Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Fotoreportáž
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Celá ta věc je velice složitá a nic příliš nevidím (na vizuální dojmy se musím většinou hodně soustředit), hlavně slyším a můj zájem je mít v hlavě absolutní klid a neslyšet žádné agresory, což se vesměs daří. Trvale získávám větší a větší klid a nepřátelské síly odpadají.
Vnímám určité síly a skupiny inteligencí, které se v poslední době proměňují, myslím si, že v mocenské sféře dochází k nějakým změnám, ve smyslu, že i GF opouští některé spojence, protože se ukázali jako nenávratně zkorumpovaní, zato na nepřátelské straně se ještě vyprofilovaly síly, které jsou ochotné jít se Zákony Jednoty.
Holt, situace se vyvíjí, vlastně nic z původních plánů už nefunguje, to, co se tu stalo a děje, již mnohokrát překonalo všechny nejdivočejší představy a meze a nezůstal kámen na kameni. Navíc se lidstvo zachovalo ve většině dost nepoužitelně a zkrátka není možné realizovat dřívější představy, kde bylo zahrnuto, že lidi budou reagovat nějak víc jako lidi.
Kupř. se nepočítalo s tak extrémní apatií a nezájmem v mimozemských otázkách. Nevím, já už to zpětně asi ani nedokážu popsat, ale já už jsem ztratila představu, že jakkoliv patřím do této rasy, prostě ji nerozumím, rozumím jen svému nastavení a vnitřní misi a beru to tak, že to já jsem tady ta divná, že prostě normálně s touto rasou nemám vůbec nic společného a nejsem povinná ji rozumět. Ze všech těch reakcí, co jsem zatím viděla, jsem dost v šoku, prostě jsem předpokládala něco úplně jiného. Připadá mi to celé jako velký omyl, ale stále mám důvěru v misi, že má smysl a že se nám, jako misi podaří dostat planetu do stavu nového věku.
Trochu se zlepšily vyhlídky na počet těch, co projdou do nového věku, vesmírné a kosmické síly, které to tu poslední dobou nějak hodně zajišťují a vše přeorganizovávají, prý mají prognozu až třetiny přeživších, takže se zdá, že se něco přeci jen zlepšilo a že z nejhorších vod jsme venku.

Něco se děje, ale nevím přesně co, vnímám jakési napětí a změny, i GF byla nervozní, co to přinese, jestli s dosavadními výsledky obstojíme, ale zdá se, že ano a že jde o změnu opět k lepšímu. My, jako strážci, v lidských inkarnacích, máme s planetou absolutní práva a v kosmo zákonu jsme se svými nároky krásně stabilní. To na nás vyšší mocnosti „měří“ a zachází s tím, jacísi nadřízení GF. Vše je nějak jištěné nově a jinak. Tato reorganizace začala už víc jak před měsícem.
Ale ještě těm změnám úplně nerozumím, patří to do vod, které jen tuším.

Z GF, té místní, už mám taky dojem, že toho mají dost a jsou za toto nové jištění a přeskupování rádi, protože už to dlouho byla taková dost marná snaha, jen udržovací stav, takže je potřeba s projektem pohnout. Nyní se dějí velké změny, tuším to takto. Nevidím do těchto věcí úplně. Spíš je mám v náznaku. Můj hlavní úkol je duševní práce, vylaďování a udržování určitých kultických center a spolupráce s planetou a následně GF a ti pak s tím pracují dál, přes ty svoje nadřízené atd.
Jestli to je, nebo není pravda, vážně nevím a už je mi to i jedno, protože nemám nikoho, s kým bych cokoliv mohla srovnat.
Byla jsem se svým zážitkem ojedinělá už na samém začátku a přes všelijaké snahy se nějak identifikovat s nějakým ezo hnutím, nebo proudem, nebo myšlenkami, kontaktéry a dalšími vizionáři jsem opět ojedinělá a se svým zážitkem sama. A s nikým se nemůžu ztotožnit a u nikoho si nic ověřit, protože pro mě neexistuje dostatečně důvěryhodný kontaktér/medium/mág, čaroděj, který je i nezkorumpovaný a dá se mu věřit, že má kontakt a jen tak neblamcá. Většina mele nesmysly, které nemají z vlastní hlavy a často je to jen jejich jalová víra, nic víc.
Už ani nikoho nesleduji, nikomu už nevěřím z ezo-ufo, i z ezo, všude jede jenom money money money, všichni se devalvovali a plácají. S nikým se neztotožňuji. Na začátku jsem měla víru, že se něco najde, ale nenašlo, naopak se vše rozpadlo a ukázala se holá pravda, že můj zážitek je můj zážitek a nikdo nic takového nezažil a nezažívá.
Což je divné a je možné, že jsem jenom blázen, ale mně je to už jedno. Já všem připadám divná a podezřelá a já taky nikomu nevěřím, jsem prostě solitér. Toho, do čeho jsem šla, nelituji.

Zase ale na druhou stranu vidím, že v něčem se to pořád odráží s realitou, že se třeba naplňuje schéma z dimenzionální války a všelijakým změnám se nedivím, protože skutečně nejvíc zarážející byla reakce lidí na spoustu věcí a je mi jasné, že s takovým materiálem se nedá jednat podle plánu na nějaké původní osvobození, že zlo a korupce jsou tu zakořeněné velice hluboko a na vše se musí úplně jinak.

Přesto jsem optimistka, ty dimenzionální poměry planety a našeho postsovětského prostoru nejsou nijak špatné a energie se zlepšují. Vnímám skutečně procesy oddělování - že se po nás chce, abychom se odlepili od nízkých, přestali se jimi nechat deptat a tahat dolů, vymazali si je z hlavy a začali se vznášet lehounce jak Sluníčko a zároveň si žili bez všelijakých traumat a ničeho se nebáli. Což jde jedině, když se člověk dokonale odpoutá od kolektivního lidstva.
Nevím, ono se to nějak vyvrbí. Vnímám, že věci jsou jištěné z vyšších sfér.
Jen jsou v tom zřejmě ještě nějaké složité kosmologie a interakce s jinými vesmíry, do čehož nevidím. Což zřejmě ještě zamezuje GF a dalším silám zrealizovat nějakou tu sluneční událost, což pro ně asi jinak není problém. Ale skutečně to vypadá, že jsou tu nějaké entity z úplně jiných vesmírů, které jsou pro mě tak dokonale nepochopitelné, že je ignoruji. A nemusí jich být málo, protože reakce lidí mi připadají jak z jiného vesmíru. Proto třeba nedokážu některé věci pochopit a vyřešit a proto jsou tu ty nadřazené vlivy a síly z vyšších pater moci vesmíru a kosmu, aby nás odšmodrchali a rozvázali nějaké motanice, které by bez nich byly nad naše síly.




U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > čtenář> 


Tak možná jsi o něco starší střevo, ale určitě nejsi Bohuňa. Ten nikdy neargumentoval ty pako. nikdy se neobhajoval. To nebyla chazarská taktika, věděli že v tom smyslu nemají šanci obstát. Snažíš se ho simulovat, ale nejde ti to.
Litium a jen tak dál, popadám se za bříško ty rádoby bohuňko.

U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 23.5. > čtenář> opravdu je pro tebe důkaz dospělosti a IQ smajlík z r.24?? Tak to jsi na tom ješté hůř, než si myslím, a je to důkaz tvé jednoduchosti a povrchnosti✈️
...ale když nic jiného neumíš...
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 23.5. > to nebude, vždyť mě chválí🤑
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 23.5. > Bohuňo, přemýšlela jsi někdy o tom PROČ JSI HLOUPÁ? já myslím že nejdřív tvůj fotr znásilnil omylem vožralej tvoji sjetou matku, mysleje si, že to je domovnice, neb ji v teplákách nerozeznal, a posléze tvoje zfetlá fotrmatka upadla na břich, když se chtěla vlámat o půlnoci do tabáku, tedy jediného obchodu co jste v daleké pustině magyar cigánoš měli🐽🐽🐽 to se ti fakt povedlo, ty mi zasereš starými smajlíky půl strany, a pak objevíš ameriku???
PROSTĚ KLASICKÁ HLUPAŇA BOHUŇA👻👻👻👻🤪
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
Čtenář - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> Dnešní puberťák používající smajly z konce minulýho tisíciletí? A čírou náhodou, když je tu všude okolo patlá stále jeden a ten samej blb ze svejch deseti alterniků? Ty si fakt mudrc na litiový palivo. Ale jen tak dál, však ufouni to ocení.
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > "Čtenář - 23.5. > j. ty jsi gangsta, ..."
Toto mi nepřipadá jako Bohuňka, spíš nějaké pubertální trdlo.
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 






Nebo je možné, že sluneční záblesk je taky mýtus a vše bude ještě jinak. Kdoví.
Jakmile odpadnou chazaři, resp. se zdá, že už definitivně odpadli, protože nízká chamraď už nemá šanci otravovat a obludně vyšinutý žiďák zdá se zmizel, tak to vypadá, že tu je ještě jeden problém a to je nějaká nadvesmírná umělá inteligence, kterou je nutné taky vyřešit.
Zajímavé. Celkově mi to přijde, že je to tak, že tato planeta představuje vesmírnou inteligenci jako takovou, že má kvality v této galaxii i nevídané a je něco, jako lapačka vesmírného viru, vesmírný projekt, kdy byla stvořena v předurčení zachytit a zlikvidovat vesmírný vir. Což se de facto povedlo, Drakoniáni na vesmírné úrovni dali od našeho světa pracky pryč, jejich slouhové Chazaři dosluhují, ale přesto všechno tu pořád něco straší. A pořád něco nejde tak, aby se docílilo reálného osvobození tohoto světa.
Vypadá to, že tu působí jakási dozorčí a usměrňující inteligence, nebo spíš umělý program, který je z nadvesmírného rozměru, tzn. z kosmického prostoru a může usměrňovat cosi mezi vesmíry. A dozoruje a působí tady.
GF má pokyny od vesmírných sil, že s tím nemá bojovat a nemusí to primárně brát jako nepřátelskou sílu. Ostatně, to by nebylo ani v galaktických silách, s tímto bojovat.
Těžko říct, co se bude dít.

Je to tu velice zanícená hrůza, všechny původní koncepty jsou rozbité, původní mise je rozmetaná, veškerá funkční spolupráce je v tahu, korupce obsedala většinu, co cokoliv veřejně sdílí.
Takže původní plány jsou v čudu a nyní neví nikdo nic :-D
Fakt, hodil by se záblesk :-D

Rozhodně současné malé děti jsou oběti pro hození bestii do tlamy a záleží čistě jen na rodičích, v jak ne/zdemolovaném stavu dokážou dovést své potomky do dospělosti. Jestli tam dovedou člověka, nebo MK Ultra zrůdičku.
Samozřejmě záleží i na těch bytostech samotných, co jsou zač. Jestli jsou duchovní obři, zažívají extrémní útoky a jejich přežití se nedá garantovat. Jestli jsou duchovně mrňousi, jsou bez šancí, úplně bez šancí.

Doba je fakt perverzní a děsná.
Jak toto dopadne v lidské společnosti, těžko říct, kéž by to nějaká ta vyšší moc pročistila, nebo smetla z povrchu už komplet, hlavně ať se taková zrůdnost nenechá běžet dál.
Tak snad to ta nadvesmírná inteligence nějak rozmotá.
Planeta zůstává dimenzionálně nadále zachráněná, připadá mi v dobrém stavu, energiích, kultická vřídla se pročišťují a sílí, alespoň v oblastech, které vnímám, nejvíce tedy ty naše. Dokonce došlo i k pozitivnímu zesílení spolupráce kultických celků Česka a Slovenska, v těch čistých silách a zdá se to prospěšné. Že přeci jen, když se pomyslně chytneme za ruce, jsme odolnější proti dezintegračním náporům a pozitivní síly a průběhy mají navrch, mohou se tedy více věnovat „samy sobě“ a již není nutná ta věčná zoufalá obrana a boj, jak dřív.
Takže zatím vše směřuje spíš k vyřešení a vítězství, ale celá tato věc, co se tu děje, je nestandardní. V silách samotné Galaktické federace by to nebylo, pomáhají a ve vyšších patrech tomu šéfují vesmírné síly, v konečném výsledku samozřejmě kosmické vědomí Stvořitel a ještě v tom figuruje nějaká nadvesmírná inteligence, nebo program.
Kdyby to bylo málo složité :-D



U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
Čtenář - 23.5. > j. ty jsi gangsta, tobě bych se nechtěl dostat do rukou, ty ty hejtra přímo půlíš😎😎😎
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5. > PřilítliMimozemšťani> 








I když by bylo nejlepší, aby se věci začaly chápat rozumem a tím by se vše vyřešilo, tak se bohužel ukázalo, že to nejde, protože v lidech není ten potenciál. Proto jakékoliv veřejné řešení mind controll, 5G a odstranění těchto satanismů ze společnosti je ještě na dlouhé lokte.

Já jsem si taky myslela, že když se lidi dozví hrůzy, co se dějí, že s tím budou něco dělat. Ale ne, ukázalo se, že ne. Že zlo je v lidech pevně a nemilosrdně zakomponováno, že člověk za věky, co byl řízen Drakoniány, nemilosrdně zparchantěl a už je z něj zrůda. Už nemá lidské vlastnosti a schopnosti, jako člověk jak má reagovat, že jakmile se dozví o perverzní bestialitě, tak proti ní půjde a bude to chtít zastavit.
Už to tak není. Naopak jsou ochotní jít proti obětem perverzní bestiality, to jo. Ale nepůjdou proti bestii. Viz. to co se tu dělo na tomto serveru. Kdy mě úchyláček z politologie udal.
Takže i obrození našeho postsovětského prostoru nebude až tak jednoduché, protože podstatná část obyvatelstva to nechce. Tedy ta, co si zvykla na západní bezvěrectví, nulového ducha a konzumerismus. Zkrátka, bezvěrci nedovolí jakékoliv zlepšení.
Takže tu bude vždycky velká část těch, co budou stát za všemi perverzními satanismy liberální „progresivní demokracie“, za západem a jeho amorální politikou. Stejně tak ale vznikla nyní již daleko více radikální skupina těch, co jim zůstaly lidské kvality a tomuto chtějí zamezit za každou cenu. Ti zradikalizovali v minulých letech, po tom, co tu předváděly chazarské zrůdičky celé roky, všechno to násilí kolem covid vakcín a ukrofašismu otevřelo oči skupině lidí, která byla do té doby balamucená, voděná za nos a systematicky odsouvaná na okraj po celou dobu od revoluce 1989.
Zkrátka slovansky smýšlející. Ti se probrali a zradikalizovali. Nyní již nebude chtít ustoupit ani jedna skupina. Jedni chtějí radikálně z EU, druzí chtějí ještě perverznější úchylárny s liberálním satanismem západu.
Vzhledem k lidské debilitě hrozí několik verzí – že bude občanská válka, že se všechno nakonec rozdrolí, všechny odpory a budou z nás roboti, že se definitivně ztratí plodnost a láska a vůbec chuť do tak perverzního a bestiálního světa přivádět děti a vymřeme a naše území nakonec obsadí muslimské kultury – zkrátka že se stejně naplní žiďácké chazarské perverzní plány.
Pokud tu je naděje a věci by měly dopadnout lépe, tak se buď začne říkat pravda, chazarští proameričtí zločinci půjdou do vězení, dojde k obrodě národního smýšlení, na veřejnosti dojde k nějakému odhalení, které zavře hubu prozápadním.
Jenže jde o to, že prozápadní jsou velice často materialističtí bezvěrci, proto jsou prozápadní. Jsou nepřátelé jakékoliv etiky, ezoteriky, duchovna, čehokoliv, co by jim bránilo zastávat tak hovadské názory, kdy fandí politice nejperverznějších a nejúchylnějších hovad, co se tu kdy proháněly. Navíc jsou naočkovaní zombies snadno ovladatelní systémy mind controll.
Takže se bojím, že i kdyby se takové kvalitě naservírovala pravda pod čumák s razítkem stoprocentního ověření, tak by to bylo houby platné. Taková kvalita bude způsobovat peklo na zemi non-stop, jestli tito budou na zemi, bude na zemi i peklo.
Proto nejvíc doufám v očistný záblesk, který z tohoto světa srazí všechnu nízkou verbež veskrze. Ten záblesk bude pro tuto planetu definitivně záchranný a zatím to vypadá, že je tu zájem hlavně tento svět dovést do času, kdy se to stane. Aby se planeta nedostala do záblesku s vyničeným povrchem po velké světové válce, bez živých bytostí atd. Ale aby tu bylo hezky živo, planeta byla celá, povrch živý a po „ozářce“ odsud zmizel odpad. A spirituálně toxické organismy.

Zatím však žijeme v dobách chazarské bestiální perverze. A nikde neexistuje žádná hmatatelná naděje pro naše území, že se něco změní. V Rusku mají Putina, ten tyto chcípácké úchylárny u nich zakázal, včetně perverze LGBT. My tu nikoho takového nemáme a máme tu jen řvoucí liberální satanisty, co se ženou do kyborgizace a co největších perverzí.
Zrůdná doba. Kupř. včera jsem četla, že vědci už by prý dokázali transplantovat hlavu. Že by jako na tělo „dárce“ (asi nějakého ukrajinského padlého vojáka) namontovali něčí hlavu. No a Frankenstein by byl na světě. No není to pěkný?
Se musím smát. Kde mají jaksi úchylní bezvěrečtí vědci jistotu, že vědomí a jeho centrum je v hlavě? Co když je mozek přeceňovaný orgán? Všechny ezoterické teze mluví o tom, že člověk má duchovní centrum v srdci. V tzv. „božské jiskře“. Transplantace srdce a jeho proveditelnost ještě nedokazuje, že to tak není, protože to centrum je vyloženě metafyzické, nehmotné. Tzn. fyzický orgán se mohl vyměnit a přesto původní jiskra zůstala a orgán se přizpůsobil původnímu organismu. A jiskra funguje dál.
Ale když se vezme již jednou mrtvé tělo, jehož jiskra už odešla a namontuje se na něj něčí hlava, která se tedy bude muset nejdřív odříznout od původního, třeba ochrnutého těla, tak ta hlava nemá v sobě „jiskru“. Takže chcípnou oba. Nebo případně vznikne doopravdy děsivé monstrum typu Frankenstein, jehož duchovní podstata bude démon. Který obsedal takovou morbiditu.
No jen ať si vědátoři hrajou, že. Evidentně žijeme v nejúchylnější době široko daleko. Kdy jindy by měli mít možnost sešít Frankensteina?


Sliz, humus, násilí, nevkus, mind controll, úchylné hrátky s lidskou myslí, ničení dětské duše odmalička, výroba otroků. To je naše doba.
Kupř. mě nedávno znechutila jakási počítačová hra „Hero wars“, podle reakcí na internetu neznechucuje jenom mě. Je plná násilí a perverze, všeho druhu. Neexistuje v tom nic dobrého, muži bojují se ženami, neexistuje tam láska, je to celé slizké a odporné od A do Z. Má to neuvěřitelnou reklamu, dávají na to reklamy všude po sociálních sítích, dokonce i jako reklamu před relaxační videa na youtube.
To znamená, že za tím stojí chazaři, obrovské korporáty, nikdo jiný si nic takového nemůže dovolit.
Myslím si, že ta hra přímo opisuje principy Mind controll od MK Ultra a podobných projektů. Že je to perverze dokonalého střihu. Tzn. brutální satanistická realita, kde se potom reálné zničení civilizace ještě prodá otrokům jako zábavný produkt. Tzn. že si to oběti ještě koupí a dají za to peníze.

Tady jsou obrázky:





Já tu hru neznám, ale jen podle těch obrázků, co jsem viděla a těch otravných videí, co jsem musela shlédnout jako reklamy na YT, je schéma té hry takové, že malý rozzuřený debílek (který je sám oběť násilí MK Ultra, stejně jako všichni ostatní „malí lidé“ v té hře má černě podlité oči, „černé slzy“, které prý mají dětské oběti mučení na adrenochrom) … běhá po jednotlivých úkolech, kde sbírá body. Ty úkoly jsou často „bohyně“. Tyto velké ženy – bohyně – jsou buď v roli oběti a jsou tyranizované a znásilňované, nebo jsou v dominantní roli a s potěšením zabíjí.

Jo, to jsem zažila. Malí ubohý červi, malí muži, debílkové, spirituální tupci byli v rámci těchto programů „mind controll“ z nějakých laborek posláni proti mně, jako Bohyni. Jsem strážce, napojená na síly planety, Drakoniáni potřebovali tyto strážkyně – bohyně – zabít, aby se dostali na planetu, aby mohli zničit spirituální ochrany a mohli zničit přirozený život podle Stvořitele a zavést kyborg dystopii. Takže jsem na spirituální úrovni skutečně velká, úplný obr, proti těm malým agresivním debílkům.
Takže ze začátku jsem byla tyranizovaná a znásilňovaná, ale pak jsem našla obranný princip, černou díru nekonečna, kdy jsem se definitivně dokázala propojit se silami kosmu, kosmického vědomí Stvořitele a se silami planety a Kálí jsem dokázala porazit a zabít kohokoliv. Takže jsem vyvraždila laborky s debílky pomocí duchovních principů a ovládnutí těch technologií. Takže jsem se stala pro debílky zlou zabijáckou bohyní.
Byla to válka, nebylo v tom místo pro lásku, soucit, klid, cokoliv přínosného. To jsme si nechávali pro sebe, pro spojence, pro planetu, ne pro debílky.
Dokud neutichly agrese do mé hlavy a pokusy o ovládnutí mé bytosti, nemilosrdně jsem zabíjela.

Super ne?
Tak kdo si chce zkusit „hrdinské hry“, tak si koupí takovouto pervezní úchyláckou hru od satanistů a hraje si jak blbeček, netušíc, co to vlastně hraje a na co se to dívá.

Dřív jsem si myslela, jako spousta dalších moudrých, normálních lidí, že by mělo pomoci šíření informací. Ale skutečně, není to tak, perverze, úchyláctví, zlo je již pevně zabudovaná součást „malého debílka“.
Tito malí debílci, myšleno muži i ženy, jsou již zmáklí systémy „mind controll“, jejich spirituální rozsah je mizivý, nedá se o nich mluvit jako o lidech a jedinou nadějí, které skutečně věřím, je to, že ve skutečnosti toto je cosi jako mýtický Armageddon, že tu probíhá odstřeďovací proces na kvalitní lidi a odpad a nakonec velký sluneční záblesk odstraní odpad.



U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
j.f.julian (Stálý) - 22.5. > 😛😂🤪
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
analfagot (Stálý) - 22.5. > vidim ze je tu veselo😄

jaromire, kdyby Bohunak vedel jakou si z neho a z lidi delas prdel☺️☺️

pises, zes nemel co ukazat🤪
tvych 30cm je vic nez Hapka s Jandou dohromady🤗🤔my ostatni se stydime na plovarne, kdyz ty vkrocis do sprchy👿👿
U příspěvku:ODPOUŠTÍM VÁM!
love (Pravidelný) - 22.5. > J S I G É N I U S 🫡🫡🫡🫡🫡🫡
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
j.f.julian (Stálý) - 22.5. > d>ky, mám pro neumětela báseň...👻
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
Čtenář - 22.5. > Dobře ty Juliáne, úplně jsi toho zbabělce rozsekal👍👍
a takovej idiot chce urážet největšího básníka všech dob...😄😄😄
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
j.f.julian (Stálý) - 22.5. > zoufalá BOHUŇA🤑🤑🤑
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
Čtenář - 22.5. > 🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀��🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐽🐖🐷💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀🐸😎🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂💀😂🐸💀😂💀😂🐸🐸🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂🐸😂😂💀😂🐸🐸😎🐸😂💀😂🐸🐸🐸😎🐸😂🐸😂
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
love (Pravidelný) - 22.5. > čtenář> nazdar hovado blbé! pročpak jen závidíš drzhým život a talent a neukážeš co umíš? takhle to vypadá že neumíš nic, než jako anonym hejtit.
NOMEN OMEN, tak to na tebe sedí, HOVADO BLBÉ🐽🐖🐷
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.5. >







Naštěstí to vypadá, že kolektivní západ začíná slábnout a ztrácí svoji suverenitu a arogantní nadvládu, kterou nás tady decimovali minulých 35 let.
Na Netanjahu bude vydán mezinárodní zatykač, což by se dřív určitě nestalo a genocida Gazy by byla prohlášena za demokracii. Úředníci soudu v Haagu dokonce upozornili na americké nátlaky na jejich organizaci, s tím, že jim prý někdo říkal, že tento soud byl vytvořen pro africké diktátory, nebo Putina, ne na ně. To píšou na aeronetu. Když se toto veřejně propírá, tak je znát, že doby, kdy mohlo globální NWO řádit zločinecky, jak je napadne, končí.
Ostatně, už je načase. Jak jsem to pobrala, tak Galaktická federace s pomocí kosmických sil porazila Drakoniány, Rohaté, vůdce zla, již v r. 2020 a od té doby se NWO rozpadá. Násilně se zkusili bez vrchního vedení prodrat ke své dystopii covidem, očkováním, těžkým nasazením vlnových technologií, pak poštváním proti Rusku a rozbitím postsovětského prostoru, ale nepodařilo se jim to. Nyní začínají padat a jejich moc končí.
Je to vidět jako znamení třeba na tom portrétu Charlese III. Už neslyším žiďáka, o kterém jsem psala, který naplňoval vyšinutý 1000 letý chazarský plán jeho vykotlaných předků, snad už si ho odvezli do nějakého vesmírného lapáku a blázince a bude od něj navěky pokoj.

Zdá se, že arogantní zločinná globální nadvláda USA a Izraele končí. Ti, co vyhráli, tedy ten zbytek všelijakých globálních vůdců, Rusko, Čína, Írán, Indie atp. usilují o rozdělenou, regionální vládu, kde se navzájem respektují. Globalismus jako takový s nějakou globální vládou končí. Podle politiky minulé éry a i podle trapných výroků amerických mocipánů vůči haagskému soudu je znát, že všechny ty „globální“ organizace byly vždy pojímány pouze jako arogantní nadvláda západu, kde ti ostatní byli jen na to, aby drželi hubu a krok.
Jakmile se začne za zločin označovat popravdě vše, co je zločin, tak USA, VB a Izrael skutečně nemilosrdně končí, protože ti stojí na zločinu a aroganci, jako na svém suverénním základu jednání.

To, co jsem v minulých týdnech zaznamenala v hlavě, skutečně odpovídá tomu, že nejzločinnější struktury NWO – tedy Deep State, Chazaři a tato hrůza – je definitivně poražená. GF pracuje se zbylými mocnáři a zdá se, že je schopná je podchytit a zařídit s nimi na zemi nějakou nápravu. Ti zdá se nejsou tak blbí, že by chtěli útočit na mimozemšťany a jsou schopni je respektovat i jako partnery i autoritu.
Satanistické struktury končí, mocenské struktury pokračují, tak nějak.
Kupř. tím, že padnou satanisti, ještě není zdaleka vše vyřešeno. Vyřešeno bude, až budou lidi chápat zlo, nebezpečí kyborgizace, dojde k obrodě vědy, k potření všeobecné korupce, ke zvýšení spirituality a skutečné svobody a diskuze ve společnosti atd.
Nyní je zdá se vše v okamžiku nějakého poločasu rozpadu nejhoršího zla, kdy skončí zločinná nadvláda západu a nejhorší satanistické struktury. Nyní je období, kdy se křečovitě ze všech sil bránili svému pádu a pokusili se poškodit co nejvíc protistranu, proto všelijak vyskákaly incidenty a atentáty proti jim nepohodlným politikům.

Ač se toto děje „ve velkém světě“, v mocenském prostředí, tak u nás média pořád jedou dementní chazarskou písničku, jak jsou zvyklí. Člověk fakt neví, jestli je za to pořád ještě někdo platí, nebo už jsou všelijaké ty „intelektuální gigantické kapacity“ tak zdegenerované, že tomu jako doopravdy věří.

Nyní jsem natrefila na článek na seznamu:
Komentář: Slovenská krize nebude krátká
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-komentar-slovenska-krize-nebude-kratka-252319#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


Autor článku, nějaký analytik a sociolog Ivan Gabal dál jede linku nenávisti a radikalizace oponentů, kdy s neuvěřitelnou arogancí vytáčí skoro v každé větě, otevírá kudlu v kapse a vyvolává čím dál horší nenávistný odpal vůči jejich zločinecké partě. Fiala možná skončí u soudu taky, protože s Černochovou podporovali dodávkami vojenského materiálu genocidu v Gaze. Kéž by, už je jich šmejdů a jejich redaktorských krys, co vytáčí obyvatelstvo, dost a dost a kéžby je už někdo zavřel.
Zpátky k sociologovi a analytikovi, co vyvolává nenávist. Už jsme zvyklí, nás už to do ulic nenažene, občanská válka nebude. Věřím, že se podaří tyto kreatury vyprovodit civilizovanější a elegantnější cestou.

Píše o Slovensku. Z naducánkovského, arogantního pohledu prozápadního šmejda, který se rozhodl kriminalizovat a dělat debily z cca 44% lidí na Slovensku, kteří dali hlas stranám, které nyní vládnou, přičemž nejvýznamnější z toho je strana Fica.
Výroky tohoto podivného analytika skutečně zvedají tlak:

„Slovenská společnost je konstitutivně prostoupená apriorní nedůvěrou, nikoli důvěrou. Je vyděšená nedalekou válkou, manipulovaná dezinformacemi ruské provenience i vlastních proruských hráčů. V době, kdy se Západ integruje a neutrální země vstupují do NATO, mnoho Slováků tíhne k neutralitě nebo k usmiřování Ruska, ale při zachování západní spotřeby a výhod. Pocit ohrožení zbavuje větší část slovenské společnosti ochoty nést rizika a spoluodpovědnost, zatímco „ti druzí“ musí konat odvážně proti většině, aby dokázali, že Slovensko není černý pasažér a proruská gesta jeho vlády nejsou reprezentativním názorem společnosti.“

Jo, přesně, to úplně vystihnul. Slováci jsou jeden z národů, který NWO těžce leze na mozek a nesnáší je. Jsou hrdí, mají zdravou odbojnou duši, nežerou sračky jako náš národ, nikdo je neutáhne na vařené nudli, i přes agresivní nátlaky a teror, jaký nebyl ani u nás, se jich očkovalo pouze asi polovina a nikoliv 2/3, jako u nás. Z celé Evropy jsou prý největší fandové konspiračních teorií. Prostě jim to myslí, mají menší mozkovou mlhu a jsou celkově duševně zdravější.
Pokud je jich alespoň polovina relativně duševně zdravá, tak ten eurojupí odpor a lezení do prdele západu tam asi nebude tak přesně na polovinu, spíš budou prozápadní ve skutečnosti v menšině a prosazují se zločinně a nedemokraticky na úkor většiny. Zřejmě je to uřvaná maximálně pětina lidí, kdo to vidí tak proamericky a „demokraticky“.
Tak jako u nás je zřejmě i na Slovensku nějaké protáčecí nevyhraněné procento, kteří se přizpůsobí čemukoliv.
Takže jakým právem tu mluví jakýsi panáček „svrchovaně“ za celý národ a jeho vizi, notabene ještě Slováky?
No prostě drzoun na přesdržku.
A toto jako není vyvolávání nenávisti?

Prostě chazarská sprostá písnička, kterou už jsme slyšeli 100x a už doufejme nemá šanci mít takovou sílu, aby vyvolala občanskou válku.
Však ona se na ty svině voda dovaří. Fiala nakonec půjde třeba i za mříže, maximálně příští rok bude od těchto parchantů pokoj. Západ nenávratně padá a ztrácí moc.
Satanisti se nakonec začnou přetřásat i na veřejnosti a věřím, že začne i nějaká forma „odhalení“, že se zkrátka bude muset veřejně přiznat realita. Zatím jen do určité míry.
Až se bude veřejně přetřásat ilegální kyborgizace skrze zločinné magnetické očkování a rizika mind controll, tak už bude vyhráno, ale to je asi ještě někde před námi a bůhvíjak daleko. To je zatím utopie.


U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
j.f.julian (Stálý) - 22.5. > čtenář> těší nás, jsi slušný hejtr, když se NEJDŘÍV PŘEDSTAVÍŠ!
nikdo nemůže za tvůj nudný ZBYTEČNÝ život, DEJ SI FACKU A MAZEJ DO BACHMUTU💀😂💀😂
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
Čtenář - 22.5. > hovado blbé
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.5. > PřilítliMimozemšťani> 








Jestli se všechno skutečně jednou vyjeví, bude to velký zápřah asi i pro ty, kdo o takové odhalení usilují.
Znám vlny pobouření, kdy mi něco dojde naplno, že to tak je, náhlý vztek a agresi a potřebu si to s těmi, kdo toto dělají, náležitě vyřídit. Nejhorší je ta nejistota, ta relativizace, ukrytí. Na obrazu Charlese III. jsou jasné odkazy na brutální mučení lidí v rámci satanismu. Veřejnost to má na očích. Zároveň se to popírá.
Přitom jde o děsivé násilí. Já neříkám, že jsem zažila úplně to nejhorší, naštěstí jsem se nedostala do tak zničených stavů, že bych se už nikdy nedokázala zvednout. Ale přežila jsem díky extrémnímu odhodlání – rok a půl jsem žila v přesvědčení, že musím bojovat proti NWO, ze všech sil a že stejně nakonec asi přijdu o život a umřu. Tzn. fungovala jsem stylem kamikaze za hranicí pomyslného života, kde člověk rezignuje na opatrnost, která patří k životu, pro normální život „zemře“ a stane se superhrdinou. Nebylo to normální. Po roce a půl jsme s GF docílili významných úspěchů a moje smrt už vůbec nijak nebyla nutná, nicméně mě z toho děsivého stavu vraceli zpátky na zem zhruba půl roku, než se podařilo mi v hlavě přepnout zase do normálu, že neumřu, že budu dál žít. Měla jsem syndromy jako mají veteráni, byla jsem rozběhaná do bojů, žila jsem jako bojovník, ležela, nebo běžela, v extrémních stavech, v agresivitě. Pak nepřítel odpadl a ty agresivní stavy už nebyly potřeba, ale najednou nebyl ten nepřítel a já nevěděla, co s tou agresivitou. Takže jsem ji otáčela do sebe a začala se dezintegrovat a rozpadat. GF se mnou pracovali, psychologicky, energeticky, citově, takže jsem to období překonala. A nyní už normálně uvažuju, i tak, že prostě budu žít a mám nějakou budoucnost. I se mi již vrátila energie, abych to vůbec mohla zvládat.
Ale bez pomoci GF bych se definitivně rozpadla duševně na prach, zůstala by ze mě vyhaslá bludička bez naděje, neunesla bych všechno to násilí, deptání, sexuální zneužívání, deprivaci, ponižování, děsivé zážitky, traumatická vidění, hnusné energo útoky. Kolikrát jsem měla namále, už jsem měla nahnuto k tomu se psychicky úplně zhroutit. Někdy jsem nebyla schopná žádných reakcí, jen jsem tupě čuměla, byly okamžiky, kdy za mě plnohodnotně začala jednat vyšší síla, vesmírné, kosmické vlivy, jinak bych se už nebyla schopná ani pohnout. Natož bojovat.

Takže díky tomu jsem o tyto brutality jenom škrtala, ale hrozilo i nevratné poškození. Přitom skutečné utrpení mlčí, není slyšet, ty oběti pak nejsou schopné ničeho, ani výpovědí a nejhorší ze všeho je, že dokonce působí komicky, je v tom potom divná pitoresknost a když je někdo neznalý, může se mu snadno stát, že se začne smát nejodpornějšímu a nejhroznějšímu utrpení jako komedii.
Utrpení za normálem mlčí a působí komicky.

A to je pochopitelně jen jedna klika těchto satanistických projektů – já si myslím, že jsem se stala obětí pokusů o „mind controll“, ve smyslu, že mě chtěli plně ovládnout a zmanipulovat, buď abych čarovala pro ně, nevědomě pro NWO, nebo mě prostě chtěli dotáhnout k sebevraždě. Ale zasáhla GF a já byla aktivní a bojovala jsem, takže se jim to nepovedlo.
Potom jsou ale daleko hroznější satanismy, nejhorší je to mučení dětí kvůli adrenochromu a zvířat. Všechny tyto pokusy o ovládání mysli, nebo reálné umučení … když se to povede, existuje pak tichá oběť, která může vypadat i naprosto normálně, nemusí být na ni vidět ani projevy násilí, ale skrývá v sobě děsivou zkušenost, má naprosto vydemolovanou duši, neskutečné nevyslovitelné utrpení a mlčí a v nejhorších případech může působit i komicky.
Děs.

Přitom jsou ta svinstva na očích – na obraze královské rodiny, ve videoklipech, v „umění“, v hudbě … všude, je to na očích. Ale oficiálně to neexistuje a vše je jen konspirace. NWO vyloženě hypnotizuje společnost, aby ta něco takového tolerovala. Tím vzniká nejhorší efekt, že lidi toto týrání obětí podvědomě tolerují, takže celá společnost pomyslně stojí na utýraných malých dětech, jako na rituální oběti a dělá tak vědomě, souhlasí s tím.
Je to jak divná hypnoza, která bude muset jednoho dne odpadnout.
Pak zřejmě přijde vlna extrémního hněvu a snad budou satanisté svrženi a tato nechutná praxe ukončena.

Toto „mind controll“ mučí populaci plošně, nastrkováním vlezlých perverzních vidin, vysíláním umělých myšlenek, hypnotickým podprahovým programováním, hororovým zastrašováním do podvědomí … obecně je to hnusné, perverzní, nechutné. Asi jako laborky všech těch MK Ultra, Monarch, Montauk, Darpa atd. Těch projektů je více, dodnes je nepřiznané, co za satanistické svinstvo to je, maximálně se nám to ukazuje ve filmech a v hudebních klipech a na obrazech jako „umění“.

To, co bylo dříve věc mágů, čarodějů a bohů, je dnes technická záležitost kdejakého primitivního nacisty.
Mind controll měl svoje předchůdce, rozhodně to jako myšlenka, nebo možnosti nevzniklo až ve 20. století. Ale šlo vesměs o použití mimozemského high-tech, buď ze strany GF, jako dobrých bohů, nebo Drakoniánů a galaktické mafie, jako pekelných mocností. Mělo to pohádkové rysy, protože tyto civilizace ať zlé, nebo dobré respektují kosmický zákon. Kvůli znalostem, ví, že nerespektovat kosmický zákon je nebezpečné a nevyplácí se to. Proto to bylo oproti dnešku „kouzelné“, i to negativní pekelné mělo větší „styl“, než ta černá perverze dnes.
Nebo ještě existovaly všelijaké orientální harémové praktiky na vymývání mozků a programování a hypnotizování konkubín, všechno toto jsou jakoby předchůdci MK Ultra. Ale to bylo za starých „romantických dob“, kdy toto byla výsada bohů a mágů.
Dnes se v tom hrabou omezené bezvěrecké příšery. Které spoléhají čistě na techniku. Jak jsem to zažila, tak vlastně vykradli právě nějaké staré „know how“ a zneužili mystická kouzla Galaktické federace a začali to používat jak prasata. Když se do toho vložili „bohové“ z GF, tak se jasně ukázaly rozdíly, kdo s čím jak zachází.
Je to částečně zneužitá mimozemská technika a znalosti a z větší části je to prostě jen technika, od těch šedivých potvor, tzn. bez jakékoliv romantiky a nebo to vyvinuli nacisti, reverzním inženýrstvím. Hrabou se pak v hlavě jednotlivcům, i celým skupinám a národům.
Jednou to bude muset vyjít ven. Vědomě, jasně a transparentně a obyvatelstvo se bude muset probrat z této perverzní slizké hypnozy, kdy toleruje takové zrůdnosti, ač jsou přímo na očích.




U příspěvku:Krápění
j.f.julian (Stálý) - 21.5. >
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
j.f.julian (Stálý) - 21.5. > analfagot> ČLOVĚČE NEŠŤASTNÁ TY MÁŠ PRAVDU😎
já u toho psaní pracuju, telefonuju ze dvou aparátů a ještě komunikuji ve 3 jazycích🐷
Už jsem tu historku určitě vyprávěl dřív, ale hejtr mě tak otrávil, že jsem si ji ani neschoval.
Tak ji šoupnu až se dostanu k sex maniakovi Luďkovi...
nicméně, když nebude odezva ve stovkách, tak mám důležitější práci před smrtí🐸🐸🐸
U příspěvku:Díl 3 - Pane vedoucí...
analfagot (Stálý) - 21.5. > mám v tom zmatek! Vždyť tu neni ta historka-Pane vedoucí, to je krásný sen!?
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5. > PřilítliMimozemšťani> 





Určitě se seběhnou události tak, aby bylo možné přejít do nového věku. Ale skutečně se nedá jakkoliv předpovídat, co se bude dít a jak se co stane.
Jeden z efektů, který by mohl do věci vstoupit, by mohlo být nějaké násilné „odhalení“. Jako skutečné, reálné, že by se lidem říkala pravda proti jejich vůli, že by to museli přijmout.
S námi se zachází zle, nikdo naše názory a děsivé zážitky nerespektuje, my máme tolerovat všechno, ale vůči nám je tolerance nulová. O takové násilné „odhalení“, ale prolhané, se pokusila vláda s událostí, kdy Putin začal s SVO na Ukrajině. Tehdy rychle naběhala tato vláda cenzuru a zablokovala první weby, nejznámější byl aeronet a spustila děsivé vymývání mozků, kdy se snažila veškerou alternativní a konspirační scénu nalakovat na „kremelskou propagandu“, všechno všecičko, od esoteriky po boj proti 5G a NWO najednou měla být „ruská propaganda“.
A v diskuzích si začali vyskakovat sprostě nasazení idioti, kteří začali mentálně válcovat všechny, že jsou idioti, co naletěli a teď to mají potvrzené, že to všechno byla celou dobu jenom a jenom ruská kremelská propaganda.

Bylo to prolhané a směšné. Nějaké slabší kusy to asi semlelo a pokorně se vrátili na cestu „normálního člověka“ a začali opět svůj mozek přeformátovávat na mainstream.
Zbytek to výrazně zradikalizovalo a zatvrdilo.

No, ale co kdyby se náhodou stalo, že by „konspirátoři a dezinformátoři“ získali média pod kontrolu a bylo by skutečně dost neprůstřelných důkazů, že konspirace byly absolutní pravda?
Pak by se dal dělat takto intenzivní brainwashing s tupým davem, taky by se dali nádherně vyšokovat, že jejich víra, celoživotní, byla „satanistická propaganda“ a že celý život věřili sračkám a že jsou vlastně zločinci.
Ale na rozdíl od těch plácalů s kremelskou propagandou by byly důkazy a byla by to pravda.
To by bylo.
Já myslím, že by to pak způsobilo masivní vlnu úmrtí. Myslím si, že běžný debílek je naživu kvůli tomu, že já jsem pro něj blázen a nesmím být nic jiného, než blázen. Debílek musí žít v pomyslném světě, kde neexistuje mind control, NWO, psychotronické útoky, ani biologická válka, natož nějaký mimozemšťani. Já jsem blázen a žádné konspirace nejsou pravda! Já jsem zlá a perverzní a vymýšlím si strašný storky, to proto, že jsem zlá a blázen! Tak!
Jedině tak může debílek žít v pokoji a být vůbec naživu. Kdyby mu byla stržena opona a musel by se podívat zrůdnosti do tváře, musel by pochopit svět, ve kterém žije, tak by prostě brzo zašel.
No, nějakou dobu se asi ještě na blbečky bude brát ohled.

A to se všechny ty nadstavbové mocenské struktury tak snaží!
Aby přeci jen něco daly ven.
Aby to začínalo být „čím dál tím víc jasné“.

Kupř. ten odporný rudý a krvavý oficiální královský portrét Charlese III., to je tak hnusné a strašidelné na první pohled a jen jak to člověk viděl, tak ho napadlo skládat a obracet a bylo stoprocentně jisté, že se v tom najde nějaká úchylárna a znamení!
Kdekdo už si s tím pohrál, tady jsou dva nejznámější výsledky:




















Jako je fakt, že toto není náhoda. Jednak není náhoda to, jak hnusné a strašidelné to je na první pohled, ale i to, co skládáním a převracením toho obrazu vzniká.
Hlava Bafometa určitě není náhoda a ta první podoba, jak je horizontálně, mi připadá až nechutně naturální, kdy zobrazuje utrpení, vyhaslý utýraný výraz bez jakékoliv naděje, obraz maximálního výsledku mučení a navíc jsou tam jakoby z obou stran zmáčklé nosní dírky, jakoby ruce prstem tlačily na bizarní nosík. Mám podezření, že máme u nosu nějaké implantáty, asi pouze energetické, které nám brání normálně plnohdnotně dýchat. MK Ultra jak na talíři.
Prostě týrání, mučení, satanismus, ve mně to okamžitě zarezonovalo, jo, to znám. Protože nebyla jsem daleko od takového definitivního umučení a jen s GF se mi podařilo se z toho odrazit.
Je až děsivé, jak přesný ten obraz je, jak dokonale vyjadřuje takové mučení lidí. Psychické i fyzické.

No, tak dala by takovou zhovadilost namalovat britská královská rodina? Nebo dalo by se říci, že se to prostě umělci nepovedlo, když evidentně každá jeho mazanice na kraji má svůj přesný význam?
Nevím, kdo to dělá přesně, jestli NWO pod tlakem GF, nebo se jedna mocenská klika mstí a vyhrožuje druhé, ale doopravdy je zjevné, že královská britská famílie je na odpis a že se veřejnosti velice nápadnými symboly vnucuje satanismus znepokojivou formou. Tak, aby je to praštilo přes nos a museli se aspoň pozastavit.
Tady to nemůžou odbýt jako „modení umění“. Jako když je na klauzurách AVU nablito v rohu a neví se, jestli je to umění a nebo ne. Prý nějaká obtloustlá učitelka vystupovala nahá před studenty, to je prý umění. Zajímalo by mě, jestli by bylo taky umění, kdyby ji někdo fláknul.
To je typická prezentace satanismu, třeba přes to „umění“. To je normalizace hnusu, perverze a úchyláctví na veřejnosti. Já jsem počátky těchto odporností zažila před necelými 20 lety na škole. Už tehdy se prosazovali nejhorší úchylové. Nechci vědět, kde je to dnes.
Takže to je normalizace satanismu a perverze. Zničení umění, relativizace umění a hlavně jeho cen, protože je to prý výhodný způsob, jak prát peníze. A jak by asi třeba synáček Bidena mohl malovat díla za statisíce či miliony, kdyby umění zůstalo umění a on prostě malovat neumí?
Takže to je normální zacházení s „uměním“.
Ale portrét Charlese III., to je věc, která má šokovat a čeřit vody a upozorňuje na satanismus tak, aby to vyvolávalo otázky, hlavně proč zrovna Karlík, že? Královská rodina a toto?
Jak by se mohlo něco takového dít, kdyby nebylo nějak v plánu to nakonec na veřejnost vybalit.

Takže jednou to veřejnost dostane naservírováno a bude to muset zpracovat.
Myslím si, že vzhledem k tomu, že s námi se nikdo nemazal a chrání nás jenom ta GF, jinak už jsme skončili s povinným vaxem s nápisem „idiot, co věřil kremelské propagandě“ na čele … že by to pro mainstreamové milánky taky nemuselo být až tak citlivoučké.
Jenže oni nejsou my. Ti nejsou odolní. Ne, ti se rozpláčou, roztřesou a zemřou.
Ale nějak to proběhnout musí.
To je to, o čem píšu celou dobu. Do galaktické éry nemůžou jelita, co věří na pohádky typu starý svět. Nejsou rigidně náboženští, ani bezvěrci, nemají problém pochopit základní metafyziku, ani otázky psychotroniky, ani mimozemšťany … fakticky to není pro každého.




U příspěvku:Slon
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5. > chodím se na něj dívat, je neuvěřitelný
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5. > PřilítliMimozemšťani> 







Nenávist se dále protáčí, lidi se dále vytáčí. Situace je komplikovaná a je jisté, že již nikdy to nebude „jako dřív“. Prostě už nikdy. Na Slovensku je prý nenávist velice vyhrocená a u nás v mediálním prostředí to stejné. Vídávám články, kde žasnu nad sprostotou autora, kupř. dnes jsem četla článek o novém filmu ČT, který se jmenuje „Svatá“, nevím proč z toho chazarští rarášci lezou po zdi, ale strašně jim ten film, režisér i herečka vadí. Autor toho článku Bohdalovou pomluvil jako prorežimní nestvůru a málem ji popřál smrt. V podtextu tam třeba bylo, že už by měla být vlastně 10 let po smrti a přesto je nestydatě naživu, když „slušná žena“ zemře v 83 letech průměrně. Ne že by to takto psal, ale v podtextu to bylo.
Člověk žasne, co se děje. Taková nehorázná sprostota, která se valí z mainstreamu, to tu nikdy nebylo. Inu, satanisti. Satanisti, kteří ovládají veškerá odvětví naší společnosti a kteří minulých 30 let nelenili a začali s naší likvidací a ovládli právě všechna společenská odvětví skrze naši naivitu a víru v „západní demokracii“, cítí svoje ohrožení a téměř jistý konec, proto nyní tak zběsile řádí a již si nedávají ani trochu pozor.
Asi si dávají pozor na hubu jenom ty špičky ve vládě atd., kteří dostávají jasné notičky od žiďáků ze CIA, jako je třeba ten Rakušan. Ti pod nimi žádné notičky nedostávají a šíří nenávist naplno.
Ti pod nimi ani nemusí být žádní satanisti, že by to jako nějak věděli, že by cokoliv dělali vědomě. Ne, to jsou prostě jenom amorální lidi a úchylové. Systémově byli podporováni. Veškeré dějiny od 1989 byly ze strany západu zločinné. Jugoslávie, Blízký východ, Afrika, Afghánistán, privatizace a rozkrádání národního majetku, dále nasouvání nelidských korporátních poměrů … vše amorální a odsouzeníhodné. Kdo se ale vymezoval, kdo věřil v nějakou čest a morálku, ten byl vystrčen ze společnosti, když se tak projevoval výrazně, jako já, že jsem aktivizovala na netu proti 5G, byl pomocí nepřiznaných technologií zešílen, nebo rovnou zabit.
Zato nejhorší hloupá a amorální svoloč, které nevadí zabíjení a ničení žádných kultur, jsou špatní, hloupí a zlí a úchylní z podstaty, ti byli nasazenými lidmi nejvíc protěžováni a těm bylo nejvíce pomoženo. Tak se dostali nahoru a dnes mají funkce, což je znát na úpadku úrovně úplně všeho a rozbujelosti sprostoty a přízemnosti úplně všude. Zkrátka, satanisti měli velice dobře vypracovaný plán na likvidaci našeho slovanského, postsovětského prostoru.

Jenže, šlápla jim do toho Galaktická federace se svoji akcí proti nim a NWO muselo všechny svoje plány urychlit, tím pádem se jim nepodařilo vše zrealizovat tak, jak chtěli. Potřebovali více času, museli se svými největšími tahy začít předčasně, proto nemají takovou úspěšnost, jakou potřebovali a navíc se hodně odhalili. V podstatě svým jednáním potvrdili všechny konspirační teorie.
Kupř. ta magnetizující vakcínka horečně násilně cpaná se všemi těmi povídačkami o tom 5G … na považ člověče :-)

No, tak oni potřebují za každou cenu dostat náš slovanský prostor na kolena. GF mě ubezpečuje, že už nemůžeme prohrát a že žádnou občanskou válku nedovolí. Já jim věřím.
Ale všelijaké amorální potvory, které nás tu serou už 30 let, nyní vnímají, že jsou v ohrožení, že proti nim vznikla dost mohutná opozice, která se tedy profiluje jako proruská a proputinovská a Putin s Lavrovem jasně mluví o boji nejen proti nacismu, ale i proti NWO, ač oni tomu nepřikládají všechny ty konspirační významy, alespoň veřejně ne, ale mluví o tom jako o globalistické převaze, kde hraje hlavní roli kolektivní západ.
Zkrátka, proti satanistům vznikla konečně i politická síla, nejen ideová. Reálná síla, která je závislá na chápání obyvatel napadených zemí ze strany USA. Já naši zemi považuju za okupovanou, odmítám být ovládaná nějakými satanistickými nacižiďáky.

Je fakt, že kdo je úplně vygumovaný a konspiračními teoriemi nepolíbený, skrze svoji nízkou spiritualitu, etiku, inteligenci a vysokou míru přizpůsobivosti se nikdy nesetkal s žádnými problémy s NWO, se satanistickými strukturami moci, ani nikdy neslyšel mind controll v hlavě, natož aby se setkal s psychotronickými útoky (to je jen pro lidi s výrazným potenciálem ohrožovat NWO) … tak ten asi nechápe nic a musí mít pocit, že tu krásně běží ta hodná demokracie a svoboda a teď se najednou vyrojili nějaký zlý konspirátoři a dezinformátoři a chtějí mu to vzít.
A tak je nenávidí.
Já si upřímně myslím, že tito lidi budou skutečně ze společnosti odstraněni, protože si dali vax a protože bude záblesk a oni na to prostě nejsou připravení.
Nicméně teď tu ještě jsou a straší tu. A připadají si nespravedlivě napadáni, ze situace tohoto světa nechápou vůbec nic. Jak moc jsou takoví schopní zradikalizovat, to vážně netuším.
Nejvíc ohrožení se cítí asi amorální tzv. „lidé“, kterým satanistický systém, co tu jel od 1989 velice vyhovoval a s těmi zřejmě nejaktivněji zachází NWO. Proto nechávají takové amorální sprosté pobudy hodně řádit, aby pěchovali nenávist a doufají, že se jim tím podaří dostat lidi do ulic a pak mezi nimi vyvolat absolutní rozvrat a chaos a následně občanskou válku.
Tím by zlomili a dobyli náš postsovětský prostor už definitivně a byli by spokojení.

No, naštěstí zdá se se přeci jen probralo do reality určité kritické procento lidí, kteří pochopili, že konspirační teorie nejsou teorie, že je to realita.
Ti jakmile chápou tuto hru, o co jde, tak už se nedají vytočit.
Je fakt, že ti, co procházeli událostmi minulých let s otevřenýma očima a snažili se spirituálně, i rozumově pracovat, tak už mají šoky za sebou. Už se nenechají vytočit natolik, aby šli do války. Už rozumí těm hrám, které se tu dějí.
Naštěstí tomu rozumí i ti konkrétní politici.
Takže ve skupině, která je dezolátská, konspirační a nevím jaká je potenciál k tomu, že se satanistům opět nic nezdaří tak, jak chtějí. A že tato skupina nezabere na jejich snahy vyvolat občanskou válku.
Žádná občanská válka nebude, ani u nás, ani na Slovensku.
Protože je tu GF, protože konspirace nejsou konspirace a bez GF by neexistovala ani žádná alternativa, protože by byli všichni mrtví, včetně mě.

Samotnou by mě zajímalo, jak se věci vyvinou, protože jednoduché to určitě není. Na Slovensku mají alespoň méně očkovaných lidí, kteří tím pádem dokonale podléhají mind controll, aniž by o tom věděli. Mají tedy méně zombies. Tím pádem mají šanci, že se na pronárodní stranu přidají další lidi a pak by byli schopni na bázi většiny udržet záchranný směr – tedy na východ a pryč od západu.
Horší je to u nás, kde je populace rozdělena přesně na třetiny, prostřední třetina je protáčecí, těm je vše jedno, půjdou tam, kde je to jednodušší. 2/3 jsou očkovány.
Žádným hurá převratem nic nejde. Věřím, že se hraje o čas. Čas, kdy mají šanci přežít pronárodní a ještě nás definitivně nezlikvidovali satanisti, je cenný, protože se ukazuje čím dál víc pravda o NWO, ukazuje se pravdivost konspiračních teorií. Taktéž narůstající agresivita režimních končících loutek je hodně vypovídající.
Změny přijdou. Ale vždy zůstane ve společnosti docela dost lidí, kteří jsou určeni k likvidaci, jsou zahrnuti v těch 80%, co GF vyhodnotila, že půjdou pryč. Asi zmizí až časem, kdy vymřou na nemoce a neplodnost a nakonec při záblesku.
Do té doby se musí společnost udržet, aby nepropukla občanská válka a aby se začalo s vysunováním USA a nacižidů z našeho postsovětského prostoru.


U příspěvku:Díl 2 - HOUSÁTKA atd.
analfagot (Stálý) - 19.5. > je to švanda
U příspěvku:Díl 2 - HOUSÁTKA atd.
Čtenář - 19.5. > http://totem.cz/enda1.php?a=356883
U příspěvku:Proč jogíni nemeditují u 5G vysílačů a wifi, konflikt mezi kyborgizací od NWO a spiritualitou GF
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5. > PřilítliMimozemšťani> 









Já myslím, že moje špionážní akce na vytáhnutí další taktiky chazarských šmejdů na veřejnost je úspěšná a že už to asi provozují. Že hned jak se to nepodařilo, ta prasárna, že chtěli zabít Fica, tak už lakují a dělají moudré lidumily.

Viz. Rakušan, chazarská postavička, malý podlý otrok v soukolí NWO:




Tak ten teď vypouští rádoby moudré a mírotvorné, civilizované obláčky dušoprdství, vlezlej, až je to na blití, když člověk nemá porušenou paměť:

viz. článek:
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-rakusan-atmosfera-je-vyhrocena-i-u-nas-40472146#source=hp&seq_no=3&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


citace z článku:
„Jaká je vaše reakce na to, co se ve středu stalo na Slovensku?

Člověka z takového činu vždycky jímá absolutně čistá hrůza. První myšlenka samozřejmě přirozeně směřuje k tomu, aby ten, komu se tohle stane, v tomto případě premiér Robert Fico, zaprvé tu věc přežil, protože to byla opravdu střelba z bezprostřední blízkosti. A zadruhé, aby neměl žádné následky a uzdravil se.
Je to šok. A první reakce? Že násilí obecně nepatří do společnosti a ani do politiky. To je tvrdá disciplína, ale jakýkoli projev fyzického násilí je odsouzeníhodný. Je to kriminální čin, který nemá názorovou barvu, obludná věc.
Potom jenom člověka napadne, že všichni bychom si měli v reakci na takové události dát pozor na to, jak tvrdá slova vypouštíme, jak mluvíme, jestli nenadužíváme slova jako vlastizrádce, kriminalizace apod. vůči našim názorovým oponentům.“





No ale to nějak otočil, protože není to víc jak dva roky, co vytočil a názorově znásilnil českou společnost tímto příšerným počinem za 70 000,-:



… čímž jednoznačně kriminalizoval Putina a taktéž s tím automaticky všechny, kdo by se rozhodli reálně zvažovat, kde je pravda a navíc jedním dechem zavedl tvrdou cenzuru na internetu, vypínání webů a kriminalizaci osob, které nesouhlasily s ukrofašistickým banderovským „azov“ hrdinstvím a stavěly se na stranu Ruska.
Prostě škrtl část národa, cca třetinu, vyhrožoval jim a sliboval jim zlý konec a smrt.
To byl jeho reálný výkon v tehdejších dobách.
Zločinec a parchant je to. Teď bude dělat, že je jako milius a má rád lidi – evidentně dostal notičky z mého odposlechu.
Jen se asi o trochu víc snaží, aby nebylo poznat, jak lže a nedovolí si podprahové zákeřné vytáčení, jako kdysi:

viz z jiného článku:
„„Nervozita ve společnosti je obrovská, nebudu pohrdat a nálepkovat lidi, kteří se sejdou k demonstraci. Je tu Putinova drahota a válka. To považuji za zcela přirozené,“ prohlásil na Primě.“


Což je výrok na pár facek, protože je to přímý výsměch lidem, kteří byli na demonstracích PROTI vládě, ne proti Putinovi. Drahotu způsobil řízený chazarský převrat a amorální, nezodpovědné chování se této vlády, která vlezla do prdele CIA tak hluboko a pro naši národní kulturní kontinuitu nejhanebněji z celé Evropy, že inflace u nás je nejvyšší ze všech zemí EU a krev se vaří, jak nikdy.

Prý by dnes už tento blb tu vlajku s Putinem nepověsil. To je hezký, jak se ušánek učí během a jak se hezky poučil.
Jenže my jako lidi máme právo, aby se do takových funkcí dostávali lidé kompetentní, kteří se nemusí učit tím, že škodí svému národu a dělají neuvěřitelné politické a diplomatické kiksy, přešlapy a ostudy.
To je hezký, jak se ušánek pěkně učí, máme ještě spoustu času a nervů si počkat, až dospěje do stavu člověk, tovížejo.

Prostě je to úplatný parchant, chazarská loutka a hnus, kterému se nedá věřit ani debilita a přešlap. Na tomto hajzlovi se vždy pozná, co zase žiďácké příšery ze CIA nařídily.
Teď má dělat míliuse a získávat zpátky důvěru lidí.

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter