Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:BUBO MY DOG
Gene Hunt (Občasný) - 19.12.2008 > čtenář> Oj, leckteří přílušníci lidské rasy mě nepřestanou překvapovat svoji ezměrnou hloubkou....
U příspěvku:BUBO MY DOG
Gene Hunt (Občasný) - 18.12.2008 > To je "pejšááánek", tu máš piškot, Bubo!
U příspěvku:Tak šťastné a veselé děti
Gene Hunt (Občasný) - 18.12.2008 > Jdi do hoven :o)
U příspěvku:lovec Tom
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > Hmno, jako momentka z mobilu to jde, ale čamráka mi je líto...
U příspěvku:Karneval
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > Věru, tenhle maglajs bych měl na zdi fakt že rád :o)
U příspěvku:Volání spánku
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > Brrr...
U příspěvku:Divoška
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > Sice těžko posoudit, jak fajn nebo ne tahle květinka je, dost dobře možná mrcha, dost dobře možná vůbec ne, ale nějaký to jistojistý mravenčení ve mě rozhodně vyvolává - takže dobrý... Až bude mít chvilku, ať mi brnkne, probereme nějaké kosmologické věci :o)
U příspěvku:Možná..
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > Možná jo, možná ne, já už nějakej ten pátek po naší planetce bloumám, ale ještě jsem to stále nevychytal ani náhodou :o)
U příspěvku:Fiat
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > To je bourák, o tom žádná...
U příspěvku:Sedím vysoko, vidím daleko
Gene Hunt (Občasný) - 9.12.2008 > Jo, taky sem byl mladej.., ale to už je dávno...
U příspěvku:Máme doma malé tvory
Gene Hunt (Občasný) - 18.11.2008 > Faraóni, joj, to jsou extrémně organizovaná a pracovitá banda, kdysi jsem s nimi bydlil též, fascinující cestovatelé :o)
U příspěvku:Cítím v másle pecky
Gene Hunt (Občasný) - 13.11.2008 > Hezké a nemělké, ač na mě značně temné... (Ne kvůli sekretům a údům, pro ty mám pochopení :o)
U příspěvku:Vánoční přání
Gene Hunt (Občasný) - 13.11.2008 > Dnes budu nezvykle suchý: Moc pěkné! (Vzhledem k tomu, že nejsem ani krapet mimo téma a nedotčen, jsa sám někdejším mediálně se značně exponujícím rodičem, dokáži ocenit o to víc :o) Podobně jsem se písmenkově s radostí, a z počátku i k radosti mnoha jiných, vybíjel. Dnes už máme holčiny staré 5.5 a 3.5 roku a sebevražedně uvažujeme, zda-li k nim nepřidat hošíka nebo něco... Jo, jo, čas je mocný...)
U příspěvku:S mrtvými věcmi živé divadlo
Gene Hunt (Občasný) - 11.11.2008 > Dobré, ba že jo.
U příspěvku:Lustr se na strop věší...
Gene Hunt (Občasný) - 5.11.2008 > Něžná pornografie, a pornografii já rád :o) Ale font a barva je brutalitní...
U příspěvku:Sekyra
Gene Hunt (Občasný) - 5.11.2008 > Na mě moc smrťoucí...
U příspěvku:Život je krásnej i když stojí za hovno
Gene Hunt (Občasný) - 5.11.2008 > Pravda, pravda je to. Neni to nic moc, ten život, ale když nic jinýho po ruce neni, tak to vlastně ujde :o)
U příspěvku:Traviny
Gene Hunt (Občasný) - 1.11.2008 > Velmi fešná travina!
U příspěvku:snění
Gene Hunt (Občasný) - 1.11.2008 > Impressive!
U příspěvku:S dědou na ryby
Gene Hunt (Občasný) - 23.10.2008 > Jaj, trochu strašidelné, ale působivé, s tímhle pánem ale radši nikam k vodě nepůjdu...
U příspěvku:Láska je báječná věc
Gene Hunt (Občasný) - 3.10.2008 > To mjach: hele, hele, nezlehčovat poctivé, sexuální škrcení, pravda Hutchence na to dojel, prý, ale tohle je jen tak trošilinku :o)))) Ovšem pravda, kdo ví, co za pár let... S tím soudem to bylo samozřejmě myšleno jako vykutálený dvojsmysl...
U příspěvku:Frozen Nymph
Gene Hunt (Občasný) - 30.9.2008 > Beru - sem s ní.
U příspěvku:TUZEMÁK
Gene Hunt (Občasný) - 30.9.2008 > Sympatický chlapík :o)
U příspěvku:JEN REKLAMA NA PIVO?
Gene Hunt (Občasný) - 30.9.2008 > Ano, za čarou, až do "Avšak nejhorší situace..." je to velmi dobré, pak to jde totálně do kopru, škoda...
U příspěvku:Kdo máš dlouhý vlas, nechoď mezi nás
Gene Hunt (Občasný) - 30.9.2008 > Paráda :o) Nic není nemožné... Dnes už se člověk jen chechtá, ale ještě v roce 1989 chodili na průmkách kontroly a jak měl někdo vlasy přes límeček, dostal výstrahu a při další kontrole to muselo být pryč, zrovna tak kraťasy byly považovány za zcela nevhodné, revoltující oblečení!
U příspěvku:Tremušak a Narcis
Gene Hunt (Občasný) - 25.9.2008 > Čtivé, tohlentonc u nás v Manchesteru teď taky frčí a je toho dost, ale vlastně - proč ne?! :o)
U příspěvku:PÍČI VOLE - PROSIMTĚ NEMLUV TAK SPROSTĚ
Gene Hunt (Občasný) - 25.9.2008 > S tim nechoď do piče, páč je to poctivé a syrové a to nám chutná nejšmakověji!
U příspěvku:Medvídek
Gene Hunt (Občasný) - 24.9.2008 > Charaktery a postavy jsou opravdu zcela verne, coz pochopi a oceni hlavne divak po tricitce. Potud skvele a spokojenost, ovsem filmove, co se celkoveho uchopeni Hrebejkem tyce, jsem byl po zaverecnych titulcich absolutne zklaman az nastvan a beru to jako katastrofalne zpracovany a poslepovany namet, kde dosla invence a cit velmi zahy a na konci nezbude nez si zalkat, ze si pan reziser tenhle opus mohl uplne odpustit a bylo by to lepsi pro nej a pro divaka predevsim. Tohle uz zavani filmovym nadenicenim, jeden film za druhym, dokavad to sype. Herecke vykony dobre, ale zbytek - hruza.
U příspěvku:The Dark Knight /2008/
Gene Hunt (Občasný) - 24.9.2008 > Joker je uzasne zahrany, klobouk dolu, ale jinak kupodivu vůbec nesdílím nadšení celého světa nad genialitou tohoto dílka. Dobrý film to rozhodne je, ale jednak nemusim Balea a jednak nevidim nic, navzdory oblibenemu Oldmanovi, co by Temneho rytire cinilo opravneneho byt halasne zarazovan do rubrik film stoleti a tak dale. Dobre ano, mozna i velmi, ale treti na imdb v historii, hmno, nevim...Trochu moc humbuku.
U příspěvku:BOMB THE BASS
Gene Hunt (Občasný) - 24.9.2008 > Vow, nekdo jeste vi o existenci Bomb the Bass? Heureka, na Unknown Territory jsem dlouho ujizdel! Uzasna deska. Drahne tomu let. Zatim jsem novou desku jen zkousel poslouchat a zni to od prvnich tonu zatracene dobre!
U příspěvku:Mitte
Gene Hunt (Občasný) - 24.9.2008 > Fajne!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter