Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
tuik
(žena)
Občasný
Na Totemu: 24881x
Napsat zprávu

ťuk ťuk! - kdo tam? - tuňák! - jakej tuňák? - ten, co tu ňák smrdí...!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Rychlé houby
tuik (Občasný) - 21.10.2012 > velmi casto si pri cteni tvych basni pripadam nepatricne, jako bych Ti jakozto ctenar lezla do soukromi. Ale vlastne - jak se lisi basen pro sebe a basen pro ctenare?
U příspěvku:Dar
tuik (Občasný) - 21.10.2012 > Sopran> dekuji za interpretaci. muzu se zeptat, co si z toho mam odnest?
U příspěvku:Postřižiny svaté Máni
tuik (Občasný) - 20.10.2012 > prvni cast prvotridni; druha to posouva do jine polohy - proc ne, byt to tim snad malinko ztraci - a treti mi zbytecne kazi dojem. nicmene chapu, ze ty s tim mas nejaky zamer, ke kteremu ma poznamka neni asi moc konstruktivni...tak jen doporucuju:)
U příspěvku:Letní báseň pro Milana Kocha
tuik (Občasný) - 20.10.2012 > touhle basni jsem se vcera uplne zfetovala, da-li se to tak rict:) je uplne halucinogenni. vlastne mam pocit, ze to je presne skryty zamer tvych basni - takova na povrchu nenapadna, ale uvnitr o to zakernejsi halucinace:)
U příspěvku:Dar
tuik (Občasný) - 20.10.2012 > egil> dekuju. nejak je to po dlouhe dobe jizda:) snad uz zas konecne pisu, juchu:)
U příspěvku:Vytlučené nebe
tuik (Občasný) - 19.10.2012 > metronÓm:)
U příspěvku:Země na obzoru
tuik (Občasný) - 2.8.2012 > Fajn, prijemny vyvoj! Nicmene horka lava, lytka a pisek (nejlepe v ustech) jsou stale Tvoje razitko:)

Libi se mi ty kolonialni rekvizity....jak moc jsou dulezite?

mej se krasne!
U příspěvku:vyvázaný vyvázaný vyvázaný
tuik (Občasný) - 26.5.2012 > V te Kaprove ulici jsem Te mozna potkala. Vlastne za rohem, v takove hamburgerove jidelne. Byls to Ty? Pokud ano, omlouvam se za neslusnost a dodatecne zdravim.
U příspěvku:Kontury
tuik (Občasný) - 29.4.2012 > Me to hodne bavi. Nedovarene mi to nepripada. Mam dojem jakesi uprimnosti, ze jsi skutecne chtela neco sdelit - jednotlive obrazy jakoby popisovaly to same z ruznych stran. Ta uprimnost se nekdy vymsti, ale tady ani naznakem ne - je mi to sympaticke.
U příspěvku:Věci, na kterých se můžeme shodnout
tuik (Občasný) - 17.2.2012 > beru (castecne) zpet:) prece jen to tam neni tak jasne, jde to prejit bez vsimnuti:)

hodne mi sedla ta kancelar na konci:)
U příspěvku:Věci, na kterých se můžeme shodnout
tuik (Občasný) - 17.2.2012 > Ach jo, to jsem si predem nevsimla, ty melouny - proc je to odkaz na skutecne deni a ne krasny surrealny obraz? to to shazuje. ja chci cist basen, co si nemusi pomahat, ne poznamky k tomu, co se deje.
U příspěvku:Věci, na kterých se můžeme shodnout
tuik (Občasný) - 17.2.2012 > inzulin sera! melouny nic nevyresi! uaaa! dal nemuzu.
U příspěvku:Berlín
tuik (Občasný) - 18.1.2012 > klasicke, krotke a mile:)
U příspěvku:Děláš nám v tom bordel Marie
tuik (Občasný) - 20.12.2011 > za Marii!
U příspěvku:Z raketového léta
tuik (Občasný) - 15.8.2011 > ja vim co: v necem je to perverzni. to spojeni sci-fi realii, ktere evokuji cistotu, techniku, absolutnost, dokonalost; takovy "totalni makro" - a ty "mikro" nedokonalosti, plesnive svaciny, zmolky, fyzicka lidskost. Ale je to dobre perverzni, myslim, ze Ti to taky prijde jako pochvala.
U příspěvku:Harantům
tuik (Občasný) - 13.8.2011 > eh
U příspěvku:Z raketového léta
tuik (Občasný) - 9.8.2011 > je to krasa!!! bavi me, jak male tuknuti Bradburym posune Tve obrazy hodne jinam. budu to cist asi jeste mesic a pokazdy v tom neco najdu. Je to krasne plne a pomale. Nejak se Ti ted dari!

proc najednou rikas devcata a ne holky?:)
U příspěvku:Předčasný porod
tuik (Občasný) - 7.8.2011 > - - -
U příspěvku:Zlomkobraní - inventura
tuik (Občasný) - 6.8.2011 > nektere si pamatuju:)
U příspěvku:Dětská hřiště jsou tady jen výběhem pro psy a útočištěm pro bezdomovce
tuik (Občasný) - 29.7.2011 > jeste vic! je to dobre, ale malo. Pritlac!
U příspěvku:O krvi
tuik (Občasný) - 27.7.2011 > yep. skvela. urcita mista snad trochu slabsi, ale verim, ze maji smysl v celku; to bych snad videla na nekolikate precteni, treba po chvili - - -
U příspěvku:za koleje
tuik (Občasný) - 27.7.2011 > hihi...pekna. myslim, ze je hrozne tezke tu fantasmagorii vyvazit, aby to bylo nesmyslne, ale ne zas tak moc:) casto chodi autori jeste dal, ale me pripada, ze tohle je ta idealni balanc. takhle to nech! parada!
U příspěvku:pochybuješ-li o autorovi, rozbij hlavu-má-jako-žárovka
tuik (Občasný) - 27.7.2011 > nejak se tu nemam za co chytit; nevim, cim to...mozna vic urcitosti, konkretnosti. abstrakta do basne patri, ale jakmile je z nich vystavena, je takova ridka. i kdyz tohle je dost subjektivni.
U příspěvku:O vědomí a dvou v superpozici
tuik (Občasný) - 27.7.2011 > jen ten konec, "a věděl, že nikdy nebude znát všechny příběhy", to trochu shazuje - myslim, ze by bylo elegantnejsi dohrat tu psychidelickou hru az do konce.
U příspěvku:Zprávy
tuik (Občasný) - 26.7.2011 > a hele, to je dobry! vypada to, ze to miri vys, nez se to ve skutecnosti dostalo, ale to nevadi, to je sympaticke:)
U příspěvku:Paměť zrcadla
tuik (Občasný) - 26.7.2011 > vlastne je to docela dobre:) pri zonglovani s privesky zazraku, kouzly v rukavu atd. je vzdycky nebezpeci, ze to ujede do kyce. hranice toho snesitelneho je jiste individualni, pro me se to tak mota kolem te cary:)
U příspěvku:Oprátka ze čtyřlístků.
tuik (Občasný) - 19.7.2011 > :)
U příspěvku:Otázka
tuik (Občasný) - 19.7.2011 >

zborcene harfy ton, mrtve milenky cit.... uz si na zadny dalsi nemuzu vzpomenout... jidlo z mcdonalda?

 

ale konstruktivne: nepis, co si myslis, ze je poezie. pis, jako bys nikdy nic necetla. aspon zatim.

U příspěvku:Nehybnost
tuik (Občasný) - 16.7.2011 > Tahle basen me bavi v kontextu tech, ktere jsem od Tebe kdesi v utrobach netu kdysi cetla. Tahle je civilnejsi, uveritelnejsi, citlivejsi, ne tak vypjata. Na druhou stranu tomu chybi Tva symbolicnost, ktera je zajimava a originalni; tohle je bliz citelne, schematicke nude. (Zatim dobry, ale uz nechod bliz).

Vlastne by me zajimalo, jak moc je tenhle posun vedomy a chteny...ale vim, ze je to asi blba otazka - clovek se asi pri psani v tehle kategoriich moc nepohybuje, nebo ja aspon ne.
U příspěvku:Dvě města
tuik (Občasný) - 12.7.2011 > !
U příspěvku:Lovecký zámeček
tuik (Občasný) - 22.6.2011 > prima!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter