Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Lamarski
(žena)
Občasný
Na Totemu: 24223x
Napsat zprávu

Fascinuje mě svět ruské mafie, asi mě poznamenalo dětství v Rusku.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Skryto mezi listím - Kapitola druhá
Lamarski (Občasný) - 30.3.2016 > Stále si myslím, že příběh by měl být rozkouskován ne do tak malých kapitol. Tuto a předchozí bych spojila v jednu a nějak se vypořádala s předělem. Týden na ni myslel a nudil se. Opravdu nejde nějak pro čtenáře zatraktivnit život šlechtice? Nemusí to být tak popisné, jako v Tolkienovi, ale takto se příběh stal příliš přímočarým, ale věřím, že se příběh rozkošatí i o nějakou vedlejší linku příběhu.

Ichforma by měla být pro čtenáře osobní, takový vnitřní svět postavy, nejsem si úplně jistá, zda se do fantasy příběhu hodí. Příliš z něj křičí ženská ruka autorky.

A nakonec bych doporučila vyvarovat se cizím slovům typu iritovat. Čeština je krásná právě proto, že se bez cizích slov, zvláště ve fantasy žánru, obejde. Pohraj si se slovy, klidně tvoř novotvary, jako se to povedlo v Harry Potterovi.
U příspěvku:Skryto mezi listím- Kapitola první
Lamarski (Občasný) - 30.3.2016 > Sallybill> Na věku samozřejmě závisí, a právě proto je třeba dbát na základní pravidla psaní už na začátku, ohýbat proutek, dokud je mladý;)
U příspěvku:Skryto mezi listím- Kapitola první
Lamarski (Občasný) - 29.3.2016 > Na první kapitolu je to trochu krátké. Úvodník čtenáři vlastně prozradí vše, co píšeš v první kapitole. Chtělo by to trochu záhadnější pointu, než že zjizvená elfka potká krále elfů a zmizí. Navíc pro čtenáře, kteří svět Pána prstenů úplně neznají, může odradit od čtení neznalost prostředí. Ne že by bylo třeba do detailu vyprávět o elfím světě, ale pět tisíc let života vypovídá, že jsou to hodně zasloužilé bytosti a leccos už zažily, a že by se nepotkaly, nikdy o sobě neslyšely? Uvidíme, jak se další části rozvinou. Nicméně v první kapitole by to chtělo čtenáře naladit na víc než je na to, že se dva dlouhověcí setkají.
U příspěvku:Čas na čaj
Lamarski (Občasný) - 29.3.2016 > Musím uznat, že ze začátku jsem byla zvědavá, co z toho vyleze. Popis myšlenkových pochodů oslavence dobrý, pak ten střed začal trochu klouzat k nepříjemnému pocitu, že povídka bude mít pojintu ... takovou neslanou, nemastnou ... čajovou ;) ale poslední věta to zachránila.
Píšeš pěkně, na dnešní dobu i dobrá slovní zásoba, pravopis, co mi občas vadilo byla slovní spojení typu. " byl ale oblečen" trochu kostrbaté do uhlazeného celku.
U příspěvku:Pomalý křesťan
Lamarski (Občasný) - 22.3.2014 > Je to opravdu hezky napsané. Líbí se mi postřehy několika vnitřních já i popis, dá se říci, jedné obyčejné neděle. Otevřený konec je v tomhle případě osvěžující. Proč si nedomyslet, co by mohlo být dál:)
U příspěvku:Kolaudace
Lamarski (Občasný) - 22.3.2014 > Postrádám nějakou zápletku a na povídku je to trochu krátke ne?:)
U příspěvku:Zase jedna duše o tělo lehčí
Lamarski (Občasný) - 11.12.2013 > sartre2> díky
U příspěvku:Záhada Druhé světové války
Lamarski (Občasný) - 17.11.2011 > sibyla> Pisu, ale uz jen na svych webovkach:)
U příspěvku:Záhada Druhé světové války
Lamarski (Občasný) - 17.11.2011 > romann> Ono je to pravdu velmi tezke takhle po sedesati letech neco posuzovat, ted mame uplne jine informae, nez meli nasi dedove. A co se tyka Hitlera, on byl magor, ale treba moje babi rikala, ze za protektoratu tu byl poradek jako nikdy, tak buh sud:)
U příspěvku:... V.
Lamarski (Občasný) - 3.8.2011 > p74> Po letech jsem se vrátila k opravám mafiánů a chtěla jsem Vám zpětně poděkovat za postřehy a připomínky. Ta Vaše věcnost a vtip mi opravdu moc pomohly. Mějte se krásně!
U příspěvku:Pohádka o dešti
Lamarski (Občasný) - 3.8.2011 > :)) jen zkušenost a těžce vydřená:)
U příspěvku:Co je smrt
Lamarski (Občasný) - 2.8.2011 > Bajata> Tak tohle je opravdová úvaha, která by stála za body;)
U příspěvku:Pohádka o dešti
Lamarski (Občasný) - 2.8.2011 > prelda> Takže až zase malá bude spát, tak se zaměř na střed a postupně to dotvoříš:)
U příspěvku:indické vzpomínky a naše budoucnost.
Lamarski (Občasný) - 31.7.2011 > třeba když se tu najde ropa, tak nás budou okupovat Američani:)
U příspěvku:Pohádka o dešti
Lamarski (Občasný) - 31.7.2011 > S těmi překlepy to chápu, můj notebook dělá něco podobného a nedej bože, když si připojím gelovou klávesnici:( ale číst po sobě povídku je třeba právě kvůli čtenářům, kamarádka v mailu ti překlepy odpustí, ale čtenáře to spíš odradí;)
U příspěvku:Pohádka o dešti
Lamarski (Občasný) - 31.7.2011 > prelda> No ja to tedy na zkoušku přečetla sv´skoro pětileté dceři a bhužel se potvrdilo, že začátek je dejme tomu dobrý, ale pak děsně uhnaný. Pořád se ptala a co se stalo s tím a co s tím. A to je problém u malých dětí, jim stačí málo, ale pěkně po lopatě, zbytek dodá fantazie. Takže hodně štěstí při opravách:)
U příspěvku:Pohádka o dešti
Lamarski (Občasný) - 30.7.2011 > poznámky: různé vyprávění (ta různá vyprávění, oklivé - ošklivé), obloe - obloze,donových,vznešení,krátý, ... atd., pozor na uvozovky a správnou interpunkci u přímé řeči

Doporučila bych nejprve příst znovu, teprve pak vkládat. Při čtení chyby celkem ruší.

Jako pohádkové vyprávění to má mnoho holých vět, ale může to fungovat pro nejmenší. Co mi vadilo víc, bylo to, že na začátku je poměrně slušně rozepsaná příprava na ples, a pak se to tak nějak urychleně přesune k Zardovi, přes nucení do sňatku, válku až po odchod Večernice mezi lidi. Nápad je moc hezký, ale vyprávění příběhu je příliš zkratkovité, nedotažené, takže nakonec nudné.
U příspěvku:Co je smrt
Lamarski (Občasný) - 30.7.2011 > Zajímavé popsání smrti.
U příspěvku:Po práci
Lamarski (Občasný) - 15.10.2010 > Džajata> :))))
U příspěvku:Reptání
Lamarski (Občasný) - 11.10.2010 > Rozhodně mě to pobavilo:) Literárně o hodnotit nebudu, není třeba, je to příjemné a to stačí.
U příspěvku:web dětem
Lamarski (Občasný) - 7.9.2010 > Parsifal> To byla jen první pracovní verze, vše ostatní mělo být dodiskutováno:)
U příspěvku:Její život...s drogou, PART I
Lamarski (Občasný) - 31.8.2010 > ALKATRAZ> Tam jsem nikdy nebyla, ale je fajn, to vidět takhle zprostředkovaně:)
U příspěvku:Nejnádhernější polštář na světě
Lamarski (Občasný) - 31.8.2010 > Ahoj, přeposílám tvůj technický problém Martinovi, který ti jistě poradí:)
U příspěvku:Její život...s drogou, PART I
Lamarski (Občasný) - 28.8.2010 > Líbilo se mi to. Je fakt, že takhle se podívat do světa drog se mi ještě nepodařilo (ani jsem to nevyhledávala). Čte se to dobře. Možná ta situace na tanečním parketě je trochu nepřehledná a možná popis tanečních figur i zbytečný, ale každému podle chuti.
U příspěvku:PRO KRÁSU DUŠE
Lamarski (Občasný) - 27.8.2010 > Tak jsem ti sem vlezla, ale asi tě zklamu, tohle nedokážu nijak posoudit. Je to pro každého vlastně osobní. Pro mne je taam moc krásna. Takže si počkám na nějakou tu povídku;)
U příspěvku:JSOU KNIHY, ČLOVĚK A JEHO DÍLO, SOUČÁSTÍ PŘÍRODY ?
Lamarski (Občasný) - 27.8.2010 > Bajata> Aha, já jsem se prostě jen neorientovala. k názorům a recenzím se dá jen těžko vyjadřovat po té literární stránce:) ale je to příjemná změna.
U příspěvku:mokré mokasíny.
Lamarski (Občasný) - 27.8.2010 > Nechtěla bych být indiánem...takové starosti:) ale mám kontakt na člověka, co mu při spouštění windows vyjou vlci.
U příspěvku:Povodňová terapie
Lamarski (Občasný) - 26.8.2010 > Montrealer> ;) redaktor-neredaktor názor furt stejnej
U příspěvku:JSOU KNIHY, ČLOVĚK A JEHO DÍLO, SOUČÁSTÍ PŘÍRODY ?
Lamarski (Občasný) - 26.8.2010 > Takže, tohle má být ta recenze?;) asi ten úvodník?
U příspěvku:Herečka
Lamarski (Občasný) - 26.8.2010 > Bajata> Nepřišlo mi, že by autorka reagovala špatně. Prostě jako většina méně zkušených autorů obhajuje svůj text, který jí dal asi hodně práce. Když budu stavět týden zeď, a pak mi řekne zedník, že je křivá ať začnu znova, taky nebudu mít radost. A s tím Dalasem to byla jen malá ironie, šťouchnutí, že když je třeba se vymotat ze zašmodrchaného děje Deux ex machina pomůže;) Přesto se mi ten sloh líbil.
U příspěvku:2. část - Ta, co pochází z Doly
Lamarski (Občasný) - 26.8.2010 > Tak se k tomu pomalu dostávám. Umíš hezky vyprávět. Děj pěkně plyne, nenudí a hlavně postavy si krásně povídají, informují a občas i pobaví. Ten šepot v kostele, mno, dejme tomu je to jakoby napdřirozené, tam se ta archaická mluva i hodí. A ještě postřeh, myslím, že jsi to měla podobné i v předchozích dílkách. Někdy si postavy tykají někdy vykají - to by nevadilo (někdy se znají a většinou v historických dílech si běžně vyká jen lepší společnost), ale ve scéně, kdy si Erik pohrává s "Manon" se to tak nějak podivně mele. Začínají u vykání...
Ale jinak jo, pěkný. myslím, že bys tohle mohla (trochu dopracované) nabídnout nakladatelství s romantickou literaturou, nebo pro náctileté dívky (to rozhodně neber jako urážku, jde jen o cílovou skupinu, která teď nesmyslně hltá zahraniční tituly s upíry a vlkodlaky). Své čtenářky si to rozhodně najde.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter