Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Chtěla jsem si budovat domov
Metafora (Občasný) - 24.8.2016 > P.V.Ctihodný> Ten muž vlastně ani nebyl. Takže to tak smutný být nemusí...
U příspěvku:Karlovarská feérie
Metafora (Občasný) - 18.8.2016 >
U příspěvku:Stejně tělo odpovídá naší duši
Metafora (Občasný) - 18.8.2016 > P.V.Ctihodný> To je dobrý! :-D
U příspěvku:Když hranice jsou výmysl
Metafora (Občasný) - 18.8.2016 > IAN HEROICKY> Děkuju za reakce. Je fakt, že spojky používám dost. Zkusím je v nějaké příští básni eliminovat ;-)
U příspěvku:Když hranice jsou výmysl
Metafora (Občasný) - 18.8.2016 > P.V.Ctihodný> :-) To je rozumné.
U příspěvku:Mám víno ze svatého Martina
Metafora (Občasný) - 18.8.2016 > P.V.Ctihodný> Jj, ale myslím, že ta chybná syntax se v poezii snese, ne? ;-) Každopádně děkuju za reakci.
U příspěvku:Sklenka červeného vína
Metafora (Občasný) - 13.8.2016 >
U příspěvku:Malý náhrobek
Metafora (Občasný) - 15.5.2013 >
U příspěvku:Snažím se
Metafora (Občasný) - 15.5.2013 >
U příspěvku:Pouť
Metafora (Občasný) - 1.11.2009 > Pěkné zachycení povrchnosti a pózovitosti!
U příspěvku:Převozník
Metafora (Občasný) - 9.2.2009 > Oceňuji hlavně druhou polovinu!
U příspěvku:Země a slzy
Metafora (Občasný) - 9.2.2009 > Moc pěkné! Hlavně -na dně moře v amfoře- :-)
U příspěvku:Jedna básnička a jedna blbost
Metafora (Občasný) - 7.2.2009 > Nápadité i vtipné!
U příspěvku:Poznání
Metafora (Občasný) - 7.2.2009 > Moc pěkné!
U příspěvku:"Zůstávejme v pokoji …
Metafora (Občasný) - 7.2.2009 > Příliš nerozumím funkci různých typů písma (i když se snažím :-). Taky nejsem příznivec nadužívání velkých písmen...
U příspěvku:Hledání Ortena
Metafora (Občasný) - 5.2.2009 > miroslawek> Troufám si říct, že Ortena mám prostudovaného zepředu zezadu. Tahle báseň mě napadla jednou bezprostředně po čtení jeho veršů. Je v ní pár jeho motivů, je pravda, že jsou v jiném kontextu. Neměla to být nápodoba nebo pokus o existencialistické nazírání či verbalizování prožitku nahého a ohroženého bytí...:-) Ten nadpis souvisí tedy s tím okamžikem vzniku mé básně.
U příspěvku:duha
Metafora (Občasný) - 31.1.2009 > Líbí! Uklidňující.
U příspěvku:Řádek objetí mých..
Metafora (Občasný) - 31.1.2009 > Pěkné! Líbí se mi už nadpis, sestřičko se stejnou ikonkou :-)
U příspěvku:Snílek
Metafora (Občasný) - 31.1.2009 > Moc pěkné!
U příspěvku:Jednou
Metafora (Občasný) - 31.1.2009 > Pěkné, vtipné! Tahle mě z kousku tvé tvorby, který jsem zatím přečetla, oslovila nejvíc.
U příspěvku:Hledání Ortena
Metafora (Občasný) - 31.1.2009 > tuik> Díky! Jo, je fakt, že občas sklouzávám k velmi klasickým metaforám či přirovnáním :-)
U příspěvku:Kaštanová
Metafora (Občasný) - 31.1.2009 > čtenář> Díky za pochvaly! :-)
U příspěvku:Noční imprese druhá, lítostivá
Metafora (Občasný) - 31.1.2009 > Díky, díky všem za pochvaly a podnětné připomínky!
U příspěvku:možná
Metafora (Občasný) - 29.1.2009 > Moc pěkné!
U příspěvku:Kaštanová
Metafora (Občasný) - 27.1.2009 > tuik> Díky za kritiku, potěšila mě! Dvakrát "napospas" tam má funkci tu, že podruhé je rozvinuté o "kolotočům". Ale je fakt, že nejsi první, kdo se nad tím trochu pozastavil :-) Zkusím popřemýšlet, jestli by tam něco šlo lépe (krom toho, že to první bych vyhodila :-)
U příspěvku:Bylo to kouzelný.
Metafora (Občasný) - 24.1.2009 > Jo, jo, čím víc se nám rozšiřují obzory a čím víc toho víme, tím je to těžší... s tím souhlasím. Ale s tou závistí? Vadí mi občas přílišná kategorizace.
U příspěvku:Vodní sny
Metafora (Občasný) - 24.1.2009 > Slovní spojení jsou originální, i eufonie se básní prolíná, ale co se týká toho rytmu, souhlasím s miroslawkem. Nejde mi o to, aby se počty slabik ve verších striktně shodovaly, ani o dokonale pravidelné metrum, ale tady mi to rozbourává křehkou atmosféru básně a kompaktní čtenářský zážitek.
U příspěvku:je leden je leden
Metafora (Občasný) - 24.1.2009 > Docela mi mluví z duše.
U příspěvku:dnešní ranní
Metafora (Občasný) - 24.1.2009 > Pěkné! Pohladilo mě to. Je tam naděje.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter