Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Smrad z tlustoprdova cigára
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.8.2017 > Prvních pět veršů je dobrých, dost dobrých... dále se však báseň poněkud rozplizla a roztekla.
U příspěvku:"Jablíčka a hruštičky, verze 01. ."
Jára z Opičí hory (Občasný) - 7.8.2017 > Mě jenom trošku mrzí, hafáčku (bez ironie), že jsem se z textu nakonec nedověděl, jak by se to "od určitého objemu začalo nedobře projevovat navenek". Ahoj a létu zdar! ;~)
U příspěvku:Globalizace,-
Jára z Opičí hory (Občasný) - 4.8.2017 > Já jen doufám, když takhle hledím z okna, že okolo pojede na bicyklu císařovna Sissi, ještě než ji zase stihnou zapíchnout v další časové smyčce. ;~)
U příspěvku:Proti terorismu ve světě
Jára z Opičí hory (Občasný) - 4.8.2017 > Tyhlety tvoje "úvahy" nejsou žádnými úvahami, protože jde samozřejmě o to, mít opravdu NÁZOR, a ne papouškovat pavlačové, resp. vygůglené šplechty.
U příspěvku:Guláš,-
Jára z Opičí hory (Občasný) - 1.8.2017 > Hezky bláznivá férie, takové mám rád.
U příspěvku:Můj operní sen
Jára z Opičí hory (Občasný) - 1.8.2017 > Možná i v životě tak trochu improvizuješ... ti, kteří tě neznají (publikum) mohou být na první pohled nadšeni, ale "spoluherci" - řekl bych tví nejbližší - mají naopak výtky. Sen snad naznačuje: nebrat vše příliš na lehkou váhu.

Mám jeden semestr výkladu snů, ahoj! ;~))
U příspěvku:tajný zmysel dneška
Jára z Opičí hory (Občasný) - 1.8.2017 > No chlap je prostě chlap, leda bys ho vykastrovala... ale nevím, jestli by ti byl vděčný a začal tě pak opravdu milovat. ;~)
U příspěvku:Orgasmický sudoku
Jára z Opičí hory (Občasný) - 30.7.2017 > Jo, jak už kdysi krákoral Bono Vox: "WITH OR WITHOUT YOU"... je to prostě trabl s těma holkama. ;~)
U příspěvku:Diagnóza
Jára z Opičí hory (Občasný) - 26.7.2017 > Začlo to moc hezky a slibně, ale pokračovalo to a skončilo milionkrát omletým a otlučeným manželským klišé. Škoda toho úvodního potenciálu.
U příspěvku:Liduprázdníci
Jára z Opičí hory (Občasný) - 25.7.2017 > Hugo Ramon> ...ještě ne, ještě ne, ještě ééééégrhhhg...
U příspěvku:Sahara,-
Jára z Opičí hory (Občasný) - 24.7.2017 > Li-po> Bůh buď tedy milostiv našemu milému básníkovi...
U příspěvku: Rozvod,-
Jára z Opičí hory (Občasný) - 23.7.2017 > Já bych řek, že když se rozpůlí dítě, je pak všude pusto.
U příspěvku:Sahara,-
Jára z Opičí hory (Občasný) - 23.7.2017 > "Už jenom kousek," odpověděl pouštní muž, načež podzimní básník vesele odskotačil... protože přesně tohle čekal, přesně tohle věděl, jsa moudrým básníkem poklidné jeseně.
U příspěvku:MIKULOVSKÉ ETUDY
Jára z Opičí hory (Občasný) - 23.7.2017 > Co víc si přát než čistě vydestilovaný život?
U příspěvku:Liduprázdníci
Jára z Opičí hory (Občasný) - 22.7.2017 > Ta mě zas jednou povznesla (až ke stropu). ;~)
U příspěvku:Amor fati
Jára z Opičí hory (Občasný) - 12.7.2017 > Jo, tady to mezi řádky bublá a vře.
U příspěvku:Název mě nenapadá
Jára z Opičí hory (Občasný) - 7.7.2017 > Seš prostě jinej levl, hele. My nemůžeme snést, že jsi vysoko nad náma (intelektuálně, duchovně i umělecky), a tak tě imrvére buzerujem. Tak už se na nás nezlob, ale hlavně: zůstaň u toho móře aspoň do příštího tisíciletí.
U příspěvku:Svlačec rolní
Jára z Opičí hory (Občasný) - 6.7.2017 > No tě pic, Vašku!
U příspěvku:On se vrátí
Jára z Opičí hory (Občasný) - 2.7.2017 > Kdo se vrátí? Mesiáš? Nebo kdo? - Ono je to jako minule s tou mořskou vílou (či co to bylo): máš nějaký nápad, nebo spíš mlhavý náznak nápadu, se kterým nedokážeš nic udělat, nijak ho rozvinout či dokonce smysluplně vypointovat... V tomto případě zase: hrdina povídky se probudí jako někdo jiný, někde jinde, dobrá, jenže dál už není nic. Zas jsi to pouze nakousla. Jen jsme se dočetli o hrdinově změněné identitě, pak se ale (náš milý hrdina) jen víceméně nesmyslně placatí od ničeho k ničemu, aby posléze vyklidil pole. Co s tím?
U příspěvku:Tma tonoucího času
Jára z Opičí hory (Občasný) - 30.6.2017 > Vivat Imaginace!
U příspěvku:ZVÍŘÁTKO
Jára z Opičí hory (Občasný) - 30.6.2017 > Jo, jde jenom o to, aby se v tom člověk poznal...
U příspěvku:Noir
Jára z Opičí hory (Občasný) - 30.6.2017 > Víš, o co jde? Nevíš, že? Jde o to, aby to bylo o něčem. Nic víc a nic míň. Nejde o přitroublé kidy, které mají být jako srandovní, jde o to, aby to jako celek mělo smysl.
U příspěvku:Očekávání
Jára z Opičí hory (Občasný) - 28.6.2017 > careful> Ty jedna! Hraješ to na nás fakt bravurně. Myslím to, jak se tváříš jak malé vzteklé děcko, pro které jsou všichni blbí idioti, protože mají jiný názor; jak zcela regulérní červenou knihovnu obhajuješ přinejmenším jako Jean-Paul Sartrea, Stefana Zweiga či jiného barda krásné psychologické literatury; jak se oháníš Gertym a jinými, coby povolanými z nejpovolanějších... No jak pravím: ty jedna, ty jedna a ještě jednou jedna!!! ;~))
U příspěvku:Až za hrob
Jára z Opičí hory (Občasný) - 26.6.2017 > Pěkně to odsejpá, ale je to jenom béčkový horůrek, který vůbec ničím nepřekvapí (proto béčkový). Pointa mi přijde slaboučká, resp. trošku odbytá.
U příspěvku:Naše víra
Jára z Opičí hory (Občasný) - 25.6.2017 > Rum, kontušovka, čert... Tady jako by autor už opravdu hodně přebral.
U příspěvku:Pstruzi na nebi
Jára z Opičí hory (Občasný) - 24.6.2017 >
U příspěvku:Den otců.
Jára z Opičí hory (Občasný) - 23.6.2017 > Sugestivní ve své syrovosti.
U příspěvku: Ze snu, který leží vedle tebe, se neprobudíš
Jára z Opičí hory (Občasný) - 22.6.2017 >
U příspěvku:Jezinka od Šuků na 33 dob
Jára z Opičí hory (Občasný) - 22.6.2017 > Jak můj milý Wernisch.
U příspěvku:Madrac plný bankoviek
Jára z Opičí hory (Občasný) - 20.6.2017 > Mukosolvan> ...a čo to vyjútubiť? - Odkaz označ a myší přesuň nahoru do řádku pro webovou adresu.
U příspěvku:Nový den blues
Jára z Opičí hory (Občasný) - 20.6.2017 > V 1. verši buď chybí čárka, anebo je chyba na mém (gramatickém) přijímači... jinak verše se vyznačují dosti velkou naivitou, resp. nešikovnými (začátečnickými) obraty. Gramatické a zcela neinvenční rýmy, a taky nezvládnutá forma (metrum) sráží pak tuto báseň opravdu hodně hluboko.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter