Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Chci milovat Tě do skonání!
El condor (Stálý) - 28.1.2016 > Gogin>  V první řadě vřelé díky
za návštěvu, za bodíky,
radost z toho mám,
měj se, jak chceš sám...:-!
U příspěvku:Chci milovat Tě do skonání!
El condor (Stálý) - 28.1.2016 > Dharmo dhej>Děkuji! Zdá se mi, že jsi u mne prvně. Tak se jukni i na další hříšky, třeba ti ještě něco padne do oka. Měj se fajn...:-)))
U příspěvku:Můj čas je běžec s dlouhým krokem...
El condor (Stálý) - 6.11.2015 > P.V.Ctihodný> Díky, vaše Ctihodnosti! Poslední dobou píšu spíše jen na zadání a bývám hlavně na jiných portálech a pod jiným jménem. Nebo na FB v těch různých veršotepárnách. Teď jsem se marně pokoušel přihlásit na písmák, přitom heslem jsem si jist. No, doma ho mám v noťasu už uložené, teď jsem v knihovně...
U příspěvku:Můj čas je běžec s dlouhým krokem...
El condor (Stálý) - 22.10.2015 > robert g.> Díky! Však já taky nejsem takový pesimista! Spíše naopak.:-)
Ale tady se mi to hodilo, když jsem měl skloubit zadaná slova s určenou formou a něco z toho sesumírovat pro veršotepárnu. :-)
U příspěvku:Můj čas je běžec s dlouhým krokem...
El condor (Stálý) - 22.10.2015 > P.V.Ctihodný> Díky! Ona to taky písnička je! Zpravidla si teď k prvnímu verši najdu nějakou melodii a pak si na ni broukám, co se mi vylíhne v hlavě...Takhle se skládá moc dobře...:-)
U příspěvku:Můj čas je běžec s dlouhým krokem...
El condor (Stálý) - 22.10.2015 > Mima> Děkuji, Mimo, za milý komentík i za bodíky. Jak jsi správně rozpoznala, není to jen dílko na zadání, ale i písňový text. Jj, živí přátelé zůstávají! :-)
Mimochodem, nahlédl jsem k Tobě, máš tam krásné věci v optimistických barvách...:-)))
U příspěvku:Můj čas je běžec s dlouhým krokem...
El condor (Stálý) - 22.10.2015 > Martin> Díky za komentík i za bodíky! Samozřejmě jsem do básně, kterou lze brát i jako písňový text, vložil i své pocity, ale je to taky dílko na zadání, kde mi 5 slov a formu určil někdo jiný...:-)
U příspěvku:Dřív jsi mi nosil spoustu krásných květů
El condor (Stálý) - 10.5.2015 > Díky, Andzi. Je to pojato jen velmi volně. Ty sonety v překladu Hany Žantovské si lze stáhnout, anglický originál jsem už jsem taky našel. Tenhle sonet měl Jirka Cenek senior kdesi jinde i se svým překladem, pojatým opět jinak. Mně se to líbilo, tak jsem to taky zkusil...:-)))
U příspěvku:-
El condor (Stálý) - 26.10.2013 > Znaveni tíhou hrbů svých
ulehli k polednímu spánku,
poklidný úsměv ve tvářích,
tiše sní o chladivém vánku...
Nádherný obrázek...;o)
U příspěvku:Málo mám tvé lásky, málo...
El condor (Stálý) - 20.6.2013 > Ale dyť já vůbec nefňukám, porád...Ostatně, nejni to pravda?;o)
U příspěvku:Tulákova píseň
El condor (Stálý) - 1.6.2013 > A když jsou ve vatě, tak mají třeba i malinký placatý rybičky z kulatý plechový krabičky...
Kdepak ses tu najednou vyloupla, Mišulko? Už jsem Tě tu dlouho neviděl... Mimochodem, já se snažím usmívat i bez krabicáku či placatky tuzemského... A jde to i když někdy trošinku ztuha!;o)
U příspěvku:Námořníkova píseň
El condor (Stálý) - 1.6.2013 > Děkuju! Je to jen takové osamělé romantické zpívání, aby se člověk oddělil od reality prošlého dne...;o)
U příspěvku:Krutosť a Riešenia a Dobšinského rozprávky.
El condor (Stálý) - 27.5.2013 > Je tu aj spousta jiných řešení. Například :
otec jako ještě statný junák zabral onu dámu pro sebe a syny poslal oba do světa, aby se postavili na vlastní nohy! Nebo by si z ní udělali zdroj příjmů i společného potěšení /viz četné kněžky Lásky u hlavních silničních tahů.../ ;o)
U příspěvku:Píseň pro baculku
El condor (Stálý) - 3.4.2013 > lada 34:Ano, já taky a bude nás asi víc. Co taky s hysterickou kostitřaskou, co si všímá jen své vypiplané krásy?;o)
U příspěvku:Píseň pro baculku
El condor (Stálý) - 3.4.2013 > To je omyl. čtenáři! Já společnost nijak nediferencuji a nikomu neubližuji, naopak se snažím radit, aby věci, co nelze změnit, byly brány s humorem. Tahle ptákovinka měla přesně určený cíl kohosi vyvést z labyrintu splínu, což se povedlo...
Jsou jiné, podstatně důležitější věci života, které je třeba brát vážně... ;o)
U příspěvku:To pro tvůj krček houslový!
El condor (Stálý) - 17.9.2012 > libusepalkova> 

Libusepalkova:

Nomen omen tady platí,

tak byl jsem odpálkován,

romantický čas se krátí,

asi v tom zas budu sám...;o(

 

U příspěvku:Já kvůli Tobě ošidil jsem spánek
El condor (Stálý) - 25.7.2012 > Věza:
Vřelé díky za bodíky, můj velký bílý králíčku! Chápu, že Ti došla slova, jenže takhle to vypadá jako bych tu od Tebe jen vybíral výpalné v bodících a to bych strašně nerad...;o)
U příspěvku:Já kvůli Tobě ošidil jsem spánek
El condor (Stálý) - 24.7.2012 > Michelle: Dávno již tomu však,
teď zase držím půst,
líbal bych se jak drak
a slyšel Lásku růst...;oX
U příspěvku:Nostalgické vzpomínání
El condor (Stálý) - 10.7.2012 > Takže Tys, Michelle, dítko račí?
Vědět to, včas bych přišel přát...;o(
Však věřím přec´, že ještě stačí
Ti dodatečně blahopřát!;oXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ať život Tvůj zas Láska zdobí
a štěstíčka máš akorát,
smutky Tvé na prach se rozdrobí
a někdo milý má Tě rád...;o)))

P.S. Jsem rád, že jsem Tě ještě nezklamal a věř, že to nebylo jen nedostatkem příležitosti /ta už by se našla!/, ale prostě tím, že bych Ti to nemohl udělat, protože i já Tě tam uvnitř mám pevně zaseklou víc než jedním drápkem...A že bych Ti klidně třeba i ten dort upekl, být Ti blíž, to zase není tak těžké /to pečení, myslím! S tím druhým nemám zkušenost,,;o(/...;o)))A už ani nejsem smutný! Pokud se mi snad přesto potí oči, jsou pro to přeci i různá fyzikální vysvětlení...;o)))))

U příspěvku:Nostalgické vzpomínání
El condor (Stálý) - 29.6.2012 > Michelle:
Tak teď vážně nevím, co si z toho mám vybrat...;o(
Mám se trápit tím, že mi nevěříš nebo si to vyložit tak, že v Tvých očích jsem sice důvěryhodná osoba, leč /dle Tebe!/ už ne muž? Nebo jen tajně doufat, že se alespoň virtuálně blížím Tvé snové představě? ;oX
U příspěvku:Čas voněl touhou...
El condor (Stálý) - 28.6.2012 > Michelle: To není žádná výmluva a vrdlouhání, ale čistý Jonathan Pravda!;o)
U příspěvku:Čas voněl touhou...
El condor (Stálý) - 25.6.2012 > Kranad> Kranad: Díky! Je to píseň na melodii " Život je pro mne obnošená vesta!" Jsem jí tak posedlý, že už na ni mám asi čtyři texty, možná i víc...;o)
U příspěvku:Čas voněl touhou...
El condor (Stálý) - 25.6.2012 > Michelle> Michelle: Celý rok, povídáš? No, pokud tu někde vidím Tvé očko něžně mrkavé, pak by to mohlo tak být...;o)
U příspěvku:Čas voněl touhou...
El condor (Stálý) - 22.6.2012 > Kranad: Díky! Je to písňový text na známou melodii, to už se pak skládá samo...;o)
U příspěvku:Nostalgické vzpomínání
El condor (Stálý) - 11.6.2012 > Michelle:
Těm slovům věř, co jako stín,
následuje i mužný čin,
ne slibům sebevzletnějším
vyřčeným hlasem medovým...;o)))

Ale jinak mne těší, že mi hned tak věříš!;o)))
U příspěvku:Nostalgické vzpomínání
El condor (Stálý) - 30.5.2012 > Jsem na tom stejně...;o( Škrtni si to "možná"! V Tvém případě to nahradím slůvkem !Určitě";oX
U příspěvku:Stmívání
El condor (Stálý) - 20.4.2012 > Na vztah náš soumrak se teď snáší,
v duši mé prázdnota je jen,
půlnoční expres pryč odnáší
mou víru v lásku jako sen.

Naděje poslední prý zmírá,
ta naše však si pospíšila,
čas poslední pel něhy stírá
a já již nejsem Tvoje milá...;o(
.......................................................
Jaký paradox: Tak krásné začátky a tak smutné konce...;o(
Když dva, co se milovali, zapomenou na něžnosti, zbude smrti jen málo, co by jim vzala...;o(
U příspěvku:... už mi za to prostě nestojíš
El condor (Stálý) - 20.4.2012 > Michelle:
Nejhorší je, zlato,
když zbude tak málo,
že nestojí za to,
aby něco stálo!

U příspěvku:... už mi za to prostě nestojíš
El condor (Stálý) - 20.4.2012 > Michelle: Jsou lidé, kteří, ač je svlékneš z kůže,
podobu svou pravou ještě zatají,
když prohlédneš a zvadne vztahu růže,
přes mrtvé trny ještě bodají...

Občas, když Luna v uoplnosti svítí,
se stará touha opět živou zdává,
zas s něhou hýčkáš vzpomínek svých kvítí,
naděje klamná s myslí si pohrává...
......................................................
P.S.
Ač to nebyl klenot pravý,
stará Láska nerezaví!!!;o)
U příspěvku:Pírka
El condor (Stálý) - 15.4.2012 >

Michelle:

Takže i na tuhle cestu,

oknem /možná/ pro nevěstu

mám brát neprůstřelnou vestu,

snad i přilbu v plném lesku?

 

Rychlík Praha-Ostrava jsem znával důvěrně, opačným směrem hlavně v noci. Jezdil jsem tam půl roku na montáže...

Nevím, jak moc jsi mláděcí i když jistou nepřímou představu mám! Mne můžeš vidět na www.litweb.cz pod nickem Shimmir.

A i já jsem kdysi považoval prádýlko za něco, co spánku i milování spíše překáží...

U příspěvku:Kreslím ti do dlaní
El condor (Stálý) - 15.4.2012 > Michelle:To ale bylo už dříve! Musel bych hodně vzpomínat a nevím, zda bych to dal dohromady! Ono je to jako když člověka něco napadne v postýlce a když se přetočí na druhý bok, aby vstal a zapsal to, někdo tam uvnitř zmačkne delete a je tov...No, víš kde!
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter