Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
careful

Občasný
Na Totemu: 1268x
Napsat zprávu

vratila jsem se, protože jsem uspěla v jedné soutěži a možná mi vydají knižně jednu povídku a já už půl roku nic nového nenapsala

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:motiv ze staré Libně
careful (Občasný) - 6.7.2017 > hmmm...tohle už se mi moc nelíbí, ten Kuks byl za mě nejlepší..tohle je na mě příliš uměcky uvolněně načmárané ...
U příspěvku:Láska vyrieši všetko
careful (Občasný) - 6.7.2017 > ..ale jo...to je relativně dobrý... teda aspoň mě to vedlo k nějaké myšlence, takže mi to "něco dalo"
..i když samozřejmě nepochybuju o tom, že podobnou myšlenku před tebou nepoužilo už mnoho a mnoho jiných...
U příspěvku:Postavy v mlze
careful (Občasný) - 6.7.2017 > No, důležité hlavně je, že se neispiruješ mangou, pohádkou, fantasy, nebo jiným ohavným úpadkovým kýčem a není v tom vůbec žádný příběh, nebo emoce a nikomu to nic neřekne...jen škoda, že zatíco už tu všichni ví, jak vypadá správné, kvalitní výtvarné dílo a umí ho bezpečně identifikovat ... tak prozaické umění zatím ještě neumí docenit.

Proto ti dám doporučení.
U příspěvku:Modrý deštník
careful (Občasný) - 5.7.2017 > Pollock> ...to nejde o jejich zobrazení, je dost zásadní. Já nemám nic proti vnějškem ošklivým lidem, uvnitř můžou být fajn a můžu si jich vážit a klidně je i milovat, ale hezcí prostě nejsou! ... a vůbec nevím, proč estetiku v něčem neestetickém hledat... co z toho.
U příspěvku:Modrý deštník
careful (Občasný) - 5.7.2017 > alice> Hmm... tak to by mě nikdy nenapadlo. Dík, žes mi to vysvětlila. Od teď se budu kochat pohledem na ošklivé lidi a říkat si, že jsou krásní, protože já pak přece budu taky věčně krásná... a jsme vlastně všichni krásní a všechno je krásné...
U příspěvku:abstraktní tvoři přicházejí v míru (portréty 2)
careful (Občasný) - 5.7.2017 > abstraktní tvoři> No, podle mě je evidentně úplně jedno, jak to promýšlíš, nebo nepromýšlíš...jak vidíš, tak ať načmáráš, co načmáráš, tak se to prostě tady vždycky líbí, i když jsi o tom nepřemýšlel... je to prostě tím, že je to umění, ať už je to, co je to... nikdo stejně nepozná, jestli jsi to odflák... tak jako já u všech těhle děl. Jen oni to nepřiznají.
Jim se totiž líbí všechno, co je dostatečně cool umělecky hnusné.
Oni to nepoznali, ani já to nepoznám...není v tom totiž rozdíl! ...prostě je to umění a určitě vzbuzuje emoce, myšlenky a ...počkat, co má vůbec pravé umění vzbuzovat... to je asi jedno, hlavně že to nesouvisí s mangou, nebo jiným kýčovitým hnusem. ...ale možná je to tím, že jsi tak moc dobrej umělec, že vytvoříš uměcký skvost i nenadálým kýchancem...takže se už netrap s přemýšlením o své tvorbě a nějakými koncepty...vidíš, nemusíš...protože to znalci stejně nepoznaj. (ale ta blbá, co tomu nerozumí a chce jen hezké věci, protože jen ty chápe, jsem tu přece já... všichni ostatní kvalitu prostě poznaj..nebo že by ne?)
U příspěvku:Chlap s parohama
careful (Občasný) - 5.7.2017 > podskalami> Dík za vyčerpávající koment... no, o žádný výtvarný umění se momentálně snažit ani nehodlám..ale je pravda, že estetika různých klišé je něco, co mě oslovuje i ve psaní a často postupuju tak, že spácnu dvě zcela odlišná, nebo protichůdná klišé dohromady... takže bych příště mohla toho pána třeba udělat v růžovém:D

U příspěvku:Chlap s parohama
careful (Občasný) - 5.7.2017 > Pollock> Netrvám na tom, že musí být komentář bezchybný. Sama hazím haldy překlepů, ale tebe učili sesmolit větu kde... nikde?
Vůbec nevím, co jsi mi tímhle postem chtěl říct, ale oceňuji snahu. Edit: Jo, tys to psal té/tomu podskalami... ...ty komenty jdou opravovat, tak toho využij a používej občas interpunkci.:D
U příspěvku:Páv
careful (Občasný) - 5.7.2017 > Pollock> Tak třeba neteřím se líbí... jinak ta fotka je dost vyblitá a barvy jsou daleko jasnější.
ale chápu, že lidem, co dělají fleky, se tohle fakt líbit nemůže.
U příspěvku:abstraktní tvoři přicházejí v míru (portréty 2)
careful (Občasný) - 4.7.2017 > Ale dám ti pět bodů za snahu... ale mělo by se přejmenovat z portrétu spíš na "jak si ufon představuje lidi"
U příspěvku:Předpovědi
careful (Občasný) - 4.7.2017 > Komentář výše jsem nepsala já, ani netuším, jestli autor něco vymňoukává, ale žádný umění zrovna v tomhle nevidím, takže to asi bude umění.
U příspěvku:stodoly
careful (Občasný) - 3.7.2017 > Jako jo, jen ty barvy mi připadájí vyblitý.
U příspěvku:portréty
careful (Občasný) - 3.7.2017 > ..jo, a ty nosy máš nějaké trochu rozkydlé...placaté... Tady jsem našla jeden můj pastelkama. http://3.bp.blogspot.com/-bo8dL6prJbg/VjsNH19wt2I/AAAAAAAACOc/udQk45qxFjc/s1600/IMG10497%2B%2528kopie%2529.jpg
U příspěvku:portréty
careful (Občasný) - 3.7.2017 > To si zaslouží pět bodů už jen za tu snahu. Ale zajímavej mi připadá jen předposlední...zbytek prostě nějak tak nenímoc hezkej. Ten předpopslední by fakt ušel...umím si ho představit v nějaké detektivce, třeba.
U příspěvku:Letia deti z Afriky
careful (Občasný) - 2.7.2017 > Se divím, že tu nemáš víc komentářů a tak. Já tomu totiž nerozumím a je to volný verš, takže to má být podle všeho umění.

..teda tahle asi úplně umění nebude, protože téma hádám na uprchlickou krizi...
U příspěvku:Modrý deštník
careful (Občasný) - 2.7.2017 > alice> já myslím, že to tam dávám... aspoň pro sebe. Na starý lidi nemám důvod se dívat. Ošklivých a starých lidí je moře, krásných je celkem málo.
U příspěvku:Modrý deštník
careful (Občasný) - 2.7.2017 > alice> No, tak třeba ta baletka je přiznaná parafráze (ani jsem to malovat nechtěla, bylo to pro známou) a tak je jasný, že si nemyslím, že je to objevné... a pěkné chlapy fakt nemůžu moc sehnat. Všichni malují jen baby, nebo slavné osobnosti.
U příspěvku:On se vrátí
careful (Občasný) - 2.7.2017 > Jo zítra přihodím něco současnějšího, co by tě možná mohlo bavit, ale nemužu vychytet formu, kterou to napsat... a pak kousek z červené knihovny, abys věděl, jak vypadá:)
U příspěvku:Modrý deštník
careful (Občasný) - 2.7.2017 > Jako nepřipadá mi to vyloženě ošklivé, ale ani extra krásné a podobných věcí jsem už viděla taky tuny, takže mě to ničím nezaujalo.
Přemýšlím na tím jen, jestli byl záměr ten zahnutý okraj chodníku.
U příspěvku:jeden pekný 1
careful (Občasný) - 2.7.2017 > Myslím, že ti jdou víc domečky než lidi. Budeš možná víc technický typ. Nejlepší od tebe mi přišlo, ty víš co. Zkus krajinky s baráčky cestami.
U příspěvku:On se vrátí
careful (Občasný) - 2.7.2017 > Jo a pointa je v tom, že on s tou situací nedokáže udělat vůbec nic. Možná tam přidám ještě větu, aby to bylo takové expicitnější.
U příspěvku:On se vrátí
careful (Občasný) - 2.7.2017 > Jára z Opičí hory> Ty vole, Járo, předně dík za koment. Myslím, že cokoli víc bych napsala, bylo by to příliš vysvětlující a proto kýč:D... neříkám, že se mi to povedlo, ale má to vést k zamyšlení (determinace, nemožnost volby, možnost, že si ta ta dívka jen vymýšlí a jiný věci)...ale jak jsem psala, netvrdím, že je to dobré...
U příspěvku:jeden škaredý 1
careful (Občasný) - 1.7.2017 > Aby to bylo umění, tak to musí být ošklivější... aby to bylo hezký, muselo by to být hezčí... tak si vyber. :D něco mi tam prostě chybí, je to takový prázdný.
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > Aspoň jeden z vás by mohl stvořit nekýčovitý realistický portrét... ale si je moderní realistický portrét kýč sám o sobě, nebo se musí kreslit oškliví lidé, aby to nebylo moc kýčovité, protože by pak nikdo nechápal, proč tak ošklivého člověka někdo kreslil...

...no, snad někdo brzo změní definici kýče, protože koukat na ošklivé a nepochopitelné věci fakt nikdo, kdo není ten správný umělec, nechce. (mimochodem víte vůbec, že ten pojem kýč je celkem nový?)
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Pod tím článkem je také zajímavá diskuze. Myslím, že jde na kost...
...ukažte mi jak má vypadat moderní realistický portrét, jinak nemám šanci uvěřit, že to skutečně umíte, ani nikdy nepochopím, jak by měl zhruba vypadat, aby to nebyl kýč...


U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > mystikus> Nikdo ti nebrání ho překonat. :)
U příspěvku:yuka 2
careful (Občasný) - 1.7.2017 > Když ignoruju ten rámeček (mám fantazii, umím si ho odmyslet), tak je to hezké... takže kýč.
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Kde je psáno, že umělec musí být duševně ok? Nebyli náhodou největší umělci a myslitelé většinou různí cvoci a psychopati?
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > král kačerů> No, ty máš aspoň odvahu! Jo inspirativní by to mohlo být, aspoň bych viděla, jak si to správně představujete...

otázka: proč kreslit jednoho člověka několikrát? Mě by to teda nebavilo...rudka, uhel ok...ale holt to tady nemám..tablet mi doma prostě nic nezašpiní...je to praktický... tužkou taky něco mám, ale mně se to vždycky po nějaký době ztratí nebo zničí (ten papír)
možná na půdě mám ještě kresby na baličáku...
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Vy nechápe, že se na vás učím? Potřebuju i pro psaní studovat zajímavé exempláře... potřebuju vás dostat mimo konformní zónu.
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Ano, protože vše, co je hezké, nebo všem srozumitelné je jasný kýč, to dá přece rozum. A vy smysl umění určitě chápete, že? Možná i smysl života...:D
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter