Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 15.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:přehled
hermit (Občasný) - 14.1.2008 > Lyryk> 

jo, možná nerozumím dobře.

ale já myslím, že rozumím dobře. :-)

prostě bych konkrétně od tebe čekal méně kýčovitou koncovku. :-)

jenže protože tě zase nemůžu podezírat, že by sis jí nebyl vědom, tak doufám, že si na ní trváš a já se smířím.

on přehled a přehled je myslím v důsledku si blízek, ba totožen.

(jako netajím, mě se to fakt hodně líbí, ale na tebe musí bejt přísnost.)

U příspěvku:... (buď budu sám)
hermit (Občasný) - 14.1.2008 > anae> 

právěže se snažím všem dokázat a hlavně sám sobě, že jsem aspoň standardní.... :-))

 

bysem jako neviditelnej navštěvoval vybrané ložnice, ale pak by to zase bylo blbý, protože by sem si myslel, že se tam ty ženy váleji nahatý jen proto, že su neviditelnej :-)) lepší by bylo vydávat nějakej afrodiziakální puch, asi. :-))

U příspěvku:přehled
hermit (Občasný) - 14.1.2008 > anae> 

vím vím, čtu autora nepravidelně již drahně roků.:.-)

 

neruda, nebejt on ten antisemita, tak řeknu, že byl docela geniální.

U příspěvku:... (buď budu sám)
hermit (Občasný) - 14.1.2008 > anae> jak já bych chtěl bejt někdy neviditelnej... dost často... nebo bejt viditelnej a docela standardní, jeden z nekonečný řady všech...:-)
U příspěvku:přehled
hermit (Občasný) - 14.1.2008 > Lyryk> 

pokud je to takhle, tak je to pro mě sporný verš. rozumím mu, ale nefuguje už u mě jako poezie, ale spíš jako technologický postup. tak mě to pokaňkalo celou báseň. od čátku do řepdoledního verše se v básni zvyšuje rychlost vztůstá napětí - a bum! pak přijde autorovo konstatování, které nic neříká, krom toho, že shrnuje, o čem celá báseń je, ale o čem by měl čtenář vědět od začátku, že jde, jak píšeš, o snahou o průnik okraji bytí. tak ti nevím,

asi je to dobrá báseń, ale ten konec je jako když se těšíš v detektivce, až řeknou, kdo je vrah, ale oni místo toho pustí rovnou závěrečný titulky a to je ještě jen na pozadí a už běží reklama.

 

no, dobrý dílo každopádně, potěšilo mě. :-)

U příspěvku:přehled
hermit (Občasný) - 13.1.2008 > líbí se mi to strašlivě, až na poslední verš. buď je to záměrně tezovitá vata, nebo je to prostě přehlédnutím vata.
tak nehodnotím, až se vyslovíš. :-)
U příspěvku:... (blízkost města)
hermit (Občasný) - 11.1.2008 > šmarjáděkuju!:-))
U příspěvku:prok
hermit (Občasný) - 10.1.2008 > anae> díky, ale nejsem plodnej vůbec, tohle jsou všechno starý věci, v posledních letech jsem psal jen fejetony do novin, možná je sem taky se zpožděním frknu, no. dávám to sem, protože mě baví, když mi někdo napíše, že se mu to líbilo, ale když mi napíše, že se mu to nelíbí, tak to se mi teda nelíbí zase. :-))
U příspěvku:... (hnědnou plíce)
hermit (Občasný) - 10.1.2008 > Mbonita> s důvěrou se obáítím, ale ona ta kytka vypadala hrozně dravě, akorát se ukázalo, že žila asi ze vzduchu, protože neměla snad ani jeden kořen :-))
U příspěvku:prok
hermit (Občasný) - 10.1.2008 > touha> podle mě je to skládání podvědomej proces, stjeně jako to v podvědomí zůstává, to znamená, že tomu nějak rozumíme,i když vlastně nedokážeme říct, o co jde. (hihi, úplně stejnej dojem jsme vlastně měl z heideggera, kterej taky ve svých neprostupných litaniích psal, že "bytí už nějak rozumíme...."  tož to jo, ale zato heideggerovi jsem nerozuměl nikdy, teda. :-))  )
U příspěvku:... (hnědnou plíce)
hermit (Občasný) - 10.1.2008 > jsem hroznej milovník květinek, ted například zrovna jsem jednu vytrhnul tady v práci z květináče, abych zjistil, jak pevné má kořínky a protože jsem ji podezříval že moc pevné kořínky nemá, tak když jsem ji tak vytrhl, tak už ten test jaksi pozbyl smyslu. no. květinky mi mou pozornou péči a lásku oplácejí bohatstvím květů, jejich vůní i jásavou zelení na listech.
U příspěvku:... (hnědnou plíce)
hermit (Občasný) - 10.1.2008 > stanislav> hehe, ty si možná myslíš, že myslím bylinkama trávu, ale já myslím těmami bylinkami normální kytky, sem si začal dělat na konci léta herbář a a dva dny mě to fakt bavilo, hoho.
U příspěvku:... (hnědnou plíce)
hermit (Občasný) - 10.1.2008 > stanislav> 

jo, hrátky, když sem měl to vobdobí, když sem eště psal, tak sem nad takovouhle hrátkou strávil třeba osm hodin času :-)

teď už by se mně to tak asi nechtělo, když se lze stejnou dobu věnovat třeba truňku nebo sběru bylin a prožitek je pak po několik hodin ještě intensivnější. :-)

U příspěvku:prok
hermit (Občasný) - 9.1.2008 > anae> proč, když tam necítíš nic, jen vidíš spojitost s Jihlavou, která tam přitom vůbec není. to né..., né?
U příspěvku:prok
hermit (Občasný) - 9.1.2008 > touha> 

je to sice rozsekaný na fašírku, ale dávám tam do tý sekaný obecně známý smyboly, nebo mýty, v mozku by se to mělo umět samo automaticky poskládat průměrnému Středoevropanovi zase hezky dohromady :-)

dík

díky všem

U příspěvku:Běhařovská tmářka
hermit (Občasný) - 9.1.2008 >

mi to je hodně blízké

hodně hodně

U příspěvku:Deus ex machina
hermit (Občasný) - 9.1.2008 >

uctivá poklona, pane, velmi veliké.

(!!!)

U příspěvku:akontace na líbání
hermit (Občasný) - 9.1.2008 > jo, to je fajn věc, pěkně nadrcená :-)
U příspěvku:...(dlouho do siesty)
hermit (Občasný) - 8.1.2008 > stanislav> no já nevim, vážně, jestli je má poésie konzistentní včetně indicií, já tomu ňák moc nerozumím. spíš vůbec. fakt. tolik říkám na svou obžalobu. :-)
U příspěvku:...(dlouho do siesty)
hermit (Občasný) - 8.1.2008 > stanislav> strach z prázdnoty jest ušlechtilý cit, pane Stanislave, závidím vám jej, mívají jej jen největší duchové, tiž, jenž jsou někdy tak přeplněni jsoucnem, až se dostavuje u nich přesycení a z něj plynoucí pocit nedostatečnosti. děkuji vám ovšem všem, všem.
U příspěvku:Pozdní podvečer
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> 

:-))) vtipné muzeum!

máš bod. :-)))

U příspěvku:Pozdní podvečer
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> Tak tohle jsi tady vytahovat nemusel... ublížil jsi mi.
U příspěvku:slovesa lásky a opravdový kovboj
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> chodí pěšky! nezdržuje se parkováním, ani párkováním. je to plejboj. parkování není sexy.
U příspěvku:Pozdní podvečer
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> Já myslel, že já jsem, kterýž jsem!? Ty taky?!
U příspěvku:slovesa lásky a opravdový kovboj
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> znám plejboje, říká: (...) a ony jdou jak (...)
U příspěvku:Pozdní podvečer
hermit (Občasný) - 7.1.2008 >

kdo ty jsi?

šikovné.

U příspěvku:slovesa lásky a opravdový kovboj
hermit (Občasný) - 7.1.2008 >

že si s tím jedno takovou dalo prácu :-)))

legendární koně jsou vtipný :-)))

 

tu imaginaci zkrotit je krutý, co.....? ;-))

U příspěvku:slovesa
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > Mbonita> muchas muchas... tady kolem mě lítá spousta malejch muchas... octomilek, asi, nebo co, vylétávají z mršiny, co mám pod stolem v koši....
U příspěvku:slovesa
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > Mbonita> dobrej...:-))
U příspěvku:slovesa
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > Mbonita> proto se to tak jmenuje :-))
U příspěvku:básnický egoismus
hermit (Občasný) - 7.1.2008 > wandalka> 

já jen své mínění názor.... vímť, že ti zasahovat do poemy nikterak nemohu. :-)

břitvu si kup, bude pěkně drahá dneska v době srojků trojbřitých úhybných. :-)

  <<< předchozí 
15.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter