Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
cirrat
(žena)
Občasný
Na Totemu: 7250x
Napsat zprávu

Pro trochu srandy šla bych světa kraj... (ale klidně půjdu i blíž)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Women
cirrat (Občasný) - 17.7.2006 > Why should one put up a creative resistance? Does that worth the hassle? "0)
U příspěvku:Night
cirrat (Občasný) - 17.7.2006 > Čistý, pěkný.
U příspěvku:Horúca láska
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > Lubos Vitazka> Pomůže mi polehčující okolnost, že jsem víc jak rok nebyla v republice a před tím jen na tři tejdny a zas rok ne? Ale že umím hádat... "0)
U příspěvku:Varietní umělec
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > Nenecháváš tam nic, co by si člověk mohl domyslet. Ani ťuf. Servíruješ absolutně všechno absolutně všem na stříbrným podnose a tím si to sám shazuješ. Přečtu - a jdu hned dál. Není tam nic, co by vyburcovalo aspoň trochu mou představivost a tak necítím potřebu se u toho pozastavit, popřemýšlet. Není to škoda?
Neříkám, že to není pěkný, to zas jo, jen mi to příjde takový až moc mechanický. Vedeš si čtenáře přesně tam, kde ho chceš mít. To samo o sobě není až taková chyba, jenže ty to dáváš znát až moc...
Pěknej potenciál, ale tenhle ilustrační způsob podání to posouvá někam mezi pouhý průměr. O tom, že všechny použité obrazy by se daly označit za ustálená slovní spojení se nerozšiřuju, protože a) jsou osvědčená, b) zase to souvisí s viz výše.
Takže tolik asi má kritika, pokud ti to přijde moc kousavý, přičti to na vrub tomu, že je mi blbě. Pokud ti to v nečem pomůže, budu ráda...
U příspěvku:Táhlost kvete
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > ??? Opět jiný šálek kávy...
U příspěvku:Ztracený směr
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > To jde mimo mě, tak neboduju.
U příspěvku:Voda
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > Viz Helienn, jen bodík přidám, protože mi tímhle připomínáš mě před pár lety.
U příspěvku:Horúca láska
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > Čistě jako text mě to moc nevzalo, ale zhudebni to a budeš mít šlágr "0)
U příspěvku:hlavou zdí neprojdeš
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > Po předchozím kousku ve sbírce cítím poněkud zklamání...
Zatímco do toho kousku prózy se cynicky naivní pohled dítěte hodil, tady kulhá.
U příspěvku:Babička umřela
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 >
U příspěvku:FRANCIS GIAUQUE: KLINIKY
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 >
U příspěvku:Varietní umělec
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > Dobré, mě to neoslovilo. Ale já jsem známý sobecký zaujatec, tak si ze mě moc nedělej. BTW, kdybys chtěl vědět PRO4 mě to nebere, ozvi se...
U příspěvku:KLAVÍRNÍ PART
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > Líbí se mi to, ale kousnu: máš na víc. Tohle je dobré, ale od tebe pouze průměrné. Zůstala jsi na povrchu. Jestli chceš, pošli mejlík a já ti to rozeberu... "0)

Neznámkuju tedy. Ale fakt, kdyby to bylo před dvěma lety, jásala bych nadšením, jenže ty ses od té doby posunula, nemám pravdu?
U příspěvku:Ať promlouvá ten kdo si zaslouží
cirrat (Občasný) - 5.7.2006 > chamraď ... tedy pokud to nebyl úmysl, že... "0)
U příspěvku:Mahalebka
cirrat (Občasný) - 30.6.2006 > Já bych to dala spíš do momentek. Na hluší mě to zas tak moc nevzalo...
U příspěvku:LÍTOST
cirrat (Občasný) - 21.6.2006 >
U příspěvku:Za čtrnáct dní se vdává
cirrat (Občasný) - 19.6.2006 > Někoho mi tímhle připomínáš - nikoli stylově... Líbí se mi Tvůj styl, nicméně tady s tím sis trochu zalenošil. Úvodník omlouvá. Ale neboduju.
U příspěvku:Báseň příliš krátká na rýmy
cirrat (Občasný) - 19.6.2006 > Tesat!
U příspěvku:Spolužačka
cirrat (Občasný) - 19.6.2006 > Příjde mi to jako hodně kvalitně zachycenej okamžik a dobře to komunikuje. Ovšem právě díky tomu mi to přijde jako momentka a díky tomu mi přijde zbytečný na ni dělat hlubší kritiku. Trváš-li na ní, pošli majlík a můžem zkřížit kordy...
U příspěvku:odříkaná
cirrat (Občasný) - 19.6.2006 > Plyne to fajn, jinak mě to nechytlo moc, ale líbí.
U příspěvku:O koťátku, které se jmenovalo Minda
cirrat (Občasný) - 19.6.2006 > A proč to nepublikovat... Já tak nějak měla dojem, že to je to, vo co gou = hodit něco do placu a počkat, co si o tom myslí ostatní a zasmár se nad tím, popřípadě něco vychytat...
Líbí se me, že to publikuješ a nejvíc ze všeho ta vitspaná miš.
A kdyby se někdo čirou náhodou ptal, proč se mi líbí, že to publikuješ, tak mám pocit, že se tu berem až moc vážně. Kdyby, jak říká Quotidiana, publikoval své prvotiny na Netu každý, asi by to nebylo ono. Ale občas je to fajn, je to sranda.
U příspěvku:hříšný tanec
cirrat (Občasný) - 19.6.2006 > Jak se mi stejskalo, až si zas počtu, tak mě to zas tak trochu pustilo. Ke mně to nekomunikuje... A tak neboduju...
U příspěvku:Nananá nanáná
cirrat (Občasný) - 18.4.2005 >

Nebude Ti doufám vadit, že tě ani tentokrát neoboduju...

Moc pěknej experimentík!

U příspěvku:Řekni mi proč tě nepoznávám v mlze
cirrat (Občasný) - 30.3.2005 >
U příspěvku:Sebevražda v inkubátoru a jiné bizarní zprávy.
cirrat (Občasný) - 4.2.2005 >
U příspěvku:slova nestačí
cirrat (Občasný) - 9.1.2005 > Je to pjekny, pocit predanej fajn. Ale nehodnotim. Neco mi tam chybi, ale budu hnusne subjektivni a necham te, at se s tim porves sama, jak umis (s tou basni, samozrejme :)
U příspěvku:JDOU VLNY PO NEBI
cirrat (Občasný) - 9.1.2005 > dobry Alis! Zdravim ze Svejcar a preju peknej novej!
U příspěvku:Víš co drahý
cirrat (Občasný) - 9.1.2005 > poklona, sire :)
U příspěvku:Pár slov
cirrat (Občasný) - 6.1.2005 >

Hej, Jannysku, jestli chces vode me nejaky hodnoceni, ozvi se taky, at vim, ze zijes...

U příspěvku:Tornáda skrytá v bříšcích prstů
cirrat (Občasný) - 4.1.2005 > Mejch subjektivnich a dlouho opatrovanejch...
U příspěvku:Vivat la Amerika!
cirrat (Občasný) - 3.1.2005 > no, zkus se zeptat cobaina. Jinak to na me pusobi spis poztivne nez negativne...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter