Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nápověda
El condor (Stálý) - 18.3. > eddie1111> Ahoj! Sjeď dolů pod seznam svých dílek. Tam jsou 4 okénka s roletkami. V tom prvním, vedle kterého je tlačítko PROVED´, vyber z nabídky, co chceš dělat, zaškrtni čtvereček vlevo u názvu vybraného dílka a pak klikni na PROVED´. Doporučuji pak zase vrátit roletku zpět
na 1. řádek...
P.S. Měj strpení se systémem, když vkládáš komentík či příspěvek zde nebo na fórech. Je pomalý a pokud to netrpělivě znovu odpálíš, bude to tu víckrát! :-) P.Z. Tady ty své duplikáty smázneš, když klikneš vpravo na ZMĚNIT, vymažeš obsah a odešleš prázdné okénko. Stejně ošetříš i znásobené komentíky u jiných dílek. Tam je neustále funkční to UPRAVIT. A zase odeslané prázdné okénko se skryje.
U příspěvku:Nápověda
El condor (Stálý) - 18.3. > Proč se tu neobjevuje, co jsem sem vložil? Už jsem mezitím zjistil, že editovat či mazat lze prostřednictvím těch čtyř okének s roletkami pod seznamem mých příspěvků. Ovšem ještě z mobilu jsem si na fóru nechtěně nasekal tentýž dotaz jako více duplikátů. A to asi já nesmažu! Zapomněl jsem, že systém je líný. U komentářů pod dílky to lze odstranit tak, že u duplikátů přes "upravit" vymažu komentík a odešlu prázdné okénko.
U příspěvku:Do sebe
El condor (Stálý) - 8.10.2022 >
U příspěvku:Já ze dvou číší piji lásky víno
El condor (Stálý) - 16.9.2022 > Náhodou jsem sem zabloudil a přemítám, co si z toho tvého elaborátu mám vlastně vybrat. Libí, nelíbí nebo vlastně nemáš názor? Je asi specialitou tohoto portálu, že tu mohou komentovat nepřihlášení čtenáři, kteří zřejmě sami nic nestvořili a nejsou ani rozlišitelní. Měl jsem jich už na jedné stránce víc, taky tam byl, tuším, "náhodný čtenář", ale ani ten tu neměl profil jako to bývá jinde, kde podle konkrétního nicku aspoň člověk ví, s kým komunikuje a třeba vidí, že sám zatím jen čte. Jinak se tu adi stále nic moc neděje. Na písmáku je aspoň kvartální poetická soutěž, součást celoroční. Na piste-povidky zase zítra tématický den "Srdce." A každý měsíc se drabblí na zadání! Tady jen se to občas pomalu načítá a jinak asi nic...

U příspěvku:Křídla Andělů
El condor (Stálý) - 18.11.2021 > čtenář> Ahoj! Reaguji po 14 měsících, ale sem jsem dříve nepřišel. Vlastně jsem tehdy nahlédl, kdo mi dal pět bodů a s údivem zjistil, že Marco je dívka!
Jsem rád, že stará komentová ukázka z dob, kdy na mne netradičně padl splín, se ti líbí. Jinak se snažím psát spíše pozitivně a třeba s humorem...
P.S. Jsem zde ovšem občas na rozpacích, když se třeba na mé stránce sejde víc čtenářů bez dalšího rozlišení, jeden chválí, druhý kritizuje, do toho vstupuje čtenář kolemjdoucí a přitom nikdo nemá profil, tak ani netuším, co je zač...;-)
U příspěvku:Venuše
El condor (Stálý) - 18.11.2021 > Tak já jsem už v penzi a přesto si stále rád přečtu o UFO. Taky sci-fi romány... A na www.kosmonautix.cz o všem, co se týká kosmických letů, těch minulých i těch, co se chystají...
Proč by tedy autor, když rád kreslí, nemohl popustit uzdu fantazii?!
I když ta raketka mne pobavila...😉
U příspěvku:Mám moře rád!
El condor (Stálý) - 1.9.2021 > Joneli> Díky! Jsem rád, že se ti to zřejmě líbí. Bohužel, nevlastním kytaru ani jiný hudební nástroj, ale zpívám si rád. A hodně skládám na nějakou melodii, třeba už známou. Tohle inspirovala píseň "Znám zem plnou mlíka." Když jsem byl kluk, pořídil jsem sobě i bráškovi takové foukací harmoniky s klávesami, rozsah 2,5 oktávy.
Lovili jsme zpaměti známé písně a učili se navzájem. Takže hudební sluch možná mám.
Mám rozepsanou i jinou píseň, pro změnu na nápěv písně "Starý mlýn", také o moři.
Nu, třeba si ještě pořídím kytaru či klávesy a začnu se učit. Líbil by se mi i akordeon, ale to je dnes drahej špás... 😉
U příspěvku:Vlak dětství
El condor (Stálý) - 1.9.2021 > Idylický obrázek...😀
U příspěvku:Už houstne hlen...
El condor (Stálý) - 9.11.2020 > čtenář> Já ale nic nechytil. Je to jen básnická licence...(I když pár mých blízkých to taky mělo. Naštěstí už jsou všichni O.K.!)
No, já hygienu dodržuji a nosím roušku. Ty možná pampers kalhotky, jak nabízelo i jedno video!
ᕙ( ͡◉ ͜ ʖ ͡◉)ᕗ
U příspěvku:Ze střípků snů
El condor (Stálý) - 29.10.2020 > čtenář> Čtenáři z 15/9! Zjevně zde mohou komentovat i nepřihlášení, což jinde není. Jediný registrovaný je "čtenář poezie!" Je dost zmatečné, když se tu sejdou dva "čtenáři", které jinak neodliším. Nemohli byste použít aspoň první písmeno jména? Pokud by se nelišilo datum a já se sem dostal později, jak na vás reagovat a jak se to dozvíte, pokud znovu nepřijdete sem?!
Tobě už jsem odpovídal, že jsem neměl jiný dostup než z nějaké veřejné wifiny, kdy jsem stihl akorát zkopírovat něco odjinud a třeba se mi to i podařilo vložit. Systém je pomalý i teď, se starým HTC a jeho prohlížečem KIT 5 si moc nerozuměl, přetížená wifi v Praze nestíhala a mockrát se sekala a mezitím mne to shodilo. A paměť byla malá na chromajzla, stačila akorát na operu mini a i ta měla problém třeba jinde, kde byl hosting Savana. Některé portály změnily hosting a zrychlily. Tady ovšem něco napíšu a když se to hned neodešle, zkusím to znovu a buď to není nebo je víckrát.
A to mám chromajzla a rychlou wifi nebo teď i data přímo přes O2 (odměna za dobití!) Ale žádný rozdíl nevidím! A jak jsem koukal na fórum, loni měl toone problémy se vložením dílka! To člověka odradí něco datlovat! Teď činím zas výjimku a jsa poučen si to pro sichr zkopíruji do schránky! Netuším, kdo tu funguje
jako admin, zda Dušan nebo někdo jiný, kdo mi poradí, pokud to lze.
A tobě jsem navrhoval, aby ses přihlásil a sám něco předvedl!
(・∀・)
U příspěvku:Silák Véna
El condor (Stálý) - 28.10.2020 > čtenář> Již jsem zmínil, že to byla drabble povídka na zadaná slova. Na www.piste-povidky.cz jedna autorka každý měsíc určí téma, zpravidla vygeneruje tři či pět náhodných slov (jsou tam dva generátorky) a první víkend se vkládá (od poledne k poledni!) Je nás tam pár, co se vždycky zapojíme a soutěžíme, jen tak, pro radost...😊 Tohle je inspirováno tím starým slabikářem (červený, s Ladovými ilustracem!) Tady se asi už nesoutěží, že? Škoda... Na písmáku ano, v poezii i v próze, dík redaktorce Goře. Hele, nemohli byste si sem, vy čtenáři, psát aspoň iniciálu křestního jména, aby vás člověk odlišil? A je to tu hrozně pomalé, než se něco načte...
U příspěvku:Silák Véna
El condor (Stálý) - 26.10.2020 >
U příspěvku:Silák Véna
El condor (Stálý) - 26.10.2020 > čtenář> On tě snad už někdo kritizoval? 🤔
Ovšem tohle je drabble povídka na zadaná slova. A pro drabble (může být i veršované!) platí pravidlo, že musí mít sto slov, zde navíc s nutností použít všechna zadaná slova. (Jindy může být třeba jen na dané téma!) Prostě si nás takhle jinde pár soutěží vždy první víkend v měsíci. Když budu psát určitou básnickou formou, taky musím dodržet jistá pravidla...😊
U příspěvku:Ze střípků snů
El condor (Stálý) - 12.10.2020 > Megaira> Ty taky? 🙃
U příspěvku:Naše životy
El condor (Stálý) - 22.9.2020 > Moc hezky napsáno, jen si doplň háček. (O mně.)
Nad takovými miniaturkami se člověk rád zasní...🌹🍀🐱
U příspěvku:Křídla Andělů
El condor (Stálý) - 22.9.2020 > Již odcházíš? Pomni, že jsou sice chvíle, kdy neumíme snésti ani svých slabostí ani léků proti nim, ale i ta slabost pomine a nahlédneme zcela jinak na možnost ukvapeného odchodu.
Taky jsem ve slabých chvilkách psal takto:


Duše s polámanými křídly
k nebi se pokusily vznést
s vírou, že sny se stanou vřídly,
v nichž nápoj štěstí ukryt jest.

Však křídla měly rozervána,
krví se zbarvila jich běl,
a něžné dívce u piána
i b-moll falešně jen zněl.

Je těžké plouti proti času,
prudký je zapomnění tok,
tak ztrácíš schopnost vnímat krásu,
smutek tě drtí celý rok.

Připadáš si jak zrnko písku,
kdes mezi druhy zašláplé,
vášeň se skryla do remízku
a srdce tvé tak prázdné je...
U příspěvku:O mně ...
El condor (Stálý) - 22.9.2020 > Marco rain> Opravdu kouzelně vyjádřeno! Nu, co se týče toho plýtvání, někdo občas potřebuje, abychom mu poskytli trochu lásky, byť sám ji třeba neumí rozdávat. Špetka naší lásky, úsměv a porozumění, mohou působit jako kvásek v srdci druhého a třeba i v něm pak vzejde zázrak lásky!(✷‿✷)
Pokud jde o ty čárky, viděl bych je na konci veršů 2,6,7 a naopak ne za slovem málokdo (to se píše dohromady a doplň si čárku nad á).🙂
U příspěvku:Ze střípků snů
El condor (Stálý) - 15.9.2020 > Zeanddrich E.> Ve chvíli, kdy to píšu a ponořím se do toho, tak to tak myslím i cítím...
Slova jsou pro mne melodický element, vnímám, jak ladí s ostatními. A jelikož už jsem pán na penzi, některá z nich jsou prostě druzi mého mládí...🐿️🌊🌋👣
U příspěvku:Ze střípků snů
El condor (Stálý) - 15.9.2020 > Marco rain> Vítám tě na své stránce a děkuji za bodíky, i když mně úplně stačí, když se to někomu líbí. Ten obrázek v profilu, to jsi jako ty? Pro něžné rusovlásky mám slabost. A mám tu i báseň Rusovlásce. Krásný den!🌹🙂
U příspěvku:Ze střípků snů
El condor (Stálý) - 10.9.2020 > j.f.julian> Ahoj Juliáne! Dík za komentík i za bodíky!
Jak víš, píśu jen vázaně. S kategoriemi je to na každém portálu jinak. Tady mi básnické slovo připadalo výstižnější, poetičtější. Jinde je víc kategorií, tady mi samotné označení "básně" připadalo takové strohé. No, možná to změním...
U příspěvku:Ze střípků snů
El condor (Stálý) - 8.9.2020 > analfagot> Díky! A jaký je zde vlastně rozdíl mezi básní a básnickým slovem? 🤔😊
U příspěvku:Ze střípků snů
El condor (Stálý) - 8.9.2020 > čtenář> Díky! Dlouho jsem nikam nic nedal, tedy krom jiného portálu, kde každý měsíc první víkend vkládáme drabblátka dle zadání, pár stejných lidí. To je výjimka, jinak člověk nesesmolí ani komentík...🤔🐒
U příspěvku:Cos stalo se!
El condor (Stálý) - 2.8.2020 > Zeanddrich E.> Díky za lichotivé zhodnocení, vyjádřené i bodově. K tvé připomínce: Rád volím méně obvyklé výrazy, navíc to "pryč je" mi připadá takové uspěchané, rychle pomíjivé, kdežto "ten tam" mi při přednesu umožňuje se s tím víc pomazlit, položit se do toho, navíc to zní i měkčeji...Samozřejmě je to jen mé vlastní osobní vnímání. Nu, kdysi jsem trochu soutěžil v přednesu, naposled i na vojně na ASUT, byť sonet od Shakespeara, v překladu Ericha Saudka mne dál neposunul, tam šly tzv. "angažované" kousky! Nepostoupili ani dva kamarádi z družstva, kteří při kytaře sólově zpívali jeden americkou lidovou píseň či ten druhý nějakou anglickou, dokonce v originálu. (Byl od Nitry, po otci Maďar, měl dokonce i svoji kapelu.) Ale jeli jsme o půl dne dříve z taktického cvičení a ulili jsme se z velkého úklidu roty, navíc jsme to riskli a zůstali na plese v PDA Lešany. A nezanedbatelné bylo i to, že jsme získali pomyslné plus za kulturní zapojení v očích velitele a tuším i pochvalu v rozkaze. 😺
U příspěvku:Sbalím si kufr
El condor (Stálý) - 9.7.2020 > čtenář kolemjdoucí> Těší mne, že sis dal takovou práci s mojí statistikou. To už bys stihl si zřídit účet a něco sám napsat! Třeba drabble povídku (to je na sto slov!) A lze to napsat i jako veršované drabble!
Ta slova ti spočítá odkaz www.pocetznaku.cz. Píší tam, že to lze využít i pro bakalářské či diplomové práce, takže to pojme hodně znaků či slov (počítá současně obojí!). Využije to i ten, kdo píše někam do soutěže či nakladateli. (Kdysi fungoval i odkaz, který se lišil pomlčkou mezi těmi dvěma slovy, ten toho uměl i víc vč. přepsání textu pozpátku, hashtágu apod.)
U příspěvku:Sbalím si kufr
El condor (Stálý) - 9.7.2020 > čtenář> Po těch komunálních, do zastupitelstva. Město jako majitel musí schválit umístění čehokoli na střechu či zdi (např. satelitu). A trvalo to rok, pak to ten technik zvládl během odpoledne, po své práci. Poskytovatel webu je totiž občanské sdružeňí a ti členové to mají jako brigádu.
U příspěvku:Cos stalo se!
El condor (Stálý) - 9.7.2020 > Zeanddrich E.> Dík! 👻
U příspěvku:Když jsi se ráno probouzela
El condor (Stálý) - 29.6.2020 > Sallybill: Poeta libozvuku? 😇
Čím jsem si zasloužil takovou půvabnou charakteristiku? Tos vymyslel extra škatulky pro mne? 🙃
Musím uznat, že jsi vnímavý a pochopils, oč mi jde.
Ano, jsem z těch, co v životě dospěli do určité fáze zmoudření a berou si že života jen to hezké. (Dnes třeba jsem byl zas za vnučkou, co bude mít devět měsíců a je to takové šťastné a čiperné dítě, hráli jsme si společně se snachou. Od dětí se naučíš nejvíc, ještě neznají faleš a přetvářku, vše prožívají naplno!)
Pokud jde o báseň, inspirovalo mne jedno povídání na FB u Papírové vlaštovky. Ona to i loni vydala knižně. To je taková milá a pozitivní bytost, co se umí dívat a své myšlenky i poutavě sdílet. Asociace jsou pěkné potvůrky a tohle vyšlo z toho, co jsem četl. Vzal jsem to jako výchozí bod a pak z toho udělal pohodovku.
Lidé dnes jsou zbytečně uspěchaní, hašteřiví a neumí si vychutnat drobné chvilky štastné pohody... 😎
P.S. Pokud někde narazíš na nelogické slovo, může za to i automatická oprava v mobilu. Mám nový a nevím kde a zda-li vůbec to jde vypnout.
U příspěvku:Sbalím si kufr
El condor (Stálý) - 29.6.2020 > Čtenář vs čtenář: Nevím, kdo je kdo, ani zda čtenář Dan a čtenář D. jsou rozličné osoby či zda čtenář, kterého jsem zmínil, že se vyřádil pod jiným mým dílkem, má s těmito něco společného, chci věřit, že ne. Zde zmíněný miroslawek je napříč portály známý pruďas, který rád cituje a používá cizí slova, aby se blýskl znalostmi, ale má to aspoň nějakou úroveň a veršovat umí. Ale ti, co někam anonymně vlétnou, aby si jen léčili své komplexy záplavou vulgarity, ale v podstatě k věci nenapíšou nic, jsou jen hodní politování nebo ani to ne...😱

U příspěvku:Sbalím si kufr
El condor (Stálý) - 29.6.2020 > Sallybill: Jo, to je pravda. Kritik je člověk, který ti podrobně vysvětlí, jak by to napsal on, kdyby to ovšem uměl... 🙂
Ano, kdybych napsal, že to bylo na zadání, stejně jako když něco označíme jako písňový text nebo jen nevážnou tvorbu, čtenář už k tomu přistoupí jinak. Tady stejně jako i ještě jinde jsem zkusil to dát jen tak, bez zařazení do škatulky, protože mi někdo napsal (a bylo to víc lidí!), proč najednou píšu jen na zadání a že to kvůli té anotaci málem vypustili. Reakce některých byly podobné jako u Juliána.
Dobré rady, jak to srovnat do pravidelné formy, jak použít méně archaický slovník, snaha vtěsnat to do škatulky...Bylo by zajímavé sledovat reakce na Evžena Oněgina, podle něhož je ta forma nazvána! Velcí básníci měli svůj styl, forem na 14 veršů je spousta a třeba i jen sonety mívají často různá schémata. Jenže někdo si to vymyslel, protože mu to zrovna takhle sedlo, napodobit to už občas svazuje. ☺
Díky za porozumění. Ale píšu si pro radost, ne abych počítal, kolikrát mne někdo virtuálně poplácá po rameni. Pro mne je to spíš prostředek sdílení určité nálady či životní filozofie. 🙃
U příspěvku:Sbalím si kufr
El condor (Stálý) - 28.6.2020 > Čtenář D.: Jukni se na moji třetí báseň od konce, "Když jsi se ráno probouzela!" Myslíš, že kvůli takovým výlevům anonymních čtenářům se sem někdo požene? Jsem na víc místech, kde se třeba soutěžilo, když byla veršotepárna, moc jsem nestíhal, a internet jen na flash, tam data byla brzy fuč. :-(
Až po volbách mi ho sem zavedli a to jde vzduchem... Je fakt, že na pár portálů jsem už ani nechodil a jinam taky míň... A nejsem odborník na literární teorii, ani takový znalec cizích slov a citátů jako miroslawek, abych někoho stíral jako on....
U příspěvku:Když jsi se ráno probouzela
El condor (Stálý) - 28.6.2020 > čtenář> Asi sis spletl stránku... :-(
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter