Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...........
Urvisu (Občasný) - 11.10.2009 > Máš rád cyan a rozpatlané fotografie, Toonooo?... a s tímhle ses naučil chodit na fórum a dělat chytrého?... prase jedno! :o)
U příspěvku:...........
Urvisu (Občasný) - 11.10.2009 > Nějaká ekšn momnentka, Toonooo?... a s tímhle ses naučil chodit na fórum a dělat chytrýho?... prase jedno! :o)
U příspěvku:............
Urvisu (Občasný) - 11.10.2009 > Tapeta, Toonooo?... a s touhle trapnou tapetou ses naučil chodit na fórum a dělat chytrýho?... prase jedno! :o)
U příspěvku:..........
Urvisu (Občasný) - 11.10.2009 > Naučil ses prolínat fotografie, Toonooo?

No to je fakt bomna... a s touhle trapnou retuší ses naučil chodit na fórum a dělat chytrýho?... prase jedno :o)!
U příspěvku:...........
Urvisu (Občasný) - 11.10.2009 > No a s těmito prvoplánovými sračkami, Toonooo... se odvažuješ chodit na fórum a dělat chytrého, ano?

Prase jedno :o))

Urvisu
U příspěvku:Byl to blues?
Urvisu (Občasný) - 22.9.2009 > Lola> Proč tě opustil? Tenhle příběh mi dost hodně říká, a rád bych znal alespoň základní okolnosti o rizchodu ve tvém vztahu, to skutečně stačily pomluvy tvojí kamarádky? Nechce se mi věřit.
Taky jsme měli hodně společného, dokonalé souznění... a pak se to vše zvrátilo v katastrofu, pochopitelně díky intervenci jiných závistivců do našeho vztahu. Dodnes toho lituji a... zůstal jsem už raději sám, hodně dlouho sám, ne že bych si stěžoval, nechci to jen prožít nanovo, a jen tak s někým pro srandu králíkům se párovat nebudu.
U příspěvku:Byl to blues?
Urvisu (Občasný) - 21.9.2009 > Lola> Jít dál po zlomení nešťastnou láskou dokáže ze všech nejmíň mladý člověk, trvá to léta, v mládí trvá léta, než se tvoje duše vrátí zpět do svého těla. Trochu ti závidím, pokud píšeš popravdě :o)
U příspěvku:Byl to blues?
Urvisu (Občasný) - 21.9.2009 > Ty poslyš, Lolo... jaký je vlastně Tvůj příběh, když píšeš, že jsi tak mladá, koho jsi to vlastně tak nešťastně milovala ve tvém věku?, co to bylo za zakázané ovoce? :o)

Piš piš...
U příspěvku:Byl to blues?
Urvisu (Občasný) - 21.9.2009 > Já ti, Lolo, pustím taky jedno blues, ono je totiž ve svém pojetí velice blízké tvému projevu (vrážet pod tvoji bluesovou poezii linky na ortodoxní blues může jen totální knihomol a rádoby znalec bluesového cítění). Tenhle kousek jsem původně viděl jako poezii, pak přišla i kytara a blues dostalo hudební kabátek.

http://www.idstudio.cz/blues.mp3
U příspěvku:Byl to blues?
Urvisu (Občasný) - 18.9.2009 > Lola> Jistě, právě proto, přesně o tom má být blues. Blues nemá vynikat brilantními lingvistickými konstrukcemi, v blues má být hluboce otištěno srdce autora, což ve tvém textu zcela jasně je.
U příspěvku:Cesta
Urvisu (Občasný) - 18.9.2009 > Nádherný text, s takovým původně surrealistickým nádechem. Tleskám!
U příspěvku:Byl to blues?
Urvisu (Občasný) - 18.9.2009 > Neodolal jsem... tohle je moc dobré blues!
U příspěvku:..., co je poesie
Urvisu (Občasný) - 6.1.2006 > Nemocný> Poesie se vysvětluje poesií. Poesie je nejlepší prózou o poesii :o)
U příspěvku:Modlit se
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > To je zkratka... ale úžasně srozumitelná.
U příspěvku:Jen já vidím záda slunce když odchází spát (Kyvadlo zvané slunovrat)
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > Odshora až doposud výborný mix; tak já říkám dobrému řemeslu slovem... dej mi svůj link na něco z tvé tvorby, podložené silnou emocí, pleas...
U příspěvku:Srdečník
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > V každém verši slova před a za... chybí.
U příspěvku:Letokruhy
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > Podobenství.
U příspěvku:Do dna
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > Chvilková beznaděj...
U příspěvku:Souži-tí
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > Tak to má, kurva, sílu.
U příspěvku:Čekání
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > Vynikající.
U příspěvku:Pohádka o vílách
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > *upřímný smích, dobrá zábava*, Šede-o
U příspěvku:Devátá
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > Matematická esej, či poezie, ale s přehledem od začátku až do konce :o)
U příspěvku:Plná krabice
Urvisu (Občasný) - 5.1.2006 > To je poezie, nebo to bylo původně ve větách?
U příspěvku:děravé kapsy léta
Urvisu (Občasný) - 2.1.2006 > Žij v noci. Přes den si odpočiň, Naty :o)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter