Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Večer voněl ...
martinik (Občasný) - 31.12.2018 > zaujalo, k některým veršům jsem se vrátil i dvakrát. Hodně dobrého v novém roce všem a vám současným i hodně inspirace.
U příspěvku:Kašperské Hory
martinik (Občasný) - 2.12.2017 > Krásná stavba, kterou znám dobře ještě z dob před rekonstrukcí. K doporučení se připojuji.
U příspěvku:robinson a pátek: jak smutno je
martinik (Občasný) - 2.12.2017 > některá slovní spojení jsou pěkná, ale chybí tam náznak naděje, až takhle černé to přeci být nemůže. Když se k ní za pár let vrátíte, bude zní dobrá báseň (poslední verše jsou, alespoň pro mě, neuchopitelné).
U příspěvku:...každý k moři dopluje...
martinik (Občasný) - 8.6.2016 > symbolické, hezká myšlenka.
U příspěvku:Nedělní Blue
martinik (Občasný) - 8.6.2016 > povedené všechno a nic.
U příspěvku:Patagonie
martinik (Občasný) - 16.1.2016 > pro mě úžasně barevně sladěné.
U příspěvku:domov, loučení
martinik (Občasný) - 16.1.2016 > zase taková smutná ....
U příspěvku:Ponorná řeka
martinik (Občasný) - 16.1.2016 > konec úplně neulehčuje pochopit správně myšlenku.
U příspěvku:Jiná
martinik (Občasný) - 23.10.2015 > krom dvoutří posledních slov.
U příspěvku:Sára.
martinik (Občasný) - 29.7.2015 > jestli budeš mít štěstí a podaří se ti dýchat volněji, což ti přeji, dostanou tvé verše ještě jeden rozměr. Zatím je příliš svazuje beznaděj, ale i tak mají duši.
U příspěvku:okno
martinik (Občasný) - 18.6.2015 > Dani> tak pod to se podepíšu.
U příspěvku:Příliš
martinik (Občasný) - 18.6.2015 > asi by bylo dobré, až přestane být výpovědí pocitů, po nějakém čase text rozkouskovat do několika menších celků. Jinak hezké nápady.
U příspěvku:Muž v modrém
martinik (Občasný) - 2.6.2015 > po dlouhé době jsem se zastavil a udělal jsem dobře.
U příspěvku:Pak přijďte k modlitbám
martinik (Občasný) - 5.4.2015 > kdo jen to tenkrát říkal, že nezestárneme?
U příspěvku:dnešní
martinik (Občasný) - 5.4.2015 > napřed jsem neviděl žádnou, potom jednu a až za nějakou chvíli se začali z kresby vynořovat další střechy. Úžasné.
U příspěvku:To není poezie, to jsou nějaké deníky
martinik (Občasný) - 28.3.2015 > možná k tomu chybí návod, jak správně chápat deníky básníků.
U příspěvku:Holubov
martinik (Občasný) - 10.3.2015 > připomněl jsi mi jeden čundr asi tak před 25 lety.
U příspěvku:Ticho
martinik (Občasný) - 10.3.2015 > s těmi posledními čtyřmi řádky jsem s Mimou za jedno, ale jinak mě potěšila. Takové vyznání na téma: slov není nikdy dost.
U příspěvku:Peříčka
martinik (Občasný) - 10.3.2015 > děkuji Mimě za upozornění, že ve slově Cintorín je pravopisná chyba, což mě strašně mrzí, ale všechno se prostě vrátit nedá. Bohužel naše pravidla slovenské označení pro místo posledního odpočinku neznají, což samozřejmě neomlouvá. Tudíž tak činím alespoň touto formou všem, kteří knížku dostali a v rámci možností prosím o opravu. Děkuju, Martin
U příspěvku:O sebelásce a potřebě jistoty
martinik (Občasný) - 4.3.2015 > nedávno jsem narazil na větu, kterou řekl britský astrofyzik sir Fred Hoyle: "Věci jsou tak, jak jsou, protože vždycky byly takové, jaké byly".
U příspěvku:šaty
martinik (Občasný) - 3.3.2015 > místo druhého a třetího řádku bych viděl něco jako "hřejivým kabátkem zakryté" a náhář bude asi návrhář. Jinak si myslím, že to tam je.
U příspěvku:Časová
martinik (Občasný) - 3.3.2015 > oproti "Nekrásné" jakoby scházelo sdělení, nebo je možná těžší jej rozklíčovat. Možná by ji slušelo nějaké vodítko. Co se týká citu pro poezii, ten se řádkami prolíná s lehkostí.
U příspěvku:Nekrásná
martinik (Občasný) - 3.3.2015 >
U příspěvku:Peříčka
martinik (Občasný) - 27.2.2015 > Claire> už jsem pár lidičkám z totemu knížky rozesílal, takže by bylo nefér říkat si o peníze. Ještě mám doma pár kousků volných a pro autora je stejně daleko větším zadostiučiněním, když si najdou svého čtenáře. Tedy čtenářku :).
U příspěvku:Peříčka
martinik (Občasný) - 27.2.2015 > Claire> tvůj zájem mě moc těší, to se stává básníkům (v uvozovkách) současného století opravdu asi zřídkakdy. Ale protože nejsem součástí žádného literárního uskupení, o které bych se mohl opřít, ani mě nenapadlo knížky zkoušet prodávat. Taky kdo by si dneska kupoval básničky, zvláštní představa. Takže jednou z možností je půjčit si je u nás v písecké knihovně, kam jsem musel odevzdat povinné výtisky a druhou, že mi necháš v poště na sebe kontakt, což může být pro někoho taky nepříjemné a já ti na oplátku všechny tři sbírky pošlu poštou. Ano?
U příspěvku:Večer
martinik (Občasný) - 26.2.2015 > přečetl jsem celé se zaujetím, i když jsem od začátku věděl, jak to celé skončí, protože to poslední slovo u takhle krátkého textu bohužel nejde hned ze začátku přehlédnout:). Možná jen ti nedůtkliví kojenci by mohli být jiní kojenci, ale to neva.
U příspěvku:až budu malá
martinik (Občasný) - 25.2.2015 > a tahle ještě víc.
U příspěvku:Po ránu mívám strach
martinik (Občasný) - 25.2.2015 > mě se líbí.
U příspěvku:Peříčka
martinik (Občasný) - 17.2.2015 > invisible> Děkuji a nezapomeň na tu novou adresu. A ten závěr není tvoje chyba, ale taková moje malá soukromá válka.
U příspěvku:Peříčka
martinik (Občasný) - 16.2.2015 > benkroft> aha, tak dobry je za tri a pekny za jeden bod. Ale stejně děkuju :).
U příspěvku:5.1.
martinik (Občasný) - 16.2.2015 > mé doporučení se zřejmě ztratilo
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter