Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Prevozník
Lokianna (Občasný) - 16.3.2007 > Vždyt vůbec neumíš kreslit a talent také nemáš........proč nezkusíš třeba psát, pokud máš potřebu tvořit?.A ten Copy je k smíchu, jsou tu lidé, od kteých bych si nechala namalovat obraz - ale u tebe mi to příjde směšné.
U příspěvku:Princezna Jakoběna
Lokianna (Občasný) - 2.2.2007 > Něco se mi na tom líbí, ale mnoho je v tom nesmyslného..........
U příspěvku:Planety
Lokianna (Občasný) - 25.1.2007 > Hm, to už bylo zpracováno na mnoho způsobů.
U příspěvku:Návrat ztraceného syna
Lokianna (Občasný) - 24.1.2007 > Rafael> Možná něco mezi, příliš lyriky čtenáře nenadchne, pokud není skutečně mistrovská(i když, upřímně, mě stylem nenadchl ani Šejkspír). A ich forma se také každému nevydaří, já osobně jí vidím jako vhodnou k popsání pocitů, ale při delším ději.....málokdo jí umí použít autenticky:-)
U příspěvku:Návrat ztraceného syna
Lokianna (Občasný) - 24.1.2007 > Rafael> Komerce? Na tomto moc neviděláš. Bukowski má nějaký styl, který uspěl, co já vím, třeba ty též, jen ho nevidím
U příspěvku:Návrat ztraceného syna
Lokianna (Občasný) - 22.1.2007 >

Asi to bude tvým stylem, ale nee. Přijde mi to jako popis situace, což to i je, ale bez fantazie, nemá to šmrnc:-) 

 

Z chyb si nic nedělej, kdo hlídá pravopis, nechytá děj:-)

U příspěvku:Tak vysoko
Lokianna (Občasný) - 22.1.2007 > Kristhyn> Osobní, jako z mého pohledu, objektivní, jako bez vědomostí o tvých důvodech či pocitech, které tě vedli ke psaní:-)
U příspěvku:rádobyfčela
Lokianna (Občasný) - 19.1.2007 >

Zdá se mi, že stín hlavy jde jiným směrem než sama hlava:-)

U příspěvku:Jděte všichni do píči!
Lokianna (Občasný) - 19.1.2007 > Rafael> Dočetla jsem, jako vyprávění to ujde, jako umělecké dílko nezajímavé:-)
U příspěvku:Vesnice
Lokianna (Občasný) - 19.1.2007 > Dobré....připomíná mi to Stephena Kinga:-)
U příspěvku:Jsem rasista ?
Lokianna (Občasný) - 19.1.2007 > Rasistické je i to, říci, že jsem pomohla člověku, třeba židovi, protože tím říkáš, že pomáháš někomu, protože je něčím jiný. Tomu se myslím říká obrácený rasismus? Nevím, ale je to stejné:-).
U příspěvku:Tak vysoko
Lokianna (Občasný) - 19.1.2007 > Kristhyn> 

Já tím nepohrdám, to bych se k tomu vyjádřila úplně jinak, a přidala bych i poznámku k autorovi:-)

 

Můj názor je čistě osobní, můj, a já předpokládám, že kdo sem něco dá, chce slyšet názor. Já chápu, že to vidíš jinak, subjektivně.  Já na to nahlížím čistě objektivně.

                                                                   S pozdravem, pseudointelektuální nezávislák:-)

U příspěvku:Tak vysoko
Lokianna (Občasný) - 19.1.2007 >

Řekla bych, mnohokrát ohrané, vícekrát převařené, nespočetně zrýmované........

 

Kdyby tam byl alespon příběh, ale takto je to jen pár hezkých slovíček, šikovně rozhozených po papíru:-)

U příspěvku:Jak Bůh všechno podělal.
Lokianna (Občasný) - 18.1.2007 >

:-D

 

Zajímavé:-)

U příspěvku:Krkavec
Lokianna (Občasný) - 16.1.2007 >

Pěkné.....ale proč všechny takovéto příběhy musí končit sebeobětováním? Z dob Romea a Julie jsme již vyrostli, a přes to každý druhý končí povídku slovy ve stylu: on se pro ni obětoval, ona se obětovala pro něj. Nebylo by hezčí, kdyby zmizela v poušti a žili každý zvlášt, se vzpomínkou, nebo odjeli daleko pryč a užívali si spolu? Chjo.

 

Jinak, samozřejmě, pěkné:-)

U příspěvku:Todle vihraje určytě
Lokianna (Občasný) - 16.1.2007 > Styl - nádhera, obsah mi ale trošinku smrdí.....čímpa asi:-D
U příspěvku:Chvilkové Vyléčení
Lokianna (Občasný) - 16.1.2007 > Přestaň nesmyslně skládat zajímavá slova a upatlej pro nás nějaký příběh:-)(To není rozkaz, ale prosba:-D)
U příspěvku:Letmý okamžik
Lokianna (Občasný) - 16.1.2007 > Asan> 

Nazdar Asi:-)

 

Ooo, něžný...:-D

 

Jistěže ne postpubertální, a jistěže milé:-)

 

Suvereně....až budeš mít fakt nechutně hnusnou a odpornou depku, kup si kilovou, dvoubarevnou nutellu....většinou to zabíra hodně rychle.....tobě se zvedne nálada a já budu mít druhý den důvod k pošklebování se (no, vedlejší účinky cukru:-D)

U příspěvku:Zalezavosti
Lokianna (Občasný) - 16.1.2007 >

Nezklamal:-D....tvůj styl psaní se mi líbí, ač je to chvilkami příliš nahlučené vše do sebe, a osobně bych dala některým větám trochu více prostoru k předvedení se:-D(ale neboj, samozřejmě jsem to nečetla:-D)

 

Jinak.....fakt se to dá tak poznat....kterou rukou??:-D

U příspěvku:Z pohledu vlka
Lokianna (Občasný) - 16.1.2007 >

Boha jeho........něco lepšího v repertoáru nemáš?

U příspěvku:Podivně sladko
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 > Mě tam nesedí slovo bimbásek.....je to celé takové hezky snové, přitom opravdové a bimbásek je slovo patřící spíše do mluvy dětské, jinak se mi ale líbí, toto krátké dílko:-)
U příspěvku:Kostka
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 > Básničkám nerozumím, ale že je vtipná a máme stejné zkušenosti:-)
U příspěvku:Kočičí
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 > oleandr> 

Ale není a je dobře, když se nad tím sem tam někdo pozastaví, myslím nad významem slov:-D

 

Jinak ve významu k básni to je jedno, i tak je zajímavá:-).

 

U příspěvku:Kočičí
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 > šedé> 

Pozoruji, že jsem narazila na jednoho z mála, který nad slůvky i přemýšlí, nejen je skládá dohromady:-D. Vzácná to vlastnost:-)

U příspěvku:Kočičí
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 > oleandr> 

Nu, napsala jsem protlačeno ve smyslu že tam je:-)

 

 

U příspěvku:Krváček
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 >

Ježušinky....to je tak roztomilunkaté...:-D

 

 

U příspěvku:Kočičí
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 > Souhlasím s Seregilem + je tam protlačeno mé oblíbené zvířátko:-)
U příspěvku:Les 2
Lokianna (Občasný) - 12.1.2007 > V prvním bych si dokázala představit pasoucí se jednorožce(krásně nereálné) v tomto bych se i já prošla:-).
U příspěvku:Ti falešní
Lokianna (Občasný) - 11.1.2007 > Druhá část se mi líbí více.....jen nevím proč:-). Ale v rýmovačkách:-D se nevyznám, tak za to, že se mi jen prostě líbí:-)
U příspěvku:Zněčehoslezsti
Lokianna (Občasný) - 11.1.2007 >
U příspěvku:Pokušení nedělního odpoledne
Lokianna (Občasný) - 11.1.2007 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter