Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ten muž
theresasss (Občasný) - 14.12.2010 > Bajata> díky za přečtení a reakci ;)
U příspěvku:GOTHIC - Cesta Trestu
theresasss (Občasný) - 10.2.2009 > Opravdu pěkně napsaný ;-) doufam že to pokračování bude brzy. Docela jsem se začetla.
Pošli mi prosim odkaz na ten Fan web :-) dík
U příspěvku:1. část
theresasss (Občasný) - 26.10.2008 > Přečetla jsem to jednim dechem :-)
U příspěvku:Jsem kultivovaný!
theresasss (Občasný) - 23.6.2008 > Mylím že problém nebude v rozdílu vesnice a města, ale pouze v jedné podivné společnosti a tvé kamarádce. To co píšeš je součástí každého většího uskupení lidí...
U příspěvku:Jsem kultivovaný!
theresasss (Občasný) - 23.6.2008 > Mylím že problém nebude v rozdílu vesnice a města, ale pouze v jedné podivné společnosti a tvé kamarádce. To co píšeš je součástí každého většího uskupení lidí...
U příspěvku:Jsem kultivovaný!
theresasss (Občasný) - 23.6.2008 > Mylím že problém nebude v rozdílu vesnice a města, ale pouze v jedné podivné společnosti a tvé kamarádce. To co píšeš je součástí každého většího uskupení lidí...
U příspěvku:Ten muž
theresasss (Občasný) - 3.1.2008 > Damika> už píšu něco ne tak jak říkáš "harlekánkovského" ale příběhy z běžného života mi nebaví, takže na ty se asi nedostanu, budu pilovat svůj styl pro pubertální dívky :-)))
U příspěvku:Ten muž
theresasss (Občasný) - 3.1.2008 > Damika> To je dobře? nebo špatně? :-)
U příspěvku:Vzpomeň si
theresasss (Občasný) - 21.12.2007 > hmm...takovejhle kluků je na světě hodně a těch společností co je podporuje je ještě víc. Když s tim nikdo nic nenadělá, jednou potřebujou obětního beránka a člověk má smůlu. Znám to a vím, že i na ně jednou došlo, třeba i na tohohle frajera....lidi nebývaj hodní.. :-(
U příspěvku:samota
theresasss (Občasný) - 21.12.2007 > Nepřijd emi to špatný. možná bych trochu víc rozepsala ty pocity zničení. Je to jako od holky co čte shannone drake :-) piš piš, at se vypiluješ..
U příspěvku:Příběh upíra
theresasss (Občasný) - 17.12.2007 > no konečně nějaký smysluplný příběh :-) je to poutavý, akorát ty přímý řeči se mi zdají trochu nezapadající (ikdyž já s nimi mám taky dost problémy)

"Nechá své tělo padat dolů, ale jako by ona, její duše, její podstata zůstala tam nahoře a jen pomaloučku, jako pírko se snášela za tím kusem masa dolů" to mi přišlo krkolomý

"To nebyl sokol ty tupče! To byla sněžná sova!" drsná upírka :-) docela sem se pobavila....má to pokračování?
U příspěvku:ACID CIRCLET
theresasss (Občasný) - 15.12.2007 > píšeš že na totemu nemá cenu publikovat, tak jsem došla ke stejnému názoru. neznáš prosimtě jinou stránku, kde se víc hodnotí povídky?
U příspěvku:CATHALAN
theresasss (Občasný) - 13.12.2007 > díky, jen aby to pokráčování bylo stejně dobré :-))
U příspěvku:Zimní paní
theresasss (Občasný) - 12.12.2007 > sibyla> díky. jojo, nad tím už se pozastavilo víc lidí, :-)
U příspěvku:Natasha: tato bude milostná
theresasss (Občasný) - 4.12.2007 > pěkné
U příspěvku:Přírodní výběr
theresasss (Občasný) - 4.12.2007 > Pěkné pěkné, ze začátku s tim blondákem to vypadá ,jako by se do něj upír zakoukal jinak, než jen pro krev :-)...
U příspěvku:co je to láska a přátelství
theresasss (Občasný) - 2.12.2007 > čtenář> jj, protože když je všechno černé tak se přemýšlí nejlíp :-) proto mam radši smyšlené příběhy, nenutí tě to přemýšlet tolik nad problémy, jen sepisuješ sny....
U příspěvku:co je to láska a přátelství
theresasss (Občasný) - 2.12.2007 > čtenář> Díky za kritiku :-) asi máš pravdu, měla bych začít něčim jiným. jenže tohle byl sloh do školy, takže jsem byla donucena ho napsat.
-to přátelství si popsal moc hezky, ty boje. jenže i to že jde někdo vedle tebe je dnes málo viditelné.
-přinzávám, nad láskou jsem moc nebádala. chtěla jsem si vyhrát s tim slovíčkařením :-) jj, láska je náročná, a proto se v ní radši tolik nevrtám, ze strachu na co bych přišla... každopádně tvá úvaha (kritika) semi moc líbí, nebýt v mém prostoru, oznámkuju za 5 :-)))
U příspěvku:Dívka s dvěmi srdci
theresasss (Občasný) - 1.12.2007 > líbí se mi téma, ale trochu víc bych posala ty situace, aby to víc vtahlo do děje...
U příspěvku:cesta osudu
theresasss (Občasný) - 27.11.2007 > sibyla> děkuji, už jsem ani nedoufala že někdo ty čtyři stránky přečte :-)
U příspěvku:útěk
theresasss (Občasný) - 26.11.2007 > Maka01> jj, hrubek jsem si vědoma, shodu přísudku s podmětem nestíham sledovat :-) tohle je jen jakýsi úvod k delšímu příběhu, jenže ten by tu nikdo nečetl..
U příspěvku:zničená
theresasss (Občasný) - 26.11.2007 > Maka01> děkuji ;-)
U příspěvku:Ahoj, jmenuji se Mei
theresasss (Občasný) - 26.11.2007 > klasická společnost, jen nevím jestli by ji pak spolužáci opravdu brali...děj pěkně plyne
U příspěvku:útěk
theresasss (Občasný) - 24.11.2007 > Quotidiana> díky, pokusím se s tim něco udělat :-) jsem začátečník, jsem ráda za každou radu
U příspěvku:zničená
theresasss (Občasný) - 24.11.2007 > Rubik-On> zkus si přečíst i mé jiné články, myslim že vše neni jen hloupé tlachání :-) tohle je vypsání se ze smutna, proto možná námět moc nezaujme, ale mě to po tom zvedlo náladu :-)
U příspěvku:co je to láska a přátelství
theresasss (Občasný) - 22.11.2007 > Damika> Nemyslím zastat se přítele, když udělá nějakou chybu.ale podporovat ho. vždyť to by nebylo přáteltví, kdyby přítel se nezastal přítele třeba v soudobé společnosti, která hledá obětní beránky..myslím že přítel se musí umět postavit a bránit, když je to třeba a když samozřejmě by nejednal proti svému přesvědčení...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter