Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:HELIOS HELIOS Helios
bossini (Občasný) - 8.6.2002 > Já z toho cítím jeden dávný zážitek. Přežral jsem se višní a pak mi bylo opravdu blbě až jsem z toho dostal horečku. Touto básní bych asi popsal své pocity, když semnou cloumala čtyřicítka. Teď, když jsem to četl, tak se mi tak trochu zamotal mozek a vzpomínky se nastartovali. Asi je to náhoda a zřejmě mě budete považovat za idiota ale já si nemůžu pomoct. Sorry, ale jinak se mi to moc líbí.
U příspěvku:Smutnění
bossini (Občasný) - 8.6.2002 > Já ti držím palce. Mám sice podobný názor jako výše kritizující, ale piš ... nesmí tě to zlomit. Já občas něco vypotím a mám vůbec radost, že to někdo čte i když ty ksichtíky s otočeným rohlíkem tam mám furt. No co, třeba jednou někdo pochopí, že máme ze psaní takovej ten zvláštní pocit. Přece nemusíme hned ohromit svět, ne?
U příspěvku:Odchod
bossini (Občasný) - 8.6.2002 > Jo, jo smutek. Nevděčná inspirace. Nechci se v tom rochnit, takže se omlouvám ale hodnotit to taky nebudu.
U příspěvku:Ztracení v temnotě
bossini (Občasný) - 8.6.2002 > Já to cítím jako pohřební hymnus s elementem sebevyzvednutí na cestu do bílého světla. Vidíš až za práh? Těšíš se, že to jednou pochopíš?
U příspěvku:Sny
bossini (Občasný) - 7.6.2002 > No, já budu kritičtější. Trochu jsem se v těch snech zamotal a jakoby se vytratil rytmus. Možná se na závěr trochu spěchalo jako by už to mělo být za námi. Tak to na mne působí. Ale to byl jen můj názor, někdo může třeba jásat.
U příspěvku:Splněné přání
bossini (Občasný) - 7.6.2002 > Dojemné.
U příspěvku:Slova
bossini (Občasný) - 7.6.2002 > No je to.... ale to pozadí má kouzlo, né?
U příspěvku:Energetický zdroje
bossini (Občasný) - 7.6.2002 > Já bych místo lesa zpřipodobnil město, jeho ulice, domy, parky, kanály, stoky, hromady odpadku, voslizlý hospody a pozvracená nároží. To by asi byla zase moje krajina, protože tak se dost často cítím. Jinak je to OK.
U příspěvku:Rychlokurz Prof. PhDr. Poety CSc.
bossini (Občasný) - 7.6.2002 > No a já myslel, že to jde ze srdce pro vaše oči, sluch a duši a ona je s tím taková dřina. Tušil jsem, že rytmus je důležitý ale abych počítal slabiky? Jen žvaním, nikdy jsem žádnou báseň nenapsal, tak nevím jaký to je. Hele, a nedělej si hlavu s tím, že to tu je. Všechny moje příspěvky jsou v Totemu omylem, s tím jsem se už dávno smířil.
U příspěvku:Kdo za co může?
bossini (Občasný) - 7.6.2002 > To jako z vlastní zkušeností? Já mám jednu harpyji a ta mi bohatě stačí. Jo a na chlast jsem se vysral.
U příspěvku:Na tichou strunu...
bossini (Občasný) - 7.6.2002 > Zajímavé, jen to černé pozadí mi k tomu moc nesedí. Já bych to zas tak černě neviděl. S černými věcmi mám zkušenosti a věř, že není o co stát.
U příspěvku:Na smrt Rimbaudů
bossini (Občasný) - 4.6.2002 > Krátké ale i mě se to líbí. Jen ten nadpis mě mate.
U příspěvku:Neoběšenej oběšenec
bossini (Občasný) - 4.6.2002 > Já...nejsem žádný spisovatel. Jen se snažím popsat to, co jsem skutečně prožil. Je toho mnohem víc snad se dostanu k tomu abych je tu ventiloval. Děkuji za poznámky. Já o těchto chybách vím ale v případě tohoto článku jsem strašně spěchal a tak to dopadlo jak to dopadlo. Svým čtenářům se tímto omlouvám a slibuji, že si na to dám příště pozor.
U příspěvku:tsoblb
bossini (Občasný) - 31.5.2002 > Jak to má člověk takto naladěný tématizovat. Jsem znuděný a hledám něco, co mě rozproudí? Takhle? To jsem psal, abych se prostě jen myšlenkově vyzvracel. Možná nejsem úplně v normě, ale kdo je? Čekám od života trochu víc. Připadám si jako uvězněný tímto životem a myslím, že se tak necítím jen já sám. Jen prostě nevím, jak to vyjádřit. A linka důvěry? Ten nebo ta na druhým konci drátu má stejný, ne-li horší problémy a chmůry, vidím jejích výraz ve tváři. Další blbec, který nemá dost práce, lelkuje a v hlavě se mu to míchá a nás tím obtěžuje. Vždyť jsou tu jiní, co potřebují opravdu pomoct. Souhlasím, je to, co jsem napsal, totalní hovadina, ale aspoň vás to donutilo se zamyslet i nad tímto tématem a i tak vám všem děkuji za váš komentář. Jen mě utvrdil v tom, co jsem si dávno myslel.čauky.
U příspěvku:Návštěva v domově
bossini (Občasný) - 8.5.2002 > Chce se věřit tomu, že to má nějaké poselství ale trochu zmateně vyjádřeno. Ty verše jsou podivné, jakoby nasilu poskládané, není v tom lehkost, vzletnost nemá to žádnou jiskru, nic, nic ...
U příspěvku:Sbírka
bossini (Občasný) - 8.5.2002 > Tak piš, nevěřím, že by neměli co říct.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter