Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ovocná hvězdárna
MartinNDL (Občasný) - 18.12.2006 > frency> Tady to někdo nepochopil...
U příspěvku:Amerika - bohatá a solidární
MartinNDL (Občasný) - 24.5.2006 > B.Blonde> Děvčata, nevím, proč mě označujete za člověka neznalého atd., když o mně nic nevíte. Já o Che četl dvě knihy (jedna velmi dobrá od Ransdorfa - doporučuju), takže ho myslím mohu soudit a posuzovat. Nikdy jsem nenapsal nebo nenaznačil, že je bůh nebo cokoliv podobného. Dokonce si představte, že třeba režim na Kubě odsuzuju. Názorově se přikládním k demokratickému socialismu. Pro představu třeba takovému, jak ho popisoval Josef Ludvík Fischer. To, že mám na ikoně zrovna Che je dáno taky tím, že je ta ikona prostě hezká a výrazná. Klidně bych tam měl Mahátmu Gándhího nebo Ericha Fromma. Jenomže oni prostě na ikonách nevypadají tak dobře.
A rohodně si myslím, že mě podceňujete, když mojí osobu spojujete s negativními přívlastky. Třeba bych Vás v reálu překvapil.
U příspěvku:Amerika - bohatá a solidární
MartinNDL (Občasný) - 23.5.2006 > Pitoma kaca> No tak, neboj se holka, žádná revoluce ti v nejbližší době nehrozí. Nidko nebude smažit děti, ani trhat ovoce v cizí zahradě. Pan Che je mrtvý a postaraj se o tebe hodní dnešní lidé.
A mimochodem, jen tak k věci, slyšela jsi někdy o dualismu? O střetávání protikladů (i v charakteru člověka)? To, že měl Che nějaké záporné vlstnosti (které bezpochyby měl), to ještě přece nepopírá, jak moc zajímavá a výjimečná (a pozitivní)osobnost to byla.
Doporučuji ti, aby jsi si o něm něco přečetla, myslím tím dílo, které zahrnuje všechny stránky tohoto muže. Jeho nesmírný kulturní přínos, jeho cestu revoluce, která byla velmi odvážná a také úspěšná. Přečti si o jeho etice, o jeho opovrhování penězi atd. Dostaneš se k poznání, že Che je zajímavý člověk.
Vidíš svět a lidi moc černobíle a moc se necháš ovlivňovat současnými médii. Ta bohužel nejsou tak nezávislá a nestranná, jak by sis přála a jak si myslíš.
U příspěvku:Amerika - bohatá a solidární
MartinNDL (Občasný) - 23.5.2006 > Pitoma kaca> Ne. Toho člověka dost obdivuju za jeho statečnost, odhodlanost, sílu atd. Byl to borec.
U příspěvku:Amerika - bohatá a solidární
MartinNDL (Občasný) - 22.5.2006 > Pitoma kaca> a?
U příspěvku:Amerika - bohatá a solidární
MartinNDL (Občasný) - 21.5.2006 > B.Blonde> Já myslím, že při současné situaci (a hrozbě) toho není zdaleka dost, antiamerikanismus (jak jsi to označila - já bych třeba řekl realismus) je jednoduše logická reakce na současný politický bytí. Když v třicátých letech vystupoval Churchill v parlamentu s projevy proti Hitlerovi, tak za nějaký čas byl u všech za vola, že přehání, že je to nemožné, že je to neaktuální atd. Ale pak se ukázalo, kdo měl pravdu...
Myslím, že každý náznak skutečnosti, byť všichni tvrdí, že ví, jak to je, je pozitivem a lehce každého ovlivní, byť si to třeba neuvědomuje. V důsledku za delší dobu pak může mít vliv větší.

Ale jinak máš pravdu, že s tou fotkou mi šlo více než o uměleckou hodnotu o vyjádření názoru. :)
U příspěvku:Amerika - bohatá a solidární
MartinNDL (Občasný) - 20.5.2006 > xmark> Jednoduchá otázka. Co je umění?
U příspěvku:Amerika - bohatá a solidární
MartinNDL (Občasný) - 20.5.2006 > Omlouvám se za ostrost fotografie, ale nebylo možné si s focením vyhrát. Ihned po tom, co lidé (obyčejní kolemjdoucí) zjistili, že si muže chci vyfotit, jsem byl napaden a musel jsem v rychlosti udělat fotku a odejít.
U příspěvku:Návštěva psychiatra
MartinNDL (Občasný) - 5.5.2006 > Elvan> To je ovšem tvůj problém...
U příspěvku:Insomnia
MartinNDL (Občasný) - 18.3.2006 > Adina> Hezká reakce. Myslím, že ne. ale nejde o mě, že jo. Jestli se mi to líbí nebo ne by mělo zajímat hlavně autora díla. Proč bychom jinak taky psali hodnocení...
U příspěvku:DADA
MartinNDL (Občasný) - 16.3.2006 > Pokud jde o mě, dávám ti zlatého bludišťáka. Styly jako dada pomalu mizí a každý dobrý počin, který je byť jen trochu oživuje (jako ten tvůj) podporuju.
U příspěvku:Odloučení
MartinNDL (Občasný) - 16.3.2006 > Lenki> Dávam je jen tam, kde je chci mít, pač jde o to, jak k básni přistupovat. Taková čárka může udělat hodně. A když na to teď koukám, jedna mi tam chybí. Takže dík.
U příspěvku:Insomnia
MartinNDL (Občasný) - 16.3.2006 > Já nevím. Nedokážu se rozhodnout, jestli se mi to líbí. Je to poměrně nápaditý, poměrně originální výrazy a námět. Což vlastně znamená, že se mi to líbí, takže hodnotím kladně.
U příspěvku:Příště...
MartinNDL (Občasný) - 17.2.2006 > Opět zásah. Velmi dobrá práce. Dojemné.
U příspěvku:Duše loutky
MartinNDL (Občasný) - 15.1.2006 > Trochu jako Shakespearovo "Zkrocení zlé ženy", myslím ty její sestry.
Narozdíl od drfausta v tom vidím hodně pravdy a skutečnosti a to je pro dílo vždycky dobrý. Líbí se mi to.
U příspěvku:Pravda kostela
MartinNDL (Občasný) - 5.1.2006 > Adina> Jde o to, že ten kostel mu sice připomíná tu ztrátu lásky, ale i když se tomu bude vyhýbat (nebude myslet na tu lásku), nemusí se tomo kostelu vyhýbat fyzicky, doslova, to ber trochu nadsazeně, tak stejně se mu ta láska nevrátí, bude pořád sám. Co to znamená, proč to píšu, to už je na tobě :)
U příspěvku:Mimo jiné
MartinNDL (Občasný) - 5.1.2006 > Je mi to líto, ale moc mi nesedí melodie, rytmus tvý básně. Působí to na mě málo kompatně, jednotlivé verše mi nepásnou s těmi ostatními. Nejvíc asi u:
mečem z jehel
kypří půdu
zároveň i ducha

U příspěvku:Vyhořelá
MartinNDL (Občasný) - 5.1.2006 > A hele, další velmi pěkná báseň od Harfičky.
U příspěvku:Místo v krajině, které zaujímala
MartinNDL (Občasný) - 21.12.2005 > Ano, pěkné. Celkem to na mě působilo. Totemový nadprůměr každopádně.
U příspěvku:Asociace
MartinNDL (Občasný) - 16.12.2005 > Díky dámy.
U příspěvku:Střepy
MartinNDL (Občasný) - 14.12.2005 > Je to hezké, ale Harfička umí i lepší. :)
U příspěvku:Kdyby...
MartinNDL (Občasný) - 14.12.2005 > No jo, a on o to nestál, tak už to chodí....Alespoň, že se o tom dá pěkně psát.
U příspěvku:Vina
MartinNDL (Občasný) - 6.12.2005 > Barča> Děkuju mockrát
U příspěvku:Svobodu
MartinNDL (Občasný) - 14.11.2005 >
U příspěvku:Teď ovce jsi
MartinNDL (Občasný) - 14.11.2005 > Luk Malér> Jako příklad uvést vlastní dílo - nejsi skromnej. Ale tvoje báseň je good.
U příspěvku:Teď ovce jsi
MartinNDL (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> Přátelé, ale já přece vůbec nejsem komunista. Akorát jsem zmínil slůvko dvě z jejich terminologie. Já jen nabádám k revoltě. Čímž ovšem nemyslím revoltu násilnou. To, že píšu o Molotovově koktejlu, je jen příklad. Je to vyhrocený do extrému. Bohatě by mně stačilo, kdyby se lidé projevili alespoň verbálně.
U příspěvku:Teď ovce jsi
MartinNDL (Občasný) - 11.11.2005 > Kelly> Mě by taky zajímalo, co se stalo...
Ne, vážně. Jestli mi to nevěříš, tak tě lituju. Ta báseň přece není o jednom konkrétním člověku, není to přelom ze dne na den. Ale je to kritika lidstva. Jestli si myslíš, že lidé se nechovají jako "tupé ovce", tak se prosím podívej z okna. Možné také je, že to vidět nechceš, protože se tak chováš taky. Sebereflexe je někdy krutá a nepříjemná, a tak se jí mnoho lidí vyhýbá.
U příspěvku:Rozladění
MartinNDL (Občasný) - 9.11.2005 > Moc pěkná báseň, jenom poslední verše mi lehoulince neladí.
U příspěvku:Podzimní romantická
MartinNDL (Občasný) - 9.11.2005 > Vůbec to na mě nepůsobí depresivně, ani trochu.
U příspěvku:Stokrát opakovaná lež se stává pravdou
MartinNDL (Občasný) - 9.11.2005 > Dobrý nápad, vtipné.
U příspěvku:Čas mlhy
MartinNDL (Občasný) - 9.11.2005 > Pěkný nápad, i slušně udělaný, ale úplně mi to nezní. Chctělo by to zlepšit melodii (podle mě).
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter