Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
careful

Občasný
Na Totemu: 1268x
Napsat zprávu

vratila jsem se, protože jsem uspěla v jedné soutěži a možná mi vydají knižně jednu povídku a já už půl roku nic nového nenapsala

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > čtenář> Ano, protože vše, co je hezké, nebo všem srozumitelné je jasný kýč, to dá přece rozum. A vy smysl umění určitě chápete, že? Možná i smysl života...:D
U příspěvku:Výzva abstraktním tvořilům
careful (Občasný) - 1.7.2017 > A kde jsou ty posuny dnešní doby, ty Hitlere? Já vidím, že se už minimálně 50let matlá to stejné a všichni to asi máte za novinku... ale jasně...je to hrozný kýč a vy jste umělci, kteří se s tvoření portrétu na úrovni, který by mi vytřel zrak a ukázal, jak má moderní a dobrý portrét vypadat, nebudou zahazovat, když umí kaňky. Já totiž opravdu netuším, jak má vypadat dobrý moderní portrét... všude v galeriích je jen banda kaněk, tak jak se to má jeden naučit? Já totiž dělat kaňky fakt nechci, páč kaňkařu je asi miliarda.
U příspěvku:ZVÍŘÁTKO
careful (Občasný) - 30.6.2017 > Chrobák by řekl, že je to ušpiněno kýčem... je to sice trendy volný verš, ale má to takou prostinkou myšlenku, co už tu byla omleta snad tisíckrát..aneb mrdám a chlastám, jsem prostě cool... není tam žádný úlet jako žužu, nebo chobotnice...prostě se to mezi nejlepší české básně asi nedostane...
U příspěvku:v úlu
careful (Občasný) - 30.6.2017 > Foto zajímávé. Písmo v rohu tentokrát maličké... ale mezi náma chlapama...pokud nejsi button, nebo se necítíš jako děvče a tim písmem to nedáváš světu umyslně podprahově najevo, tak bys ho měl vyměnit.
U příspěvku:(o zvířatech a prachu)
careful (Občasný) - 30.6.2017 > Můj učitel byl pan Nepasický. Dělal něco podobného, ale líp a navíc ho omlouvalo, že to byl velmi starý pán a ze jeho mladých let to byla novinka.
U příspěvku:Chlap s parohama
careful (Občasný) - 30.6.2017 > podskalami> Děkuju za konkrétní kritiku. Protože skvělý, nebo strašný umí napsat každej. Řekněme, že touhle prací jsem vyjádřila něco pro sebe relativně důležitého... tehdy......byla to snaha o kombinaci několika fotek a kresby...a divím, se, že to, že je to fotka nikdo nepoznal. Nechtělo se mi s těma větvičkama a tak totiž moc mazat.
U příspěvku:zvonec
careful (Občasný) - 30.6.2017 > Nemůžeš si vybrat aspoň jiné písmo, když už to tam musí být? Tohle je takové zženštilé.
Fotka ok.
U příspěvku:Báseň o hadovi
careful (Občasný) - 30.6.2017 > No, rým je nějaký náhodný..loví/hoví tedy pokud to má být rým, je gramaťák
zbytek je patrně snaha o volný verš, nebo co... obsahově je to takové ploché...prostě had no..jo, jasně had je silný symbol, ale to fakt nestačí, když tam není žádný odkaz, souvislost...neříká to prostě nic zajímavého
...celkové vyznění je v pásmu lehčí přihlouplosti (asi ti závidím:D)
U příspěvku:Do terče,-
careful (Občasný) - 30.6.2017 > Li-po> Ze mě aspoň něco číší...s tebe jenom děsně nudně kape. Nemusíš mít o mě péči, radši jdi všechny a všechno pěkně pochválit, ať maj pocit, že něco umí. (a ty si jako myslíš, že máš smysl pro humor...tos mě pobavil. )
U příspěvku:autoportrét
careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> O náročnosti těch úchvatných a promyšlených děl vypovídá už jen to, že jsou schopni nasmolit toho během dne hafo...
U příspěvku:autoportrét
careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> Asi takhle...moderní tvorbu beru, když začínala...bylo to něco nového...dnes už je to pro mě prostě jen manýra. Většina těch skvostů tady nemá žádnou myšlenku a dají se zaměnit s miliardou podobných děl bez ksichtu... navíc si myslím, že většina těch expertů tady by realisticky nedala ani prd, protože prostě nic jinýho než patlat cosi abstraktně rádobyuměleckého neumí.

Vím, že je nejlepší živý model...
U příspěvku:invaze neviem kolka 3
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Za mě to jde, jen mi ten obličej připadá trochu nakřivo, ale třeba to tak má i originál Andy. A ty barvy jsou opět na mě takové moc zemité.
U příspěvku:Baletka (parafráze)
careful (Občasný) - 29.6.2017 > král kačerů> Hlavně kam se sere na ta tvoje díla. Hotovej mazal!
U příspěvku:Baletka (parafráze)
careful (Občasný) - 29.6.2017 > mystikus> Hmmm a ty zas jsi ublíženej ubožák. Každej jsme nějakej.:)
U příspěvku:Jam Master Jay jak ho jistě neznáte, mazec Mánes, jak ho rádi poznáte...
careful (Občasný) - 29.6.2017 > mystikus> Ne, já ne, ale vsadím boty, že takovej Lipo tam byl určitě a proto tomu tak rozumí.
U příspěvku:autoportrét
careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> Ty vado...normální kritika! A navíc máš asi i pravdu...s tím krkem bojuju...to víš, moc jsem toho podle modelu neudělala a tohle je taky bez modelu. časem to zkusím opravit...nejlíp podle vhodný fotky. Dík.
U příspěvku:Jam Master Jay jak ho jistě neznáte, mazec Mánes, jak ho rádi poznáte...
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Li-po> Hele, Lipíčku, když tě to tak stááášně nadchlo, mohl bys nám pár větama napsat, o čem to bylo, abych náhodou třeba o něco nepřišla (o nějakou skvělou myšlenku, co v tom byla, nebo tak), protože na mě je to krapet tl;dr.
U příspěvku:Jam Master Jay jak ho jistě neznáte, mazec Mánes, jak ho rádi poznáte...
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Technicky mi to připadá ok, dokonce bych řekla, že i dobré, ale obsahem je to zas nějaké moc umělecké. Lidi tak kafrají divné fráze, do toho se nasere Pepek námořník...proč vlastně? Pepek snad chrěl jen Oliv Ojlovou, nevšimla jsem si, že by toužil po děvčatech, takže je to nejen divný, ale i myšlenkou mimo...no, Lipo si počte, no.
U příspěvku:invaze neviem koľká2
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Když se to líbí Lipu, tak je to jasná čmáranice, ale jsi trendy. (To dole jsou postavičky a to vzadu stromy? Pokud jo, tak to Lipo na ty rozmazaný fotce nepoznal, jinak by se mu to totiž asi nelíbilo. Stromy, lidi a takový věci totiž nejsou in.)
U příspěvku:Do terče,-
careful (Občasný) - 29.6.2017 > P.V.Ctihodný> Se ho zas moc neptej (ten hledá ve slovníku i slovo sex).
U příspěvku:chlap s parohama (parafráze careful)
careful (Občasný) - 29.6.2017 > čtenář> No, možná kdybych ti řekla, že na tom původním obrázku je jistý básník, a ty parohy mají svou souvislost, tak by ti tak nevýrazný už nepřipadal... ale všichni vidíme jen to, co vidět chceme a když někdo chce vidět v mazanicích umění, je to jeho problém, jem mi ho je trochu líto, protože ještě nepřišel na to, že si takové hlubokomyslné a náročné dílo může vytvořit i sám.
U příspěvku:Očekávání
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Jára z Opičí hory> Ale jasný, no. Kde máš ducha je to horor a kde je zasněná ženská je to červená knihovna, aspoň to máš v životě jednoduchý.:D Na základě tvého názoru asi navrhnu přeřazení Paní Bovaryové do sekce červená knihovna hned vedle Steelový. Zítra sem dám něco, o čem si nejspíš budeš myslet, že je to detektivka, protože je tam detektiv... By mě zajímalo, jestli máš Ferdu mravence za ilustrovanou příručku k pracovním činnostem, Sartre?
U příspěvku:Do terče,-
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Úplné angažované umění, kterým si mě donutil se nad tím zamyslet a získat úplně nový pohled. A ještě je to estetická lahůdka. Děkuji.
U příspěvku:Očekávání
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Jára z Opičí hory> Červenou knihovnu píšu taky... Asi jsi v životě nečetl červenou knihovnu, protože s tímhle má společnou maximálně zasněnou hrdinku. Ty jeden, dva, tři.
U příspěvku:chlap s parohama (parafráze careful)
careful (Občasný) - 29.6.2017 > Li-po> Víš co to je angažované umění? Myslím, že ne.
U příspěvku:chlap s parohama (parafráze careful)
careful (Občasný) - 29.6.2017 > S tím kačerem je to vtipný, i když nic, co by nevymyslel každý druhý na Okounu (holt originál).
Zbytek už jsou zas jen hnusné mazanice, jako ten zbytek, co tu experti nazývají uměním.

Jo, dnes jsem našla v takovém tom stojanu, kam se odkládají knihy, Nejlepší básně 2016, taky velký umění a někdo to evidentně nechce i když to stojí 239 kč (nevím proč takový "časopis"v mekkých deskách stojí takový prachy)...moc se tomu nedivím, páč ty úchvatné básně chápou ve většině případů asi jen umělci sami a navíc ta kniha vypadá jak laciná učebnice chemie a ještě je tam víc nudných medailónků a trapných keců od Chobáka než pseudobásní samotných. U názvu kapitoly Ušpinění kýčem jsem šla do kolen už jen kvůli té sytě růžové barvě.:D
Takže jo, já souhlasím s tím, že tohle je určitě umění...přesně to, i kterého si děti řeknou fuj, co to je...takže umění.
U příspěvku:Chlap s parohama
careful (Občasný) - 28.6.2017 > čtenář> Hehe...je to obyčejný rohatý bůh (https://cs.wikipedia.org/wiki/Rohat%C3%BD_b%C5%AFh), ale je podobný trochu jisté konkrétní osobě, kterou nebudu jmenovat.
U příspěvku:Očekávání
careful (Občasný) - 28.6.2017 > čtenář> ahoj, neznámy čtenáři, možná také s přesahem.
U příspěvku:Očekávání
careful (Občasný) - 28.6.2017 > Gogin> To epizodka je, ale těžiště je od začátku v psychologii, pak přesahu a celkovém černohumorném vyznění. Ta epizodka je jen součást, nikoli smysl. Myslím, že vrchol nastává v momentě, kdy je schopná třeba i odstranit toho svého manžela kvůli svému snu o jedinečném naplnění svého života. Je to o tom, jak nedůležité pro někoho může vnitřně být to, co se zdá být důležité "zvenku". Ale pokud to nedokážeš chápat, tak skutečně vidíš asi jen tu vtipnou epizodku.
Nemyslím, že bych to tak blbě napsala, aby se to v tom nenašlo, protože Gerty, Zdenda a jiní to pochopili.
U příspěvku:Chlap s parohama
careful (Občasný) - 28.6.2017 > Gogin> Ok. To beru. Technicky jsou i lepší, ale zas nemám nerva se s tím srát tisíc let.
U příspěvku:Očekávání
careful (Občasný) - 28.6.2017 > Gogin> Epizodka ze života? Obyčejné epizodky ze života píšeš ty a ještě ne moc dobře. Každopádně dík za názor.

Jeden černohumorný příběh s přesahem mi tu jeden označí za horůrek, druhý je pro jiného experta prý epizodka ze života, ale chápu, že jste trošku pomalejší.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter