Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
analfagot
(muž)
Stálý
Na Totemu: 40243x
Napsat zprávu

jsem hetero a cena je otázkou dohody...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 13.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 15.8.2021 > žádné nové vlny neexistují-je to vymyšlené proto aby se se postrašili další trubci, kteří se ještě nenechali napíchat! To snad už ví i malé děti!
Opakuju-v Česku žádný člověk na covid neumřel-ani jeden!!!
Ale na vakcínu umřelo přes 45000 lidí!!!

Překvapení?? aha, tak na to nemám co říct!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 15.8.2021 > chachachacha, vypadla ti vyplašenka!
Má cenu abych sem dával zprávy ze světa-ověřené zprávy, když vyplašenci a zpovykanci neumí číst a ověřit si fakta! 99% úmrtí ve Velké Británii je nyní na očkování-umírají jen očkovaní! A takhle to půjde i s tebou, budou tak dlouho píchaní dokud nezhebnou! Lokdownu se bojí jen srabi! Nikdo soudný se ho nebojí-měl by ses bát vrahů ve vládě a dalších horších látek, ale ok, přeju ti to. Dělej co chceš-hlavně nás-zdravé už vůbec neobtěžujte až budete umírat-MY NA VÁS SEREM-CHCEČ CHCÍPNOUT? CHCÍPNI!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 14.8.2021 > https://www.facebook.com/groups/feed/
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 14.8.2021 > https://fb.watch/7nJiv1Qp7e/

hezky řečeno...
očkovaní se bojí zdravých, že je nakazí nemocí proti které jsou očkováni!!!???

Chápe tp někdo?? VIZ ODKAZ!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 10.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/540944307220581

a je to venku-Babiš prodává testy a vakcíny a Maďar je výhradní prodejcem testů do škol? A teď mi řekněte lidé-proič tyhle zmrdy a vrahy chcete voliT?
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 10.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/525938895398986/

jaký odpadkový koš do hajzlu, odpadkový koš jsou covid média! Tohle už snad není možný!

OXID GRAFENU!!! JED ve vakcínách
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > ok, podívám se na to až bude čas, neboj, jsem na rozdíl od Bohuňáka soudnej.
Přidal jsem odpovědi Volného (bloku) který v covid tv neuvidíte. Každej kdo jen poslouchá ty pomluvy si může a měl by poslechnout pravdu a je to opravdu zajímavý, v podstatě to o politice říká jfj od začátku co ho znám.
Když to srovnáte s kecama Babiše a dalších pohuňků covidismu, tak je to jak rána pěstí do otylého ksichtu hejtra.
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/560925991756301
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> ok, stahuju, dík
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > https://youtu.be/f4bKtJ15Kns
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > jo jo, já vím. Lidi jsou v podstatě zlí a druhému přejí to nejhorší, hlavně pak, když přijdou na to, že sami udělali chybu, tak se musí někomu přeci pomstít...
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 7.8.2021 > https://www.facebook.com/watch/?v=517863052619567¬if_id=1628359656659054¬if_t=watch_follower_video&ref=notif
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 7.8.2021 > tak nějak jak říkáte to asi bude, nebo už konečně někdo vystřílí tu chamraď... v lesích by to nemuselo bejt špatný, ale asi bychom tam byli za lovnou zvěř, takže nevím, nejhorší je, že není kam utéct. Co je ale jistý, že to špatné dopadne.
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 7.8.2021 > souhlas-právě jsem se dozvěděl, že od září musíme mít všichni ve firmě očkování, takže ovce už se připravují. super, takže jsem bez práce a nic s tím nenadělám, teď už čekám, že na pracák budou přijímat jen očkované a pak už nezbývá než vraždit ty zmrdy!Před rokem tenhle scénář nastínil jfj a všichni se mu smáli. Ale , jak říká, vše zlé je k něčemu dobré-bude potřeba bránit se přiměřinými zbraněmi těm vrahům! Slova rozhodně nestačí!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 6.8.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/byvala-pracovnice-pfizeru-potvrzuje-ze-covid-vakciny-obsahuji-toxickou-latku/?fbclid=IwAR1gnzhOKBRO3Jbz0N8WxTkLE8JeXKBEWCVV0FUroJ0EM7D6OehSZ8feO7k
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 5.8.2021 > hezky jsi to shrnula, díky. Problém ale je, že to nejsou idioti, to bychom už dávno vyhráli. Boj teprve nastane... teda doufám!
U příspěvku:Bezmoci
analfagot (Stálý) - 4.8.2021 > ASI JO, ale na druhou stranu, alespoň pro mě, kdyby to bylo celý v rýmu, bylo by to lepší. A že by to šlo...
U příspěvku:JAKO DĚTI - https://fb.watch/7weSqCVmeX/
analfagot (Stálý) - 3.8.2021 > https://www.facebook.com/673537352/videos/2048507278643199/

tohle by mělo přesvědčit všechny, kdo mají trochu soudnosti, zpovykané ale těžko, je to přece jen pravda a dokonce jiná než nám hlásí covid média, že. No, možná to mnohým zachrání život, a někomu prostě není pomoci.
U příspěvku:JAKO DĚTI - https://fb.watch/7weSqCVmeX/
analfagot (Stálý) - 3.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/2833825430214619/
U příspěvku:JAKO DĚTI - https://fb.watch/7weSqCVmeX/
analfagot (Stálý) - 3.8.2021 > https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/vakciny-nesou-vyrobcum-stamiliardy-40368009#source=hp&seq_no=10&dop_ab_variant=1&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=1wCDvcKIIkO-202108031717&dop_id=40368009&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

nemusíme o tom dlouho přemýšlet-tady máte jeden ze základních důvodů vypuštění biologické zbraně do světa-je to tak prosté, že!???! Ale asi jen pro chytré???
U příspěvku:JAKO DĚTI - https://fb.watch/7weSqCVmeX/
analfagot (Stálý) - 3.8.2021 > https://youtu.be/w8UARDgB1wk
U příspěvku:JAKO DĚTI - https://fb.watch/7weSqCVmeX/
analfagot (Stálý) - 3.8.2021 > Báseň si zase změnil, tak opět 5!
Jo, a s tím obsahem okolo, anotace atd. souhlas, rovněž volím Volný blok a nestydím se za to, že volím jediný slušný lidi mezi politiky.
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 3.8.2021 > to je samozřejmě pravda, ale taková ta prvoplánová, taková jednoduchá a předvídatelná-jenže (a to mám od Jaromíra), nic není jak si člověk naplánuje, takže vše bude opět jinak... nemá cenu tu říkat scénáře, byla by to spekulace i když to říká ten, který vidí dál a víc. Tohle je šťouch do malýho sebevědomí Bohuňáka, to nebylo na tebe. Všechno musí někdo začít, a až padnou první mrtví zbraněmi, ne vakcínami, tak mnozí prohlídnou atd...
U příspěvku:Včelička
analfagot (Stálý) - 31.7.2021 > ještě kočičku a foku Bohuňi si žádáme!
U příspěvku:Včelička
analfagot (Stálý) - 31.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> taky na to myslim, mě doktorka nejdřív zvala na covid dobrotu a když jsem jí poslal do prdele, tak za tejden opět volala, ať jdu na normální očkování, proti čemu už jsem ani neposlouchal! Takže je to jasný-budou to do nás chtít nacpat lstí, zmrdi! A jak řikáš, už nepudu ani na tetanovku, už nevěřím nikomu z bílý mafie! Julián má odpouslouchávanem telefon, je všude blokovanej, mazanej a dehonestovanej-vrcholem všeho je Písmák, kterej oficiálně nemá s politikou nic společnýho! Blokujou komentáře, tipy-neuvěřitelnej hnus! A vrchol všeho je, že jeho dvě básničky JSI a ta o poslanci Volném všude mažou, takže tý organizovaný zločinecký skupině už vadí i poezie. To už jsme teda ve vopravdovym fašismu! To Bohuňa je proti nim jen ufňukaný vepřový jelito!
U příspěvku:Při tomhle záběru jsem si vzpomněl na borce, co umí žonglovat s talířem na hůlce.
analfagot (Stálý) - 31.7.2021 > pro mě nostalgie
U příspěvku:PÍSEŇ O VLASTNÍ VINĚ
analfagot (Stálý) - 16.7.2021 > čtenář> naprostej souhlas, vítej na Totemu!
U příspěvku:JSI?!
analfagot (Stálý) - 4.7.2021 > analfagot> zduř buřt kámo, jde po mně ňaká 16+, tak nepiju, abych si to po letech užil... (až 12.7.v casinu rozbijem bank)
U příspěvku:JSI?!
analfagot (Stálý) - 4.7.2021 > j.f.julian> já se ze slušnosti pokoušel číst to kratší, ale vzdal jsem to, česky to není, nerozumím tý hatmatilce feťáků, takže jsi o nic nepřišel, zduř
U příspěvku:JSI?!
analfagot (Stálý) - 4.7.2021 > přetiskuji...

po debatě poslance Volného a pana Hlásenského...



Takhle... vše je jednoduché a zcela jinak! Řešení je prosté, jak už všechna geniální řešení bývají! S lidmi, kteří okrádají národ o miliardy, jsou zodpovědní za tisíce mrtvých a jejich plán je vše ještě zhoršit se vyjednávat nedá a nesmí. Poučte se z dějin!!!!!! Jediné v čem je potíž je, KDO tomu zavelí? Kdo se ujme toho jediného možného řešení?! Pan Volný, pan Hlásenský, Dan Landa, j.f. julián se stranou Radikálního řešení??? 1-je třeba ustanovit LIDOVÉ SOUDY 2-je třeba pořídit VEŘEJNÉ SEZNAMY covid mafie+Bílé mafie+promigrační mafie, aby ti lidé věděli, že budou souzení nikoliv Chvilkařskou justiční mafií, ale lidmi-občany, které poškodili, poté je nutno prozatímně obnovit TREST SMRTI pro vrahy a vlastizrádce, trestat nemilosrdně a přísně, lidi, kteří šíří Poplašné zprávy a dovést národ do opravdu Svobodných voleb. Je úplně jedno jestli tomu budete říkat převrat, nebo navrácení svých věcí zpět do rukou národa, podstatný je výsledek. Chce to drobnost-převzít tu zodpovědnost, a odvahu. Organizovaný zločin nikdy nikdo "nepřemluvil", to snad víme všichni, musíme být akčnější, tvrdší a chytřejší než ONI! Jistě, že se ohradí nyní mnoho bonzáků a lidí, kteří z dnešní situace tyjí, mnoho vychcánků za pecí a lidí, kteřým se "vlastně moc neděje", ale jestli chceme žít, žít svobodně, dýchat svobodně, tak prostě a jednoduše musíme trestat! MY MÁME VE SKUTEČNOSTI MOC, ne ta banda zaprodaných vlastizrádců! Tak jak to nyní vedeme, tak opět zůstaneme nakonec ostrovem nesvobody a té nejtvrdší diktatury, jakou jsme již zažili! (tedy alespoň my, zkušení)





























U příspěvku:Vyšla zpráva o UFO
analfagot (Stálý) - 30.6.2021 > koukám, že máš Vánoce! Tahle informace je v podstatě přesně 60 let stará, děkujeme za aktualitu!
  <<< předchozí 
13.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter