Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Šťastné ránko
Honza P. (Občasný) - 12.7.2004 > Dobrej!
U příspěvku:Kouzelné slůvko
Honza P. (Občasný) - 12.7.2004 > Ten je :o-)
U příspěvku:Když Pepíček upadl do trávy...
Honza P. (Občasný) - 18.6.2002 > -:)
U příspěvku:Jen tu a tam
Honza P. (Občasný) - 17.6.2002 > Hmmm
U příspěvku:Jsi
Honza P. (Občasný) - 17.6.2002 > No,za kýč bych to nepovažoval. Je to takové pohodové rozjímání. Ten smailík bych bral jako dost originální vyjádření, že s Pánem Bohem může být docela legrace. Ale, chtělo by to trochu přidat-:)
U příspěvku:Dotaz
Honza P. (Občasný) - 17.6.2002 > Dobrej šutr-:)))).
U příspěvku:Návod pro blondýny
Honza P. (Občasný) - 13.6.2002 > Která dobrá duše vložila na řádku "autorovi" červeně "NEPUBLIKOVAT"? Jak se to vůbec dělá? Žeby cenzura-:))))))
U příspěvku:Návod pro blondýny
Honza P. (Občasný) - 12.6.2002 > >piii> Nemám. Jsem částečně židovského původu. A blondýny se mi líbí. I ty chytrý...-:)))))))
U příspěvku:Básníkova vize smrtonošů aneb Jan Orwell Zahradníček
Honza P. (Občasný) - 11.6.2002 > Dobré!
U příspěvku:Hravá...
Honza P. (Občasný) - 11.6.2002 > Lienko, tys pravoslavná?
H.
U příspěvku:Sonet Velikonoční
Honza P. (Občasný) - 10.6.2002 > Hezká meditační poezie, Cide! Pro Dupointa - nikdo nikoho nejspíš nepohřbívá, ale vy asi nerozumíte křesťanské mystice. Ale nezazlívám Vám to-:) Honza P.
U příspěvku:Návod pro blondýny
Honza P. (Občasný) - 10.6.2002 > Noooo, nevím zrovna v čem. Odkdypak jsou zlaté vlasy jasným znakem jiné rasy-:))))))
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život
Honza P. (Občasný) - 5.4.2001 > Cide, promiň za ten "hrozný styl". Ono napsat narychlo reportáž...polepším se.
Honza
U příspěvku:Matfyzáci
Honza P. (Občasný) - 5.4.2001 > Tak tohle je naprosto přesný!!!
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život
Honza P. (Občasný) - 2.4.2001 > To káže nejen víra, ale i zdravý rozum. Zabít nenarozeného člověka....
U příspěvku:Pochodoval jsem pro život
Honza P. (Občasný) - 30.3.2001 > Nevím, zda arcibiskup Otčenášek, poslanec Kasal či paní Rybová z organizace Prolife jsou primitivové. Já osobně se mezi nimi cítím docela dobře. Podporuje nás třeba "primitiv" Radovan Lukavský, několik primářů a podobně. Není nad primitivy. Občas se holt pro "ňáká ta lidská práva" něco dělat musí.....
U příspěvku:Dar
Honza P. (Občasný) - 27.3.2001 > Takové něžné a (v tom dobrém slova smyslu) obyčejné - lidské.
U příspěvku:Jak jsem si vydělala na ulici
Honza P. (Občasný) - 26.3.2001 > Jsi fajn. Má to humor a nadhled.
U příspěvku:Problém destability a strachu z Boha
Honza P. (Občasný) - 26.3.2001 > Hm........a nemohl bys spíše napsat něco o to, co Bůh znamená ve Tvém životě. Zkušenosti s odpuštěním, smířením s lidmi, životem z modlitby....
Honza P.
U příspěvku:Obraz
Honza P. (Občasný) - 22.3.2001 > Velice hezké a hluboké.
U příspěvku:policajt v místnosti
Honza P. (Občasný) - 19.3.2001 > Klasickej kameňák.
U příspěvku:Delfská věštírna
Honza P. (Občasný) - 14.3.2001 > Nerozumím posledním veršům. Zdá se mi, že báseň postrádá smysl.
U příspěvku:Častuška
Honza P. (Občasný) - 14.3.2001 > Pro Ospalku:
Žijeme sice teď, ale minulost zapřít nemůžeme. Ten autentický text je odstrašující, nicméně dnes se mu můžeme od srdce smát. Naši předkové (např. moji rodiče), kteří to "naplno" prožívali by mohli povídat. Je to memento, aby se zase, až někdo opětovně "vystřelí z Aurory", nezpívalo při garmošce o tom, jak Český národ zblbnul.
Honza P.
U příspěvku:Věnováno Lian
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > Dobré. Škoda že neznám člověka jménem Lian.
U příspěvku:Důkazy boží existence
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > Zajímalo by mne, jak vysvětlíš historickou existenci matky boží - panny Marie. Dle učení církve a svědectví první obce
-byla člověkem (tedy ne Bohem)
-nikdy neučinila jediný zlý skutek (hřích)
-porodila Boha a člověka a zůstala přitom pannou (i po fyzické stránce - viz liturgie církve "Tak jako Mojžíš prošel Rudým mořem a ono se za ním uzavřelo, tak tys, Neposkvrněná porodila Boha a člověka z masa a krve - pannou zůstalas, neboť, ten, kteréhos v náručí nesla a skrze něhož povstaly všechny světy obnovuje i přirozenost"...
Tedy dokonalý čistý mikrokosmos v porušeném makroskosmu současné reality. "Ďábel se tě nedotkl" (zlo není nutnou komplementární součástí bytí). To je ale naše křesťanská esoterika -:)
U příspěvku: Vzpomínky na osmnáctou meditační operaci
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > To je ale chaos. Jak se dostáváš do těch dimenzí. Modlitbou? Meditací? Nebo to máš jako nějakou "parapsychologickou" schopnost?
(nepočítám s tím, že by mohlo jít o následek psychogenní drogy - to by stejně byla "meditace" úplně nanic - jednalo by se o falešný svět představ vytvořený chemií).
U příspěvku:Důkazy boží existence
Honza P. (Občasný) - 22.2.2001 > Právě ty symboly mluví o metareálných skutečnostech. Neporušený řád musel existovat (resp. existuje i teď, ale člověk do něj nemá přístup) - je to vysoká křesťanská mystika, těžko se to popisuje slovy. Prvotní hřích je historickou reálnou skutečností. Spočívá v tom, že lidé se vzepřeli řádu bytí, stvořeného Bohem jako velmi dobré a chtěli se postavit na místo Boha. Je to základní krok víry křesťanů. Bez prvotního hříchu nelze vysvětlit, jak proniklo zlo do jednání rozumných a dobrých bytostí, jako je člověk.
U příspěvku:Představa
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Śutr -:)))))
U příspěvku:Jaro
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Hezký.-:)
U příspěvku:Důkazy boží existence
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Původní stvoření bylo bez zla. (Psáno v Písmu - a Bůh viděl, že je to dobré). Zlo vzniká následkem vědomé vzpoury bytostí vůči Bohu....Mám pocit, že nechápeš základní premisy křesťanského učení (to myslím v dobrém-:)
Zdraví Honza
U příspěvku:Důkazy boží existence
Honza P. (Občasný) - 21.2.2001 > Poznámka k dobru a zlu. Píšeš: Je to seřazení podle podobnosti, např. dobro a zlo je na opačných polech, mezi nimi je jejich různá kombinace. Podobně je to s každou kvalitou.


Ale zlo není kvalita. Je to nedostatek dobra. Je to pokřivené dobro. Ďábel existuje. Podle křesťanského učení byl původně stvořen jako dobrý anděl. Ale "padl" a pokřivil vědomě v sobě ono dobro, které mu bylo dáno a tak vzniklo zlo. Rozhodně zlo nepatří do meditace o stvoření. Zlo není vůle Boží a jako takové nebylo stvořeno. Bylo dopuštěno jako následek rozhodnutí proti Bohu=absolutnu.

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter