Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:První z mnoha posledních nocí
anonym1 (Občasný) - 1.11.2002 > Aquarius: Tak se klidně začni červenat, na to se ráda podívám, jak se budeš červenat, určitě ti to bude slušet. :)
U příspěvku:První z mnoha posledních nocí
anonym1 (Občasný) - 31.10.2002 > Aquarius. Já bych řekla, že je to naopak, ty děláš svou tvorbou radost nám :)) Zapisuju si tuhle báseň na recitaci.
U příspěvku:První z mnoha posledních nocí
anonym1 (Občasný) - 28.10.2002 > Dokonalý!!!!!!!!!
U příspěvku:Listy
anonym1 (Občasný) - 28.10.2002 > To je kouzelná nálada podzimu v dnešní uspěchané době :)).Ta pointa je skvělá!
U příspěvku:HAVRAN
anonym1 (Občasný) - 22.10.2002 > Naty. Překlad je veliké umění, řekla bych i větší než vlastní tvorba, překlad může báseň úplně zabít, nebo jí dát i jiný význam, nebo z ní udělat dílo, na které se nezapomíná. Ty podle mě máš velký talent! Jen tak dál, já osobně před uměním překladu smekám.
U příspěvku:Malá paralela osudu
anonym1 (Občasný) - 16.10.2002 > Myslím, že za to nemůže internet, ale vývoj společnosti jako takové, považuji tento typ prozy za nový typ žánru, který přinesla doba, je to něco mezi prozou a básnickým slovem, tento útvar hranice mezi poezií a prozou skoro stírá, ale to nic neubírá na jeho kvalitě, je to zkratka v níž autor nádhernou poetickouu formou spojil všednost s otázkou osudu.
U příspěvku:Milencům
anonym1 (Občasný) - 7.10.2002 > Krásný moc. Jen by se mi víc sedělo na začátku druhé sloky  slovíčko  "Vždy místo Však", protože ono to tak v životě vždy bývá, je to takový zákonný vývoj.
U příspěvku:Noční báseň
anonym1 (Občasný) - 7.10.2002 > Není zač, já děkuju za krásné počteníčko. Zůstala jsem právě proto, že jsou na Totemu lidičky,kteří stojí za to
U příspěvku:Smutná
anonym1 (Občasný) - 5.10.2002 > Mně to připadá takové fádní, suché, dost ohrané
U příspěvku:Noční báseň
anonym1 (Občasný) - 5.10.2002 > Nádherné metafory
U příspěvku:V nemocnici
anonym1 (Občasný) - 2.10.2002 > Čtenář Fines.
U příspěvku: Jen tak
anonym1 (Občasný) - 1.10.2002 > krytyk: A co když, rozstříhého je básníkův novotvar, úmyslně použitý? To, že si toho nikdo nevšiml, svědčí jen o tom, že dílko nás natolik upoutalo svým kouzlem, že se v něm tyto detaily ztratí. Ono, když se na to člověk dívá jako čtenář, tak sleduje něco jiného, než když se na to dívá jaké učitel nebo korektor. Ale možná tě to dílko neoslovilo, a tak sis všiml těch detailů.
U příspěvku:Modrá moudrost
anonym1 (Občasný) - 29.9.2002 > barlach. Já taktéž tobě i hubertovi děkuji za krásnou diskuzi, mám ráda diskuze v duchu přátelském, které člověka o mnohé obohatí a posunou ho zas o kus dál.
U příspěvku:Měl bych?!
anonym1 (Občasný) - 29.9.2002 >

hubert: Ano přesně tak nečesat, takhle to má svý kouzlo pošetilosti života.

U příspěvku:Modrá moudrost
anonym1 (Občasný) - 29.9.2002 >

hubert. Ano, tak tentokrát s tebou pro změnu souhlasím, já tvořím oběma přístupy, něco ze mě vypadne a cítím, že je to ono, tak to nechám být a v jiných případech brousím a brousím a brousím. Záleží asi na tom, co chcem svým dílkem říct, někdy jen to je náladovka, pohodovka, vtípek, někdy chcem říct něco víc a někdy něco sdělíme a čtenář v tom vidí, úplně něco jiného :))). Zkrátka je to přesně tak, jak píšeš, každý si v tom najde to svý a každá metoda má své obhájce o odpůrce.

Ale myslím si, že nic se nemá přehánět tudíž i ta zastřenost musí mít svou míru, a proto  též souhlasím s metodou čistých asociací, symbolů, i metafor.

Já taky pokaždé protěžuju to či ono, neboli spíš se řídím citem, buď mi to sedne tak jak to je nebo ne.

Myslím, že toto dílko mohlo mít klidně dva konce, nebo dvě verze, protože zas na druhou stranu je škoda, aby si autor nechal pro sebe ten "krásný" životní paradox. Protože takhle nás život dostává často, nejdřív nás vytáhne ze spousty průšvihů a pak prásk, utopí nás na lžičce vody.

U příspěvku:Modrá moudrost
anonym1 (Občasný) - 29.9.2002 >

hubertíčku, Zase si dovolím s tebou krapet polemizovat, svým způsobem hnidopich nejsi a máš pravdu, ale proč čtenáři všechno předložit, proč mu nenechat prostor pro fantazii? Já vím, dneska je čtenář krapet rozmazlený a líný přemýšlet, ale u tohoto typu dílka, bych netrvala na přesném vyjádření  a vystvětlení věci. Mně se naopak ten otevřený záhadou opletený závěr líbil. Myslím, že to vysvětlení na závěr ubírá celému dílku takové to  kouzelné tajemno, kterým byl ten příběh zahalen a dával tak prostor pro čtenářovu fantazii a myslím, že je tam úplně zbytečný. 

Tohle je zas moje hnidopišství .

 

barlach. Jo, jo svět je plný paradoxů.

A propos dost často se mi stává, že to, co, ze mě vypadne najednou a rychle, bez úprav, mívá u čtenářů dobrý ohlas, jak už jsem kdysi uvedla, naše podvědomí píše za nás a někdy vědomím upravováním, dílko jen pokazíme, protože si někdy asi sami nestačíme uvědomit, co nám vlastně naše podvědomí říká a někdy zbytečně komolíme vědomě jeho vzkazy. Věřím tomu, že naše podvědomí  moudřejší než naše vědomí.

To ti píšu kvůli tomu, že tvrdíš, že tvoje dílko není moc propracované, ale mně naopak  v té syrové podobě, ve které jsi ho předložil, říká mnohé a nijak bych ho neupravovala.  Ale to je můj osobní úhel pohledu, se kterým se dá samozřejmě polemizovat.  

 

U příspěvku:KOUSNI SI !! (II)
anonym1 (Občasný) - 29.9.2002 > hanele: To jsem netušila, že jsi náladová povrchnice, tvoje básně svědčí o něčem jiném, tak je laskavě nepomlouvej. Sorry, ale musím se tvých básniček zastat, tohle si od tebe nezaslouží.
U příspěvku:Modrá moudrost
anonym1 (Občasný) - 28.9.2002 >

hubertíčku, tady ti musím v jedné věci, trochu odporovat i v 80 letech může člověk býti v celku zdráv a náhle s ním může praštit pepička, neboli pepka, dneska se to mu říká  náhla mozková příhoda.

Jinak s radostí souhlasím s tím, že se mnou souhlasíš.

U příspěvku:Modrá moudrost
anonym1 (Občasný) - 28.9.2002 > No jo mladíku, věci nesjou takové, jak se na první pohled zdají, avšak mládí se o tom musí přesvědčit samo, svými vlastními zkušenostmi a čím víc zkušeností má, tím víc to mládí ztrácí.
U příspěvku:Našeptávač
anonym1 (Občasný) - 28.9.2002 > hubert. Tak ty by ses mi klidně upsal?  - To byl pokus o vtip. Jinak mě těší, že je nás víc, co sdílí tenhle názor. Já sama se někdy divím, ( když mě políbí múza), co ze mě vypadne.  
U příspěvku:Vzpomínky na Dřevák
anonym1 (Občasný) - 28.9.2002 > hubert: Není zač a nejsi sám, kdo je takhle roztržitej je nás tu víc
U příspěvku:Vzpomínky na Dřevák
anonym1 (Občasný) - 27.9.2002 > hubert. Jen čistě ze vzájemných sympatií si tě dovolím upozornit, že sis zapomněl zařadit dílko do rubriky, čímž nás čtenáře krapet mateš.
U příspěvku:Nedobytnému
anonym1 (Občasný) - 27.9.2002 >

barlach: Já zas říkám, buď  to mnou projede a zůstane to ve mně, nebo to  o mě ani nezavadí.

 A tohle mnou projelo moc krásně.

U příspěvku:Pozdrav 24. září
anonym1 (Občasný) - 24.9.2002 > Bravurní metafory, zvládnout takhle klasiku  - na to mohu říct jen - smekám!
U příspěvku:Zrození ústa jeho
anonym1 (Občasný) - 24.9.2002 >

Nejsem si jistá, jestli jsem to dobře pochopila, ale jestli je to motlitba za   druhořadost ženy a podceňování jejích citů na úkor ženského těla, svádějícího k hříchu, pak se modlím s tebou. A přijde mi to úžasně vyjádřené, ale možná v tom vidím něco jiného, než chtěl autor říct.

U příspěvku:Moral of the story
anonym1 (Občasný) - 24.9.2002 > A co překlad, by nebyl?
U příspěvku:Zlomky oblačných elegií
anonym1 (Občasný) - 24.9.2002 > ten_s_kytarou. Kdo je amba? Nadějný autor. Její verše a vaše recitace, zdá se mi dokonalá kombinace. :)))
U příspěvku:sahni si n hvezdu
anonym1 (Občasný) - 23.9.2002 >

Mně se to líbí, tak jak to je. Ale nepomůže mi to, abych si sáhla na hvězdu,  bojím se totiž výšek :))).

U příspěvku:Válka vlastností
anonym1 (Občasný) - 21.9.2002 >

Naj Lesev. Nebyla  jsem nikdy kapitánkou jen kormidelníkem,který mu byl udáván směr kam má plout. A já jsem tu loď měla dovést k cílům, kteří mi kapitáni určili. Avšak plavčící nechtěli plout společným směrem, a tak polámali kormidlo.

Kam jdu? Nechám se nést větrem osudu, uvidíme kam mě zavane, pošlu ti zprávu po poštovím holubovi. :)). 

U příspěvku:Válka vlastností
anonym1 (Občasný) - 20.9.2002 > Naj Lesev. No jasně a proč by neměla? Co jsou písničky? Přeci zhudebněný básničky :))).
U příspěvku:Zasnění
anonym1 (Občasný) - 15.9.2002 > Taky mám pocit, že je to značně nevyzrálý nihilismus, spíš na hranici levné pubertální pornografie. Nemá to žádný hlubší podtext,  je to jen pouhé konstatování pubertálního snu.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter