Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
po-kus
(muž)
Občasný
Na Totemu: 4037x
Napsat zprávu

Vědcům z několika univerzit se společnými silami podařilo upravit lidské geny u zárodku.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
po-kus (Občasný) - 7.9.2017 >
Nápady přicházejí průběžně a tak se mají i zaznamenávat. Večer by se v nich měl utahaný člověk porochnit. Pak nejdůležitější práce probíhá ve spánku. I když to nevíme, zrovna nejvíc makáme. Předháníme se s nápady, zdviháme jeden druhého nad hlavu. Navzájem se zkoušíme vykličkovat, doběhnout, předhonit. Každá možnost se musí aspoň jednou zkusit, ve spánku je na to sil a času dost.

A pak je ráno. TO ráno. Co si člověk předchozího večera poznamenal, jakoby někdo vyměnil. Tak odlišně odpočatý a rozcvičený mozek zápisky vidí. Aniž by se musel snažit, rozhazuje nápady do jim přináležejících krabic, některé hned dokončuje. Říkám to pořád: kdo využije tuhle uvolněnost ranního mozku, po třech hodinách by si mohl jít zas lehnout. Nelitovat by promarněného dne.



Lehce se culím nad tvým ostychem. Však si to brzy prohodíme.



Když vedle něj cosi nečekaně bouchlo, stejně jako my ostatní poskočil. Ale ne OD místa ohrožení, ale K němu. Nebyl to ani hrdina, ani násilník. Jen mu mozek zamrzl na způsobech hada. Z lidských vlastností mu byly nejpodobnější ty psí. Oddanost, věrnost, nezřízená chuť hlídat si panničku. Ale jinak na první pohled vypadal jako my ostatní. Uměl i mluvit a trochu i psát.



Dokud budu mít co psát, číst básně bude jen holek, který osobně znám. Neni čas na lásku v dopisech. I slova chtějí, aby se jich někdo dotýkal.



Je ráno, je víra ve vlastní smysl, jsi ty. Každé ráno se to opakuje. Spi co nejdéle, odpočatost ti sluší. Ale nepřiznávej ji hned. I ty trochu hraj. A závěr probouzení nech na mně. Až pak, třeba, poděkuj. Jedině tehdy slovům uvěřím.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
po-kus (Občasný) - 7.9.2017 >
Někdy při likvidaci poznámek z dávných let takřka vyjeknu. Tyvole! Takže už i tohle jsem tenkrát věděl.

My hadi máme maličkatá srdce. Ale máme je. I snahu je k dobru použít.
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
po-kus (Občasný) - 6.9.2017 >
Vzniká nová nad-osa povídek. Je tak nová, že ani orientační označení k poznámkám nesnese nic ze včerejška. Totem přišel náhodou, ale hodí se. Soubor toho jména kdysi přejmenoval jsem na dvě totožné slabiky s agresivními korunkami v prvních písmenech. Nastal čas. Něco ti k tomu poviem není Něco ti k tomu napíšu.



Jednu nevýhodu tenhle masomlejnek nápadů má. Když tě zaujme jeden z útržků, nejspíš přehlídneš jiný. Který by si alespoň malou pozornost také zasloužil. Ale co, však zas poslouží jinému. Na serveru s tradicí a náležitou sledovaností jistě nic neproteče vniveč;). (ukládám všechno, neboj)



Takovej text neznám, co by nešel zkrátit. Žijeme na zemi a jsme lidé - tady se smí rozpřahovat jen Líbání.



I když... asi právě teď začnu nejvíc potřebovat tvojí pomoc. Přetlaky nemizí, ale už se mi nechce nikoho zdolávat a přesvědčovat. Už ani neodhalitelně se lidem posmívat mě neuvolní. A přetlaky dál běsní. Pokud TY jim nenajdeš prostor a formu, pak JÁ, nestřídmý, vydám se na lov příšer do dimenzí lidem nepříslušející. A bílí rytíři mají sice povahu hrdinů, ale k ničemu nejsou. Padnou ve zbytečných bojích.



Klára. Tak se jmenoval muj papoušek. Chcípla nešikovně. Bylo mi nějakejch patnáct, to se problemy se světem hrotí u všech. A já si s její smrtí uvědomil, že mi právě odešel jeden ze dvou posledních ptáků, s kterejma jsem aspoň tušil nějakou spřízněnost.



První díl trilogie je popis špatného. Druhý, co s tím dělat. A třetí je něco jako Goetheův Faust.
Člověk nikdy neví, kdy zemře, přitom chce mít i to celkové vyhodnocení „dokončeno“. Trojka tedy zůstane v pozůstalosti. Tam se ale dočtete i jiné věci. Třeba jenom čistě veselé, bez hlubšího významu. Třeba tu jedinou nevýhodu zdravé výživy;). Tak zatím. P

U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
po-kus (Občasný) - 5.9.2017 >
Zastavení šesté, Veronika demonstrativně poklepává na krabičku s prezervativy. 
Zastavení sedmé, zkoušený synek neodolá tíze přirozenosti podruhé. Ochozy šílí.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
po-kus (Občasný) - 5.9.2017 >
Přísahej věrnost až za hrob.
Přísahej, jinak nás utýrám oba.
U příspěvku:Poezie, Láska, Sex
po-kus (Občasný) - 5.9.2017 >
Bylo to dojemný
jak ses mě snažila ranit
posměchem naší minulosti.

Bylo to ale dojemný a - zbytečný.
Stejně jsme byli tenkrát šťastní.

Hezký vzpomínky se nedají ukrást,
těch se člověk může jenom vzdát.
U příspěvku:Keď človek nevie byť dobrý
po-kus (Občasný) - 12.8.2017 > Mukosolvan> (Podobný diskuze nemaj smysl. Nechal jsem se unést, moje chyba. Nebude se to opakovat, sorry a sbohem)
U příspěvku:Keď človek nevie byť dobrý
po-kus (Občasný) - 12.8.2017 > váhu má jen míra snahy, všechno ostatní jsou kecy
U příspěvku:ÚVAHY - Kapitola VII.
po-kus (Občasný) - 9.8.2017 > Dobře. Teď to zkusit spojovat. Však něco vymyslíš. Co příběh? Héj, příběh by byl dobrej! Nebo... atd.
U příspěvku:Roztíratelná slova
po-kus (Občasný) - 9.8.2017 > Přimělo zamyslet, proč se vlastně bojim používat obrazy jako ty. Asi to taky dělám, rozhodně bych chtěl, ale pořád opatrně. Aby si někdo něco nemyslel, nebo aby si právě někdo něco myslel, nebo... Tst, s tim myšlením! Prostě - přimělo zamyslet. A víc si pro mě Františku udělat nemohl.
U příspěvku:Čo nechápete nechajte odznieť
po-kus (Občasný) - 8.8.2017 >
Slušej ti tyhle kratší a jasnější modely. Přirozeně hodnotím přes filtr os preferencí, takže... nemám jistotu, jestli ti můj obdiv nahradí obvyklé skupinové pochvaly. Ale byl bych rád. (bůh tě odraď, aby jsi mi za kom děkovala;))
U příspěvku:DOM/... a tieň
po-kus (Občasný) - 3.8.2017 > Kdybych věřil, že ti pochvalou textu prospěju, udělám to. Ale ty bys potřebovala něco jinýho. Možná drobátko na zadek_____________;(.
U příspěvku:Myseľ človeka 5.-6.
po-kus (Občasný) - 3.8.2017 > Ať si kdo chce co chce říká, tvoje věci maj vývoj. V myšlence, formě, celkově JE cejtit osobnostní růst. K tomu tvorba SLOUŽÍ. Neděkuj a - ještě víc se snaž!
U příspěvku:Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
po-kus (Občasný) - 3.8.2017 > - - - - - - - - - - - - tady konec. v případě zájmu se pokračuje na po-kus, že ano
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter