Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Manhatten - The American dream of ice
zemlbaba () - 19.9.2001 > a/ Rozdíl mezi Bangladéšanem a Američanem - Teror / Přírodní katastrofa
To je v textu vyjádřeno, ale ještě jednou. Tvoje teze zní – JDE PŘECE O LIDI. Jo, máš recht, jde o lidi. Ale pak se ptám proč lišit oběti teroru a záplav. Nebylo by rozumnější odlišovat v tomto případě poměrné hmotné ztráty. Nevím totiž jaký je rozdíl mezi nevinnou obětí teroru a záplav. Je to život člověka, teda prostě cosi cenného.

b/ Lidi šokovalo to, že spousta nevinných lidí musela zemřít kvůli nějakým magorovi
Ne, lidi šokovalo to, že v tomto státě se mohlo stát zrovna tohle. Upřímně – USA jsou symbolem bezpečí, na jejich území nebyl veden nikdy opravdu velký mezinárodní konflikt. Proto, že se to, co se stalo, stalo v kolíbce tohohle bezpečí se lidi bojí i o svoje životy. Nemaj k tomu důvod, ale to je ta trošku absurdní logika.

c/ Zoufalství teroristů - kravina - mnoho zoufalejch a nic nedělají
Jo to je pravda. Ale každej člověk zas není tak „kvalitní“, že by mohl tohle ctít. To uznávám. Omlouvat se to nedá, proto jsem i pro spravedlivé potrestání, které vyřkne nezávislý soud a ne pro vojenský konflikt, který pramení z demagogie.
U příspěvku:Manhatten - The American dream of ice
zemlbaba () - 18.9.2001 > A/ Omlouvám se za Manhatten - Z vtipu jsem byl naprosto nadšený

B/ Tak, teď jsem si přečetl vaše reakce na můj vtip Manhattan – The American dream of ice. Trochu paradoxně se mě tam člověk, užívající nickname „MorbidAngel“ zeptal „Proč to dělám“. Jelikož mám pocit, že odpověď „proto“ by toho mnoho neřekla, jsem se rozhodnul o tom něco napsat.
Útok na WTC byl pro mě celkem šok. Mělo to za důsledek to, že jsem byl opravdu ohromený a neklidný. Co mě ale opravdu dostalo bylo to, že to odnesl Pentagon. Budete jistě říkat, co je to proboha za zvíře, že píše takovýhle nehumánnosti. Ale ještě nesuďte. Nařekl jsem, že by mě to nechalo chladným. Když v Bangladéši umíralo 3 000 000 lidí kvůli záplavám a později hladu a infekcím, řekl bych že to celkem celou severní polokouli nechalo chladnou. Řekli si – to je ta daleká, neznámá a nevzdělaná (tenhle názor stále převládá), chudá jižní polokoule. Většinu světa (tak 95% bych to šacoval) to jistě chladnou nechalo. CHLADNOU!!! Nyní je ale v trapu někdo ze severní polokoule a ovlivní to pravděpodobně celý svět a proto to snad nemá být nikomu fuk? Je to tak? Tahle zběsilá soustrast je mi odporná!!!
Kde že beru tenhle názor – Média o njičem jiném nehovoří, lidé volají do rádií (i v ČR) a mají roztřesené hlasy, říkají, že jim „je to líto“. Před US ambasádou lidi také pláčou, nosí květiny a zapalují svíčky. Taky na Václavském náměstí pod nápisem „Obětem terorizmu“ (což někdo přepsal na „terorismu“) se také hojně zapalují svíčky. Kdo je zapálí, Bangladéšanovi? Nebo mu aspoň někdo daroval peníze? – Konta existují!!!
Jistě je v tom velký rozdíl. Teror a oběti záplav, chápu to, ale přece jen pokud jde o útok na USA je to útok na USA. Jen z části je pravdivý názor, že jde o útok na severní kulturu. Jelikož jde o útok na výrobce oné severní kultury. World Trade Center bylo vnímáno jako její nepochybný zástupce a Pentagon jako ochránce. Nevím o co šlo teroristům, ale toto se mi zdá nejpravděpodobnější (přičemž politický motiv do tohoto také spadá a netvařme se, že nikoli).
Navíc argumentace o mé nehumánnosti v tom, že mě více štve útok na Pentagon, než na WTC by jistě spočívala v tom, že jde přeci o lidi. A tak se ptám: Jaký je rozdíl mezi Bangladéšanem a Američanem? Toto co nyní píšu mě dosti potvrdil i můj textoví editor Word, když slovo Bangladéšan vůbec nezná. Není to jasný důkaz opovrhování, nebo zapomínání na lidi, kteří jsou v bídě. Jsou zoufalí.
Myslým, že i když tento čin zaplatil ten miliardář Usama bin Ladin, tak lidé, kteří ho spáchali byli nějak zoufalí, byli to lidi, kterým naše společnost nebyla schopna zajistit kvalitní život. Nebyla schopna zajistit důstojný život a tak jej raději investovali do takovéhoto šíleného činu jakým je terorismus. Teror je jen zbabělost, jak řekl Bush. A z čeho pramení zbabělost? Nu přeci ze strachu. A omlouvám se, ale trestat strach v civilizované společnosti, kde platí presunkce neviny a podobné zcela racionální vývody se mi zdá dosti HLOUPÉ. Ještě hloupější se mi zdá i to, že za čin, který někdo spáchal bude trestán celý stát, ve kterém žije.
Jistě zemřelo mnoho lidí a je to tragédie, ale přeci ona biblická zásada oko za oko je hloupá. Stejně jako mnoho věci z bible. Prostě civilizace je dál, je jinde a Spojené státy na tom mají velikou zásluhu. Pak ale nechápu, že se proti této po mnoho staletí pracně definovaným tezím otáčejí zády. Opravdu je nechápu. Proto také jsem nastavil zrcadlo tomuhle podivnému postoji prezidenta Bushe, kongresu a senátu 70% občanů USA, kteří požadují odvetu na Afgánistánu. Jasně protiislámské nálady v USA od minulého úterý rostou a to je smutné. Vidím z toho jediný závěr – Lidé jsou zkrátka blbí.



U příspěvku:Ňadra
zemlbaba () - 26.7.2001 > Protože ženský si na tom většinou ulítavaj. Holt je to tak no...
U příspěvku:* * *
zemlbaba () - 26.7.2001 > Se omlouvám Co bys tam teda místo "rodu" dala ty?
U příspěvku:Co je TO?
zemlbaba () - 25.7.2001 > Ipsace, Inspiraqce, Ikonografie, Irák, Irán, Idiot, Ismeralda, Ivan Ivanovič Ivanov itd.
U příspěvku:Jak je to?
zemlbaba () - 16.7.2001 > Ještě odpověď - já nevím, ale mylsím si to, je to výsledek mojí analýzi toho co by mohlo přijít. Fakt to nevím! Ale jestli je to špatně tak mě nějak nasměruj, ale nějak tak, abych na to byl schopnej přijít. Víš že jsem "omezenej" rozumem.
U příspěvku:Jak je to?
zemlbaba () - 15.7.2001 > Neodpověděl jsi na mou otázku. A to s tou statickou meditací - no myslim, že máte rozhodně pravdu vy dinamisté. Aktivita je to jedniné správné a to je věc už od Buddhy, takže to zas tak moc nové není, nebo ano?
U příspěvku:Po kouskách
zemlbaba () - 15.7.2001 > Jedna z geniálních básní. Neni to ani tak mistrně poetický, jako tvý jiný básně, ale ten obsah, sdělení, myšlenka či co, je výtečná. Díky
U příspěvku:Jak je to?
zemlbaba () - 12.7.2001 > Nevím co je po Nirváně, poslední dobou pochybuji, zda je vůbec o co stát, ALE. Nirvána není absolutní stav, něco v čem jsi, ale je to struktura!, tedy nikoli forma, kterou se chováš. Kdyby to bylo něco absolutního, tak je to naprosto k ničemu. Nepochopil jsem zda to myslýš jako já.
U příspěvku:Belle Epoque
zemlbaba () - 8.7.2001 > Jen taková poznámka (vůbec nesouvisí) - vědci vyzkoumali, že již od 13. století se říká, že kdysi bylo lépe. To znamená, že nyní tu máme ten nejhoší ze všech možnejch dosavadních světů :)
U příspěvku:Ty
zemlbaba () - 2.7.2001 > No to nejde :)
U příspěvku:Vzpomínka na první letní déšť
zemlbaba () - 1.7.2001 > A jedna poznámka ode mě - Píseň The End Převzalo mnoho skupin - např. Velevt Underground (Nico) a např. Plastic people, The Fugs atd. atd.
Nirvána se mi moc nelíbí Cobain má (dle mě) naprosto hybridní hlas a celá ta hudba mě vůbec nějak neoslovuje. Ale to jen na vkusu :) To nejni mířený na tvojí osobu a doufám, že kvůli tomu drahej Kurte na mě nezanevřeš :)
U příspěvku:USA
zemlbaba () - 1.7.2001 > Nelíbí se mi to jako báseň a myšlenka taky moc ne
U příspěvku:Náš svět
zemlbaba () - 1.7.2001 > Jeho práce to rozhodně není (on není) a navíc jestli se ti to tak nelíbí - vždyť s tím jde něco dělat!
U příspěvku:Rozloučení a okamžik
zemlbaba () - 1.7.2001 > Tvé básně jsou skvělé!!!
U příspěvku:JAROSLAVA (II) (Jaroslavě St.)
zemlbaba () - 1.7.2001 > Oni mají pravdu v tom, že to cos psal bylo lepší. Pravdu (alespoň ne úplnou) ale nemaj v tom, že kryptogramy autora víc svazujou.
U příspěvku:Ty
zemlbaba () - 1.7.2001 > Už mě to napadlo dřív, měli by se milostný básně publikovat. Není to útok na báseň, ta je celkem dobrá, ale vždycky mám pocit, že když není adresována mě, tak je celkem fuk, jestli si ji přečtu nebo ne?
U příspěvku:Na líci žal
zemlbaba () - 1.7.2001 > Nic se nestalo :)
U příspěvku:Svět je bečka.
zemlbaba () - 29.6.2001 > A co když to tak vůbec není?
svět JE ale plahočení
Tak se na to milej vyser
Snad to bude pravda,
když to napsal Fišer
U příspěvku:IVETA (Ivetě F.)
zemlbaba () - 29.6.2001 > A co třeba teď vyzkoušet Lipogrami? :)
U příspěvku:hospodskej
zemlbaba () - 27.6.2001 > To nejni napsaný z poetickejch důvodů, ale pro přátele, který jsou na tom bídně. :(
U příspěvku:ANTONÍN (Antonímu XY)
zemlbaba () - 25.6.2001 > Daří se ti to čím dál víc :)
U příspěvku:Dotek v metru
zemlbaba () - 23.6.2001 > Ale taky nechápu ten název.
(A kterou trasou přesně jezdí :) )
U příspěvku:Digitální mysl
zemlbaba () - 23.6.2001 > Něco tomu chybí.
U příspěvku:Bílá vdova
zemlbaba () - 23.6.2001 > Ten film je špína!!!
U příspěvku:Tak realita je
zemlbaba () - 23.6.2001 > No to právě ne! - ten závěr!!!
Ale jinak OK.
U příspěvku:ANDREA (Andreji S.)
zemlbaba () - 23.6.2001 > To je trošku lepčí než to předtim. Je to lepčí.
U příspěvku:GO! GO! KONZUM!
zemlbaba () - 23.6.2001 > Je to naprosto dokonalé !!!!!!!!!!!!!
Víc takovejch blbostiček!!!!!!!!
U příspěvku:Kos jenž poslouchá slavíka ( Dana Hůlku )
zemlbaba () - 21.6.2001 > Nechápu? Ale je to hezký... takovýýý (rýmovací) ráááj:
U příspěvku:Ti matfyzáci...
zemlbaba () - 21.6.2001 > Staré známé téma, stará známá pointa... nic moc
U příspěvku:VELIKONOCE (Magdaleně N.)
zemlbaba () - 21.6.2001 > Je to trochu slabší, ale nevím, možná ne, jsem unavenej.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter