Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 12.6.
Antonie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Experimenty
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > 🐱🐱🐱
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > dík, musel bych se opakovat a na to nemám už čas🐸
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
analfagot (Stálý) - 12.6. > Juliáne, dík za recitaci do mailu. Osobně si myslím že to bylo dokonalý už v roce 2005. Problém vidim v tom, že to není říkačka ze slabikáře, takže ČEKÁME NA YOUTUBE, každej nemá to štěstí jako já.Už je mi trapný říkat u každý básně, že je nej, TY jsi NEJ. Je smutný že to čtenář nevidí...🤬jinak by přece něco napsal, nebo ne?🤕 Dneska jsem potkal krupierku ze 777 a říkala, že tě sleduje a básně se jí moc líbí, tak aspoň něco😛👍
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > Děkuju ti, j.
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.6. > Pěkné.
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.6. > PřilítliMimozemšťani> 







Celá ta věc je pro naše dosavadní chápání příliš nestandardní a fantastická. Včetně toho, jak třeba ti mimozemšťani vypadají.

Kupř. u té kočičí rasy existuje mnoho názorů, jak jako mohly vypadat, přičemž některé obrázky ve mně vyvolávají výbuchy smíchu, jako kupř. toto:



nebo toto:



To jsou obrázky vygenerované zřejmě umělou inteligencí, vypadá to neuvěřitelně pitomě a když se chci rozveselit, tak občas tyto obrázky projíždím, protože vím, že mě to určitě rozesměje, ale na druhou stranu, kde máme jistotu, že na nás fakt nevyskočí kocour v botách a další bytosti, které známe jen z pohádek?
Kupř. starodávná egyptská bohyně Bastet je zobrazovaná prostě jako člověk s kočičí hlavou:



Vypadá to o něco méně pitomě, než koťátko v rouchu, co se vede za ruku, ale ta podstata asi vážně bude v humanoidech, co mají kočičí rysy.
Já jsem se taky pokusila nakreslit aspoň rámcově, jak by zhruba mohly vypadat mimozemské kočičí rasy, někteří můžou vypadat i strašidelně:




Asi ve výsledku vypadají nějak uvěřitelněji a méně komicky, ale stejně je to na nás dost velká exotika. Přitom to vůbec nemusí být absurdní, protože i kočičí božstva jsou známá z mytologií. Prostě ještírci i kočičky můžou být plnohodnotná realita a kdyby to na nás takhle jako naplno ta Galaktická federace vybalila, tak se v současnosti asi všichni složíme.
Buď by to na nás bylo příliš a půlka by se zbláznila, nebo by zkrátka došlo k nějaké zvláštní odmítavé reakci, že bychom to odmítli přijmout jako realitu.

Já jsem zažila několik momentů, kdy jsem byla více nucena pochopit, že toto vše je realita, kupř. jsem taky dostala určitý „důkaz“ (se kterými jinak GF dost šetří) a popravdě dost to se mnou zamávalo, oběma směry. Člověk okamžitě začne přemýšlet jinak. Jednak se tím zvýší taková ta zátěž, odpovědnosti, myšlení, hledání správných reakcí, což je právě něco, co nechce GF přežhavit, protože to člověka příliš zatěžuje a zároveň tam dojde i k reálnějšímu chápání, že ač jsou mimozemšťani, nemůžou lusknutím prstu vyřešit celé toto pitomé lidstvo, že je to obrovský komplexní problém.

Proto je vše drženo ve stavu je a není a bylo a nebylo, ve stavu takové zvláštní polohypnozy. Kdy nic není jasné, nic vyhrocené a nic dokazatelné.
Zřejmě tu musí skutečně ještě docházet k dalšímu vyrovnávacímu období a lidstvo se musí pomalu, ale jistě měnit na více duchovním sférám nakloněné.

Protože jestli nám tady přistane vysokospirituální kočička, tak pokud my budeme ve stavu orků, primitivů, co si myslí, že jsou nejchytřejší ve vesmíru, kteří žijí svůj jediný život, tak naše první reakce bude šok, výbuch smíchu, zešílení a nakonec začneme na vysokospirituální kočičku házet šutry.
Což by určitě nebylo žádoucí.

Musí to jít nějak postupně. Vymíráním pitomců a bezvěrců – to určitě nastartoval covid, protože chytřejší spirituálně založené kusy tomu utekly a většinou jsou neočkovaní. Pak je to taky o zvyku, myslím si, že jakmile se téma mimozemských civilizací více usadí v povědomí populace, časem by mohli být schopní přijmout i jinak vypadající mimozemšťany. Jakmile bude v populaci více ducha a méně omylů starých časů, tak pak budeme schopni spirituálně přijmout vyšší vyvinutější civilizace a nechat si od nich poradit, komunikovat s nimi.
Možná celý ten proces skokově posune ten záblesk.
Nakonec ke kontaktu dojde, tomu věřím, nemyslím si, že by to mělo být nemožné.
Jen je teď lidstvo naučené na debility, na materialismus, bezvěrectví, satanismus, to že jsou ve vesmíru sami, že se vyvinuli z opice atd.




U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.6. > PřilítliMimozemšťani> 








A ačkoliv to může vypadat jako zrada, že se nebude konat žádné velké veřejné odhalení a nebude tedy existovat žádný jasný civilizační mezník, (pokud ho nevytvoří záblesk) kdy zanikl starý svět a byl poražen globalistický satanistický zločin a začal svět nový a obrozený, tak ve skutečnosti je to myslím si jedině dobře a pro naše dobro.

Nikdo neví, jak se věci mají doopravdy, kde je skutečná realita. Kupř. to co popisuju já, je věc, kterou jsem zažila ve své hlavě. Nemám fyzický a jasný důkaz k žádnému tvrzení. Teoreticky může jít o běžnou schizofrenii, ač o tom velice pochybuju, protože myslím si, že podle všeho toho, co jsem zažila a snažila se to tady popsat, nejde jen o nějakou banální duševní chorobu, že ta moje teze, že jde o mind controll od NWO, kteří mě měli na drátkách a později se do toho všeho vložila Galaktická federace a proběhla mimozemská válka, je dost pravděpodobná.
Ještě další verze je tedy ta, že v tom nehrají žádnou roli mimozemské civilizace, že jde čistě o lidskou záležitost a psychotroniku, ale podle svých zážitků a zkušenosti s těmi osobami, se kterými mluvím, jde o mimozemšťany, ti to vedou.
Ale kde je pravda doopravdy, těžko říci.

To údajné odhalení, které má provést nějaká Aliance, kde taky není jasné kdo to je, kde se vzal, co to je za lidi, není o nich jediný důkaz, neví se kdo je vede atd. - tak to je ve své podstatě taky velice nereálné.
Myslím si, že kdyby skutečně došlo k tomu, že najednou někde vyleze nějaký chlap a podaří se mu celosvětově odvysílat nějakou zprávu o porážce údajného Deep State, satanistů, nebo já nevím, v čem by takové odhalení jako mělo spočívat – že by to prostě tvrdě narazilo.
I když třeba se pletu, kdyby použili marketing na dementy, tak by to možná zabralo, já už lidi nechápu vůbec a jejich reakce nedokážu odhadnout.
Ale myslím si, že aby bylo možné zrealizovat jakékoliv odhalení, musela by k tomu být dlouhodobá vůle v obyvatelstvu a ta prostě není, neexistuje.
Všechno toto, jako je Deep State versus jakási Aliance, Galaktická federace versus Drakoniáni, satanistický globalismus, žiďácké spiknutí, 5G a kyborgizace a mind controll – prostě toto má většinová populace na háku, má to zařazené mezi konspiračními teoriemi, kterými je nějaký pobudové a blázni obtěžují a ohrožují jejich úžasňoučkou demokracii s prackami od muslimské a slovanské a africké a i další krve.
Zkrátka, kdyby to kdokoliv začal cpát do médií, masově a řízeně, tak dav prasat začne kvičet a půjdou proti tomu. Nebudou tomu věřit a vznikly by obrovské nepokoje, aspoň si to myslím. Ty prasata si zvykla, že na nás můžou beztrestně útočit a ponižovat nás. Jakmile by přišlo „odhalení“, tak by nesklapli, ale šli by do konfliktu. Dostali by se do stavu, kdy můžou zavřít hubu a omluvit se a dostat se do hluboké deprese a duševní dezintegrace deziluzí ze své vlastní demence. Byli by zahnaní do kouta. A v takové stavu se drtivá většina začne brutálně bránit, tam teprve začne bojovat.
Takže místo jakéhokoliv nového věku a nové éry by vznikly odporné občanské války a boje iniciované těmito prasaty co vyznávají satanismus, ani o tom nevědí.

Oni by to prostě nevzali a to ani kdyby to byla materialistická a přízemní verze od nějaké Aliance, tedy bez mimozemšťanů všeho druhu, bez kosmologie, bez spirituálních otázek.
Že by to bylo jenom o tom, jak hodní hoši z Aliance potají povraždili odporné satanistické globalistické spiknutí a osvobodili lidstvo. Ani to by „obyčejní lidé“ nevzali. Aspoň si to myslím. Začali by kvičet, kdo to je, odkud přišel a koho že to zavraždili???? Jakto, že zavraždili někoho jen tak, bez soudů a cože on to udělal??? Navíc absolutní drtivá většina lidí jsou rasističtí primitivové, kteří dodnes neuznávají masakry páchané západními mocnostmi v Africe, nebo na Blízkém východě jako zločiny.
Prostě byl by to problém, mnohem větší, než co si kdo asi dokáže domyslet.

Doopravdy je pro přechod do nového věku potřeba nejdřív odstranit primitivy a „obyčejné lidi“, tzn. tupá bezvěrecká prasata, kterým nevadí satanismus, právě proto, aby se nezvedly tyto nepokoje. A k tomu by měl ideálně posloužit ten záblesk, nebo vax, neplodnost a čas. A přírodní katastrofy.
Bez toho to nejde.

Aby se tu mohlo udělat nějaké odhalení a konečně se mohlo něco veřejně potvrdit a zpečetit, nějaké nové hodnoty, ideje a výsledky, tak tu musí být nejdřív lidi, kteří to chtějí a kteří to vezmou.
Což oni by tu nějaký byli, ale je jich menšina.
Proto musí nejdřív zmizet ta tupá a nepolepšitelná většina.
Musí zůstat jen spirituálně vyspělí lidé. Spiritualita se nedá dohnat nějakým sdělením, to jsou dlouhé inkarnační šňůry vývoje. Když to někdo nemá, tak musí pryč.

Protože aby bylo odhalení skutečně plnohodnotné, tak to musí obnášet i Galaktickou federaci, asi i galaktickou mafii, pro úplnost (což možná odráží to „Elohim“ a „Nefilim“), dále Drakoniány jako eminence pekel a mytologické Rohaté, obecně reptiloidy, šediváky …. prostě aby se lidstvo orientovalo v životě v galaxii. Dále by bylo nutné odhalit přítomnost složitých dimenzionálních technologií, také odhalit psychotronické projekty mind controll, docílit plnohodnotného pochopení lidstva, k čemu sloužilo 5G a HAARP. A další zařízení.
Také by bylo nutné definitivně odhalit všechny ty tajné okultní spolky, satanistické žiďácké spiknutí, vládnoucí struktury … no prostě všechno to, o čem mluví konspirační teorie.
A co je nejdůležitější, obrodit a nastartovat spiritualitu a plnohodnotně v tomto ohledu reformovat společnost.
Plus je vysoce pravděpodobné, že by to odhalení bylo šokové a překvapující i pro ty, co jsou připraveni.

Kdyby k tomu došlo, tak se drtivá většina lidstva dostane do hlubokého šoku a dezintegrace, nebo se proti tomu vymezí a začne dělat problémy. Protože nemají dostatečný spirituální vývoj.
Prostě to nejde.
Doopravdy je výhodnější vše nechat být a nechat běžet depopulaci a celé odhalení a přechod do nového věku uskutečnit až později, v budoucnu, až na tomto světě bude daleko méně debilů a zlých tupých lidí a bezvěrců. Ti, kdo ví svoje, tak se prostě musí zařídit, aby nepřicházeli do styku s debily nějak zbytečně.
K tomu asi slouží ten odstřeďovací proces, vax a antivax, ukrofašismus a Rusko, kyborgizace versus příroda. Zkrátka dvě skupiny jdou čím dál víc od sebe a už nehledají spojnice a domluvu.



U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > A když už jsem v tom DOPORUČOVÁNÍ, tak upozorňuji na film MIKI o slovenském gangsterovi Černákovi, kterého hraje z mého pohledu nej slovenský herec Milan Ondrík.
Film jsem ještě neviděl, ale Černáka znám dost dobře-viz Já spravedlivý+má trilogie...
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. >
U příspěvku:KAPSIČKA OD PYJAMA (2024)
j.f.julian (Stálý) - 12.6. > přiznejme si, za poslechu např. těchto skvělých ruských písní se to básní...😌😌
ku škodě všech UKRAJINCŮ kterým to diktátor a posluha vojensko-průmyslového komplexu USA zakázal...
Což mi připomíná jiné pohuňky říše ZLA u nás doma,
tedy covidistu Babiše a EU válkychtivého Fialu.

No nic, jen názor zkušeného, který v totalitě strávil většinu života a může srovnávat...
Aby těch obratů v mém osudu nebylo málo, tak již asi 20 let poslouchám ruský pop a všem ukrajinkám, které podléhají mým veršovánkám jej přináším do ouška,
protože krása musí překonat všechny zákazy🤩, všechny smrduté diktátory a jejich režimy.

U příspěvku:u128u
Čtenář - 12.6. > Podle vás bylo toto dílo ukradeno, už se tedy našel ten, kdo ho ukradl? Connections NYT
U příspěvku:Léto? Podzim?
Čtenář - 12.6. > Tento obraz vypadá jako podzimní list, protože vidím listovité žilky a jeho žlutou barvu. that's not my neighbor
U příspěvku:Osud
Čtenář - 12.6. > Věřím, že vše na tomto světě je předem dáno a co potřebujete, je věřit v sebe sama. aa route planner
U příspěvku:K čemu je sněhulák
Čtenář - 12.6. > Dosud jsem nepřišel na obsah, který tento obraz divákovi sděluje. Doufám, že mi můžete poskytnout nějaké návrhy nebo informace, které by odpověděly na mé otázky. slope
U příspěvku:z mobilu
Čtenář - 12.6. > Báseň, kterou jste sdíleli, je docela smutná a nudná, doufám, že budete mít pozitivnější pohled na život. Suika game
U příspěvku:Umění Agiho
Čtenář - 12.6. > Téma Mars a Země se mi moc líbí, často vyhledávám informace týkající se těchto planet a vesmíru. slither io
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.6. > PřilítliMimozemšťani> 






Pro mě je nejpodstatnější, že mizí mind controll, tyto psychotronické projekty jsou zdá se skutečně na konci a zničené a již plně v moci Galaktické federace, která je ukončuje – ukončuje se to s tím, jak se odstraňují satanisti ze světa.
Jak není mind controll, tak už mě nic až tak nepálí. Kromě tedy 5G a těch transhumánních na zvracení vývojů, pokusy o kyborgizaci, ničení populace pomocí AI, ale na druhou stranu v tomto vnímám, že to už je vyřešitelné zásahem shůry, zkrátka že jestli to nemá být, bude to sejmuto a že to je jednoznačně v silách GF.
Jakmile mizí mind controll, nemám problém a vlastně mě tu nic nezajímá, z lidské rasy. Nejhorší nebezpečí bylo skutečně ovládání mysli. A to je ukončováno. Ač tam stále někdo je, vnímám, že ještě není vyřešeno úplně.

Planeta jako taková už je v bezpečí a není ničím ohrožována.

Takže ve výsledku se dá říct, že mise je splněná, ten nejhrubší základ.
Teď jde o otravné mocnáře, nabobské debily, všechnu tu namyšlenou, egoistickou lidskou chamraď, s vychýlenými satanistickými hodnotami, co jsou bezvěci a nedá se s nimi mluvit, kteří dělají z nějakého obrazu kontaktu s GF nechutný výjev, který je na zvracení.
To je jako příchod páně nad sodomu a gomoru, je to vyloženě nevkusné.
To nikdo nechce.

Takže si myslím, že je tento vývoj, kdy se nebude konat žádné monumentální odhalení, ani kontakt s mimozemšťany, ani fantastické ekonomické převory kde zmizí všem troubům jejich dluhy atd. … je nakonec skutečně nejmoudřejší.
Jestli někdo šel v jakési tranformační události, měl kontakt s mimozemšťany, zažil hlubinnou kosmologii, objevil komunikaci a vztah s planetou, poznal sílu svojí mysli … no tak jakkoliv to třeba bylo náročné a doposud je, (protože satanistická zátěž opouští zatím sféru mind controll, ale jinak tu dále straší v realitě, v politice, ve vzdělání atd.) tak stejně a pořád z toho něco získali. Mají nové poznatky, zážitky, schopnosti a pamatují si informace, co získali, zážitky, barvy, emoce a to jim zůstane, tím jsou bohatší.
A je tu potom vytvořená skupina lidí, co jsou schopni udržet povědomí, že GF existuje, že už jsme se jednou zkontaktovali, stejně tak už se udrží myšlenky o živé planetě a celkově to povědomí, že nejsme sami a máme obranu proti satanistům, bude už přetrvávat a jednou v budoucnu najde uplatnění.

Až se zlomí satanismus ve společnosti, tak nastane jiná doba, jiné rozpoložení mysli.
Do této doby vládne situace, že to, co se děje, aktivně zajímá skutečně jen válčící strany, jinak nikoho jiného. Je to jako kdyby se hrálo sportovní utkání před stádem krav. Stádo krav to upřímně nezajímá. Takže i kdyby tu nějak aktivněji působila GF, reakce lidí by byla asi taková, jako má stádo krav na vítěze utkání.
Nezájem.
Protože to prostě nefunguje primárně na materiální bázi, většinu lidí tyto věci nezasahují, protože se to celé týká vysokých sfér ducha. Koho chtějí zničit satanisti primárně a nejdřív, když chtějí zavést mind controll? No ty, co mají vysokou sféru ducha a vykecávají se s Galaktickoou federací. Koho tudíž štve mind controll a je rozhodlý proti tomu skutečně vést válku? No zase – lidi s vysokými sférami ducha. Nikoho jiného to neštve.

Takže je to takto pěkně zamotané a myslím si, že situace nyní, „jak jsou kostky vrženy“ doopravdy směřuje k vyhlazení stupidní lidské populace, k přetrvání těch, co prozřeli při transformaci a dimenzionální válce a ve výsledku tedy k novému věku. Někde v budoucnu.
Takže jsem v podstatě klidná a už vážně nečekám, že se v této společnosti něco změní. Nezmění. Ale je tu velká pravděpodobnost, že jejich kyborg budoucnost bude sražena na kolena Sluncem a pak, až nebudou všechny ty úchylácké kyborg reprodukční pokusy, včetně umělého oplodnění, tak tato rasa prostě mohutně a masově vyhyne. Na nedostatek a na neplodnost a na nemoce.
Pak od nich bude pokoj a lidstvo by mělo být ozdravené a mělo by zůstat povědomí o existenci Galaktické federace na tomto světě.
Tak si to umím představit, tak tomu věřím.

Nevěřím na nějakou Alianci, že konečně někdo oznámí nějaký boj a vítězství proti satanismu a velkolepě nastane nová éra. Boj proti satanismu vyhlásil Putin a co se děje?
Hanba mluvit. Nulová podpora z bílého světa, hlavně ze západu a bohužel i z našich zemí. Nevím, jestli ten „boj proti satanismu“ chápe BRICS, možná jo, no jsou určitě víc budoucnost, než Evropa. Tu sežere islám (nyní je prý v základních školách ve Vídni 1/3 muslimů)
Takže to je zase jenom utkání před stádem krav. Nedá se čekat, že bezvěrci budou schopní nějaké změny.

Ale ta změna přijde časem, všechny vektory směřují k porážce západního světa a celkové změny. Možná, že islám bude schopný přijmout Galaktickou federaci, co já vím.
Mně je ten vývoj dost i jedno, já nenávidím bezvěrce víc než islám.
Radši se v příštím životě narodím jako muslimka, než abych zase musela zvládat ideologickou křivdu materialismu a křesťanství a pak musela zvládat mind controll a boj proti satanistům.
Nejdůležitější je, aby neexistovala možnost ovládání mysli, vyspělá psychotronika a manipulace s časoprostorem. Všechno ostatní už je „legrace“. Jestli tady lidstvo chce muezíny po ránu, nebo digi blbinec kde vláda ví, co každý snídá a co ho vzrušuje … OK, jejich věc.
Ale žádný mind controll a dimenzionální hazardování s planetou!


U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.6. > PřilítliMimozemšťani> 




Když je někdo z mise, tak zkrátka vnímá zvláštní pochody související s planetou, úzce vnitřně prožívá změny planetárních energií a polí, má spojení s planetou. Jak se říká, má spojení s nebem i zemí. Takže prožívá velice těžko definovatelný proces, který má vliv na jeho myšlení a prožívání. Také má většinou vlastní vize, které mu vysvětlují realitu.
No tak takový člověk bude zřejmě cítit, stejně jako já, že planeta má energie už mnohem lepší a že je možné z ní brát spirituální sílu, naučil se trochu se spirituálním vnímáním, zkrátka si našel cesty, jak si jít „po svém“, bez ohledu na masu a její směřování. Tím pádem by ho jeho vlastní spirituální rozhraní mělo udržet v bezpečných duševních stavech. Prostě jde o vnitřní přechod do nového věku, zkrátka přijetí hodnot, které sem přišly během dimenzionální války, během kontaktu s GF a během procesu uzdravení planety. Kdo takto vnitřně přešel do nové éry, duševně, tak asi získal nějaké nové přístupy a zdroje, co mu obohatily život a ty si prostě ponechá a bude s nimi žít dál.
Tím pádem by mu nemělo vadit, třeba až časem, že se prostě nebude dít nic velkého na kolektivní, civilizační úrovni.
Zkrátka jen na té osobní.

Protože – má smysl něco vykládat bezvěreckým davům? Podle mě fakt ne, jsou prostě tupí a nechápou to. Jim připadá všechno jako nemožné, vždyť vyrostli s úplně dementní filosofií a vyhovuje jim to. Což zase nechápu já, ale já se beru, že jsem mise – přišli jsme zachránit planetu a dostat ji do správy GF, což se podařilo. Likvidovali jsme vesmírný vir. Věc, kterou dost dobře nechápala ani GF. Natož tupé lidstvo.
Extrémní zločinci budou odvezeni, lidstvo zredukováno a bude pokoj.
Pak nevím, ale je mi to i dost jedno, protože jestli tato pitomoučká rasa potřebuje k životu pocit, že je ve vesmíru sama a s žádnou mimozemskou civilizací se bavit nehodlá a když, tak jedině s nějakými slizkými potvorami, co jim dají kyborg zkázu, no tak ať jdou do prdele :-D Kdo se jim tu má vnucovat?
Fakt jsou tupí a blbí.

Doopravdy bude nejlepší to zredukovat a zapomenout na tuto věc. Je nedůstojné, aby sem GF vstoupila, prostě tu vládne bezbožnost, bezvěrství, zkaženost, kyborgizace, tupost … to chce nejdřív zkázu a pak čas, ať se na to zapomene.

To pěkné a dobré, ta krásná naděje, která je a má být obsažena v této věci kontaktu s mimozemskými rasami, je nenávratně v tahu a je to jakoby zhanobené. Už se to nemůže uskutečnit. Kvůli velkým komplikacím a zkaženosti lidstva, které nespolupracuje.
Takže je myslím si mnohem spravedlivější, když ti, co jsou z mise, už nemusí být ve vypětí, protože ve skutečnosti věci proběhly dobře a planeta se vysvobodila a prostě se usadí v duševním novém věku, do kterého přešli a už se přestali vysilovat vizí, že se někdy něco pozitivně změní.
Ta věc je a byla neviditelná a je v pořádku, když má přístupy k duchovním hodnotám jen ten, kdo si to zaslouží. A ty hodnoty dokážou vyživovat život a dělat ho lepším.



U příspěvku:JÁ SPRAVEDLIVÝ SVATÝ
Čtenář - 11.6. > pořádně se vypraste, kluci👿👿
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.6. >







Odtajnění celé této záležitosti na veřejnosti je myslím si čistokrevně nemožné, protože realita je příliš fantastická, hororová i krásná zároveň a lidi jsou zkrátka velice omezení, než aby dokázali přijmout galaktickou a vesmírnou realitu.
Drakoniánské reptiliánské struktury zla a šedivé příšery jsou pro drtivou většinu lidstva „sci-fi“ a pohádka, nikdo tomu nevěří. Ovšem zaútočili velice tvrdě a nebýt GF a celkově naší mise, stáhli svět do zlých dimenzí a možná by dokázali celou planetu stáhnout do jiných vesmírů. Je tu pár blbečků, kteří proti tomu krutě šli, jako já a zbytek nedělal nic. Přijde jim to směšné. A já taky nestojím o to to těm davům nějak vysvětlovat a odhalovat.
Je to nedůstojné.
Prostě už si to ty davy nezaslouží, „už to přesrali“, tu svoji tupost a aroganci.

Takže věřím tomu, že se nebude odhalovat ani Galaktická federace, ani ta protistrana. Lidstvo chce žít ve svém omezeném chlívečku jak banda debílků a blbečků a trvat si na tom, že jsou ve vesmíru sami. Tak ať si tak žijí. Nejsou schopní pochopit ani destruktivitu mikrovlnného záření a narušování psychospirituálního vývoje všeobecnou perverzí ve společnosti.
Nebo to, že hajlovat se prostě nemá a že když na Ukrajině hajlují děti ve škole, že to prostě ne a není dobrý.
Je doslova ponižující se dožadovat změny tak úchylného myšlení nějakým „odhalením“. To je prostě házení perel sviním.

Takže věřím v jejich vymírání na vax a neplodnost, na záblesk a přírodní katastrofy. I kdyby se už nic nikdy nestalo, tak tahle chamraď časem z tohoto světa zmizí.
A až tu bude daleko méně lidí s daleko vyšší kvalitou, pak vše bude jiné.
Ostatně, aby se lidstvo dozvědělo galaktickou realitu v celé parádě, na to je dost času.
To, s čím jsme se tady potýkali, byl extrém, byl to vesmírný vir a definitivní proces jeho likvidace, osvobození planety.
Nikdo nemá povinnost cokoliv vysvětlovat lidem, když to vyloženě odmítají. Už jsem opustila představu, kterou jsem měla dřív, že lidi jsou v podstatě nevinní a že to příšerné zlo dělají infiltrace do této rasy. To jsem si myslela během dimenzionální války, abych byla schopná přežít, abych měla nějakou naději. Ale fakt je ten, že společnost je v tak špatném stavu kvůli prudké nekvalitě lidí, kvůli jejich hlouposti, narušenosti a duchovní nevyzrálosti. Kvůli duševní bídě.
A s tím se nedá nic dělat. Akorát se dá nekvalitní populace zredukovat, nic jiného se dělat nedá.

Nevím, jak jsou na tom jiní „světelní bojovníci“, jak si říkají, jestli jako stále čekají na nějakou pozitivní změnu a odhalení, ale řekla bych, že jsou to většinou naivní lidi s nějakou zbytkovou náboženskou vírou, kteří si začali myslet, že jsou „světelní bojovníci“, aby se měli čeho duševně chytit. Neboť v bezohledné společnosti plné pokřivených povah a pochybných charakterů se jim žije zle a neustále doplácejí na hnusotu, tvrdost a bezohlednost bezvěrců.

Přitom sami nejsou ve většině vůbec nijak duchovně vyzrálí a podléhají kýčovitým nesmyslům, kam zřejmě celý „přechod do nového věku“ patří. S vysokou pravděpodobností je to blbost. Z toho, co jsem zažila, jsem pochopila, že tu byl jakýsi divný časoprostorový uzel a nějaký kosmický tunel, kde se zjevily nejmocnější síly z kosmu a zničily reptiliánské struktury moci a vesmírný vir a vyhnaly šedivácké zrůdy a mind controll. To je všechno. Nyní planetu spravuje GF a má veliký zájem na tom, aby se tu tato rizika už nikdy neopakovala. Lidstvo je podle nich vyloženě hnusné a na zvracení a musí být silně zredukováno.
Říkám, jestli jsem já od nich, tak to tu dávám jen tak tak, v přemíře zla tohoto světa se non-stop rozpadám a to mám výcvik a je mi pomáháno. Tak co za nablblé zvířátko je tedy běžný člověk? To se tady nesmí nechat v tak přemnožené a nízkofrekvenční formě, jinak se sem natahá zase spousta nějakého vesmírného viru a všechno to zlo začne znovu.
Tu planetu je třeba osvobodit, evidentně i od lidské chamradě.

Kéžby tedy přežili alespoň ti „světelní bojovníci“, případně zkrátka spiritualitě naklonění lidé.
I když „světelný bojovník“ je nesmysl sám o sobě, je to výraz, který nádherně opisuje new age psudoduchovno, pseudomystiku a pseudošamanismus.
Kdo chce „bojovat“ na mystické úrovni, jako čarodějně, tak mu fakt nestačí „posílat zlo do světla“ a podobné pičovinky. To jsou prostě žvásty, to nefunguje.
Buď se bojuje za pomocí extrémně ničivých a transformativních sil, jako je ta černá díra, kam člověk nikoho „neposílá“, ale prostě ho drapne a stáhne ho tam, musí tam duševně sám jít, jinak to nefunguje, zkrátka musí tu sílu mít v sobě, být s ní přímo propojený. Proto nemůže takovou sílu používat vzdáleně, to je alibismus, naivita a blbost. Je to energeticky náročné, je to šamanská technika, není to pohodlné. To je reálně bojovat proti zlým silám. Určitě bych se do toho nepustila „jen tak“, ne dělala jsem to, abych se ubránila, abych si zachránila život a abych pomohla Galaktické federaci. Takže jednu dobu jsem ty zrůdy od NWO i vyhledávala a ničila naschál. Tak se bojuje. Ne tím, že se „posílá do světla“.

To je nejdebilnější technika, jakou jsem kdy slyšela. Světlem se nebojuje, světlem se odívá. To používám spíš až nyní, kdy je zlých sil málo a já už jsem unavená. Když se jimi nechci zabývat, tak se soustředím na světelné pozitivní síly a přes střed planeta se slučuju se světlem, s absolutnem, s blažeností tak, abych zvýšila svoji frekvenci, „oblékla se“ do světla a tím se stala pro zlé síly neslučitelná, nezajímavá a frekvenčně odpuzující.
Opět – sama se tomu vlivu vystavuju.
Ne že pouze někoho někam posílám a sama stojím mimo vlivy těchto sil.
Tak to nefunguje.

Už jenom na tom, jak jsou rozšířené tyto bludné new age pseudo teorie a jak je to zavedené, je vidět, že se tu žádná spirituální revoluce nekoná.
Navíc ta šance začíná definitivně mizet i se změnami na internetu. Všimla jsem si, že spousta žvanilů new age slátanin přechází na placené platformy, jako je herohero atd. Dokud bylo vše „zadarmo“, tak zahltili net svými nepodloženými žvásty a nyní mají ještě drzost si za to nechat platit.
Spiritualita a její kvalita se prostě nenávratně rozpadá. Zřejmě je celý „přechod do nového věku“ jen mýtus a žvásty nějakých bláznů, neopírá se to o nic reálného.
Co je reálné, je rozvinutá technologie, která tomuto tupému lidstvu nepatří do pracek a mimozemské civilizace, které chtějí tu situaci vyřešit, aby z toho neměly zbytečné problémy do budoucna. Aby nebyla planeta v ohrožení.
Je jednodušší tuto civilizaci zredukovat a dostat pod kontrolu, než je uvést do galaktické reality. To by musela být doopravdy vidět nějaká reálná snaha a potřeba ze strany lidí.
Což neexistuje, jde o malé procento lidí, koho to zajímá. A to, co se ukazuje, jako růžové žvásty o vzestupu, nebo kecy o nějaké „Alianci“, to je zřejmě pouze zastírací blábolící akce rozpadajících se struktur NWO. Až to skončí, nezbude nic. Prostě se celá tato záležitost rozpadne v prach a zapomene se na to.
Potom pojede už jen depopulace.
Mně už je to fuk, já v kontaktu s GF jsem a zřejmě mi to z hlavy už nezmizí. A zbytek si nic takového nezaslouží. Kdo je z mise, měl by dostat možnosti, jak se s tím vývojem srovnat.



U příspěvku:JÁ SPRAVEDLIVÝ SVATÝ
j.f.julian (Stálý) - 11.6. > analfagot> hele, to já taky nepochopil...
Tys mě taky naučil jak dostat báseň na SVÉ první místo, nezapomeň!😜 Vidím, že Hlínu dereš vpřed a těžce mě stahuješ náskok, tak bacha na to, abych "Své nmrtvé" nešoupnul taky dopředU!😋

Jinak zítřek vidím velmi nadějně, nátisk mám jak Janička Robbová, tak se ozvem!🤝
U příspěvku:JÁ SPRAVEDLIVÝ SVATÝ
analfagot (Stálý) - 11.6. > Nikdy jsem nepochopil jak se ti to může tak rozjet, jako nohy Jiřinky Bohdalový, jak říkáváš!🤩
Taky ses nepochlubil, že ty smajlíky jsem tě naučil vkládat já🤗
ale k věci! Je to zajímavý, přesto tvé knihy jsou mnohem interes; možná proto, že na ně navazujou básničky o daném tématu. Tady si také dal odkazy, ale to neni ono, ani nevím jestli ty básně tady jsou...

Baví mě jak to děláš na internetu, ty ty lidi vůbec nešetříš. Info pro Bohuňu-jfj je tam pod jiným nickem, ale je opět nejsledovanější v každý jedný skupině.
V poetické ještě ne, ale tam je to jako tady, každej se stará jen o sebe, v politických jsi zdaleka nejčtenější, máš tam tisíce komentářů, a možná právě pro tvou "upřímnost" jsi prostě slavnej!

Zítra bych zapařil a spárnul Jaromíre❤️😜, jak to vidíš ty?
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.6. > PřilítliMimozemšťani> 








Pod tím článkem na tadesco se v diskuzi odráží taky základní přístup k míře násilí, která je v článku vyjevená – že se někde bude popravovat půl milionu nějakých zajatců, nebo že se budou popravovat doktoři a sestry.
V diskuzi se potýkají dva názory:
„Nevím, jestli souhlasím s dalšími popravami a zabíjením. … Popravy patří do minulosti, nikoliv do Nové Země.“ versus „Nezapomeneme, neodpustíme a nevím jak a kdy, ale pomstíme se.“...“Ono moc soucitu a humanity je někdy kontraproduktivní, když váš protivník je bezcitná zrůda.“

Je fakt, že kdo nezažil míru násilí realizovaného satanisty, ani skrze „mind controll“ jako já, ten asi nemůže pochopit tu touhu zabíjet.
Je „normální“ se vůči tomu vymezovat, pohoršovat se a tvářit se humánně. Ale je to špatně. Normální lidi nemají vůbec žádné právo toto posuzovat, tedy ti, kteří to nezažili, kteří nemají s bojem proti satanistům vůbec žádné zkušenosti a nebojovali proti nim v realitě, nebo alespoň parapsychicky, čarodějně, jako já.
Kdo je poznal a musel se potýkat s jejich bestiálním násilím, ten je chtěl definitivně zlikvidovat, bez jediné slzy a dojetí a pocitu viny. A taky si v sobě nesu určitou přísahu, že nezapomenu a neodpustím.

Sama jsem si sáhla na extrémní stavy ohrožení, nenávisti a války proti nim, kdy bylo jediné moje přání je zabít, zlikvidovat. Netoužila jsem po jejich mučení, jako jim nějak způsobovat bolest, protože jsem si byla jistá, že jsou to bytosti, které nemají lidskou podstatu a mučení jako takové je buď zábava narušených sadistických úchylů, nebo je to zoufalý krok k vynucení změny, doznání, zformování dané osoby a obnáší to víru v poučitelnost/změnitelnost dané osoby.
Oni se na mně dopouštěli mučení, na psychické a energetické úrovni, ale já po tom naopak absolutně nijak netoužila. Chtěla jsem je jen zabít, zbavit reálného života a ideálně je vymazat v časoprostoru, tzn. ukončit veškerou jejich existenci v nekonečnu, věčnosti a bytí.
Veškerou svoji zabijáckou sílu jsem vymlátila ve válce a dnes jsem ze všeho už taky dost unavená, ale na druhou stranu jsem si vědomá této brutální nenávisti a touhy je zničit a vím, že je svým způsobem svatá, že to je zápal „svaté války“. Ten, kdo nebojoval proti satanistům NWO, nemá právo tento zápal a pomstychtivost odsuzovat.

Popravdě vůbec nevím, jak toto reálně probíhalo, protože to byla pochopitelně válka, která byla v mojí hlavě, veškeré mé vjemy jsou duševní.
Když jsem objevila „kouzlo“ černé díry nekonečna a zjistila jsem, že je to zabijácký princip pro satanisty, vymetla jsem s tím podzemí a kohokoliv, kdo by na mně chtěl sáhnout ve zlém a houpat se mi na nervech a terorizovat mě jsem vystavila vlivu tohoto kouzla.
V dobách nejprudší války jsem jenom zabíjela, nedělala jsem nic jiného, než že jsem touto ničivou energií odpráskávala obrovské množství všelijakých zločinců, co se chtěli bavit týráním mé osoby.
Představovala jsem si to tak, že skrze moje dimenzionální napojení na výkonné technologie a zároveň vesmírné a kosmické síly se v sálech, které byly narvané těmito zločinci, realizují moje plány a vize. Že se tam zhmotňují a realizují moje myšlenky.
S oblibou jsem zabíjela energií, proudem, zkrátka jsem je usmažila spoustou energie, přesvícením. Nebo jsem všude prostorem nechala lítat kulky, nebylo úniku. Případně obrovské ohnivé inferno. Výbuchy, exploze ničivých i světelných sil. Když mělo jít o individuální popravu, představovala jsem si, že tenké lanko ufikne hlavu. Nebo jsem je prostě nechávala zahučet do černé díry bez možnosti návratu.
Zkrátka zabíjela jsem je v duchu, hromadně, plošně, absolutně. Kdo nepoznal jejich násilí, nemá právo toto odsuzovat.
Mým plánem bylo vymlátit úplně definitivně podzemí podle klíče, že přežije jen ten, kdo má spojení se Stvořitelem, tzn. pod tíhou bojové a ničivé síly černé síly nekonečna měli přežít jen ti, kdo obstojí se Stvořitelem, kdo mají napojení a kdo se nebojí stát uprostřed takové síly.
Takto jsem bojovala asi třičtvrtě roku v kuse, zajímalo mě jen jediné – vymlátit a vylikvidovat podzemí, zničit všechny ty „vojáky“ zapojené do těchto psychoprojektů, aby zemřeli všichni do jednoho, kdo se hrabou v jakýchkoliv přístrojích, které jsou napojené na mind controll a aby přežili jen ti, kdo jsou toho hodni a jsou na straně GF a vyznávají zákony jednoty, tzn. mají srdce aktivně spojené se Stvořitelem a mají čisté srdce a nemusí se bát nejvyššího kosmického vědomí.
Vůbec nevím, jestli se to skutečně někde realizovalo, ale i kdyby ano, nelituju jediného, kdo tam zemřel. I kdybych duševními metodami ve vztahu s technologiemi pozabíjela tisíce, statisíce, miliony, necítím sebemenší vinu a vím, že jsem udělala správnou věc.
Pro mě bylo podstatné, že to funguje a že tím, co dělám, mizí nepřátelé a sílí Galaktická federace. Že doopravdy bojuju ve svůj prospěch, že to funguje, že získávám prostor k životu.

Spíš si říkám, že těžko říci, o co přesně šlo.

Protože něco mohly být skutečně osoby napojené na psychotronické projekty skrze nějaké technologie a byli spíš jen takoví řadoví „operátoři“, spíš jsem z nich měla dojem buď rozjívených magorů, které fascinuje možnost mít někoho na vodítku, případně to byly nějaké jednotky, které mě měly k něčemu násilím donutit. Ty jsem nevnímala ani jako individuality, prostě jsem je zabíjela jak hmyz a i kdyby to vše byla absolutní pravda, říkám, necítím sebemenší vinu.

Dále ale v tom byly určitě mimozemské potvory a také všelijaké dimenzionální brány, takže je možné, že třeba mimozemské potvory zahučely do dimenzionální brány, že je „sežrala“ černá díra, nebo tu bylo případně zvyšujícícími se frekvencemi ozdravující se planety dosaženo prostředí, ve kterém ty mimozemské a dimenzionální zlé entity nedokázaly dále přebývat a tedy se pustily. Nebo opustily tuto planetu, protože tu pro ně začalo být velice nepohodlno. Případně byly zajaty a odvezeny Galaktickou federací, či dalšími nadřazenými inteligencemi zde působícími.
Věřím, že některé entity, které patřily k vesmírnému viru skutečně úplně zanikly, přestaly existovat minimálně v naše vesmíru.
Což je maximální „území“, o které se starám. To, co je za hranicemi našeho vesmíru, už nechávám Stvořiteli, kosmickému vědomí, mnohem vyšším entitám, inteligencím a mocnostem.

Přičemž v této události určitě docházelo k vzájemné interakci mezi několika vesmíry najednou, protože tu fungovalo jakési hyperdimenzionální zařízení, které házelo celým časoprostorem.

Je veliké štěstí, že se všechny ty surové války vyřešily tak, že tyto zlé násilné entity byly skutečně poraženy, že „masa“ zla je pryč, je mi jedno, jestli byli usmaženi proudem, nebo shořeli, nebo byli odvezeni, nebo byli vtaženi do jiného vesmíru – hlavně že jsou pryč.
Také jsem vymlátila veškerou svoji nenávist a zabijáckou vůli, už jsem z toho doslova unavená, ale ač bych se do toho nerada jakkoliv vracela, jsem si skutečně vědomá toho, že nikdo nemá právo se pohoršovat nad těmito stavy, pokud ty boje sám nezažil.
Bojovalo se skutečně proti „zrůdám“.

Jde o to, že celé to násilí a zločin, který byl na nás páchán, je větší, než je lidský rozměr. Není možné se plnohodnotně ani pomstít. To je jako když člověk sadisticky zničí mraveniště a pak ho někdo zastřelí. Ten mrtvý padne vedle utýraného mraveniště a mravenci, co přežili, si do něj půjdou štípnout a kousnout. Můžou se uštípat a ukousat, ale už se „nepomstí“. Mohou akorát docílit jen nekonečné únavy.
Tak na tom jsme, jako ti mravenci.

Navíc je tu další věc a tím je fakt, že některé ty bytosti, co jsou špičky zla za „lidi“, tzn. dají se považovat za lidské bytosti a v lidské inkarnační příslušnosti, nebo případně mimozemské bytosti s duchovní humanoidní příslušností, kde se to nedá vysvětlit stylem, že je to divná degenerativní reptiliánská, nebo šedivácká příšera, jsou tak divné a degenerativní „duše“, že ve skutečnosti není žádoucí to připravit o život.
Tím by se ta příšera, která je mnohdy součást vesmírného viru, něco jako extra radikální toxin, dostala inkarnačně znovu do oběhu v galaxii. Prostě by se ta zrůda inkarnovala někam znovu. Je výhodné to chytit zavřené v hmotné fyzické inkarnaci. Je žádoucí to zejména odvézt z planety a někde to spolehlivě izolovat a vyšetřit. Často se odváží i z galaxie do speciálních zařízení, která jsou mezi galaxiemi, případně se může stát, že to bude odvezeno i z našeho vesmíru.
Může jít ve skutečnosti o příslušníky jiných vesmírů, které tu působí toxicky. Může jít o následky nějakých dimenzionálních pokusů, kdy došlo k prolukám vesmírů, ke kterým by jinak nedocházelo.

Věci jsou zkrátka velice složité, i co se týká „pomsty“ a „nápravy“.
Ta představa, jak je někde ukryto 500 000 nějakých zajatců, které bude jakási Aliance popravovat, mi v tom popravdě moc nesedí.
Umím si představit jakési množství nějakých „velkých zvířat“, která budou popravena aktivními vojáky té případné Aliance, kteří se museli podílet na bojích proti těmto zrůdám. Jako „motivace“ a zadostiučinění to skutečně může fungovat, pro nasycení touhy po krvi nepřátel. Každý, kdo proti těmto sviním někdy bojoval, měl touhu aspoň jednoho z nich ručně podříznout.
Ale 500 000? To už „ručně popravovat“ je poněkud na blití, je to obludné množství.
Proč to neproženou někde elektrikou, nebo nenechají projít rámem, který je zabije a dematerializuje?
Prostě ta ruční „poprava“ zní dost divně a hlavně to množství je poněkud neuvěřitelné. Při takovém množství by jakékoliv takové „spiknutí“ okamžitě selhalo.
Spíš je v tom podivný efekt, že někdo bude „souhlasit“ s velice podivným počinem, kdy jakási nikým nikdy neviděná a nedokázaná organizace zabíjí někde za zavřenými dveřmi jakési statisíce až miliony údajných zločinců. Celé je to imaginární.

Doopravdy nevím, kde je realita o těchto věcech a ani už nevěřím, že to kdy bude odhaleno veřejnosti, že se někdy veřejnost dozví pravdu.
Protože veřejnost je extrémně tupá a satanismus ji nevadí.
Nikdy nevěřila v satanisty, v boj proti satanistům, nepochopila reálnost NWO, ani odboj proti tomu. Přes všechny ty covidy a ukrofašisty a další velice křiklavé „hry“.
Ani nepřijala nutnost spirituality, nebo nezačala brát v úvahu mimozemské civilizace.
Zkrátka, této kvalitě se nic odhalovat nebude.
Toto lidstvo bude zredukováno a možná že jednou, v budoucnosti, až tu zůstanou jen lidi, se kterými se dá vůbec alespoň na nějaké elementární úrovni komunikovat, se zkontaktujeme s GF a snad se ještě dočkáme nějakého zpětného odhalení, jak věci byly a co se tu dělo.
Zřejmě je to celé větší věc, než co by mohlo pochopit naše „mraveniště“ a tak to zůstane prostě jen v hlavách bláznů.
A ty, co to nezajímá, spláchne čas a ty, co mají tvořit budoucnost nového věku, to třeba nemá pro svou zvrácenost zatěžovat. Je fakt, že jestli jsem já mimozemšťanka z GF v uměle zařízené inkarnaci do této rasy a možná mám i přeleštěné DNA, tak nemůžu chtít, aby toto chápalo „lidstvo“.



U příspěvku:Čas
František Vyrut (Stálý) - 10.6. > čtenář> Ahoj, já zase nechápu tvůj pohled na báseň. Jinými slovy řečeno: báseň je báseň. GD je, pokud správně chápu, tebou hraná, asi teď... Každopádně zdravím a děkuji. Franta.
U příspěvku:Čas
Čtenář - 10.6. > Opravdu nechápu, co dělá. geometry dash
U příspěvku:Marc Chagall věnován jedné štramandě z Plzně: Sylvě Novákové
Čtenář - 10.6. > Moc se mi líbí poetická díla, která Marc Chagall složil. Má velmi unikátní barvu, kterou jsem ještě nikdy nečetla. dinosaur game
U příspěvku:Stvořitel (verze 2024)
Čtenář - 10.6. > Nevím, kde se vzala ta motivace, ale četl jsem celý tvůj příběh. connections game
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.6. > PřilítliMimozemšťani> 





Tito žvanilové jsou všude, musí se to nějak odvíjet od reality. Asi si to necucají vyloženě z prstu, ale tato tvrzení, že si GF oblíbila zrovna USA a Izrael a oni na to konto rozjeli tajné vesmírné programy, to je lež jako věž a ve skutečnosti už to samo o sobě je tak amorální nelogická blbost, že by to mělo křičet do dálky.
Galaktická federace je společnost bytostí, které známe z dávných mytologií jako božstva, nejautentičtěji pojatá jsou asi v indické mytologii, kde jsou bohové jako Višnu, nebo Krišna, všelijací modří i jinobarevní, na které jsou nalepení lidi a mají je rádi a je vidět, že ta božská bytost je vyloženě magnet pro lidi, že se všichni až nablble usmívají, své bohy milují, zkrátka je tam vidět velice pozitivní vazba.
Takoví jsou mimozemšťani GF. Jak sem nějaký vejde, vzbudí nadšení, bude jak magnet na lidi.
Tak proč by jako kvůli takovým měly vzniknout „tajné vesmírné programy“????
A když by v tom GF jela, v tajných vesmírných programech, proč by se přesto snažili kontaktovat telepaticky, což je evidentně jejich jediná možnost???
A proč by si takoví oblíbili zrovna Izrael a USA???

Když je něco „tajné“, tak je v tom nějaká lotrovina.
Úplně čistě hypoteticky, kdyby měl někdo boha ve skříni, ten tam zářil a sálal lásku a bylo by to něco tak okouzlujícího a fascinujícího, že by to okamžitě všem změnilo život k lepšímu, tak kdo by byl ten, kdo drží toho boha ve skříni a tají ho před lidstvem? No asi žádný velký dobrák.
Prostě je to zločin, nic jiného.
Ten chytrák, co mi říkal, že je ředitel vesmírného programu, se nějak stáhnul, když vidí, jak ho veřejně rozmazávám (by mě zajímalo kdo to je :-D … asi ne někdo, kdo je veřejně označený za ředitele vesmírného programu) … kňučí a má depresi, svým způsobem je i komický, nechce se smířit se svým osudem, že bude odvezený z planety. Tak třeba už budu mít od „mind controll“ brzo pokoj, třeba už nebude chtít, abych z něj pořád dělala veřejně debila.
Ale fakt je to mentalita nějakého extrémně nadutého arogantního superdůležitého kosmologicky natvrdlého pitomce, co skutečně má pocit, že něco zachraňuje, když pronásleduje takové, jako jsem já.
Přitom to je taková příšerná nehoráznost a takový děsivý zločin! Ve světě plném takových nadutých arogantních chlápků, co mají svědomí někde zavřené v krabičce od sirek a jejich kosmologický rozhled se ještě ani nenarodil, MUSÍ být možnost se proti nim bránit! Pak je namístě začít volat vyšší síly, mimozemšťany, cokoliv a je to neotřesitelný prostor poslední svobody, co člověku zbývá! Jakmile si tato blbá hovada dovolila uzurpovat i tento duchovní, spirituální, magický prostor, který patří mágům a šamanům a vůbec jakékoliv lidské mysli a kde nemají mocnářští blbové žádné pravomoce, za normálních podmínek, tak to teda prrrr…. To tedy ne, takto to vážně nefunguje. Půjdou od válu prasata, tady si dovolili už příliš.
Já mám absolutní právo si volat koho chci a vybavovat se se silami, s jakými chci a mám právo volat síly proti těmto uzurpátorským idiotům, co táhnou svět do pekel!
A žádný přiblblý ředitel vesmírného programu mi tady nebude decimovat hlavu a kontrolovat moje duchovní subjektivní prožívání a moji mimosmyslovou komunikaci! Není bůh, ať zaleze. A jestli si to neuvědomuje, tak on mu to někdo u galaktického soudu vysvětlí.
Je fakt neuvěřitelné, kam může zajít lidská nabubřelost a ego. Že si nějaký blbec začne myslet, že má právo korigovat mimosmyslovou komunikaci šamanů.

A tady budou kníkat, že prý „tajné vesmírné programy“ vznikly kvůli tomu, aby obyvatelstvo chránili „před šokem“ z Galaktické federace.
Když zabíjí lidi, co se dostali do kontaktu s Galaktickou federací a na internetu si zařídili, že kdokoliv v telepatickém kontaktu s Galaktickou federací má problém, je šikanovaný a diskreditovaný tunami cukrových prolhaných žvástů!
Kdyby byly „tajné vesmírné programy“ skutečně i z vůle Galaktické federace koncipovány skutečně na utajení jejich existence a ochranu obyvatelstva před věděním jejich přítomnosti, tak by se asi nepokoušeli o vůbec žádnou telepatickou komunikaci!
Prostě kdyby to chtěli, tak by o nich fakticky vůbec nikdo nevěděl.

Takže lžou, tito panáčkové, co tvrdí, že tajné vesmírné programy vznikly kvůli Galaktické federaci.

Což o to, oni o nich asi skutečně moc dobře vědí, ale zřejmě je vše jinak.
Od Galaktické federace vím, že už během 2. světové války kontaktovali USA a chtěli po nich, aby přestali s vývojem atomových zbraní, že se nacisty podaří porazit s pomocí SSSR klasickými cestami. (Vývoj atomové bomby byl stejně nějak navázaný na nacistický výzkum, jeho rozvíjení, takže věci mohly být i složitější).
To prý ale tito chytráci odmítli, zkrátka GF měla požadavky, které je příliš eticky a spirituálně zatěžovaly, takže je odmítli.
Nakonec jediné reálné vojenské využití jaderné bomby bylo proti Japonsku, na evropské dění vliv neměla. Zato od té doby se místo nějakého pokroku a rozvoje ducha pěstovala studená válka, jaderné zbrojení.
V USA, potom co odmítli GF s jejich požadavky, pak udělali ještě asi další obchody s těmi šediváky a zřejmě se do celé věci mohutně nakýblovala galaktická mafie, která určitě dokázala představovat „rozumnější Galaktickou federaci“, tzn. bez těch blbých etických a spirituálních požadavků. Která nemá problém s reverzními technologiemi, zabíjením lidí a vodění je za nos, ilegálním akcím v galaxii bez vědomí lidstva atd.
Že jako žiďáci a amíci s nimi mohli mluvit, s těmito šmejdy si zřejmě dobře rozuměli.
Zřejmě je to „prozápadní“ GF, představovaná polonacistickou Galaktickou federací Světů Eleny Danaan. A je to v podstatě galaktická mafie, je to ta vrstva zkorumpované infiltrace do GF, všelijaké špičky okultních lóží, pololidské a polomimozemské DNA, prostě korupčníci z galaxie. Kdo jiný by asi nadržoval zrovna žiďákům a amíkům, že?
Takže se rozjela nevídaná psychotická mašinérie z nacismu, galaktické mafie, šediváckých perverzí, vznikly ultra uzavřené a utajené projekty a spolky a dodneška se toto psycho honí po světě.

Přitom to obnáší skutečně extrémní tragédie a stavy, do kterých se lidská bytost vůbec nemá dostávat, protože se dostává do stavů a pastí, které není schopná vyřešit, prohlédnout, je v tom brutálně zneužitá důvěra, tečou v tom nervy, jde o všechno.
Byla jsem např. svědkem drastických hádek mezi těmito tajnými spolky, co dřepí u mind controll a těmi falešnými mimozemšťany, když zjistili, že jsou tu ještě jiní mimozemšťani, co nemají rádi ty jejich a navíc jsou lepší, tak tam šly nervy na dřeň a jakékoliv servítky a úcta do té doby šly stranou. Popravdě, toto by se nemělo dít, prostě je v tom příliš vypětí a podrazů, než by normální lidský vkus vydržel. Je v tom příliš krutosti, to plynulo od těch šedivých zrůd a drakoniánů a jejich manipulativních her, kdy ti falešní mimozemšťani, co předstírali zájmy GF (a sami podrazili GF) vypadali jako spása, ale přitom to byli pořádní šmejdi, sami v kleštích od těch Drakoniánů.
Prostě to bylo větší psycho, než by si kdo zasloužil.
Nebo jsem viděla jakýsi případ, zřejmě ještě ze starších dob, jako z druhé poloviny 20. století, kdy nějaký muž, zapojený do těchto tajných vesmírných programů, někde uvíznul, na nějaké planetě mimo zemi, mezi skalami, v létajícím talíři. Vyrozuměla jsem, že byl třeba naprosto fascinovaný tou technologií, že létající talíř byl pro něj „nejvíc“, zkrátka to bylo něco fantastického a že musel hodně vytrpět a projít velkým zlem, než se k tomu dostal. A když se k tomu dostal, tak na něj udělali nějakou léčku a on zůstal takto někde zaseklý v nefunkčním stroji neschopným letu. Někde na cizí planetě, byl odsouzený žít v tom talíři. Asi měl jídlo atd., ale musel tam žít sám, dlouhé roky. Už byl starý. To, co pro něj dřív bylo to nejvíc fascinující na světě, se mu stalo nejhorším vězením.
Nakonec byl vysvobozený Galaktickou federací. Ale až po dlouhém utrpení. Taky tam mohl umřít a ničeho se nedočkat.
Prostě ty příběhy jsou strašně kruté a je v tom brutálně zneužitá naše lidská, až dětsky naivní důvěra.

Věci jsou složité a zločinci z mimozemských struktur nemají s lidmi žádné slitování. Pro lidskou rasu je toto prostě příliš za hranicemi jejich možností.
Děly se příšerné věci.
Kdyby nebyly žiďácké plány na ovládání světa, kdyby si lidstvo dalo říct, kdyby tu nebyly špinavé mafiánské zájmy, co chtějí lidstvu utajit přítomnost Galaktické federace, kdyby tu nebyla okupace ze strany zlých mimozemských ras, kterou bylo potřeba nejdříve porazit … tak by nemusely být vůbec žádné tajné vesmírné programy a celkově vůbec nic tajného.

Jenže tito všelijaký kecálisti to velice obratně zaobalí tak, aby to vypadalo, že hlavní fašouni jsou ve skutečnosti mimozemšťani GF a všichni ostatní jsou andělé.
Daří se jim velice dobře „božskou sféru“ Galaktické federace zamíchávat do mafiánského špinavého galaktického bordelu, do šedivácké a drakoniánské hrůzy, jak kuřecí do salátu. Takže pak vše vypadá jako jeden velký zkažený celek a mišmaš a pojmy jsou nevyjasněné a ideje taky.



U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.6. >









Na tadesco je nyní uveřejněný nový článek, kde je přeložený rozhovor s jakýmsi Pascalem Najadi, který je dost radikální a který tvrdí, že nějaká ta aliance, za kterou mluví, spolupracuje s Galaktickou federací.

https://tadesco.org/rad-bych-uvedl-nekolik-poznamek-ktere-lidi-uklidni/

Zde jsou některé zajímavé výroky:

„Pascal Najadi: „Bude jedna země, jedno území, jeden národ. A lidé budou svobodní od politiky a náboženství.“
„Ano, nacisté jsou pryč. Zbytky jsou pronásledovány. Dne 24. května jsme začali zatýkat a popravovat 500 000 osob, živlů, které jsou zločinné, zkorumpované, satanistické. Zabijeme a popravíme či zatkneme dalších 8 milionů, průběžně.“
„Každý lékař, který píchl člověku biologickou zbraň, bude popraven. Každá zdravotní sestra, každý lékař, který bez vědomého souhlasu vpíchl jehlu do lidské bytosti, bude popraven.“
„Nacisté jsou národní sionisté. Židé, to nejsou lidé, a budou buď vyhlazeni, nebo odstraněni z planety Země jinými prostředky.“
„Proč jsme měli tajný vesmírný program? Proč tajný? Musím to říct. Naší pozemské alianci pomáhá Galaktická federace. A o všech těchto věcech vás oficiálně informuje armáda.“


Stejně je fascinující, kam se celá tato záležitost odebrala. Q-Annon, které je myslím si zakladatelem myšlenky nějaké „Aliance“, tedy mám pocit, že to tak bylo, právě nikdy nemělo ve svých osnovách vůbec nijak Galaktickou federaci. To mě na tom právě intenzivně odradilo, že vše má dokázat jakási zvláštní aliance, s nějakou tajnou armádou od „hodných miliardářů“. Což mě znechutilo, že místo toho, aby se zvedlo hnutí jasně se odkazující na GF, se tu rozmáhá taková ptákovina.
Postupem času se ale stalo ledacos a dnes je z těch povídaček docela pořádná, až nechutná splácanina.

Toto, celý Pascal Najadi, je asi NWO, případně nějaký vychcánek, co na tom, co se děje, náležitě rejžuje.

Furt razí nechutnou globalistickou agitku, která rozemílá jedinečnost, národní identitu a kořeny, ničí rozmanitost a pořád chce všechny rozemílat na nadnárodní srajdu bez identity:
„Bude jedna země, jedno území, jeden národ. A lidé budou svobodní od politiky a náboženství.“
Nějak nechápu, jak toto může znít někomu skvěle. Co je na tom jako super? Tak si Amíci představovali globalismus, že všude bude rozemletý humus bez identity, co pije coca-colu a poslouchá nějaké kníkání emerické satanistické pop debilky.
Lidi potřebují etnické, národní a kulturní kořeny! Je potřeba rozmanitost a zároveň tolerance a schopnost jednat mezi sebou! Stejně tak potřebují nějaký druh spirituality a ty druhy taky nejsou stejné! Takže vždy je potřeba „náboženství a politika“.
Fakt mi tyto žvásty už začínají lézt na nervy.
Svobodní bez národní identity, politiky a náboženství sice jednou budeme, ale to budeme už po smrti. Dokud je člověk ve fyzické hmotné podobě, tak potřebuje identitu i řízení společnosti.


Další výrok:
„Ano, nacisté jsou pryč. Zbytky jsou pronásledovány. Dne 24. května jsme začali zatýkat a popravovat 500 000 osob, živlů, které jsou zločinné, zkorumpované, satanistické. Zabijeme a popravíme či zatkneme dalších 8 milionů, průběžně.“

Sice vnímám, z toho, co se děje, že skutečně notně odpadly nějaké skupiny zločinců, že „mind controll“ už je úplně v troskách, že to notně zesláblo. Ale tak si myslím, že těch zločinců, co se na tom reálně podíleli, je daleko méně.
Přičemž se mluví už o lidských strukturách moci, o lidech – zločincích. Mimozemské zločinné struktury jsou už vesměs pryč.
Lidské zločinné struktury jsou řešeny nyní – a skutečně jsou to asi šéfíci různých vesmírných programů, protože ten jeden blbeček, co se ještě ozývá a slyším ho v hlavě, mi vyhrožuje, že se k němu budu chovat slušně, protože je prý ředitel vesmírného programu a já ho posílám do řitě, že jestli nechce, aby mu nadávaly děti, ženy, zvířátka a rostlinky, ať se nehrabe v mind controll.
Moc zajímavé a zábavné diskuze, proč si nepopovídat, že?

Popravdě řečeno, já jsem z toho všeho už taky unavená a od GF vím, že tito výtečníci budou odvezeni ke galaktickým soudům a následně budou zřejmě zavření v nějakém speciálním zařízení. Daleko od nás.
Na této planetě neexistují žádné instituce, které by byly schopny pochopit, právně zhodnotit a jakkoliv rozsoudit rozsah zločinu těchto magorů.
Pokud vím, tak tato populace vyznává teze, že mimozemské civilizace neexistují, žádné psychotronické zločiny neexistují a žádný svatý duch a vyšší rozměry bytí neexistují. Takže můžou soudit maximálně tak daňové podvody, případně etnickou genocidu.
Ale ne to, co předvádí tito zločinci – což je kolaborace s negativními mimozemskými rasami, narušování spirituálních sfér vývoje člověka, zavádění mind controll a pokus o kyborgizaci rasy a uvržení celé planety do nebezpečí ohrožující její život.
To musí být odvezeni ke galaktickým soudům, aby byli řádně souzeni.
Lidstvo tady se zřejmě nic nedozví, protože je prostě natvrdlé, asi bude mít jiný program.
To, že nějaká Aliance někde ručně popravuje jakýchsi 500 000 osob a má v plánu dalších 8 milionů, no, to je moc hezké. Kam budou ty mrtvolky házet? A jak je zabíjí? Proudem, kyanydem, cyklonem B? Nebo kulkou u zdi?

Přitom, co vím, tak je v lidské rase až 10% infiltrace vyloženě ze zlých ras a to je cca 800 milionů. Jsem přesvědčená, že skupiny reálných zločinců z lidské rasy, kteří ví, co dělali a jaký je skutečný rozsah jejich zločinů, odveze Galaktická federace k příslušným galaktickým soudům, kde budou zhodnoceni a posláni do speciálního zařízení na vyšetření a izolaci vadných DUŠÍ, ne jen té inkarnace. Zkrátka se musí zjistit, co to je za inkarnované hovado, že se u něj rozbujela tak prudká degenerace v rase, kde by se toto nemělo stávat a případně se dále vymezí, co s tou duší jako takovou, aby se to zase někde proboha neinkarnovalo.
Některé tyto spirituálně-duchovní záležitosti se zkrátka zařizují i uměle, ač se s tím musí opatrně. Protože při umělé kumulaci něčeho se pak někde může zle ukázat „stvořitelova vůle“. To je jak s „poručíme větru dešti“ a přírodou.

A jestli je v lidské rase tolik zla, korupce, infiltrací, sadismu, demence, zkrátka takové množství negativních jevů a nízkofrekvenčních bytostí, bude to zničeno všechno hromadně zábleskem ze Slunce, nebo nějakou přírodní katastrofou, případně to vymře časem na neschopnost se množit.
A ne že to někde bude nějaká divná Aliance likvidovat za zavřenými dveřmi po milionech.
Já nepopírám, že je možné, že má Galaktická federace skutečně nějaké jednotky, které dokáží působit i v realitě, ale nevěřím prostě na tuto Q- Alianci. To jsou žvásty.








Další výrok:
„Každý lékař, který píchl člověku biologickou zbraň, bude popraven. Každá zdravotní sestra, každý lékař, který bez vědomého souhlasu vpíchl jehlu do lidské bytosti, bude popraven.“

No, tak to je dost ujeté, že?
Myslím si, že vyřešení covid zločinu už by mohlo být v lidských kompetencích, že by se to mohlo udělat, chytit strůjce této prasárny, nebo alespoň ty, co se aktivně podíleli na propagaci vakcín atd., ve velkém. Měla by se vyřešit ta gigantická korupce, ve vládách, ve vědě.
Ale měli by být stíháni doopravdy hlavní zločinci, hlavy tohoto zločinu, nebo alespoň zástupci hlav tohoto zločinu, protože chytit mimozemskou zrůdu za pařátek a dovléct ji k soudu nejde.
Ale řadové sestry a doktory? Ne, ti ukázali jen zrůdnost fašistického systému, dělali svoji práci, byl na ně nátlak.
Bylo čistě jen na jejich lidském rozhodnutí, jak se zachovají. Někteří odešli, nebo otevřeně bojovali a ti by měli být ideální budoucí lékaři a sestry, protože se jako jediní ukázali spolehliví.
Ostatní jsou tupí a zkorumpovaní, ale vztahují se na ně stejná pravidla jako na všechny ostatní lidi – pokud budou nízkofrekvenční, zemřou při záblesku, pokud se tato událost skutečně stane.




Další výrok:
„Nacisté jsou národní sionisté. Židé, to nejsou lidé, a budou buď vyhlazeni, nebo odstraněni z planety Země jinými prostředky.“

Sice je asi pravda, že nacisti a chazaři a sionisti jsou v podstatě jedna banda a že je skutečně těžké v tom nějak rozlišovat, protože se jedná o velké promyšlené dlouhodobé spiknutí, kde se věčně převlékají kabátky a kde je jádrem touha po ovládání světa, prosazování bezbožnosti, bezvěrství a do toho kolaborace se zlými mimozemskými rasami, ale takový výrok je dost děsivý.
Ač je v něčem pravda. Skutečně se plánuje, podle toho, co vím, jaksi zrušit židovství.
Možná že by se to mohlo intuitivně ukázat na obrazu, že se chystá nový věk a tam se žiďáci nehodí. Zkrátka do éry, kde prosperuje duch, dojde k obrodě spirituality a navážou se vztahy s vysoko vyspělými civilizacemi GF se prostě nehodí žiďáctví.
Jak to tak chápu, tak se ta věc vyřeší tak, že nyní probíhající válka mezi západními globalistickými židy a východními pronárodními židy, jak se to dá vůbec nějak přiblble zjednodušit, dopadla tak, že vyhráli východní pronárodní židi. Symbolizováno Putinem a BRICS. Přičemž, GF podporuje tuto kliku proti západním.
Ale, do budoucna se počítá s tím, že tyto mocenské struktury se také transformují a moc na této planetě bude překopána celá. Takže oni nyní dělají svoji práci, ale do budoucna dojde k velké přeměně struktur moci na této planetě a toto se stane minulostí.
Vzniknou i nové ideologie, nové spirituální proudy a židovství a jejich „mocenská vyvolenost“ jako taková se stane zaprášeným artefaktem minulosti. Stejně jako spousta jiných kokotin.
Takže židům něco hrozí pouze těm tajným špičkám zlých projektů a dále něco hrozí asi Izraeli jako takovému, ale nechystá se nějaká plošná genocida židů podle etnického klíče. Pokud jsou skutečně tak špatní a mají špatný zlý genom a jejich DNA je vadné, opět, zemřou při záblesku z vyšší vůle.





Další výrok:
„Proč jsme měli tajný vesmírný program? Proč tajný? Musím to říct. Naší pozemské alianci pomáhá Galaktická federace. A o všech těchto věcech vás oficiálně informuje armáda.“

To mi hlava nebere. Kde jaká armáda oficiálně informuje o spolupráci s Galaktickou federací? To mi nějak uniká. Zatím je známý výrok bývalého ředitele izraelského vesmírného programu, že GF je realita.
Z internetu:
„Spojené státy americké a Izrael jsou údajně podle bývalého šéfa ochrany izraelského vesmírného programu Haim Esheda už několik let v kontaktu s mimozemskou civilizací, která se nazývá Galaktická federace. Oba dva státy prý informace tají, aby zabránily hysterii mezi populací.8. 12. 2020“

Nějak těmto žvástům nevěřím, protože ten Haim Eshed pomlouval GF, že dělá nějaké projekty na Marsu a tam jsou podle mých zážitků jenom reptiliánské základny, tak možná měl na mysli nějaké mafiánské struktury z galaxie, nějakou galaktickou mafii.
Která může být vzhledem i technologickým vybavením od Galaktické federace skutečně těžko rozlišitelná, protože tam je rozdíl hlavně ve filosofii.

Tajné vesmírné programy JSOU ZLOČIN. Nic jiného.
Galaktická federace nepotřebuje být ukrývaná, žádní zločinci nemusí před ní chránit veřejnost. Rozhodně nespolupracuje s těmito zločinci. Zakročila proti nim, to jo.
Tajné vesmírné programy vznikly na rozvoj utajených technologií, na reverzní inženýrské vývoje, na kolaboraci se zlými mimozemskými rasami, na rozvoj galaktického zločinu.
Jestli jakékoliv lidské jednotky létaly galaxií a lidstvu se tu tvrdilo, že mimozemšťani nejsou a svědkové byli zabíjeni, tak je to zločin, nic jiného.
Nedá se to ničím omluvit a tvrdit, že tyto ilegální programy namířené proti lidem byly zařízeny a zavedeny kvůli spolupráci GF s vládami USA a Izraele je sprostá nehorázná lež.
Ten blbec, co je bezvěrec a tupec a dřepí u mind controll a bude odvezen s nejvyšší pravděpodobností ke galaktickému soudu, kterého i dnes kupř. slyším, tak se mi právě dnes naparoval, že je ředitel nějakého vesmírného programu a že jejich cílem bylo zabránit takovým, jako jsem já, aby si sem volali nějaké mimozemšťany.
No jasně, dělají zločin ve velkém, tak jim logicky vadí ženské, co si volají na podporu mimozemšťany.
Protože takoví mimozemšťani pak s nimi umí zatočit.

Spíš to vypadá, že tento zdroj, ten Pascal Najadi je nějaký rafinovaný lhář napojený na NWO, který vše vykládá obráceně a překrucuje veřejné mínění alternativců, co se o toto zajímají.




U příspěvku:Půlnoc ve Wroclawi
Gogin (Stálý) - 8.6. > dobrý, cestovní
U příspěvku:z netu...
RETRO (Občasný) - 8.6. > moc jsem ti nevěřil, ale je to tam, a všichni víme kdo je autor
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter