy a také šoa.“


Bleju z dědka, fuj. Taky nesnáším toto žiďácké šolíchání a relativizování, lezení na nervy a morální parazitismus, vrzání jak falešný housle, tím vyvolávání napětí, kumulace mlhy a nevyřešeností a tím následně nepokojů a výbuchů násilí.
Ono kdyby pořád někdo nedělal relativní vlny, co je slušné chování, protože ví, že se chová neslušně, byl by pokoj.

Inu, řešit to násilím a systémově nemá smysl.
Podle mé víry tyto sejme GF a Sluníčko.
Jestli je GF výmysl, tak tato hnusná sorta lidí ovládla svět a není proti nim obrana, tak proč se vůbec snažit.


U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Navíc lidi by měli nárok na vládu na této planetě pouze tehdy, kdyby vybojovali válku proti NWO společně s Galaktickou federací. Ale to se nestalo, jak to chápu, tak se na bojích aktivně podíleli jenom lidi z mise. Jako jsem třeba já. Přičemž předpokládám, že nejsem sama na světě s tímto osudem, ale potvrzené to nemám.
Pak kdyby existovaly vedle aktivních mágů ještě nějaké reálné vojenské jednotky, které se třeba musely potýkat s Reptiliány a Drakoniány, tak by se dali počítat i ti. Jenže o tomto mám pochybnosti, že to celé spadá do sci-fi a pohádek z pera CIA v rámci Q blbin.
Ostatně nakonec můžou být i Reptiliáni mýtus a ve skutečnosti to byly vojenské psychotronické programy.
Kdo ví? Nikdo nic neví.
Určitě je to však tak, že lidstvo bude nadále ovládáno a řízeno a žádnou svobodu a vlastní vládu nedostane. Z logiky věci. Protože se na svém osvobození nijak nepodílelo.
GF osvobozovala planetu, kvůli lidstvu a jeho kvalitě by do toho doopravdy nešli. Když se nějaká civilizace ubrání náporu vesmírných nacistů, aktivně a vědomě a kolektivně projdou boji proti nim a zvítězí, tak jim samozřejmě náleží moc a vláda sama nad sebou a nad svým obhájeným územím.
Moc a vláda je vždy vybojovaná a nepředává se zadarmo na stříbrném podnosu.
Takže lidstvu jako druhu bude dále zástupně vládnuto.
Protože samo se podobá mentalitou stádu dobytka a ničeho takového, jako vládnutí si není schopno.

Ta zástupná vrstva vládců budou ti, co se nyní dostávají k moci – tedy pronárodní lídři, ve válce Židů a židů, jak to popisuje VK, jsou to „židi“ s malým ž. Tzn. východní židi, ne západní chazarští Židi.
Celkově nemám ráda židy, lezou mi na nervy všichni.
Nicméně, vzhledem k realitě této planety jsou po sundání satanistické globalistické šlechty chazarů, sionistů a této verbeže nejhoršího kalibru jediní, kdo ovládají principy vládnutí.
Víme, jak to vypadá, když se vládnutí předá diletantským idiotům, kteří o tom vědí úplný hovno – víme to na osudu naší republiky, jak nás rozjebal Venoušek.
Takže se vláda musí předat někomu, kdo umí vládnout.
Což jsou struktury východních židů – nebo na planetární úrovni pronárodních vůdců. Zkrátka BRICS jede a je budoucnost a chazarské a sionistické zrůdičky z USA a Izraele ať táhnou do pekel.
Globalizace padá a zemře.

To je výsledek dimenzionální války přenesený do hmotné reality, prostě ty koncepty, co jsem měla v hlavě, se přenáší do reality.
Jestli to lidi chtěli nějak lépe, měli být víc přičinliví, nedat se napíchat, nebýt ukrofašistický dobytek, nakontaktovat se s GF a aktivně se podílet na pádu satanistických mocenských struktur. Protože nic z toho neudělali, budou nadále ovládáni zástupnou vládou, která bude spolupracovat s GF doufám.
Prostě nemá smysl dávat uměle vládu nějakým slabotinkám, když tu zůstane dravec, který si tu moc záhy vezme zpátky.

Proti minulosti je to ale zlepšení – místo ryze zrůdných západních satanistických chazarských a sioistických žiďáků, kteří spolupracovali s Drakoniány získá vládu východní klika židů, všelijakých světových národních vůdců, kteří se podíleli na boji proti těm prvním a udělali si tedy lepší vztahy s Galaktickou federací.

Takže tato vládnoucí vrstva nyní zřejmě bude celosvětově sílit, západ bude padat a slábnout, libtardi budou kvičet jak prasata a doufám, že do toho přijde nějaké to hromadné vymírání na nemoci z vakcín, nebo ten sluneční záblesk, který by je vysvítil z povrchu tohoto světa.
Protože je fakt, že pokud tu má být nějaký klid a rozvoj, tak tato uřvaná odporná duševně nekvalitní bezvěrecká pakáž bez jakýchkoliv smysluplných hodnot musí pryč.
Dokud tu budou, budou kvičet, otevírat si držky, provokovat a non-stop budou hrozit občanské války, nebo tvrdá totalita, když budou národní vůdci nuceni těmto zavřít držky ve prospěch všeobecného blaha.
Už žádné disidenty, prosím, už žádné vlasáčky a metaláčky a bigbíťáčky a perverzní básníky, prosím prosím, nechť to vysvítí záblesk.

Prostě nejdřív se musí zredukovat rasa a zároveň převést moc na pronárodní vůdce. To všechno asi poběží souběžně.
Jednak Rusko zůstane národní a bude působit čistě i pasivně svou existencí na náš region. Tady, i kdyby si tu libtardi vyskakovali ještě víc, než teď, je maximální území, kam se může západní liberální perverze roztáhnout, dál na východ už dostanou po držce.
V západní Evropě se vzbudí buď zbytky bělošského rozumu, nebo rozzuření muslimové.
Rozhodně i bez nemocí a záblesku skončí libtardi časem rozsekaní na kaši.

Záblesk může přijít kdykoliv, doslova kdykoliv. Viděla jsem nedávno zajímavé video, kde je zaznamenaný objekt, který vletěl do Slunce a vzápětí se vytvořil obrovský sluneční výboj. Takže tipuju, že pro GF je velice jednoduché vytvořit jakýkoliv sluneční výboj potřebují.
Pápá 5G, pápá bezvěrci!
Však ono to přijde.

Jakmile bude lidstvo zredukováno a struktura moci se tu definitivně zbaví satanismu a bude ctít národy a kultické vlivy, tak věřím, že po nějaké době se bude lidstvo skutečně schopné emancipovat a rozhodovat za sebe.
Ale stejně si myslím, že tu de facto dojde k obnově poměrů jako v Atlantidě, kdy bude náš druh pouze jeden z druhů, kteří obývají tuto planetu. Že tu prostě bude volný pohyb Galaktické federace a my jakožto druh s nimi prostě splyneme, nebo budeme úzce spolupracovat, nebo zkrátka s nimi budeme v nějaké vědomé interakci.
To je asi nejpravděpodobnější.
Případně by se mohlo lidstvo rozhodnout se vědomě rekvalifikovat na strážce této planety a kolektivně se tak chovat.
Co já vím :-D

Určitě zas říkám něco jiného, než všechny zdroje kolem. Hlavně „všechny zdroje kolem“, to je fakticky šílené. Křešová, Cosmic Agency, Válková a Ebe Olie a exoplolitika.cz, matrix2001 a já. To je vše prosím pěkně.
A pak jsou tedy Q šílenosti. Všichni cukrosypové právě slibují, že lidem přijde vláda do rukou, ale to je nesmysl z podstaty. Vláda přichází do rukou vítězům válek a lidstvo se kolektivně nepodílelo. Že jako „zvyšovali vibraci“, to je myslím si hlavně sugestivní nesmysl, který si cpali do hlav lidi, co jinak nic nedělali, nebo nemohli dělat. Myslím si ale, že nějaký vliv to „udržování vibrace“ určitě mělo, protože když se někdo alespoň snaží o to, se nezbláznit, být lepší člověk, někomu pomoci, být vlídný a dělat svět o kousek lepší, to samozřejmě vliv má a kdyby masa těchto lidí, co toto dělá, dělala opak, tak by to určitě mělo negativní vliv.
Takže do určité míry mělo i toto vliv. Ale nebyl to boj o moc. O moc, o vládu, se dějí války a boje a výhru bere vítěz.
A kdo měl vyšší frekvenci? Spousta lidí má dojem, že už jenom vést boj proti nacistům je zlo a že se má satanistům permanentně odpouštět. Takoví jsou pro mě hrozně naivní a mám na ně vztek, protože tuším, jak arogantně nadutě vůči mě musí logicky uvažovat. Tak proč tedy posílají mezi ty světelné kačenky takové děsy, jako jsem já, abych jim chránila planetu v magických válkách? Vždyť mělo stačit vysokofrekvenční světelné kačenkovství ne?
Tak jako v běžných válkách přece stačí přijít s chlebem a solí a hned je vše dobrý ne?
To zastaví tanky, letecké nálety, bombardování, vše :-D



U příspěvku:Na lavičce
j.f.julian (Stálý) - 24.5. >
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5. > PřilítliMimozemšťani> 





Ten odhodlaný válečný princip je určitě známý i na této planetě. Je to princip „kamikaze“, v přeneseném slova smyslu. Že se veškerá životní potenciální síla nakumuluje a vrazí se do snah co nejvíc poškodit nepřítele, přičemž se bojuje tak, že se počítá i s případnou smrtí. To odhodlání položit život je v tom nejpodstatnější. Není to ale tak, jako v případě skutečných kamikaze, kdy ti byli jednoznačně smířeni se svou smrtí, která určitě nastane, tady je to pouze v tom odhodlání, které ale není předstírané. Předstírané nefunguje. Jakmile člověk „zemře“ pro ten dosavadní život a veškerou energii věnuje na boj proti nepříteli a jeho porážku, jakoby nakumuluje veškeré síly, skokově zvyšuje svůj potenciál a když počítá i se svou smrtí, že bude bojovat, dokud nezemře, přestane se bát.
Jsou to šílené stavy, stavy války, kde už není žádná benevolence a vše jde na dřeň.
Tak fungují války běžně – mají přesně tyto hrdiny, kteří je vyhrávají a kteří položili životy v přesně tomto odhodlání. Od galaktických válek se to liší pouze tím, že to neobsahuje složky okultní – magické války, kdy se čaruje s vesmírnými a kosmickými silami, kde se nepočítá s kosmologií. To běžné galaktické války mají, tyto složky a je třeba říci, že takto šíleně zběsile se bojuje pouze proti vesmírným nacistům, kteří uzurpovali i tuto planetu.
Pokud jsou nějaké půtky mezi normálními rasami, tak to zdaleka nedosahuje takové intenzity a míry bestiálního násilí.

Tady na zemi jsou váleční hrdinové rychle zapomenuti a do popředí se dostávají kecálisti a předstírači, ale ve slušných civilizacích galaxie si uvědomují, že bez takových extrémních odhodlání by žádné takové zrůdy nebyli schopní porazit, vypětí a obětí bojovníků si váží a snaží se udělat vše pro to, aby se do takové šlamastyky nedostali znovu.
Přičemž, čím větší procento populace je do takového válečného úsilí zapojeno, tím lépe funguje budoucí společnost. Přičemž, v té rase, kterou tak nějak považuju za svou, byla tato zkušenost skutečně plošná.
Proto to taky v budoucnu zafungovalo jako obrana, protože do takového vypětí se každý nerad dostává, jakoukoliv společnost to stojí spoustu obětí.

Tady je bohužel situace jiná. Tady v extrémním nelidském vypětí bojuje malý fragment společnosti, i v běžných válkách a většina to sleduje v TV jak zábavný pořad. Na hrdiny brzy zapomenou a brzy se těší na další „show“.
Ale tato civilizace je naprosto zvrhlá, nedá se brát za něco normálního.

Další velká věc, která hraje roli v tom, jestli se civilizace ubrání, nebo neubrání vesmírnému nacismu a bude zachráněna a získá zkušenost a možnost spirituálního vzestupu, nebo se propadne do otroctví a ztratí schopnost se množit a rozdrobí se na polostroje a zůstane v pekle, o tom rozhoduje spirituální úroveň.
Protože kyborg nacismus je proti duchu a Stvořiteli, tak vyloženě záleží na tom, jestli ta civilizace má dostatečně silný duch a spojení se Stvořitelem. Protože když ho nemají, nemají pocit ohrožení. Zatímco spirituálně vyspělá rasa by tím přišla o strašně moc, což si uvědomuje a iniciuje to v ní zuřivý odpor, který potom graduje až do těch vypjatých válečných misí. A tento odpor je vždy mohutně podporován kosmickým zákonem a většinou i kosmicky přivolá další pomoc.
Pokud je však rasa duchovně mrtvá, jako tato, která je masově nevěřící, tak nereaguje odporem, ale dokonce se jim to líbí, protože budou moct na materiální úrovni zažít to, co patří do vyšších úrovní a v materiálu si na to nemají šanci „sáhnout“.

Jen je bizarní tato odhodlání z jiných civilizací chodit realizovat sem a nahrazovat nefunkční spiritualitu a bojeschopnost této civilizace.
Jde o planetu, jedině tak to dává smysl. Ta planeta je i „naše“.


U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5. > PřilítliMimozemšťani> 





S tím, že nerozumím lidské rase, to myslím docela vážně. Podle informací, co mám, co jsem tak nějak navnímala a viděla, tak jsem tu žila „doma“ naposledy za Atlantidy, ale to byl skutečně jiný svět a vlivem degenerace následujících tisíciletí až sem tu žije jakoby jiná rasa, jiná mentalita. Do které jsem se taky rodila, ale už v rámci mimozemského projektu nad touto planetou, kdy jsem v další inkarnaci po smrti v Atlantidě přešla do inkarnace mimozemské rasy a vlivem okolností se stala součástí Galaktické federace, která se přímo věnuje této planetě. A když je někdo v takové pozici a cokoliv zařizuje na této planetě, tak je čas od času vtažen karmou, kosmologickou nutností atp. do inkarnace v této rase. Přičemž ty inkarnace jsou často divné a nenormální, prapodivné osudy, většinou to souvisí s okultismem a mocí – logicky. Taková inkarnace může vzejít do náboženských dějin a hned v následujícím životě skončit jak rituální oběť bez hlasu. Většinou jsou to extrémy. Nic klidného, protože celou dobu jde o mocenský boj o tuto planetu.
Takže to nejsou inkarnace jako v tom klasickém vývojovém plánu člověka, s normálními lidmi se člověk ani moc nepotkává. Tudíž je ani nemá šanci příliš poznat, nebo jim porozumět. A hlavně k tomu nejsou ani nějak moc důvody. Takže si to až tak nevyčítám, že naprosto postrádám chápání pro tuto populaci a jsem non-stop vyděšená z jejich rozhodnutí a vidění věcí. Jde o planetu, v první řadě, lidstvo je až na druhém místě. Spíš až nyní se o lidi doopravdy někdo zajímá, co s nimi, protože planeta vypadá konečně že je v pořádku a už je neohrozitelná, vše je pod kontrolou, zvnějšku už ji nic nehrozí. Teď teprve se řeší lidi, lidské struktury moci, protože je na to konečně „čas“. Já jsem zažila válku proti mimozemským nepřátelským vlivům a dimenzionálním entitám, které to tu ničily, vesmírný vir, velké kosmologické věci. Od 2022 se dá říct, že už jsou tu „jen“ žiďáci a náckové s 5G a HAARP. To trvalo dlouho, no, dva roky, nekonečná doba, kdy to tu bylo zaseklé v tomto stavu. Teď se snad už začíná dělat pořádek i v těchto strukturách.

Lidi jako takoví ale na to stále nemají vliv. Nějak je to nedojímá, co se děje, všechno toto se evidentně děje pouze mezi mocnářskými vrstvami a lidi to nezajímá, nezajímají je ani mimozemské civilizace. Prostě je nezajímají ty struktury moci, jak jsou tu dané doopravdy. Věří na to, co se nám vykládá. Pořád tak nějak čekají, co jim kdo dá, vlastní iniciativu nevyvíjejí, že by je to nějak nadchlo, či pobouřilo, či tak něco, … prostě tato věc zamrzla a dál se nehýbe. Ani kyborgizace a tento zločin je nezajímá, nic je nevyvede z míry, na všechno zlo a perverzi děsivě přivyknou bez jakéhokoliv odporu. To nechápu, vůbec, toto je pro mě šok. Ta divná apatie a přizpůsobivost nejhoršímu zlu, fašismu, kyborgizaci, ozařování elektrosmogem, psychotronickým útokům … to je pro mě horor a děsivé sci-fi, mám pocit, že toto jsem doopravdy ještě nikdy nezažila. Takovou apatii a odevzdanost.

Protože pocházím dle svých vidění z rasy, která je daleko bojověji položená, divočejší a zároveň daleko spirituálnější a neexistuje tam tak děsivý rozstřel kvality a druhu osobností. Prostě jsou jednotnější a proti zlu tohoto druhu se dokázali spojit. A dokonce vytvořili nějaký bojový magický kult proti tomuto vesmírnému nacismu, kterým jsem asi prošla. Jako že mám „vojenský výcvik“ té rasy, který tu aplikuju. Což není jako tady klasická vojna, to je okultní, magický druh boje, kde se počítá s kosmologií druhu a ta taktika obětovat život a vše vložit do boje, jak jsem to žila 1,5 roku v kuse, to je myslím si od té rasy. Protože jedině tímto hromadným odhodláním klidně ztratit život a tím znásobit svoji odvahu a síly tehdy dokázali ty nepřátele porazit. Taky se tímto fatálním rozhodnutím pochopitelně znásobuje kosmologické právo na ochranu. Je to galaktický způsob boje, kde jsou právě i magické jednotky, kde se počítá s kosmologií. Nejsem nějaký typ „army“, nějak akční, to ne, ale tam jde o duševní agresivitu a nepřizpůsobivost a odbojnost – doslova magické boje, čarodějné. Zkrátka mít nepodvolenou mysl, která volně zachází se silami.
Kdo po té válce přežije a může říct, už je to dobrý, tak je šťastný a bere to jako nadstandard.
Protože se v tom běžně počítá s úmrtím, zkrátka je lepší zkoncentrovat všechny dosavadní síly do boje, který případně skončí smrtí a tedy bojovat a zemřít, než jakkoliv pochybovat a ochomejtat a propadnout do otroctví těmto příšerám.
Pak je lepší smrt pro všechny. Toto chápání umožnilo mohutné zaktivování bojeschopnosti té mé rasy a tato válečná morálka se tam stala „normou“ při boji proti vesmírnému nacismu.

Takže jestli jsem skutečně z této rasy, tak tady dostávám čočku non-stop. Nejvíc mě asi žerou duchovní lidi, co si myslí, že tu tím, že předstírají, že se nadnáší, nějak spasují a zachraňují planetu a o takových, jako jsem já, která jsem jela v brutálních bojích o tuto planetu v mimozemské válce s nasazením života, si myslí, že jsou to málo duchovně vyspělí lidé a jim by se to nestalo, protože se tak báječně rádoby nadnáší.
To mě sere. Že nikdo nechápe realitu a většina tzv. duchovních lidí trpí brutální duchovní pýchou, kdy fakt, že nikdy nikomu z mocnářů skrze to, že jsou slabí a pro ně bezzubí nevadili, tudíž nezažili žádné útoky a vůbec nic „dobrodružného“, že to považují za známku svoji duchovní vyspělosti.
Takoví ani nechápou, že hrozí kyborgizace, že 5G škodí atd. Neví vůbec, co tu hrozí.
Z toho jsem v šoku absolutně, že nikdo nechápe, co tu hrozí, že se tato rasa vůbec nebrání.
Je to taky tím, že se jim tu neustále zachraňuje prdel a oni tedy vše jen trošinku náznakově ochutnají.
Ale to musí dělat ti zavrženíhodní blázni, kteří když nedají misi a válku, končí špatně.

Prostě jsem asi z diametrálně odlišné rasy a tuto lidskou rasu nechápu a ani nevím, jak ji mám nahlížet. Z mého pohledu jsou zkažení. Protože myslím si, že je tu více faktorů, které dokazují, že to není tím, že mají nějak výrazně omezenou inteligenci a že by rizika byla mimo jejich spektrum možností vyhodnocovat.
Zachraňování této divné rasy mám plné zuby, to nejhorší už jsme zvládli. Mám pocit, že na ně dřeme zbytečně, že to už je vyloženě nepřátelství a drzost, co předvádí, že se to už nedá omlouvat nějakou nevyvinutostí, nedostatkem zkušeností atd.
Jim nevadí mind controll. Jakto? Nechápu.
A myslím si, že je v pořádku to nechápat. Že už se lidská rasa nedá nijak omlouvat. Naštěstí mi už nejde o život, protože mimozemskou válku jsme zvládli a žiďáky a nácky už tu dofackuje GF se svými nadřízenými silami z vesmíru a kosmu.

Podle kosmologie a kosmického zákona bude lidská rasa zredukována, nakonec třeba jen ze 2/3, místo původních 4/5.
A jaké jsou její další osudy nevím, asi to ani není moje starost. Mně osobně jde o to, aby tato planeta zůstala v přírodním stavu a nemohl se tu rozbujet kyborg vesmírný nacismus a aby tu byl dodržen život podle Stvořitele, tzn. přírodně v inkarnačních plánech a s přirozeným způsobem reprodukce.
Co dál s touto rasou, to musí posoudit vyšší mocnosti, protože já ji vážně nechápu. V čem za to můžou, v čem za to nemůžou …. kdyby byla moje rasa plná takových ychtylů, tak je dávno po nás :-D

U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Celá ta věc je velice složitá a nic příliš nevidím (na vizuální dojmy se musím většinou hodně soustředit), hlavně slyším a můj zájem je mít v hlavě absolutní klid a neslyšet žádné agresory, což se vesměs daří. Trvale získávám větší a větší klid a nepřátelské síly odpadají.
Vnímám určité síly a skupiny inteligencí, které se v poslední době proměňují, myslím si, že v mocenské sféře dochází k nějakým změnám, ve smyslu, že i GF opouští některé spojence, protože se ukázali jako nenávratně zkorumpovaní, zato na nepřátelské straně se ještě vyprofilovaly síly, které jsou ochotné jít se Zákony Jednoty.
Holt, situace se vyvíjí, vlastně nic z původních plánů už nefunguje, to, co se tu stalo a děje, již mnohokrát překonalo všechny nejdivočejší představy a meze a nezůstal kámen na kameni. Navíc se lidstvo zachovalo ve většině dost nepoužitelně a zkrátka není možné realizovat dřívější představy, kde bylo zahrnuto, že lidi budou reagovat nějak víc jako lidi.
Kupř. se nepočítalo s tak extrémní apatií a nezájmem v mimozemských otázkách. Nevím, já už to zpětně asi ani nedokážu popsat, ale já už jsem ztratila představu, že jakkoliv patřím do této rasy, prostě ji nerozumím, rozumím jen svému nastavení a vnitřní misi a beru to tak, že to já jsem tady ta divná, že prostě normálně s touto rasou nemám vůbec nic společného a nejsem povinná ji rozumět. Ze všech těch reakcí, co jsem zatím viděla, jsem dost v šoku, prostě jsem předpokládala něco úplně jiného. Připadá mi to celé jako velký omyl, ale stále mám důvěru v misi, že má smysl a že se nám, jako misi podaří dostat planetu do stavu nového věku.
Trochu se zlepšily vyhlídky na počet těch, co projdou do nového věku, vesmírné a kosmické síly, které to tu poslední dobou nějak hodně zajišťují a vše přeorganizovávají, prý mají prognozu až třetiny přeživších, takže se zdá, že se něco přeci jen zlepšilo a že z nejhorších vod jsme venku.

Něco se děje, ale nevím přesně co, vnímám jakési napětí a změny, i GF byla nervozní, co to přinese, jestli s dosavadními výsledky obstojíme, ale zdá se, že ano a že jde o změnu opět k lepšímu. My, jako strážci, v lidských inkarnacích, máme s planetou absolutní práva a v kosmo zákonu jsme se svými nároky krásně stabilní. To na nás vyšší mocnosti „měří“ a zachází s tím, jacísi nadřízení GF. Vše je nějak jištěné nově a jinak. Tato reorganizace začala už víc jak před měsícem.
Ale ještě těm změnám úplně nerozumím, patří to do vod, které jen tuším.

Z GF, té místní, už mám taky dojem, že toho mají dost a jsou za toto nové jištění a přeskupování rádi, protože už to dlouho byla taková dost marná snaha, jen udržovací stav, takže je potřeba s projektem pohnout. Nyní se dějí velké změny, tuším to takto. Nevidím do těchto věcí úplně. Spíš je mám v náznaku. Můj hlavní úkol je duševní práce, vylaďování a udržování určitých kultických center a spolupráce s planetou a následně GF a ti pak s tím pracují dál, přes ty svoje nadřízené atd.
Jestli to je, nebo není pravda, vážně nevím a už je mi to i jedno, protože nemám nikoho, s kým bych cokoliv mohla srovnat.
Byla jsem se svým zážitkem ojedinělá už na samém začátku a přes všelijaké snahy se nějak identifikovat s nějakým ezo hnutím, nebo proudem, nebo myšlenkami, kontaktéry a dalšími vizionáři jsem opět ojedinělá a se svým zážitkem sama. A s nikým se nemůžu ztotožnit a u nikoho si nic ověřit, protože pro mě neexistuje dostatečně důvěryhodný kontaktér/medium/mág, čaroděj, který je i nezkorumpovaný a dá se mu věřit, že má kontakt a jen tak neblamcá. Většina mele nesmysly, které nemají z vlastní hlavy a často je to jen jejich jalová víra, nic víc.
Už ani nikoho nesleduji, nikomu už nevěřím z ezo-ufo, i z ezo, všude jede jenom money money money, všichni se devalvovali a plácají. S nikým se neztotožňuji. Na začátku jsem měla víru, že se něco najde, ale nenašlo, naopak se vše rozpadlo a ukázala se holá pravda, že můj zážitek je můj zážitek a nikdo nic takového nezažil a nezažívá.
Což je divné a je možné, že jsem jenom blázen, ale mně je to už jedno. Já všem připadám divná a podezřelá a já taky nikomu nevěřím, jsem prostě solitér. Toho, do čeho jsem šla, nelituji.

Zase ale na druhou stranu vidím, že v něčem se to pořád odráží s realitou, že se třeba naplňuje schéma z dimenzionální války a všelijakým změnám se nedivím, protože skutečně nejvíc zarážející byla reakce lidí na spoustu věcí a je mi jasné, že s takovým materiálem se nedá jednat podle plánu na nějaké původní osvobození, že zlo a korupce jsou tu zakořeněné velice hluboko a na vše se musí úplně jinak.

Přesto jsem optimistka, ty dimenzionální poměry planety a našeho postsovětského prostoru nejsou nijak špatné a energie se zlepšují. Vnímám skutečně procesy oddělování - že se po nás chce, abychom se odlepili od nízkých, přestali se jimi nechat deptat a tahat dolů, vymazali si je z hlavy a začali se vznášet lehounce jak Sluníčko a zároveň si žili bez všelijakých traumat a ničeho se nebáli. Což jde jedině, když se člověk dokonale odpoutá od kolektivního lidstva.
Nevím, ono se to nějak vyvrbí. Vnímám, že věci jsou jištěné z vyšších sfér.
Jen jsou v tom zřejmě ještě nějaké složité kosmologie a interakce s jinými vesmíry, do čehož nevidím. Což zřejmě ještě zamezuje GF a dalším silám zrealizovat nějakou tu sluneční událost, což pro ně asi jinak není problém. Ale skutečně to vypadá, že jsou tu nějaké entity z úplně jiných vesmírů, které jsou pro mě tak dokonale nepochopitelné, že je ignoruji. A nemusí jich být málo, protože reakce lidí mi připadají jak z jiného vesmíru. Proto třeba nedokážu některé věci pochopit a vyřešit a proto jsou tu ty nadřazené vlivy a síly z vyšších pater moci vesmíru a kosmu, aby nás odšmodrchali a rozvázali nějaké motanice, které by bez nich byly nad naše síly.




U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > čtenář> 


Tak možná jsi o něco starší střevo, ale určitě nejsi Bohuňa. Ten nikdy neargumentoval ty pako. nikdy se neobhajoval. To nebyla chazarská taktika, věděli že v tom smyslu nemají šanci obstát. Snažíš se ho simulovat, ale nejde ti to.
Litium a jen tak dál, popadám se za bříško ty rádoby bohuňko.

U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 23.5. > čtenář> opravdu je pro tebe důkaz dospělosti a IQ smajlík z r.24?? Tak to jsi na tom ješté hůř, než si myslím, a je to důkaz tvé jednoduchosti a povrchnosti✈️
...ale když nic jiného neumíš...
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 23.5. > to nebude, vždyť mě chválí🤑
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 23.5. > Bohuňo, přemýšlela jsi někdy o tom PROČ JSI HLOUPÁ? já myslím že nejdřív tvůj fotr znásilnil omylem vožralej tvoji sjetou matku, mysleje si, že to je domovnice, neb ji v teplákách nerozeznal, a posléze tvoje zfetlá fotrmatka upadla na břich, když se chtěla vlámat o půlnoci do tabáku, tedy jediného obchodu co jste v daleké pustině magyar cigánoš měli🐽🐽🐽 to se ti fakt povedlo, ty mi zasereš starými smajlíky půl strany, a pak objevíš ameriku???
PROSTĚ KLASICKÁ HLUPAŇA BOHUŇA👻👻👻👻🤪
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
Čtenář - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> Dnešní puberťák používající smajly z konce minulýho tisíciletí? A čírou náhodou, když je tu všude okolo patlá stále jeden a ten samej blb ze svejch deseti alterniků? Ty si fakt mudrc na litiový palivo. Ale jen tak dál, však ufouni to ocení.
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > "Čtenář - 23.5. > j. ty jsi gangsta, ..."
Toto mi nepřipadá jako Bohuňka, spíš nějaké pubertální trdlo.
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 






Nebo je možné, že sluneční záblesk je taky mýtus a vše bude ještě jinak. Kdoví.
Jakmile odpadnou chazaři, resp. se zdá, že už definitivně odpadli, protože nízká chamraď už nemá šanci otravovat a obludně vyšinutý žiďák zdá se zmizel, tak to vypadá, že tu je ještě jeden problém a to je nějaká nadvesmírná umělá inteligence, kterou je nutné taky vyřešit.
Zajímavé. Celkově mi to přijde, že je to tak, že tato planeta představuje vesmírnou inteligenci jako takovou, že má kvality v této galaxii i nevídané a je něco, jako lapačka vesmírného viru, vesmírný projekt, kdy byla stvořena v předurčení zachytit a zlikvidovat vesmírný vir. Což se de facto povedlo, Drakoniáni na vesmírné úrovni dali od našeho světa pracky pryč, jejich slouhové Chazaři dosluhují, ale přesto všechno tu pořád něco straší. A pořád něco nejde tak, aby se docílilo reálného osvobození tohoto světa.
Vypadá to, že tu působí jakási dozorčí a usměrňující inteligence, nebo spíš umělý program, který je z nadvesmírného rozměru, tzn. z kosmického prostoru a může usměrňovat cosi mezi vesmíry. A dozoruje a působí tady.
GF má pokyny od vesmírných sil, že s tím nemá bojovat a nemusí to primárně brát jako nepřátelskou sílu. Ostatně, to by nebylo ani v galaktických silách, s tímto bojovat.
Těžko říct, co se bude dít.

Je to tu velice zanícená hrůza, všechny původní koncepty jsou rozbité, původní mise je rozmetaná, veškerá funkční spolupráce je v tahu, korupce obsedala většinu, co cokoliv veřejně sdílí.
Takže původní plány jsou v čudu a nyní neví nikdo nic :-D
Fakt, hodil by se záblesk :-D

Rozhodně současné malé děti jsou oběti pro hození bestii do tlamy a záleží čistě jen na rodičích, v jak ne/zdemolovaném stavu dokážou dovést své potomky do dospělosti. Jestli tam dovedou člověka, nebo MK Ultra zrůdičku.
Samozřejmě záleží i na těch bytostech samotných, co jsou zač. Jestli jsou duchovní obři, zažívají extrémní útoky a jejich přežití se nedá garantovat. Jestli jsou duchovně mrňousi, jsou bez šancí, úplně bez šancí.

Doba je fakt perverzní a děsná.
Jak toto dopadne v lidské společnosti, těžko říct, kéž by to nějaká ta vyšší moc pročistila, nebo smetla z povrchu už komplet, hlavně ať se taková zrůdnost nenechá běžet dál.
Tak snad to ta nadvesmírná inteligence nějak rozmotá.
Planeta zůstává dimenzionálně nadále zachráněná, připadá mi v dobrém stavu, energiích, kultická vřídla se pročišťují a sílí, alespoň v oblastech, které vnímám, nejvíce tedy ty naše. Dokonce došlo i k pozitivnímu zesílení spolupráce kultických celků Česka a Slovenska, v těch čistých silách a zdá se to prospěšné. Že přeci jen, když se pomyslně chytneme za ruce, jsme odolnější proti dezintegračním náporům a pozitivní síly a průběhy mají navrch, mohou se tedy více věnovat „samy sobě“ a již není nutná ta věčná zoufalá obrana a boj, jak dřív.
Takže zatím vše směřuje spíš k vyřešení a vítězství, ale celá tato věc, co se tu děje, je nestandardní. V silách samotné Galaktické federace by to nebylo, pomáhají a ve vyšších patrech tomu šéfují vesmírné síly, v konečném výsledku samozřejmě kosmické vědomí Stvořitel a ještě v tom figuruje nějaká nadvesmírná inteligence, nebo program.
Kdyby to bylo málo složité :-D



U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
Čtenář - 23.5. > j. ty jsi gangsta, tobě bych se nechtěl dostat do rukou, ty ty hejtra přímo půlíš😎😎😎
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 








I když by bylo nejlepší, aby se věci začaly chápat rozumem a tím by se vše vyřešilo, tak se bohužel ukázalo, že to nejde, protože v lidech není ten potenciál. Proto jakékoliv veřejné řešení mind controll, 5G a odstranění těchto satanismů ze společnosti je ještě na dlouhé lokte.

Já jsem si taky myslela, že když se lidi dozví hrůzy, co se dějí, že s tím budou něco dělat. Ale ne, ukázalo se, že ne. Že zlo je v lidech pevně a nemilosrdně zakomponováno, že člověk za věky, co byl řízen Drakoniány, nemilosrdně zparchantěl a už je z něj zrůda. Už nemá lidské vlastnosti a schopnosti, jako člověk jak má reagovat, že jakmile se dozví o perverzní bestialitě, tak proti ní půjde a bude to chtít zastavit.
Už to tak není. Naopak jsou ochotní jít proti obětem perverzní bestiality, to jo. Ale nepůjdou proti bestii. Viz. to co se tu dělo na tomto serveru. Kdy mě úchyláček z politologie udal.
Takže i obrození našeho postsovětského prostoru nebude až tak jednoduché, protože podstatná část obyvatelstva to nechce. Tedy ta, co si zvykla na západní bezvěrectví, nulového ducha a konzumerismus. Zkrátka, bezvěrci nedovolí jakékoliv zlepšení.
Takže tu bude vždycky velká část těch, co budou stát za všemi perverzními satanismy liberální „progresivní demokracie“, za západem a jeho amorální politikou. Stejně tak ale vznikla nyní již daleko více radikální skupina těch, co jim zůstaly lidské kvality a tomuto chtějí zamezit za každou cenu. Ti zradikalizovali v minulých letech, po tom, co tu předváděly chazarské zrůdičky celé roky, všechno to násilí kolem covid vakcín a ukrofašismu otevřelo oči skupině lidí, která byla do té doby balamucená, voděná za nos a systematicky odsouvaná na okraj po celou dobu od revoluce 1989.
Zkrátka slovansky smýšlející. Ti se probrali a zradikalizovali. Nyní již nebude chtít ustoupit ani jedna skupina. Jedni chtějí radikálně z EU, druzí chtějí ještě perverznější úchylárny s liberálním satanismem západu.
Vzhledem k lidské debilitě hrozí několik verzí – že bude občanská válka, že se všechno nakonec rozdrolí, všechny odpory a budou z nás roboti, že se definitivně ztratí plodnost a láska a vůbec chuť do tak perverzního a bestiálního světa přivádět děti a vymřeme a naše území nakonec obsadí muslimské kultury – zkrátka že se stejně naplní žiďácké chazarské perverzní plány.
Pokud tu je naděje a věci by měly dopadnout lépe, tak se buď začne říkat pravda, chazarští proameričtí zločinci půjdou do vězení, dojde k obrodě národního smýšlení, na veřejnosti dojde k nějakému odhalení, které zavře hubu prozápadním.
Jenže jde o to, že prozápadní jsou velice často materialističtí bezvěrci, proto jsou prozápadní. Jsou nepřátelé jakékoliv etiky, ezoteriky, duchovna, čehokoliv, co by jim bránilo zastávat tak hovadské názory, kdy fandí politice nejperverznějších a nejúchylnějších hovad, co se tu kdy proháněly. Navíc jsou naočkovaní zombies snadno ovladatelní systémy mind controll.
Takže se bojím, že i kdyby se takové kvalitě naservírovala pravda pod čumák s razítkem stoprocentního ověření, tak by to bylo houby platné. Taková kvalita bude způsobovat peklo na zemi non-stop, jestli tito budou na zemi, bude na zemi i peklo.
Proto nejvíc doufám v očistný záblesk, který z tohoto světa srazí všechnu nízkou verbež veskrze. Ten záblesk bude pro tuto planetu definitivně záchranný a zatím to vypadá, že je tu zájem hlavně tento svět dovést do času, kdy se to stane. Aby se planeta nedostala do záblesku s vyničeným povrchem po velké světové válce, bez živých bytostí atd. Ale aby tu bylo hezky živo, planeta byla celá, povrch živý a po „ozářce“ odsud zmizel odpad. A spirituálně toxické organismy.

Zatím však žijeme v dobách chazarské bestiální perverze. A nikde neexistuje žádná hmatatelná naděje pro naše území, že se něco změní. V Rusku mají Putina, ten tyto chcípácké úchylárny u nich zakázal, včetně perverze LGBT. My tu nikoho takového nemáme a máme tu jen řvoucí liberální satanisty, co se ženou do kyborgizace a co největších perverzí.
Zrůdná doba. Kupř. včera jsem četla, že vědci už by prý dokázali transplantovat hlavu. Že by jako na tělo „dárce“ (asi nějakého ukrajinského padlého vojáka) namontovali něčí hlavu. No a Frankenstein by byl na světě. No není to pěkný?
Se musím smát. Kde mají jaksi úchylní bezvěrečtí vědci jistotu, že vědomí a jeho centrum je v hlavě? Co když je mozek přeceňovaný orgán? Všechny ezoterické teze mluví o tom, že člověk má duchovní centrum v srdci. V tzv. „božské jiskře“. Transplantace srdce a jeho proveditelnost ještě nedokazuje, že to tak není, protože to centrum je vyloženě metafyzické, nehmotné. Tzn. fyzický orgán se mohl vyměnit a přesto původní jiskra zůstala a orgán se přizpůsobil původnímu organismu. A jiskra funguje dál.
Ale když se vezme již jednou mrtvé tělo, jehož jiskra už odešla a namontuje se na něj něčí hlava, která se tedy bude muset nejdřív odříznout od původního, třeba ochrnutého těla, tak ta hlava nemá v sobě „jiskru“. Takže chcípnou oba. Nebo případně vznikne doopravdy děsivé monstrum typu Frankenstein, jehož duchovní podstata bude démon. Který obsedal takovou morbiditu.
No jen ať si vědátoři hrajou, že. Evidentně žijeme v nejúchylnější době široko daleko. Kdy jindy by měli mít možnost sešít Frankensteina?


Sliz, humus, násilí, nevkus, mind controll, úchylné hrátky s lidskou myslí, ničení dětské duše odmalička, výroba otroků. To je naše doba.
Kupř. mě nedávno znechutila jakási počítačová hra „Hero wars“, podle reakcí na internetu neznechucuje jenom mě. Je plná násilí a perverze, všeho druhu. Neexistuje v tom nic dobrého, muži bojují se ženami, neexistuje tam láska, je to celé slizké a odporné od A do Z. Má to neuvěřitelnou reklamu, dávají na to reklamy všude po sociálních sítích, dokonce i jako reklamu před relaxační videa na youtube.
To znamená, že za tím stojí chazaři, obrovské korporáty, nikdo jiný si nic takového nemůže dovolit.
Myslím si, že ta hra přímo opisuje principy Mind controll od MK Ultra a podobných projektů. Že je to perverze dokonalého střihu. Tzn. brutální satanistická realita, kde se potom reálné zničení civilizace ještě prodá otrokům jako zábavný produkt. Tzn. že si to oběti ještě koupí a dají za to peníze.

Tady jsou obrázky:





Já tu hru neznám, ale jen podle těch obrázků, co jsem viděla a těch otravných videí, co jsem musela shlédnout jako reklamy na YT, je schéma té hry takové, že malý rozzuřený debílek (který je sám oběť násilí MK Ultra, stejně jako všichni ostatní „malí lidé“ v té hře má černě podlité oči, „černé slzy“, které prý mají dětské oběti mučení na adrenochrom) … běhá po jednotlivých úkolech, kde sbírá body. Ty úkoly jsou často „bohyně“. Tyto velké ženy – bohyně – jsou buď v roli oběti a jsou tyranizované a znásilňované, nebo jsou v dominantní roli a s potěšením zabíjí.

Jo, to jsem zažila. Malí ubohý červi, malí muži, debílkové, spirituální tupci byli v rámci těchto programů „mind controll“ z nějakých laborek posláni proti mně, jako Bohyni. Jsem strážce, napojená na síly planety, Drakoniáni potřebovali tyto strážkyně – bohyně – zabít, aby se dostali na planetu, aby mohli zničit spirituální ochrany a mohli zničit přirozený život podle Stvořitele a zavést kyborg dystopii. Takže jsem na spirituální úrovni skutečně velká, úplný obr, proti těm malým agresivním debílkům.
Takže ze začátku jsem byla tyranizovaná a znásilňovaná, ale pak jsem našla obranný princip, černou díru nekonečna, kdy jsem se definitivně dokázala propojit se silami kosmu, kosmického vědomí Stvořitele a se silami planety a Kálí jsem dokázala porazit a zabít kohokoliv. Takže jsem vyvraždila laborky s debílky pomocí duchovních principů a ovládnutí těch technologií. Takže jsem se stala pro debílky zlou zabijáckou bohyní.
Byla to válka, nebylo v tom místo pro lásku, soucit, klid, cokoliv přínosného. To jsme si nechávali pro sebe, pro spojence, pro planetu, ne pro debílky.
Dokud neutichly agrese do mé hlavy a pokusy o ovládnutí mé bytosti, nemilosrdně jsem zabíjela.

Super ne?
Tak kdo si chce zkusit „hrdinské hry“, tak si koupí takovouto pervezní úchyláckou hru od satanistů a hraje si jak blbeček, netušíc, co to vlastně hraje a na co se to dívá.

Dřív jsem si myslela, jako spousta dalších moudrých, normálních lidí, že by mělo pomoci šíření informací. Ale skutečně, není to tak, perverze, úchyláctví, zlo je již pevně zabudovaná součást „malého debílka“.
Tito malí debílci, myšleno muži i ženy, jsou již zmáklí systémy „mind controll“, jejich spirituální rozsah je mizivý, nedá se o nich mluvit jako o lidech a jedinou nadějí, které skutečně věřím, je to, že ve skutečnosti toto je cosi jako mýtický Armageddon, že tu probíhá odstřeďovací proces na kvalitní lidi a odpad a nakonec velký sluneční záblesk odstraní odpad.



U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 22.5. > 😛😂🤪
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
love (Pravidelný) - 22.5. > J S I G É N I U S 🫡🫡🫡🫡🫡🫡
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5. >







Naštěstí to vypadá, že kolektivní západ začíná slábnout a ztrácí svoji suverenitu a arogantní nadvládu, kterou nás tady decimovali minulých 35 let.
Na Netanjahu bude vydán mezinárodní zatykač, což by se dřív určitě nestalo a genocida Gazy by byla prohlášena za demokracii. Úředníci soudu v Haagu dokonce upozornili na americké nátlaky na jejich organizaci, s tím, že jim prý někdo říkal, že tento soud byl vytvořen pro africké diktátory, nebo Putina, ne na ně. To píšou na aeronetu. Když se toto veřejně propírá, tak je znát, že doby, kdy mohlo globální NWO řádit zločinecky, jak je napadne, končí.
Ostatně, už je načase. Jak jsem to pobrala, tak Galaktická federace s pomocí kosmických sil porazila Drakoniány, Rohaté, vůdce zla, již v r. 2020 a od té doby se NWO rozpadá. Násilně se zkusili bez vrchního vedení prodrat ke své dystopii covidem, očkováním, těžkým nasazením vlnových technologií, pak poštváním proti Rusku a rozbitím postsovětského prostoru, ale nepodařilo se jim to. Nyní začínají padat a jejich moc končí.
Je to vidět jako znamení třeba na tom portrétu Charlese III. Už neslyším žiďáka, o kterém jsem psala, který naplňoval vyšinutý 1000 letý chazarský plán jeho vykotlaných předků, snad už si ho odvezli do nějakého vesmírného lapáku a blázince a bude od něj navěky pokoj.

Zdá se, že arogantní zločinná globální nadvláda USA a Izraele končí. Ti, co vyhráli, tedy ten zbytek všelijakých globálních vůdců, Rusko, Čína, Írán, Indie atp. usilují o rozdělenou, regionální vládu, kde se navzájem respektují. Globalismus jako takový s nějakou globální vládou končí. Podle politiky minulé éry a i podle trapných výroků amerických mocipánů vůči haagskému soudu je znát, že všechny ty „globální“ organizace byly vždy pojímány pouze jako arogantní nadvláda západu, kde ti ostatní byli jen na to, aby drželi hubu a krok.
Jakmile se začne za zločin označovat popravdě vše, co je zločin, tak USA, VB a Izrael skutečně nemilosrdně končí, protože ti stojí na zločinu a aroganci, jako na svém suverénním základu jednání.

To, co jsem v minulých týdnech zaznamenala v hlavě, skutečně odpovídá tomu, že nejzločinnější struktury NWO – tedy Deep State, Chazaři a tato hrůza – je definitivně poražená. GF pracuje se zbylými mocnáři a zdá se, že je schopná je podchytit a zařídit s nimi na zemi nějakou nápravu. Ti zdá se nejsou tak blbí, že by chtěli útočit na mimozemšťany a jsou schopni je respektovat i jako partnery i autoritu.
Satanistické struktury končí, mocenské struktury pokračují, tak nějak.
Kupř. tím, že padnou satanisti, ještě není zdaleka vše vyřešeno. Vyřešeno bude, až budou lidi chápat zlo, nebezpečí kyborgizace, dojde k obrodě vědy, k potření všeobecné korupce, ke zvýšení spirituality a skutečné svobody a diskuze ve společnosti atd.
Nyní je zdá se vše v okamžiku nějakého poločasu rozpadu nejhoršího zla, kdy skončí zločinná nadvláda západu a nejhorší satanistické struktury. Nyní je období, kdy se křečovitě ze všech sil bránili svému pádu a pokusili se poškodit co nejvíc protistranu, proto všelijak vyskákaly incidenty a atentáty proti jim nepohodlným politikům.

Ač se toto děje „ve velkém světě“, v mocenském prostředí, tak u nás média pořád jedou dementní chazarskou písničku, jak jsou zvyklí. Člověk fakt neví, jestli je za to pořád ještě někdo platí, nebo už jsou všelijaké ty „intelektuální gigantické kapacity“ tak zdegenerované, že tomu jako doopravdy věří.

Nyní jsem natrefila na článek na seznamu:
Komentář: Slovenská krize nebude krátká
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-komentar-slovenska-krize-nebude-kratka-252319#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Autor článku, nějaký analytik a sociolog Ivan Gabal dál jede linku nenávisti a radikalizace oponentů, kdy s neuvěřitelnou arogancí vytáčí skoro v každé větě, otevírá kudlu v kapse a vyvolává čím dál horší nenávistný odpal vůči jejich zločinecké partě. Fiala možná skončí u soudu taky, protože s Černochovou podporovali dodávkami vojenského materiálu genocidu v Gaze. Kéž by, už je jich šmejdů a jejich redaktorských krys, co vytáčí obyvatelstvo, dost a dost a kéžby je už někdo zavřel.
Zpátky k sociologovi a analytikovi, co vyvolává nenávist. Už jsme zvyklí, nás už to do ulic nenažene, občanská válka nebude. Věřím, že se podaří tyto kreatury vyprovodit civilizovanější a elegantnější cestou.

Píše o Slovensku. Z naducánkovského, arogantního pohledu prozápadního šmejda, který se rozhodl kriminalizovat a dělat debily z cca 44% lidí na Slovensku, kteří dali hlas stranám, které nyní vládnou, přičemž nejvýznamnější z toho je strana Fica.
Výroky tohoto podivného analytika skutečně zvedají tlak:

„Slovenská společnost je konstitutivně prostoupená apriorní nedůvěrou, nikoli důvěrou. Je vyděšená nedalekou válkou, manipulovaná dezinformacemi ruské provenience i vlastních proruských hráčů. V době, kdy se Západ integruje a neutrální země vstupují do NATO, mnoho Slováků tíhne k neutralitě nebo k usmiřování Ruska, ale při zachování západní spotřeby a výhod. Pocit ohrožení zbavuje větší část slovenské společnosti ochoty nést rizika a spoluodpovědnost, zatímco „ti druzí“ musí konat odvážně proti většině, aby dokázali, že Slovensko není černý pasažér a proruská gesta jeho vlády nejsou reprezentativním názorem společnosti.“

Jo, přesně, to úplně vystihnul. Slováci jsou jeden z národů, který NWO těžce leze na mozek a nesnáší je. Jsou hrdí, mají zdravou odbojnou duši, nežerou sračky jako náš národ, nikdo je neutáhne na vařené nudli, i přes agresivní nátlaky a teror, jaký nebyl ani u nás, se jich očkovalo pouze asi polovina a nikoliv 2/3, jako u nás. Z celé Evropy jsou prý největší fandové konspiračních teorií. Prostě jim to myslí, mají menší mozkovou mlhu a jsou celkově duševně zdravější.
Pokud je jich alespoň polovina relativně duševně zdravá, tak ten eurojupí odpor a lezení do prdele západu tam asi nebude tak přesně na polovinu, spíš budou prozápadní ve skutečnosti v menšině a prosazují se zločinně a nedemokraticky na úkor většiny. Zřejmě je to uřvaná maximálně pětina lidí, kdo to vidí tak proamericky a „demokraticky“.
Tak jako u nás je zřejmě i na Slovensku nějaké protáčecí nevyhraněné procento, kteří se přizpůsobí čemukoliv.
Takže jakým právem tu mluví jakýsi panáček „svrchovaně“ za celý národ a jeho vizi, notabene ještě Slováky?
No prostě drzoun na přesdržku.
A toto jako není vyvolávání nenávisti?

Prostě chazarská sprostá písnička, kterou už jsme slyšeli 100x a už doufejme nemá šanci mít takovou sílu, aby vyvolala občanskou válku.
Však ona se na ty svině voda dovaří. Fiala nakonec půjde třeba i za mříže, maximálně příští rok bude od těchto parchantů pokoj. Západ nenávratně padá a ztrácí moc.
Satanisti se nakonec začnou přetřásat i na veřejnosti a věřím, že začne i nějaká forma „odhalení“, že se zkrátka bude muset veřejně přiznat realita. Zatím jen do určité míry.
Až se bude veřejně přetřásat ilegální kyborgizace skrze zločinné magnetické očkování a rizika mind controll, tak už bude vyhráno, ale to je asi ještě někde před námi a bůhvíjak daleko. To je zatím utopie.


U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Jestli se všechno skutečně jednou vyjeví, bude to velký zápřah asi i pro ty, kdo o takové odhalení usilují.
Znám vlny pobouření, kdy mi něco dojde naplno, že to tak je, náhlý vztek a agresi a potřebu si to s těmi, kdo toto dělají, náležitě vyřídit. Nejhorší je ta nejistota, ta relativizace, ukrytí. Na obrazu Charlese III. jsou jasné odkazy na brutální mučení lidí v rámci satanismu. Veřejnost to má na očích. Zároveň se to popírá.
Přitom jde o děsivé násilí. Já neříkám, že jsem zažila úplně to nejhorší, naštěstí jsem se nedostala do tak zničených stavů, že bych se už nikdy nedokázala zvednout. Ale přežila jsem díky extrémnímu odhodlání – rok a půl jsem žila v přesvědčení, že musím bojovat proti NWO, ze všech sil a že stejně nakonec asi přijdu o život a umřu. Tzn. fungovala jsem stylem kamikaze za hranicí pomyslného života, kde člověk rezignuje na opatrnost, která patří k životu, pro normální život „zemře“ a stane se superhrdinou. Nebylo to normální. Po roce a půl jsme s GF docílili významných úspěchů a moje smrt už vůbec nijak nebyla nutná, nicméně mě z toho děsivého stavu vraceli zpátky na zem zhruba půl roku, než se podařilo mi v hlavě přepnout zase do normálu, že neumřu, že budu dál žít. Měla jsem syndromy jako mají veteráni, byla jsem rozběhaná do bojů, žila jsem jako bojovník, ležela, nebo běžela, v extrémních stavech, v agresivitě. Pak nepřítel odpadl a ty agresivní stavy už nebyly potřeba, ale najednou nebyl ten nepřítel a já nevěděla, co s tou agresivitou. Takže jsem ji otáčela do sebe a začala se dezintegrovat a rozpadat. GF se mnou pracovali, psychologicky, energeticky, citově, takže jsem to období překonala. A nyní už normálně uvažuju, i tak, že prostě budu žít a mám nějakou budoucnost. I se mi již vrátila energie, abych to vůbec mohla zvládat.
Ale bez pomoci GF bych se definitivně rozpadla duševně na prach, zůstala by ze mě vyhaslá bludička bez naděje, neunesla bych všechno to násilí, deptání, sexuální zneužívání, deprivaci, ponižování, děsivé zážitky, traumatická vidění, hnusné energo útoky. Kolikrát jsem měla namále, už jsem měla nahnuto k tomu se psychicky úplně zhroutit. Někdy jsem nebyla schopná žádných reakcí, jen jsem tupě čuměla, byly okamžiky, kdy za mě plnohodnotně začala jednat vyšší síla, vesmírné, kosmické vlivy, jinak bych se už nebyla schopná ani pohnout. Natož bojovat.

Takže díky tomu jsem o tyto brutality jenom škrtala, ale hrozilo i nevratné poškození. Přitom skutečné utrpení mlčí, není slyšet, ty oběti pak nejsou schopné ničeho, ani výpovědí a nejhorší ze všeho je, že dokonce působí komicky, je v tom potom divná pitoresknost a když je někdo neznalý, může se mu snadno stát, že se začne smát nejodpornějšímu a nejhroznějšímu utrpení jako komedii.
Utrpení za normálem mlčí a působí komicky.

A to je pochopitelně jen jedna klika těchto satanistických projektů – já si myslím, že jsem se stala obětí pokusů o „mind controll“, ve smyslu, že mě chtěli plně ovládnout a zmanipulovat, buď abych čarovala pro ně, nevědomě pro NWO, nebo mě prostě chtěli dotáhnout k sebevraždě. Ale zasáhla GF a já byla aktivní a bojovala jsem, takže se jim to nepovedlo.
Potom jsou ale daleko hroznější satanismy, nejhorší je to mučení dětí kvůli adrenochromu a zvířat. Všechny tyto pokusy o ovládání mysli, nebo reálné umučení … když se to povede, existuje pak tichá oběť, která může vypadat i naprosto normálně, nemusí být na ni vidět ani projevy násilí, ale skrývá v sobě děsivou zkušenost, má naprosto vydemolovanou duši, neskutečné nevyslovitelné utrpení a mlčí a v nejhorších případech může působit i komicky.
Děs.

Přitom jsou ta svinstva na očích – na obraze královské rodiny, ve videoklipech, v „umění“, v hudbě … všude, je to na očích. Ale oficiálně to neexistuje a vše je jen konspirace. NWO vyloženě hypnotizuje společnost, aby ta něco takového tolerovala. Tím vzniká nejhorší efekt, že lidi toto týrání obětí podvědomě tolerují, takže celá společnost pomyslně stojí na utýraných malých dětech, jako na rituální oběti a dělá tak vědomě, souhlasí s tím.
Je to jak divná hypnoza, která bude muset jednoho dne odpadnout.
Pak zřejmě přijde vlna extrémního hněvu a snad budou satanisté svrženi a tato nechutná praxe ukončena.

Toto „mind controll“ mučí populaci plošně, nastrkováním vlezlých perverzních vidin, vysíláním umělých myšlenek, hypnotickým podprahovým programováním, hororovým zastrašováním do podvědomí … obecně je to hnusné, perverzní, nechutné. Asi jako laborky všech těch MK Ultra, Monarch, Montauk, Darpa atd. Těch projektů je více, dodnes je nepřiznané, co za satanistické svinstvo to je, maximálně se nám to ukazuje ve filmech a v hudebních klipech a na obrazech jako „umění“.

To, co bylo dříve věc mágů, čarodějů a bohů, je dnes technická záležitost kdejakého primitivního nacisty.
Mind controll měl svoje předchůdce, rozhodně to jako myšlenka, nebo možnosti nevzniklo až ve 20. století. Ale šlo vesměs o použití mimozemského high-tech, buď ze strany GF, jako dobrých bohů, nebo Drakoniánů a galaktické mafie, jako pekelných mocností. Mělo to pohádkové rysy, protože tyto civilizace ať zlé, nebo dobré respektují kosmický zákon. Kvůli znalostem, ví, že nerespektovat kosmický zákon je nebezpečné a nevyplácí se to. Proto to bylo oproti dnešku „kouzelné“, i to negativní pekelné mělo větší „styl“, než ta černá perverze dnes.
Nebo ještě existovaly všelijaké orientální harémové praktiky na vymývání mozků a programování a hypnotizování konkubín, všechno toto jsou jakoby předchůdci MK Ultra. Ale to bylo za starých „romantických dob“, kdy toto byla výsada bohů a mágů.
Dnes se v tom hrabou omezené bezvěrecké příšery. Které spoléhají čistě na techniku. Jak jsem to zažila, tak vlastně vykradli právě nějaké staré „know how“ a zneužili mystická kouzla Galaktické federace a začali to používat jak prasata. Když se do toho vložili „bohové“ z GF, tak se jasně ukázaly rozdíly, kdo s čím jak zachází.
Je to částečně zneužitá mimozemská technika a znalosti a z větší části je to prostě jen technika, od těch šedivých potvor, tzn. bez jakékoliv romantiky a nebo to vyvinuli nacisti, reverzním inženýrstvím. Hrabou se pak v hlavě jednotlivcům, i celým skupinám a národům.
Jednou to bude muset vyjít ven. Vědomě, jasně a transparentně a obyvatelstvo se bude muset probrat z této perverzní slizké hypnozy, kdy toleruje takové zrůdnosti, ač jsou přímo na očích.




U příspěvku:Krápění
j.f.julian (Stálý) - 21.5. >
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5. > PřilítliMimozemšťani> 





Určitě se seběhnou události tak, aby bylo možné přejít do nového věku. Ale skutečně se nedá jakkoliv předpovídat, co se bude dít a jak se co stane.
Jeden z efektů, který by mohl do věci vstoupit, by mohlo být nějaké násilné „odhalení“. Jako skutečné, reálné, že by se lidem říkala pravda proti jejich vůli, že by to museli přijmout.
S námi se zachází zle, nikdo naše názory a děsivé zážitky nerespektuje, my máme tolerovat všechno, ale vůči nám je tolerance nulová. O takové násilné „odhalení“, ale prolhané, se pokusila vláda s událostí, kdy Putin začal s SVO na Ukrajině. Tehdy rychle naběhala tato vláda cenzuru a zablokovala první weby, nejznámější byl aeronet a spustila děsivé vymývání mozků, kdy se snažila veškerou alternativní a konspirační scénu nalakovat na „kremelskou propagandu“, všechno všecičko, od esoteriky po boj proti 5G a NWO najednou měla být „ruská propaganda“.
A v diskuzích si začali vyskakovat sprostě nasazení idioti, kteří začali mentálně válcovat všechny, že jsou idioti, co naletěli a teď to mají potvrzené, že to všechno byla celou dobu jenom a jenom ruská kremelská propaganda.

Bylo to prolhané a směšné. Nějaké slabší kusy to asi semlelo a pokorně se vrátili na cestu „normálního člověka“ a začali opět svůj mozek přeformátovávat na mainstream.
Zbytek to výrazně zradikalizovalo a zatvrdilo.

No, ale co kdyby se náhodou stalo, že by „konspirátoři a dezinformátoři“ získali média pod kontrolu a bylo by skutečně dost neprůstřelných důkazů, že konspirace byly absolutní pravda?
Pak by se dal dělat takto intenzivní brainwashing s tupým davem, taky by se dali nádherně vyšokovat, že jejich víra, celoživotní, byla „satanistická propaganda“ a že celý život věřili sračkám a že jsou vlastně zločinci.
Ale na rozdíl od těch plácalů s kremelskou propagandou by byly důkazy a byla by to pravda.
To by bylo.
Já myslím, že by to pak způsobilo masivní vlnu úmrtí. Myslím si, že běžný debílek je naživu kvůli tomu, že já jsem pro něj blázen a nesmím být nic jiného, než blázen. Debílek musí žít v pomyslném světě, kde neexistuje mind control, NWO, psychotronické útoky, ani biologická válka, natož nějaký mimozemšťani. Já jsem blázen a žádné konspirace nejsou pravda! Já jsem zlá a perverzní a vymýšlím si strašný storky, to proto, že jsem zlá a blázen! Tak!
Jedině tak může debílek žít v pokoji a být vůbec naživu. Kdyby mu byla stržena opona a musel by se podívat zrůdnosti do tváře, musel by pochopit svět, ve kterém žije, tak by prostě brzo zašel.
No, nějakou dobu se asi ještě na blbečky bude brát ohled.

A to se všechny ty nadstavbové mocenské struktury tak snaží!
Aby přeci jen něco daly ven.
Aby to začínalo být „čím dál tím víc jasné“.

Kupř. ten odporný rudý a krvavý oficiální královský portrét Charlese III., to je tak hnusné a strašidelné na první pohled a jen jak to člověk viděl, tak ho napadlo skládat a obracet a bylo stoprocentně jisté, že se v tom najde nějaká úchylárna a znamení!
Kdekdo už si s tím pohrál, tady jsou dva nejznámější výsledky:




















Jako je fakt, že toto není náhoda. Jednak není náhoda to, jak hnusné a strašidelné to je na první pohled, ale i to, co skládáním a převracením toho obrazu vzniká.
Hlava Bafometa určitě není náhoda a ta první podoba, jak je horizontálně, mi připadá až nechutně naturální, kdy zobrazuje utrpení, vyhaslý utýraný výraz bez jakékoliv naděje, obraz maximálního výsledku mučení a navíc jsou tam jakoby z obou stran zmáčklé nosní dírky, jakoby ruce prstem tlačily na bizarní nosík. Mám podezření, že máme u nosu nějaké implantáty, asi pouze energetické, které nám brání normálně plnohdnotně dýchat. MK Ultra jak na talíři.
Prostě týrání, mučení, satanismus, ve mně to okamžitě zarezonovalo, jo, to znám. Protože nebyla jsem daleko od takového definitivního umučení a jen s GF se mi podařilo se z toho odrazit.
Je až děsivé, jak přesný ten obraz je, jak dokonale vyjadřuje takové mučení lidí. Psychické i fyzické.

No, tak dala by takovou zhovadilost namalovat britská královská rodina? Nebo dalo by se říci, že se to prostě umělci nepovedlo, když evidentně každá jeho mazanice na kraji má svůj přesný význam?
Nevím, kdo to dělá přesně, jestli NWO pod tlakem GF, nebo se jedna mocenská klika mstí a vyhrožuje druhé, ale doopravdy je zjevné, že královská britská famílie je na odpis a že se veřejnosti velice nápadnými symboly vnucuje satanismus znepokojivou formou. Tak, aby je to praštilo přes nos a museli se aspoň pozastavit.
Tady to nemůžou odbýt jako „modení umění“. Jako když je na klauzurách AVU nablito v rohu a neví se, jestli je to umění a nebo ne. Prý nějaká obtloustlá učitelka vystupovala nahá před studenty, to je prý umění. Zajímalo by mě, jestli by bylo taky umění, kdyby ji někdo fláknul.
To je typická prezentace satanismu, třeba přes to „umění“. To je normalizace hnusu, perverze a úchyláctví na veřejnosti. Já jsem počátky těchto odporností zažila před necelými 20 lety na škole. Už tehdy se prosazovali nejhorší úchylové. Nechci vědět, kde je to dnes.
Takže to je normalizace satanismu a perverze. Zničení umění, relativizace umění a hlavně jeho cen, protože je to prý výhodný způsob, jak prát peníze. A jak by asi třeba synáček Bidena mohl malovat díla za statisíce či miliony, kdyby umění zůstalo umění a on prostě malovat neumí?
Takže to je normální zacházení s „uměním“.
Ale portrét Charlese III., to je věc, která má šokovat a čeřit vody a upozorňuje na satanismus tak, aby to vyvolávalo otázky, hlavně proč zrovna Karlík, že? Královská rodina a toto?
Jak by se mohlo něco takového dít, kdyby nebylo nějak v plánu to nakonec na veřejnost vybalit.

Takže jednou to veřejnost dostane naservírováno a bude to muset zpracovat.
Myslím si, že vzhledem k tomu, že s námi se nikdo nemazal a chrání nás jenom ta GF, jinak už jsme skončili s povinným vaxem s nápisem „idiot, co věřil kremelské propagandě“ na čele … že by to pro mainstreamové milánky taky nemuselo být až tak citlivoučké.
Jenže oni nejsou my. Ti nejsou odolní. Ne, ti se rozpláčou, roztřesou a zemřou.
Ale nějak to proběhnout musí.
To je to, o čem píšu celou dobu. Do galaktické éry nemůžou jelita, co věří na pohádky typu starý svět. Nejsou rigidně náboženští, ani bezvěrci, nemají problém pochopit základní metafyziku, ani otázky psychotroniky, ani mimozemšťany … fakticky to není pro každého.




U příspěvku:Slon
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5. > chodím se na něj dívat, je neuvěřitelný
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter