Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Maka01
(žena)
Občasný
Na Totemu: 425x
Napsat zprávu

Mládí pryč, do důchodu daleko.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:útěk
Maka01 (Občasný) - 26.11.2007 > Ten popis bouřky je nádherný a sugestivní. Celý obraz jsem úplně viděla před sebou. Je vidět, že jste hodně spjata s bytostnými silami přírody. Je tam ale dost gramatických chyb. Také " těla pokrytá pláštěmi" - správný tvar je "plášti". A pointu sem nějak nepochopila.
U příspěvku:zničená
Maka01 (Občasný) - 26.11.2007 > Mě, na rozdíl od předchozích kritiků, uvedený příspěvek nepřipadá jako hloupé tlachání. Příspěvek bych ale zařadila spíše mezi úvahy.
U příspěvku:Zimní paní
Maka01 (Občasný) - 26.11.2007 > Krásný příběh napsaný bohatým básnickým jazykem. Moc se mi líbí. Jsou tam ale hrubky : jemné ručičky dováděli(y).Ny zlatých kudrlinkách se utvořili(y) malé rampouchy.
U příspěvku:kostelům osmým pádem
Maka01 (Občasný) - 26.11.2007 > Moc se mi líbila.
U příspěvku:podruhé
Maka01 (Občasný) - 22.11.2007 > Opakovaný vtip už vtipem není. Předtím to ho... bylo aspoň zarámované! Body? Nic za nic!
U příspěvku:Pes, který štěká nekouše
Maka01 (Občasný) - 22.11.2007 > Pěkné. Jsem taky pejskařka. Mám dva tažné psy, kteří mě táhnou světem. Když mě táhnou na procházku, maminky vyndávají z kočárků nemluvňata a hystericky ječí. Co dělat? Jsem ve smečce až na poslední místě jako fena omega. Ale neubližují mi, protože vědí, že jsem jejich živitelka. Nepořídila jsem si je. Přihodili se mi. Každý mi zbyl po jednom chlapovi. Ten první umřel a ten druhý odtáhl a také mi nechal vlčáka. Zdevastovali mi zahradu, ze skalek udělali tankodrom, ale miluju je a nemůžu je dát pryč.
U příspěvku:Zase jedna duše o tělo lehčí
Maka01 (Občasný) - 22.11.2007 > Tohle mě oslovilo.
U příspěvku:II. Prostředí
Maka01 (Občasný) - 22.11.2007 > Tohle všechno už tvrdil Ježíš Kristus Nazaretský před dvěma tisíci let. Je to dostatečně popsáno v evangeliích. Miluj bližního svého jako sebe sama, Co kdo zasije, to i sklidí, Nevyjdeš odsud, dokud nezaplatíš do haléře. Lidé to znají a nedbají, vnímají to jako obehranou odrhovačku a dělají, co je jim příjemné.
Proč je ta pomlčka ve slově Bůh? "B-H?
U příspěvku:Prostoduché básně
Maka01 (Občasný) - 22.11.2007 > Taky mě to rozesmálo. Ale těm tančícím rozevlátým psům by slušel první pád a tedy měkké i na konci.
U příspěvku:Labyrint světa, rej duše
Maka01 (Občasný) - 22.11.2007 > Váš příspěvek se mi moc líbil. Jsem věřící a o generaci starší a vidím kolem sebe, jak se naplňují osudy lidí. Všude spatřuji ty pověstné "Boží mlýny". Zajímavé je, že většina lidí se z toho nepoučí. Jedna věc mi ale ve vašem článku nebyla jasná: Proč píšete slovo Bůh s pomlčkou uprostřed "B-h" a proč ho neskloňujete, nevytváříte přídavné jméno apod. Můžete mi to vysvětlit? Na závěr jedna výtka: Píšete, že Jan se mlhavě držel desatera. Ale tak to není. Když se zeptáte kteréhokoli nevěřícího, jestli dodržuje Boží přikázání, většina odpoví, že ano, a věří tomu. Když se jich ale zeptáte, jak zní první a základní, nebude to z nich vědět nikdo, někteří budou dokonce tvrdit, že je to NEZABIJEŠ nebo NEPOKRADEŠ.
V JEDNOHO BOHA VĚŘIT BUDEŠ,tak zní to první a základní. Jenže oni v Boha nevěří a proto se řídí jen jakýmsi vlastním devaterem, protože víra v Boha je pro ně nepochopitelná.
U příspěvku:VÁLET SE V HORSKÝCH FIALKÁCH
Maka01 (Občasný) - 21.11.2007 > Já bych to taky viděla na Večery pod lampou. Ale ty čte spousta lidí, takže neházejte flintu do žita. Mě osobně naštvalo, že je nepostřílel ten hlídač parku, když mu zničili fialky. Kromě toho si myslím, že horské fialky jsou nějaký lišejník vonící po fialkách či co. Nejvíc mi vadily hrubky: shoda přísudku s podmětem, muži, ženy, životné, neživotné, všechno jedno. Zopakovat si mluvnici: Ženy si hrály, muži odcházeli!
U příspěvku:Vanutí: takhle to smrdí jako milování dvou lidí kteří se nemilujou
Maka01 (Občasný) - 20.11.2007 > Je to napsané s citem a je vidět, že je to skutečně prožité. Nápad udělat koláž Roucho Máří Magdaleny z menstruační krve mi ale připadá hnusný a morbidní. I když je možné, že by na tebe usedla blýskavá masařka Štěstí a úchylní miliardáři by ti za tvé výtvory platili zlatem. Jsem věřící a o generaci starší, než ty. Myslím, že by sis měla svého ženství více vážit, jinak z tebe skutečně ten androgyn bude a budeš se od mužů odlišovat jen těmi "krámy". Ještě jednu radu: Vztah, ve kterém si lidé jeden druhého neváží, je nemravný, a proto by se měli rozejít. Láska není otroctví. Mě ten příspěvek připadá takový masochistický. Vzženšti se, ať z tebe není ušlápnutá chudinka! Promiňte ostatní, že z toho tady dělám linku důvěry, ale dost mě to oslovilo a připomnělo mládí.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter