Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Lola
(žena)
Občasný
Na Totemu: 8426x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Na světě existuje jen jedno hrdinství: vidět svět takový, jaký je, a milovat ho.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Prším
Lola (Občasný) - 31.3.2012 > Děkuji, že konečně po dlouhé době zde nacházím něco, co můžu označit jako kvalitní - co se týče do hloubky i výběru jazykových prostředků.
U příspěvku:Zahradník
Lola (Občasný) - 30.3.2012 > Krásná metafora se zahradníkem, ale chtělo by to buď upustit od verše nebo si dát pozor na metrum. Takhle to působí "useknutě"
U příspěvku:Svítání
Lola (Občasný) - 28.3.2012 > výborné, smutné a pravdivé! díky
U příspěvku:Krajina návratů
Lola (Občasný) - 28.3.2012 > navozuje to velice příjemný pocit, doporučuji nenechávat se svazovat rýmy
U příspěvku:Chrpy(které chrpami ani nejsou)
Lola (Občasný) - 28.3.2012 > Věza> děkuji
U příspěvku:Křehce
Lola (Občasný) - 28.3.2012 > vadí mi zvolená interpunkce a mezery, které jsou tam navíc..jinak pěkné
U příspěvku:Hladina
Lola (Občasný) - 27.3.2012 > rým je někdy básni na škodu.
U příspěvku:Po bouři
Lola (Občasný) - 27.3.2012 > hravé :)
U příspěvku:Tisíc otázek
Lola (Občasný) - 27.3.2012 > Pro mě na dnešek příliš pesimistické... boduji za poslední verš.
U příspěvku:už nemám komu říkat miláčku
Lola (Občasný) - 21.12.2010 > znám ten pocit. nejsem pro strohé vyjádření, ale v den, kdy jsem toto zažila, jsem měla sama strohé myšlenky. vlastně to byla jedna velká strohost. vlastně mlčenlivost a nepsavost a nespavost. pro mě dvě zvláštní věci.
U příspěvku:Cesta zpět
Lola (Občasný) - 8.6.2010 > Hyacint>..nejde o to o čem to je, důležité je jak to působí.není to příběh, je to svým způsobem báseň v próze. Neskutečně poutavý literární útvar.
U příspěvku:Princezna oblaků
Lola (Občasný) - 28.10.2009 > Wchelonka> někdy takový věci člověk potřebuje
U příspěvku:Byl to blues?
Lola (Občasný) - 22.9.2009 > Urvisu> Pomluvy, lzi,... vsechno, co nam dokazalo narusit nas vztah.. moje precitlivelost a obcas zarlivost kterou jsem krotila ae stejne se projevovala.. ztratila jsem tk to nejcennejsi co me potkalo.. jediny co mi zbylo je to, ze vim, ze citi to, co ja k nemu.. a dve hodiny tydne v tanecnich.. blues..
U příspěvku:Byl to blues?
Lola (Občasný) - 22.9.2009 > Urvisu> nezbývá mi ale nic jinýho.. nic se nedá vrátit.. nemůžu přece celý dni zase jen plakat.. co můžu je psát.. a jít dál..:) vím, že on ví, že se málokdy stane, že dva lidi mají tolik společného..někdy se ani nepotkaji..tk můžu snad být ráda, že my se potkali.. na pár měsíců..:)
U příspěvku:Byl to blues?
Lola (Občasný) - 21.9.2009 > Urvisu> Můj příběh? Začalo to mým prvním vážnějším vztahem, kdy jsem bohužel chodila s klukem rok a něco, který mě dostal do nemocnice s nervama (mela jsem psychosomaticky bolesti hlavy, zavrate) a hrozne me to poznamenalo.. Po trech mesicich kdy jsem se to snazila skoncit a podarilo se mi to vzdy jen spola,protoze jsem hodne citlivej clovek, jsem potkala kluka, ktery mi zmenil zivot, bylo to uplne neco jinyho nez s moji prvni laskou najednou jsem si uvedomila ze vsechno predtim byli hormony.. z neho se stal muj nejlepsi kamarad, vsechno co jsem mela, dokazali jsme dvanact hodin jen lezet a mluvit, na vetsinu veci stejny nazory, stejny smysl pro humor...vkus.. Jsem mlada a okolo me je spousta kluku a vyrovnavam se s tim,i jsem si nasla kluka kteryho budu mit rada, ale ten predchozi.. Znicila to vsechno jedna slecna, ktera byvala mou kamaradkou, kdyz jsme se rozhodli, ze se nebudem bavit, odjela jsem na dovolenou a znicila to...lhala,postvavala proti me nase okoli.. az toho bylo na nas moc..nasledovala pauza.. a posledni blues,vsichni reknou, ze jsem mlada...proto taky se snazim moc nesmutnit.. napsala jsem si svuj rozlucny blues a jdu dal... clovek nemuze pit z rozbite sklenice..
U příspěvku:Byl to blues?
Lola (Občasný) - 20.9.2009 > Přeslička> chtela jsem ukazat to lehke znechuceni nad tim vsim.. je tam spousta pocitu a tenhle tam take patri..
U příspěvku:dobrú noc a sladké sny
Lola (Občasný) - 20.9.2009 >
U příspěvku:Byl to blues?
Lola (Občasný) - 18.9.2009 > Urvisu> potom jsem rada, ze jsem to napsala tak aniz bych o tom vedela:) nevim proc, ale dneska si pripadam jeste mladsi nez jsem :)
U příspěvku:Byl to blues?
Lola (Občasný) - 18.9.2009 > Urvisu> dekuji, jsou to jen pocity a pravda..
U příspěvku:Andrea
Lola (Občasný) - 18.9.2009 > caesarborgia> doufam ze konec jeste ne xD jeste nejsem ani dospela xD tk nemluvme o konci xD
U příspěvku:Helča
Lola (Občasný) - 17.6.2009 > Mima> Je velice zajímavá, nadhled jsem kreslila, protože jsem chtěla jen zkusit, jestli to bude vypadat jako nadhled :D
U příspěvku:Pohled
Lola (Občasný) - 17.6.2009 > Mima> děkuji, bohužel jsem to čmárala jen ve škole podle telefonu, takže jsem nedokázala zvýšit kvalitu, jediné, co mi pomáhalo, že sebe znám dobře a přítele též :-)
U příspěvku:Patrik
Lola (Občasný) - 17.6.2009 > huwik> Děkuji, neboj ja tohle vsechno delam:o) ale jak jiste vis tak trening na lidech, co znas a zvlast podle zivych je daleko lepsi:-) Trening je jedina vec co mi muze pomoct, ale i tak dik, treba za 40 let az mi bude 56 :D udelam neco poradneho:o) ja jsem se zatim spokojila s tim, ze se vse zacalo podobat.. a docela věrně:-)
U příspěvku:Simon
Lola (Občasný) - 11.6.2009 > Věza> dekuji
U příspěvku:Krev a Hlad
Lola (Občasný) - 9.6.2009 > huwik> Je to podle takove polomanga predlohy, ale i tak dekuji :) je to prvni vec, kterou zde zverejnuji :-)
Ja maluji rada portrety hlavne spoluzaku, ale tenhle obrazek mam rada, protoze je takovy snový :o)
A svet teenegeru je takovy v barbie barvach :o)
Ja ale maluji rada podle predlohy a malo menim, namalovala jsem to trochu zjednodusene, ale barvy jsem temer zachovala :)
U příspěvku:Atlantida
Lola (Občasný) - 9.6.2009 > Obdivuju to, jak sis po takove dobe dokazala uchranit tu tvou nesmrtelnou naivitu..
U příspěvku:Hraní v písku
Lola (Občasný) - 24.12.2008 > Lamarski> Děkuji, je to po velmi dlouhé době, co jsem se odhodlala něco napsat. Tahle část, musím se přiznat, mě napadla jako první (aspoň teda první veršík). Na tomto jsem začala stavět:)
U příspěvku:Otevřené dveře
Lola (Občasný) - 22.12.2008 > sibyla> tak jsem si to konečně mohla přečíst pořádně :-)
Ano ano :-)
U příspěvku:Hraní v písku
Lola (Občasný) - 22.12.2008 > Kyra> Díky, díky, díky.. nevím jestli začnu psát nějak víc, ale tohle jsem musela napsat po dočtení jedné knihy.. Chtěla jsem tim otevřít ostatním můj občasný pocit z tohoto světa..
U příspěvku:Otevřené dveře
Lola (Občasný) - 21.12.2008 > Jako vždy ta tvoje lehkost v tvém psaní mě unáší :) jsem ráda, že se tu na totemu zas setkáváme a doufám, že to teď bude častěji. Budu se k tomuto muset vrátit ještě jednou, protože mi v zádech hrajou koledy a nedokážu se soustředit :P
U příspěvku:Hraní v písku
Lola (Občasný) - 21.12.2008 > sibyla> ještě jsem nezapomněla, jak mi lidi vyčítali opakování andělů v mým psaní :P
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter