Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
tuik
(žena)
Občasný
Na Totemu: 24881x
Napsat zprávu

ťuk ťuk! - kdo tam? - tuňák! - jakej tuňák? - ten, co tu ňák smrdí...!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:György Petri: Úsměv
tuik (Občasný) - 8.11.2014 > krása,
její kořen a pramen – je v chybě.
U příspěvku:Poetka
tuik (Občasný) - 28.7.2014 > - - -
U příspěvku:hodně pršelo
tuik (Občasný) - 28.7.2014 > to je teda pekna zlomyslnost, soudim.
U příspěvku:Recyklace; v říši středu
tuik (Občasný) - 28.7.2014 > mraky jak plicní vaky, haha:)
U příspěvku:Jak nejlépe upravit krůtí maso
tuik (Občasný) - 10.2.2014 > Jonáš> tak teda jo:)
U příspěvku:V plevelné naději
tuik (Občasný) - 26.1.2014 > A hele, Jules Verne testuje LSD:) libi se mi, jak se opatrne a jiste posouvas k novemu, stale rozpoznatelne Tvuj styl, ale pritom se neopakujes. Bavi me to!
U příspěvku:Marsovský skluz v čase
tuik (Občasný) - 20.7.2013 > ach, tohle maslo je taky moje, uz nikdy nebudu cist noviny, jen poezii!
U příspěvku:Hledí opodál
tuik (Občasný) - 26.11.2012 > Mr.Pleia> ja vim, ale ja jakozto ctenar chci mit neco z basne nehlede na realitu, ktera ji inspirovala:)

mela jsem spis na mysli slovnik, ktery pouzivas; protoze slova jsou spise knizni nez hovorova, pusobi to umele (v tomhle kontextu; samozrejme nerikam, ze by se nemela pouzivat, nicmene v tomhle slozeni to nezni prirozene, duveryhodne)
U příspěvku:Hledí opodál
tuik (Občasný) - 26.11.2012 > "neprosklene mlhou" a "kohoutky zalu" - to jsou prefektni obrazy!

duch, ktery spatri pravdu a zatim ceka zahalen, obavy zniceneho zivota... to Ti neverim.

Ale makej dal, pekne se to cte!

U příspěvku:Unknown, untitled, unplugged
tuik (Občasný) - 19.11.2012 > mile!
U příspěvku:Hřeb
tuik (Občasný) - 18.11.2012 > jen mi nejde do hlavy, jak nekdo muze vzdychat pri behu:)

a proc musi byt bitvy narocne, stezky temne, vitr chladny a slzy perletove? Vymysli neco zajimavejsiho - predstavivost na to rozhodne mas, tak se nespokojuj s klise:)
U příspěvku:Dar
tuik (Občasný) - 17.11.2012 > Levity> hodi!:) dik!
U příspěvku:Tři kratší
tuik (Občasný) - 12.11.2012 > Jonasi, tyhle se Ti povedly:) Pro mne to ma vzestupnou tendenci - na prvni pocteni tedy - na druhe ocenuju vsechny, i kdyz ta treti porad sviti nejvic. Hodne mi to pripomina Skacelovu basen Poezie - je taky takhle kratoucka, vybrousena, stejny myslenkovy skok a na konci rika - tak spatna pravda a tak krasna rec. Tohle jsou basne Tve nejlepsi tradice, za sebe se mi chce rict - tohle pis, ne ty unavene instatni texty - ale vim, ze to mas asi promyslenejsi a ze vis, co delas.
U příspěvku:Zamotám
tuik (Občasný) - 11.11.2012 > Je to takove hrani - hraj si dal, objevuj to...:)
U příspěvku:nikdo tam venku nechodí
tuik (Občasný) - 7.11.2012 > skvele. normalne Tve basne moc neumim cist, ale tyhle me dostaly:)
U příspěvku:Čekám
tuik (Občasný) - 6.11.2012 > fajn, makej dal, lihne se to:)
U příspěvku:V závrati tebe
tuik (Občasný) - 4.11.2012 > Mr.Pleia> No - ale ja spis mela na mysli obsah nez zpusob vyjadreni, a to moc s jazykem nesouvisi. Zkus psat pomalu, dovol si ty slova hledat tak, aby presne vyjadrovaly, co chces. Ale jinak chapu, ze tohle je hodne omezujici. Me se ted treba strasne zhorsuje pravopis, protoze ctu spis anglicky nez cesky. Ale musime s tim bojovat!:) Jinymi slovy - cist, cist, cist!
U příspěvku:Modrá
tuik (Občasný) - 3.11.2012 > noc a den, pravda a lez, kalich bolesti, padajici listovi stromu... chapu, ze to tak myslis, ale ja uz jsem to cetla stokrat. Vymysli neco vlastniho!
U příspěvku:Břeh
tuik (Občasný) - 3.11.2012 > Tohle je hodne dobre! Co se mi libi: sypky vodopad, spasonosny slunecnik, pisek - strouhanka, roztrzite nazory svetla (!!!), vzduch otrasajici se zvukem. to jsou ty kousky poezie, ktere se vyplati si piplat:)
U příspěvku:V závrati tebe
tuik (Občasný) - 3.11.2012 > Tohle je pekny kousek. Je fajn, ze se snazis o obrazna prirovnani - pestuj si tohle videni, rozvijej to:)

Na tehle basni bych Ti ale chtela ukazat neco jineho: Kdyz ctu poezii (a verim, ze to tak maji i ostatni), chci si precist neco obohacujiciho; tedy neco, co me samotnou automaticky nenapadne. Abys toho dosahl, je dobre (mimo jine) vyuzivat prirovnani, ktera nejsou "hned na dosah ruky", ktera nejsou zazita klise nebo prvni asociace, ktera Te napadne. Prirovnavat svetle vlasy k obilnym klasum nebo divokost k leticimu orlovi je ta nejvetsi nuda, kterou literatura zna. Zkus vymyslet neco napaditejsiho!:)

V tomhle ohledu je snazsi psat basne, jejichz sdelenim je neco jineho nez "miluju Te, jsi krasna a uzasna", protoze - ac to muze byt silne tema pro Tebe - pro ctenare je to nudne samo o sobe a znam jen malo lidi, kteri by to byli schopni pojmout tak, aby vznikla dobra basen.
U příspěvku:Podzim
tuik (Občasný) - 3.11.2012 > mlady muzi, tohle je way to go! (protoze "mas hlubsi zajem o kritiku prispevku", s dovolenim to vysvetlim: rozvijeni hodne je:
- je tam obraz (cervene listi jako krev)
- ten obraz neni vyrceny, ale jen naznaceny tak, aby to ctenar pochopil
- neni to ukecane (kazde slovo, ktere neni nezbytne, vymaz)

Hodne stesti dal,
skolici sykora:)
U příspěvku:Ty
tuik (Občasný) - 1.11.2012 > pozor - svymi prsty, ne Tvymi prsty:)
U příspěvku:Pražská noc
tuik (Občasný) - 31.10.2012 > nejhorsi je, ze i chlipnik ma nekde matku...
U příspěvku:Naléhání jara
tuik (Občasný) - 26.10.2012 > hej, to je dobry!
U příspěvku:Vrcholy A B a C jsou Láska Smrt a Omamnost
tuik (Občasný) - 26.10.2012 > !!!!
U příspěvku:Představím tě své rodině
tuik (Občasný) - 25.10.2012 > Skvely! Mohla bych to rozebrat, ale Ty vis asi dobre, co a jak funguje:) Vyborne cteni na dobrou noc;)
U příspěvku:Žárovky
tuik (Občasný) - 25.10.2012 > mile, prijemne - bavilo by me to vice o neco hutnejsi (byt to je ciste vec vkusu)
U příspěvku:Rychlé houby
tuik (Občasný) - 23.10.2012 > Jonáš> To jiste. Ale tak jsem to ani v nejmensim nemyslela, a jsem si jista, ze duvody psat a zverejnovat mas (rozmyslene):)
U příspěvku:Rychlé houby
tuik (Občasný) - 23.10.2012 > Jonáš> Prsa ne, ty mohou byt uplne neosobni:)

Spis jen to pusobi (vlastne nevim cim), ze jsou basne jen zaznamem (Tveho) zivota; nejsou v nich pridane zadne jine realie ani vylozene fantazijni veci (ale co ja vim, treba to jen tak vypada a tohle je 100% fikce). Ale tim je to zase civilni, jednoduche, coz zrejme chces - je to ciste vec stylu, proc ne:)
U příspěvku:V
tuik (Občasný) - 21.10.2012 > tohle je dobre, byt by mi vlastne stacila ta druha pulka - prvni je jen htakovy rozehrivaci uvod.
U příspěvku:Rychlé houby
tuik (Občasný) - 21.10.2012 > velmi casto si pri cteni tvych basni pripadam nepatricne, jako bych Ti jakozto ctenar lezla do soukromi. Ale vlastne - jak se lisi basen pro sebe a basen pro ctenare?
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter