Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 7.5.
Stanislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Snubní prstýnek
Marthas (Občasný) - 13.4.2013 > Path Adamski> Anebo nejsem zrovna společenská a vyhýbám se diskusím,
jelikož vím, že než bych vymyslela anebo napsala nějaký argument, tak by ostatní usnuli anebo se unudili k smrti!!:)
Měj se
U příspěvku:O smrti
Marthas (Občasný) - 12.4.2013 > čtenář> Od Leviathana, to nikdy, koneckonců mě neodradili ani jiní a ti se do mě taky pěkně obouvali!:)
Jinak k tomu absolutizování, já mám prostě trochu sklony k patosu a melodramatu, to se nedá léčit!:)
U příspěvku:Podoby lásky
Marthas (Občasný) - 12.4.2013 > To všichni: Všem děkuju, že jste mě ještě neodepsali, a někdy si ode mne něco přečtete, a snažite se mě pochopit, a neurážíte mě!
Díky Marthas
U příspěvku:Podoby lásky
Marthas (Občasný) - 12.4.2013 > Světlonoška> Já tobě též, štěstí se hodí všem.
U příspěvku:Podoby lásky
Marthas (Občasný) - 12.4.2013 > P.V.Ctihodný> Jo hrob politý kečupem, to bylo v parodiích a já si nikdy nemůžu pomoct, když mě napadne nějaká parodie a vtipná, tak ji prostě musím zveřejnit, aby byla taky nějaká švanda, ale určitě nečteš ode mne je parodie, takže víš, že nepíšu jen vtipně!
Ó, máš pravdu, láska nepřináší jen zranění, ale o tom, jak jsem láskou zblázněná a šťastná, se přeci jen mně špatně píše, od toho jsou jiní, aby to popsali, ti co mají zkušenosti a dostatečný talent.
Ano rytmus není má silná stránka, a verš začínající a zdaleka mi tam samotné neseděl, ale lepší mě nenapadl.
K pravopisu, čárky a pomlčky v básních mi taky obzvlášť nejdou.

Když si to po sobě čtu, tak se vlastně divím, proč mě někteří ještě čtou!!:)
U příspěvku:Fantasie
Marthas (Občasný) - 12.4.2013 > Což o to já fakt nešlapu, já totiž dupu a brzo nebudu dělat asi ani to!!:)
U příspěvku:Snubní prstýnek
Marthas (Občasný) - 8.4.2013 > popleta79> Není zač! Popleto79
U příspěvku:Markýza andělů
Marthas (Občasný) - 8.4.2013 >
U příspěvku:Až je z toho smutno
Marthas (Občasný) - 8.4.2013 > Nebudu diskutovat o vnitřním obsahu, jelikož to je nad rámec mého pochopení, ale podle mne je to moc pěkně napsané, škoda jen, že jak jste někde psal, jste většinu svojí tvorby vymazal, zajímalo by mě to!!!
Ps: Zdá se, že mazat svou tvorbu je poslední dobou na totemu v módě, zvlášť u autorů, jejichž díla by se mi mohla líbit, brzy tady zůstane samý nevázaný verš a brzy se asi zbavíte i mě!!:(
U příspěvku:Snubní prstýnek
Marthas (Občasný) - 8.4.2013 > Path Adamski> To tedy opravdu nemohu posoudit, Path Adamski, obecně se dá říci, že se s tebou moc často nesetkávám v diskusích, takže popravdě, nedokážu posoudit, jestli zrovna ty někomu něco vnucuješ, ale dá se také říct, že v diskusi nejsi jenom ty a můj názor by se nemusel líbit i jiným, a dá se říct, že já snad taky nikoho neatakovala, pokud se nemýlím?

PS: Kdybys mě znala věděla bys, že si ráda dělám vtípky, i proto jsem tam napsala ten dodatek, částečně to bylo proto, že u někoho bych si fakt zavařit mohla a částečně to byl vtip!!:) Mrzí mě, že sis to celé vztáhla na sebe!!!
U příspěvku:Snubní prstýnek
Marthas (Občasný) - 7.4.2013 > S "kolegy" (v uvozovkách, jelikož se nechci s nimi a koneckonců ani nemohu rovnat), samozřejmě nesouhlasím,
jelikož sama praktikuju, tentokráte "poezii 19. století", názorově bych se přikláněla spíše k autorovi, nechci se do někoho navážet,ale prostě mám někdy pocit, že si někteří lidé myslí, že když budou psát třeba o ho-v-nech, a bude to mít tu náležitou stavbu verše a nejlépe žádné rýmy, tak se to někomu zalíbí a oni se pak ještě proslaví a vlastně to bude takové zajímavé a neotřelé,že...
Přestanu už rýpat a řeknu svůj názor na dílko: je to pěkné, nikomu to neubližuje, nikoho to neuráží (leda vkus některých) a mě se to líbí!:)
Přeji taktéž pěkný večer a hlavně mě nerozmašírujte svými argumenty!!:)
Zdraví Marthas "ta která si právě zavařila"
U příspěvku:Zvolenský zámok
Marthas (Občasný) - 7.4.2013 > I když umění moc nerozumím, zaujalo to i mě, uměleckého neandrtálce, a říkám, vynikající!
U příspěvku:Konec snu
Marthas (Občasný) - 7.4.2013 > to Klaruška: Já si sice nemyslím, že je to krásné, napsala jsem už lepší ale bohužel i horší věci,určitě to má spoustu chyb, ale i tak nezbývá než poděkovat za tvůj názor, i když to tak někdy nevypadá, tak si každého cením!
Zdraví Marthas a přeje ti, aby ses z množství příspěvků na totemu brzy nezcvokla, a dokázala sis vždycky vybrat to pravé pro sebe, jelikož jich je tu spousta
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 26.3.2013 > Pan Kedlub> No tak jsem monotónní, koneckonců se se mnou nemusíš bavit ne??:) Koneckonců mě taky už nebaví furt vyhrabávat tuto diskuzi, když nefungují avíza...
PS: Myslím, že jsem se tě ptala, proč tu furt oxiduješ, když nás všechny vlastně nepotřebuješ ne,
jsi už uznávaný autor, tedy tím svým kritikem nebo i to byl sakra for!!!:((((
Vidíš, že redakce tě tu nechce, tak proč shazuješ svý schopnosti "velkýho básníka", tím, že ostatní shazuješ a píšeš o nich různý nechutný urážky???
Dej, si už sakra pohov, na nějakým jiným literárním blogu si založ nějakou novou přezdívku,(hodilo by se jméno nějakýho padlýho anděla, haha)a tam publikuj!!
To je má rada pro tebe, Leviathane!!!!
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 24.3.2013 > Pan Kedlub> Ha, ha, ha, Leviathane, fakt jsi mě rozesmál, já měla vždy pocit, že jsi tvrdil, že tě nudím!!:) No možná jsi narážel na tvorbu, a teď myslíš diskusi, hmm, budu si to muset nechat projít hlavou?:(
Jinak ohledně toho tvého kritika, nebudu s tebou polemizovat, o tom, zda existuje jeho zájem o tvá dílka, dejme tomu, že ano, víš, co se o kriticích říká, že...
Ale já jsem nikdy konekonců netvrdila, že jsem odborník, nebo jo? Osobně si myslím, že tvá tvorba není špatná, jen není uchvacující, to víš,(není taková, že si i neodborník řekne tý jo) něco ti do mého oblíbence sira G.G. Byrona bohužel chybí a myslím, že bohužel i do toho tvého Ch. Baudelaira, myslím, že to byl on ne?
Četla jsem Byronův životopis, dle mého názoru to nebyl dobrý člověk a to ty asi též nebudeš, v tom si asi budete podobní, ale neznám tě a nepřísluší mi tě soudit, jen si myslím, že bys mohl šedé a ostatní nechat na pokoji a nějak zapracovat na obnově své přezdívky, třeba, když je odprosíš, vezmou tě zpátky ale podle toho cos psal, je vlastně vůbec nepotřebuješ, ne, tak proč o to, tak stojíš a stále se mstíš, za to, že tě zpět ještě nevzali? Toť otázka, kterou mi asi nezodpovíš, viď!!:)

PS:Na tvůj odkázek jsem se, jak sis všiml, nemrkla, jelikož se nechci stát uznávanou nebo neuznávanou hnidopiškou, víš, prozatím mi stačí pozice neuznávané básnířky nebo i rýmařky!!

Nudě
zdar
tobě
zmar
Zdraví Marthas
U příspěvku:Ledy
Marthas (Občasný) - 24.3.2013 > čtenář> Je to jen proměna?
Já jsem zraněná,
krev stéká po těle,
po čepeli protřelé!!:)
U příspěvku:Adepti do knihy leden 2013
Marthas (Občasný) - 24.3.2013 > Pan Kedlub> Předpokládám, že jsi to ty, Leviathane - ex, jukla jsem se a zjistila, že sis svůj nick dá se říct zrušil sám!!:) Na tvou první otázku, ano, myslím si, že nějaký dobrý autor je, respektive byl, páč ho odtud nějakej anonym vyšašil, nebyls to náhodou ty, ten anonym, co vyšachoval Hajdaláka, jinak souhlasím, s tím, že epidemie modernismu je opravdu strašná ale stejně si myslím, že kdo hledá najde!! Dále souhlasím, že má tvorba není nic moc ale o tom, zda je podprůměrná silně či není jsme se momentálně nebavili, ne!! A ano, souhlasím, že ty tu žádnou konkurenci nemáš, jelikož se tu poslední dobou tvoje průměrná dílka na dlouho neohřejou, buď si necháš vymazat obsah sám anebo ti bloknou nick, za což si,a to si přiznejme, většinou můžeš sám... Tak nevím, kdo tady blbne!!:)))

PS: Vidíš, většinou jsem s tebou souhlasila, tak netřeba se hádat, sire Kedlub -no!!:)))
U příspěvku:Pomsta Gáii matky gaye
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Ing
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Ohledně té přezdívky říkám, že to musíš vědět nejlíp sám a ohledně toho ostatního souhlas, taky nevím, zda mě Leviathan navštívil ale viděla jsem ho jinde, jinak si taky myslím, že mé básně jsou spíše říkanky, teď už tedy ano!!
Zdraví a loučí se pro dnešek Marthas
U příspěvku:Hulení, hulení (aneb feťáku najdu tě)
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:O politice
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Amnestie
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Dobrý oba! Akorát, protože nejste duo vás spolu nemohu ohodnostit!!
U příspěvku:Nic pro estéty
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Koukám, že jsi čím dál tím tvrdší!!:) Asi jako ten rohlík.:(
U příspěvku:Skyfall
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Rap o prezidentovi
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Politika II
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Pro Vlaďku (den poté)
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Kill Bill III
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Nový císař
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 > Tak to je síla!!!
PS: Jak změníte přísloví Alláhu dej mi vláhu:)
Zdraví Marthas
U příspěvku:Olympiáda
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
U příspěvku:Óda na vlast
Marthas (Občasný) - 15.3.2013 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter