Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Konec filmu
Niagara Rainbow (Občasný) - 31.12.2004 > taková halda poznámek...  a "ouvej" je skutečně holka (aspoň to o sobě tvrdí)...  špatný to není, ty poslední 2 verše to však ukončujou jakoby kách...  neboj, nějací bodíci budou. I "déčko" by se našlo.
U příspěvku:mini a tůra
Niagara Rainbow (Občasný) - 31.12.2004 > tak se nám ta sytá špína stěhuje v letokruzích sem a tam...  :))
U příspěvku:PROSINEC Z HLEDISKA JAZYKOHRÁČE VE STAVU SPLÍNU
Niagara Rainbow (Občasný) - 23.12.2004 > egil> 

...sis možná mohla odpustit...   jak vůbec víš, že je to ONA...  ty ji znáš ? :-)))

...nějakej bod bych tomu dát moch.

U příspěvku:Z kongresu urologů
Niagara Rainbow (Občasný) - 23.12.2004 > To je nelogický...  veškerá moč pochází z lidu, kterej je proslulej tím, že na všechno s..e !
U příspěvku:Vánoční test.
Niagara Rainbow (Občasný) - 23.12.2004 >

Ježíšek...  jež-i-šek...  

no dobře, jsi docela chytrej, mně to hned nedošlo...  ale zkus tohle udělat s Dědou Mrázem  :-))) 

U příspěvku:Písnička pro Kelly number two...
Niagara Rainbow (Občasný) - 2.2.2004 > Říká se Danajský dar, ne dunajský...
U příspěvku:Písnička pro Kelly number two...
Niagara Rainbow (Občasný) - 2.2.2004 > Říká se Danajský dar, ne dunajský...
U příspěvku:Chirurg vs pacient
Niagara Rainbow (Občasný) - 2.2.2004 > Znám oba, jen v trochu jiným podání... -:))
U příspěvku:Inzerát
Niagara Rainbow (Občasný) - 22.1.2004 >

Lepší by bylo:

Zn: Nikoho nehledám, jen se chlubím.

U příspěvku:Cimrmanova metoda slepých uliček
Niagara Rainbow (Občasný) - 22.1.2004 > Napsal jsem komentář, ale ten zmizel. Tohle TOTEM někdy dělá. Ale je to pěkná sranda.
U příspěvku:Vtip a báseň
Niagara Rainbow (Občasný) - 10.1.2004 > Teplý Golfský proud taky není špatnej vtip...
U příspěvku:Vepřový epigram
Niagara Rainbow (Občasný) - 10.1.2004 >

"Z nejkrásnějších vloh ta !"

Spokojeně chrochtá...  by se mi zdálo lepšejší...

U příspěvku:Zůstaň !
Niagara Rainbow (Občasný) - 10.1.2004 > Nevymyslel, ale není to z Internetu.
U příspěvku:Promarněná šance
Niagara Rainbow (Občasný) - 28.12.2003 > Vida, vidouc, vidouce...   přišed, přišedši, přišedše...
U příspěvku:Pár básniček-:)a moudrostí
Niagara Rainbow (Občasný) - 28.12.2003 > Doporučuji doplnit následující tituly:


Prof. = panička, robotársky odstraním filcky.
PhDr = pójď hónem, Danuš rajcuje
RSDr = rozhodnutím strany doktorom
ThDr = Teta Heľpa, davaj rupie ! Help, help !
RNDr = Rastieš Na DaRmo.
JUDr = Ještem U DRotára
U příspěvku:Šla teta na snímkování...
Niagara Rainbow (Občasný) - 24.12.2003 > Pozdě jsem si vzpomněl, že je to od nich, tak se omlouvám. Já to dlouho považoval za náhodně zaslechnutej vtip. Souhlasím - 5 bodů pro Vodňanskýho & Skoumala !

Ať tedy žijou aspoň duši a souduši, i když začátek vtipu taky není původní - znám ho už od dětství. Ale aspoň jsem do toho starého vnesl trošku vzruchu.
U příspěvku:Povinná školní docházka
Niagara Rainbow (Občasný) - 20.12.2003 > fcelkamaja> Ty jediná jsi to pochopila správně. Příště si takovýhle rébusy odpustím...  a víte vůbec, kdo založil Řím ? Přece Romulus a Rébus ! (Návštěvní den Šimka & Grossmana)
U příspěvku:TELEFÓÓÓN
Niagara Rainbow (Občasný) - 19.12.2003 > Jó, pěkný, kolego ! 
U příspěvku:Husa
Niagara Rainbow (Občasný) - 25.11.2003 > Straší český film - tenhle překlep v titulku by chtělo obodovat, ale já nemůžu...
U příspěvku:mrholivá
Niagara Rainbow (Občasný) - 25.11.2003 >

Naty, okamžitě přestaň mrholit ! Kazíš nám předpověď počasí a jak my teď budeme před lidma vypadat ? Jako úplní blbci !

S plnou důvěrou váš Český hydrometeorologický ústav.

U příspěvku:České dráhy stavějí koridor pro expresy...
Niagara Rainbow (Občasný) - 19.11.2003 > Sáša> Kdepak ! Vtip jsem poprvé viděl vytištěný na počítači ještě v dobách, kdy (aspoň u nás) ještě neexistovala grafika: obraz "kreslený" pomocí polohy a hustoty písmen na stránce. Bylo jej tedy možné vytisknou na normální alfanumerické tiskárně. Ani já jsem tento vtip nikdy neviděl publikovaný mimo počítačový svět. Zřejmě býval dodáván jako Demo-příklad.
U příspěvku:slovní hrátky
Niagara Rainbow (Občasný) - 15.11.2003 > Aspoň někdo udržuje tradici slovních hříček, když Její Velké Postavy (myslím postavy této tradice) mají zrovna myšlenkovou dovolenou...
U příspěvku:Vichřice
Niagara Rainbow (Občasný) - 15.11.2003 > Za ten opravený rým...
U příspěvku:Vichřice
Niagara Rainbow (Občasný) - 15.11.2003 > Na Bohnicách do blázinca bylo lepší... 
U příspěvku:U sexuologa
Niagara Rainbow (Občasný) - 15.11.2003 > Bobr> Tady sexuologové fatálně zaspali. Škoda, že ti to nemůžu obodovat !!!
U příspěvku:Nehaiku pro Majku
Niagara Rainbow (Občasný) - 13.11.2003 >

Hájku, nehaiku,

haiku zelený... :-)

U příspěvku:V.2.
Niagara Rainbow (Občasný) - 13.11.2003 > Trus je jemný - sakra, jak jsi to zjistil ? Navíc v mrazicím boxu ! -:))
U příspěvku:Modes robes made in USA aneb Náplast pro Yfču:-)
Niagara Rainbow (Občasný) - 9.11.2003 > Vtipné. A ta usušená učitelka (souška) tomu dodává. -:))
U příspěvku:Jak si muži vyměňují manželky
Niagara Rainbow (Občasný) - 9.11.2003 > Přeřaď to do Pohádek na dobrou noc !
U příspěvku:Žába
Niagara Rainbow (Občasný) - 9.11.2003 > čtenář> Žába přece žádný peří nemá, ty přirodoznalče ! To si pleteš s rybama.
U příspěvku:Osudové setkání
Niagara Rainbow (Občasný) - 6.11.2003 > Kelly> Posílám na ukázku vtip z vlastní tvorby, který já sám považuji za dobrý - leč ostatní čtenáři tento názor nesdíleli.


V nemocnici

 

„Pane Novák, dnes na vás nemám čas.“ povídá doktor. „Vezou nám sem dva urgentní případy !“

„A kdo je to ?“

„Ani policajti to ještě nevědí. Jsou to dvě mrtvoly po autonehodě.“

„Policajti a mrtvoly ?“ děsí se pan Novák. „Proboha, na jakém oddělení to vlastně jsem ?“

„Na patologii,“ odpoví doktor. „Jinde už bohužel nebylo místo.“

„Ale pitvat mě tady snad nebudete ?“

„Moment, podívám se do rozpisu...“

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter