Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Uvnitř
Indicate (Občasný) - 14.9.2004 > Cobain> Přesně tak. Děkuju.
U příspěvku:Útok na USA
Indicate (Občasný) - 12.9.2001 > romann> Myslela jsem tím, že některé věci, ač nesmyslné, mají svůj důvod, nebo příčinu, kterou my se nikdy nedovíme, protože nemůžeme svou myslí obsáhnout celé...jak to říct..."jsoucno" - a to teď nevztahuju na včerejší útok. Co myslíš "zákonem stvoření"?
U příspěvku:Paní učitelka ruštiny
Indicate (Občasný) - 11.9.2001 > Líbí...
U příspěvku:Kapka deště
Indicate (Občasný) - 11.9.2001 > Je, to se mi líbí - musela jsem to přehlídnout - mám ráda tenhle "styl" rýmování. Je to příjemný - líbí, líbí...
U příspěvku:Ochránce
Indicate (Občasný) - 5.9.2001 > Moc hezké. Nejvíc se mi líbí druhá sloka a..a.., no prostě se mi to moc líbí.
U příspěvku:Ta ves
Indicate (Občasný) - 4.9.2001 > Jen poznámečka - vypadlo tam "ř" (Večerní hospoda na kižovatce). Líbí.
U příspěvku:Majetnická
Indicate (Občasný) - 3.9.2001 > To je fakt dobrý...
U příspěvku:Modlitba
Indicate (Občasný) - 3.9.2001 > Moc hezké, "K mohutné řeky prameni"
mi přijde v pořádku, ale trošičku mi nesedí ti "mi" dvakrát za sebou v poslední sloce, ale to je jen maličkost. Opravdu moc hezké...
U příspěvku:Právě teď....
Indicate (Občasný) - 3.9.2001 > Je to moc hezký....
U příspěvku:Brána zapomnění
Indicate (Občasný) - 31.8.2001 > Musím říct, že mi tam to "slyšíš" vůbec nevadí (dokonce si myslím, že "vidíš" se tam nehodí). Nevím, ale připadá mi, že to má v sobě sílu, je to smutně temné a bolavé. Líbí se mi.
Teda - běhá mi z toho mráz po zádech.
U příspěvku:Přesvědčení.Milovat znamená věřit.
Indicate (Občasný) - 28.8.2001 > To "p" by opravdu chtělo vyhodit, první sloka je moc hezká (možná tam měla už básnička skončit), ta druhá mi přijde trošku nucená - ale vím , o čem mluvíš. A můj nepodstatný názor - jestliže on má na té "druhé sloce" podstatnou zásluhu - fakt nemá cenu vrážet si kvůli němu dýku do prsou, protože ať se to nezdá, to je mnohdy to "nejlehčí" a zároveň nejsobečtější řešení vůči všem ostatním, co tě mají rádi. Ale to už sem nepatří... Ta první sloka se mi ale líbí moc.
U příspěvku:O lásce
Indicate (Občasný) - 28.8.2001 > Díky všem...
U příspěvku:O lásce
Indicate (Občasný) - 28.8.2001 > KSTK> Jo, máš pravdu - to "n" mi tam uteklo....dík, opravím to - ale "do slunce" mi přijde mnohem lepší než "na slunce". Omlouvám se za opožděné reakce, ale nebyla jsem přítomna delší dobu...
U příspěvku:Make a difference
Indicate (Občasný) - 7.8.2001 > Torena> Tak v tom případě - zdravíme Ameriku...
U příspěvku:Závod
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > P.S.: Poradíme se s Kyborgy a cestou galaxií, sektorem X236IMP 60 budem mít na diskuze dost času:) (ovšem, máš-li dost antihmoty, jinak nejedu, chichi)
U příspěvku:Závod
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > Myslela jsem i tu poslední sloku a hlavně: Každý den bojujete v malé bitvě...... Ale v celku prohráváte vždy... Juj, o tom by se dalo krásně diskutovat.
U příspěvku:Třetí schod
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > Hezký. (Nevím proč, ale těch sedm schodů v mě evokuje představu dobře vychlazeného piva, nešel jsi zrovna pro pivo???). Ne, opravdu se mi moc líbí, a ta druhá sloka víc než ta první.
U příspěvku:Závod
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > Moc líbí. Ten konec mě trochu zamrazil. Svatá pravda.
U příspěvku:Make a difference
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > Škoda, že je to psáno bez háčků a čárek, ačkoli jsem taky ze Slovenska a slovensky umím, aspoň doufám, docela dobře, nečetlo se mi to takhle moc dobře a rychle. Jinak se mi líbí ten "smutný kocúr". Jo a taky bych tam asi nedala to "spolu", ne? Já nevím, nějak mi to tam nesedí, třeba jo, (někde mi to tam v tý druhý sloce trochu drhne - jen můj nepodstatný názor), jinak se mi to líbí.
U příspěvku:Psí počasí
Indicate (Občasný) - 6.8.2001 > Smutný, ale krásný.
U příspěvku:V duši prázdno...
Indicate (Občasný) - 4.8.2001 > Působí to na mě klidně a trochu jako rezignace... a smíření - s životem, i když bychom možná chtěli žít trochu jinak???, nevím. Je to moc hezký.
U příspěvku:Beznaděj
Indicate (Občasný) - 3.8.2001 > Líbí...
U příspěvku:Padal déšť
Indicate (Občasný) - 1.8.2001 > Ilona> Jsi dost kritická, a asi je to dobře, člověk si takhle může udělat obrázek o tom, jak se jeho vnímání některých dílek liší od vnímání jiných lidí a co se lim "líbí", jak je jiný apod., nevím sice, co vedlo Kirké k napsání téhle básničky, asi prožila něco smutného, děsivého, ať už doopravdy nebo sama v sobě. Jestliže je člověk v situaci, kdy nemůže a neumí pomoci sám sobě, protože ho něco, co se stalo strašně "bolí" (nemluvím pouze o smrti, ale třeba závislosti na někom, kdo ti opakovaně ubližuje, nevysvětlitelných nočních můrách a strachu "z ničeho", epilepsii a já nevím co ještě, je strašně moc těžké říct si "je mi skvěle, jsem ráda na světě", teda říct si to není těžké, ale tomu nejde poručit, některý věci musí prostě přebolet. Podívej se na film Manon od pramene a skus říct na konci "hrdinům" jak je život krásný. Život je někdy bestie a jsou lidé, ač fyzicky zdraví, kteří v krizových okamžicích žijí jen proto, aby někomu neublížili, pro ně samotné by však bylo lepší necítit. Asi už píšu dlouho, jen bych chtěla říct, že Kirké určitě ví, že svět je "krásný místo k narození" - ale holt po tom narození to je sem tam krize, tak proč to nevyjádřit třeba takhle. Jak říká Martin "verše nepíší lidé, ale okamžiky, které prožívají" (nebo tak nějak to je). A já s ním naprosto souhlasím.
U příspěvku:DO KOLA
Indicate (Občasný) - 31.7.2001 > Tahle se mi fakt moc líbí...
U příspěvku:Hlavně se nehýbat...
Indicate (Občasný) - 31.7.2001 > Ilona> Cítím, necítím, alibismus či ne, fakt je, že ta bolest a bezmocnost je pak děsná a asi takhle nějak ji cítím, teda, ne že bych měla v hlavě larvičky s pilama (ježííš, doufám) a o alibismus tady moc nejde - prostě suchá krutá realita, jo jo.
U příspěvku:Hlavně se nehýbat...
Indicate (Občasný) - 31.7.2001 > KSTK> Dík.
U příspěvku:Mrtvolení
Indicate (Občasný) - 13.7.2001 > Moc líbí. Připadá mi, že přesně chápu smysl, nevím, jestli tak, jako autorka, nebo jak by si přála, ale podle sebe. A je to dost smutný a dost těžký, že? Tak hodně sil.
U příspěvku:Konečná...
Indicate (Občasný) - 11.7.2001 >
U příspěvku:Ty
Indicate (Občasný) - 1.7.2001 > Tak si mysli, že je adresována tobě...:))
U příspěvku:Zrcadlo svědomí
Indicate (Občasný) - 27.6.2001 >
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter