Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
analfagot
(muž)
Stálý
Na Totemu: 40243x
Napsat zprávu

jsem hetero a cena je otázkou dohody...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 14.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vyšla zpráva o UFO
analfagot (Stálý) - 30.6.2021 > koukám, že máš Vánoce! Tahle informace je v podstatě přesně 60 let stará, děkujeme za aktualitu!
U příspěvku:PROKLÍNÁM
analfagot (Stálý) - 21.6.2021 > čtenář> anonyme, já ti to rád vysvětlím! I kdyby to byla ta samá báseň, jako že v ní jsou dle anála změny, tak to má veliký smysl! Proč? Protože lidé, kteří mají rádi poezii si ji rádi připomenou třeba stokrát, tak jako ty si pustíš píseň stokrát jednu a tu samou, tak poetové si rádi přečtou báseň! Jestli se ti nelíbí, ok, tak ji nečti, ale tyhle tvé kecy nemají smysl, jestli soudíš lidi podle svého vkusu, tak tady nemáš co dělat. Dle tvých mnohačetných urážek našich básní se ti nelíbí! Já bych spíš řekl, že je neumíš přečíst a nebo je téma na tebe moc složité, ale každopádně-PROČ tu tedy stále jsi??? Vím, že mi na to neodpovíš, avšak věř, že já si myslím své, a mám jako obvykle pravdu! Tak přidej, ať má anál nějaký počinek, nějak mu vyschla inspirace a v počtu sledování jsem ho už předehnal! Zkus zapojit Inku, Zkoušku, Slováky, ať se to trochu hýbá...
U příspěvku:PROKLÍNÁM
analfagot (Stálý) - 21.6.2021 > čtenář> tak pořád čekám na ty tvé smysluplné blafy!!! žeby jen prázdné kecy a projev závisti, zášti a vlastní neschopnosti??? VYPADÁ TO TAK!!!
U příspěvku:Jan Palach
analfagot (Stálý) - 10.5.2021 > Já jen doufám, že jen autor nepochopil odkaz mučedníků...
Autore, kolik ti je let-11?
Koho volíš - Piráty?
Doufám, že tohle julián vůbec nebude číst... jinak ho trefí👎D - jako odstrašující případ ignorance, diletantismu a hlouposti, soráč, anál
U příspěvku:DVĚ VTEŘINY (B. Hrabalovi) + YT
analfagot (Stálý) - 25.4.2021 > j.f.julian> Kdysi si mi jaromíre předpověděl velikej úspěch u Hlíny, kde tahle Bohuňa mluvila úplně stejně. Výsledek nakonec mnohonásobně přebil naše očekávání. Ale co řekne nakonec trotl? Že nás nikdo nečte!?!? To je ukázka debility-7000 zhlédnutí u jedný jediný básničky! Můžeš opět poděkovat Bohunce, protože to vypadá na opakovačku-lidi prostě milujou hejty hajtry-HH!
Dnes Bohuna opět boduje, vím že už nevyhlasuješ blba měsíce, ale ona by ho zase vyhrála!

Ona vezme poslední slova z rýmů, postaví je vedle sebe, takže i analfabetu musí bejt jasný, že to není gramatickej rým, kterej by jedinej mohl bejt kritizovanej, ale zase jen idiotem, protože to není nic zakázaného a diví se, že co??? Že to jsou slova rýmu?? Že to jde do rýmu v básni?? To je přece, ty krávo nebeská, podstata rýmu! Jenže to je báseň, ty blbe nevzdělanej, to musíš brát vcelku, ne si vyndat pár slovíček a snažit se je TRAPNĚ shodit! Takhle by šlo shodit úplně všechno, ty kandrdase, každej rým, každá dobrá klasická báseň autorů, kteří na rozdíl od tebe dostali hafo cen, Nobelovku ap.

Tvá hloupost je směšná, ale hlavně nám říká že jsi nepoučitelná blbka. Teď ještě zbejvá, abys zase okopčila nějakou kritiku z almanachu kritik a jako ZKOUŠKA na nás udělala chytrou!

Prozraď mi Bohuno, co chtěl básník říci? Copak jsi četla od Hrabala?

chachacha, my víme-ty nevíš, kdo to je, viď?
Ty nevíš, kdo je Julián, viď?
Ty nevíš, že ho čtou statisíce lidí, že je to náš nejčtenější básník vůbec, že je to MISTR a to bezkonkurenční, v klasický neodekadenci, viď...

A možná, že tyhle tvý zoufalý hejty jsou tu právě proto, že jsi malej blb, kterej doma poslouchá rap-českej, samozřejmě, kterej nemá žádnej rým, i když se o něj snaží, viď?

A právě tohle tě limituje a zkurvilo ti to vkus!
Opravdu nám sem vlož něco, co považuješ za dobrý, ať vidíme, ať se učíme, protože jaromír se přes své neskonalé mistrovství chce zdokonalovat, jak všude rád uvádí, což právě takový trotly, jako jsi ty, irituje! Oni ví, že už není co zdokonalit, že jestli je ve 20/21 století něco dokonalýho, tak je to poezie jfj! Což nakonec potvrzuje nejenom tisíce čtenářů, ale výjimečně i kritiků, pobrané ceny a to, co se brzo bude valit ze všech možných médií, nejenom v ČR!

To už si ale tou závistí budeš muset hodit smyčku, to už nedáš ani ty, Bohuno!

Já bych si přál abys přišla-přišel na můj strip a udělila mi tu veřejně kritiku-to bych asi smíchy nepřežil...
U příspěvku:DVĚ VTEŘINY (B. Hrabalovi) + YT
analfagot (Stálý) - 24.4.2021 > čtenář> Bohuňo, kdyby jsi něco uměla, tak nebudešurážet toho kdo něco umí! Taky bys hledala chybu u sebe, ale to je fuk, já se divím že se julián s tebou zdržuje. No, jsme zvědaví co předvedeš!???

Asi nic, jako obvykle u hejtů, že?
Já to mám narecitovaný od Honzy Dolanskýho (jinou verzi) a je to famózní, ale bude to jako s tím ORTENEM-Mamince, to taky nikdo neuměl přečíst a pak čuměl na přednes profesioníla...
Ale takový kousky admin vymaže... nepochopitelný!
U příspěvku:DVĚ VTEŘINY (B. Hrabalovi) + YT
analfagot (Stálý) - 23.4.2021 > Abych nebyl v konfliktu zájmu tak nebudu bodovat-třeba někomu něco dojde...

Tahle báseň je prostě nádherná! Já mám tu výhodu, že znám tu starou verzi a mám ji i narecitovanou, což asi bude dělat problém zdejším odborným kritikům přes poezii. Myslim tím, že to není klasická říkačka se stejně dlouhým rýmem, slabikama atd., oni mi asi stejně nerozumí...

Zrovna v tomhle případě se těšim na ten okamžik až bude narecitovaná na youtubu, protože pak teprve vyzní její krása.
A ještě bych vypíchl konec, kterej je jako obvykle u juliána famózní, když ho umíš správně dramaticky přečíst.

Nu, a teď už předávám slovo Bohuně-Přilítlimimotemšťani-Zkoušce a všem ostatním profesionálním kritikům, kteří poezii nepíšou, ale tak dobře se v ní orientují a mají k básním tak zasvěcené a konkrétní komentáře.

A víš co? Seru na ně-jasných 5
U příspěvku:jarní touhy
analfagot (Stálý) - 23.4.2021 > super
U příspěvku:Teď, když možné to není
analfagot (Stálý) - 17.4.2021 > čtenář> Bohuno, kdybys trochu rozuměla poezii, tak bys juliána musela rozeznat od všech minimálně současných autorů! Ale tebe spíš sere, že julián někoho pochválil, viď, protože jsi nepřejícná kráva!

Báseň se mi líbí, ale uvidíme dál. Nenech se otrávit touhle hovadem, ber to tak, že vše špatné na Totemu je jen tahle jedna osoba a vše dobré a pěkné připisuje juliánovi, nic víc v tom nehledej!
U příspěvku:STRAŠÁCI
analfagot (Stálý) - 14.4.2021 > anae> ženy se tam hází svými činy...
díky
U příspěvku:Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
analfagot (Stálý) - 11.4.2021 > Teď jsem narazil na tvý hejty o penzistech. 1-neznám tu žádnýho staršího 65 let, možná Zeandrich, ale co jsem se musel smát je, že ty ve 40 letech, jako každá ženská, nebo spíš každá lesba, jako ty, jsi na tom hůř než 60 letej chlap! Přečti si-julián-Něco o ženách... , to je supr popis. Vždyť ty už jsi za zenitem, jen slintáš po chlapech jako jsem já, ale pro mě jsi stará a nepoužitelná píča. Nic neumíš, nic jsi nedokázala, nic nemáš, jen mindráky-ty bys mohla rozdávat. Malý sebevědomí z tebe úplně řve-už mě někdo zabte, jsem zbytečná, jsem socka, lůzr, tlustá zapšklá hnida se zarostlou kundou, břídil s celulititou i s tím, co tu tak trefně o tobě vyjádřil anonym! Jsi prostě závistivá, vošklivá Bohuna Housková! Dovol, abych ti dnes jako první pogratuloval, ale doufám že se už oběsíš sama, cikánko z Leboče či inej piče😆😆😆😆😆😆😆😆😃😃😃😃😃
U příspěvku:Připomenutí uživatelům Totemu.cz
analfagot (Stálý) - 8.4.2021 > čtenář> Včera jsi zrovna útočila u Juliána, tak nemel!
Ty jsi Bohuňa, ničemu nerozumíš jen hejtuješ-jsi prostě bohuňa.
My o tvé kecy nestojíme-teď si zrovna hraješ na anonyma? Jsi na palici a patříš do blázince!
Odpovídat nemusíš, nikdo to číst stejně nebude!
Ty můžeš za to, že vymazali Mirka a další, máš na rokou jejich krev!
U příspěvku:SMRT NENAŘÍKÁ
analfagot (Stálý) - 4.3.2021 > HH
U příspěvku:SMRT NENAŘÍKÁ
analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > kunda opět nepoznala českého herce a famózního recitátora, kterýho už představil Miroslavek, prostě TUPÝ hovado. Ale můžeme se divit, když mně píše judla? asi je slovo analfagot pro ní příliš složitý...
U příspěvku:SMRT NENAŘÍKÁ
analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > debile, když nevíš, co kdo je na fotce, tak nemel!
OMLOUVÁM se těm, kterým se básnička líbila, musel jsem ji v podstatě celou změnit na radu jfj.
U příspěvku:SMRT NENAŘÍKÁ
analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > čtenář> kdo si to hodil pomatenče???????
co to motáš za krávoviny????
U příspěvku:SMRT NENAŘÍKÁ
analfagot (Stálý) - 3.3.2021 > čtenář> kdo si to hodil pomatenče???????
co to motáš za krávoviny????
U příspěvku:SMRT NENAŘÍKÁ
analfagot (Stálý) - 2.3.2021 > dik za priznani, ze je ti pres 50 a chcánky ti žerou mozek
U příspěvku:Válka proti Drakonánským NWO - Čas 2.0
analfagot (Stálý) - 27.2.2021 > čtenář> analfagot (Stálý) - 27.2. > já bych tomu kokokokoktalovi poradil ať se nechá očkovat, ať brzo chcípne, kokokot
U příspěvku:Válka proti Drakonánským NWO - Čas 2.0
analfagot (Stálý) - 27.2.2021 > analfagot (Stálý) - 27.2. > já bych tomu kokokokoktalovi poradil ať se nechá očkovat, ať brzo chcípne, kokokot
U příspěvku:Česká televize
analfagot (Stálý) - 20.2.2021 > kdyby jen Čt...
U příspěvku:Mraky
analfagot (Stálý) - 14.2.2021 > moc tomu nerozumím, ale ok, jen bych teda dal do rýmu všechno - třeba na slovo údolí nejlépe slovo odkudkoliv, nebo osudoví atd, samozřejmě přizpůsobit celý řádek...

jen podnět, nikoliv dogma, ahoj, a.
U příspěvku:Almanach 4.
analfagot (Stálý) - 14.2.2021 > překrásnej a údernej příspěvek o bohuně a ufounce
U příspěvku:Věřím, že už realizace cestování časem do budoucnosti existuje, jen se to přísně tají!
analfagot (Stálý) - 13.2.2021 > j.f.julian> klídek járo, to je nějaká stará věc i s těma číslama, klidně si to přečti! Taky nerozumím proč Mír přetiskuje nějakýho Kovalčíka, ale to je nad naše mozky...
U příspěvku:Věřím, že už realizace cestování časem do budoucnosti existuje, jen se to přísně tají!
analfagot (Stálý) - 13.2.2021 > j.f.julian> klídek járo, to je nějaká stará věc i s těma číslama, klidně si to přečti! Taky nerozumím proč Mír přetiskuje nějakýho Kovalčíka, ale to je nad naše mozky...
U příspěvku:Třeba se už nikdy nesetkáme a snad...
analfagot (Stálý) - 4.2.2021 > JjAaNnAa> tak tomu netuzumim... ale maš to krásn~ néžn~
U příspěvku:Třeba se už nikdy nesetkáme a snad...
analfagot (Stálý) - 4.2.2021 > JjAaNnAa> tak tomu netuzumim... ale maš to krásn~ néžn~
U příspěvku:Třeba se už nikdy nesetkáme a snad...
analfagot (Stálý) - 4.2.2021 > JjAaNnAa> tak tomu netuzumim... ale maš to krásn~ néžn~
U příspěvku:Hroznýš královský
analfagot (Stálý) - 29.1.2021 > https://fb.watch/3jDwcm3hVk/
U příspěvku:2002 čotunásadíš?
analfagot (Stálý) - 29.1.2021 > https://fb.watch/3jDwcm3hVk/
U příspěvku:Poéma o zdravé míře nepořádku
analfagot (Stálý) - 29.1.2021 > https://fb.watch/3jDwcm3hVk/
  <<< předchozí 
14.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter