Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
suva
(žena)
Občasný
Na Totemu: 928x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Neberte se smrtelně vážně, kdo si myslíte, že to s váma pak má vydržet...
K básničkám vlastním a k poezii mistrů mám moc hezký vztah :c) Ale čtu všechno, na co mi zbývá čas a chuť...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Okna
suva (Občasný) - 11.12.2009 > i tady vidím podobnost, čistě náhodnou?... :c) Při stejné procházce, podobný motiv, jen domy kolem se o ty trosky jakoby dokázaly opřít... a je tam za zdí vidět cosi nového, co roste na tlejícíh základech rozpadajícího s ezdiva. houk
U příspěvku:List opad
suva (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> No, hlavně my dva nezapřeme stejnost v pohledu na svět :c) Takovýhle lísteček jsem nedávno cvakla po procházce na Vyšehradě. Kde je tě konec? Člověče boží?
U příspěvku:Čtyřveršování
suva (Občasný) - 9.12.2009 > sadaf> houk, to víš, někdy ten vječnej spánek skončit musíííííí :c)
U příspěvku:Bodlák
suva (Občasný) - 12.9.2003 > jsem asi blázen do bodláčků...
U příspěvku:Chmýří
suva (Občasný) - 12.9.2003 > a todle jakbysmet.. :c)
U příspěvku:Chmýří II
suva (Občasný) - 12.9.2003 > a todle taky.. :c)
U příspěvku:Lastura
suva (Občasný) - 12.9.2003 > Moc líbí...
U příspěvku:Jak ve mně vyrostl les
suva (Občasný) - 11.9.2003 > a jseš to ty... já to vím houk :c)
U příspěvku:Ráno
suva (Občasný) - 11.9.2003 > dostala jsem hlad... :c)
U příspěvku:Autoportrét
suva (Občasný) - 11.9.2003 > hledá sám sebe...
U příspěvku:Sergej Krasavec
suva (Občasný) - 11.9.2003 > Skoro mě napadá příměr: Darovanému koni na zuby nekoukej... Jinak, junák! Za úsměv ač koňský, dík! :c)
U příspěvku:Po sto sedmé
suva (Občasný) - 11.9.2003 > Začínám tušit, že pětka je vlastně jednička :c)
U příspěvku:Zpřeházená
suva (Občasný) - 11.9.2003 > takže jsem dostala za pět? hehe.. :c)
U příspěvku:Čtyřveršování
suva (Občasný) - 11.9.2003 > A to mi vysvětlete, takovou dobu jsem tu nebyla a teď se mi kutálejí pětice kuliček pod dílama. To je jako dobře? :c)
U příspěvku:Mezihra
suva (Občasný) - 11.1.2003 > Od chvíle, kdy opět věřím v růže, mé vidění se zpestřilo, nač šedavý závoj před očima. Není to tím, že je ti zima? :c)
U příspěvku:Hříměždická
suva (Občasný) - 25.6.2002 > Petr> Tak po včerejšku konečně vím, kdo mě to tu zdravil :c)))
U příspěvku:Podvečerní
suva (Občasný) - 25.6.2002 > Aquarius> Samosebou, každý máme svou pravdu...
U příspěvku:Na hrášku
suva (Občasný) - 25.6.2002 > nana> ona to vlastně je smutná pohádka, teda - byla :c)
U příspěvku:Samota
suva (Občasný) - 25.6.2002 > Kateřina Farkasová> Původní verze byla s oddělenými dvouveršími, máš dobrý odhad, já se jen snažím dát těm vybraným básničkám jinačí fazónku než na písmačku, ale máš asi pravdu, že ne vždy je to k dobru...
U příspěvku:Rozhovor se členem Obce spisovatelů
suva (Občasný) - 25.6.2002 > Mám ráda životní příběhy lidí, je to fajn, že máš tak široký záběr :c)
U příspěvku:Svoboda
suva (Občasný) - 25.6.2002 > Je fakt, že lidé, které oslovuje R. Bach, jsou těmi jeho myšlenkami jakoby spřízněni i mezi sebou - i přes prvopočáteční mírná nedorozumění :c) Je to můj kůň s bílou hřívou mezi stádem splašených koní, ale to už jsem nějak moc vzletná :c)Hezká úvaha...
U příspěvku:Věční milenci
suva (Občasný) - 18.6.2002 > Aquarius> Po 1/4 hodince snažení - líbí?
U příspěvku:Podvečerní
suva (Občasný) - 13.6.2002 > Já nedodržuju - nikdy nic :c))
U příspěvku:Ztracená země
suva (Občasný) - 11.6.2002 > jemné verše...
U příspěvku:Je jedna žena (snad pravá láska)
suva (Občasný) - 11.6.2002 > narozdíl od tvého zavrhování mého obsahu já zavrhuji tvou formu - fifty fifty :c)
U příspěvku:O vůních
suva (Občasný) - 11.6.2002 > mě voní jaro :c)
U příspěvku:Zelezne pany
suva (Občasný) - 10.6.2002 > Jak jinak než nádech, výdech a típ? :c) Já vím, že jsem jinde, ale já už jiná nebudu :c))
U příspěvku:Zázrak jara
suva (Občasný) - 10.6.2002 > Platan a zeleně probleskávající světlo, takhle dooost podobně vnímám jaro letos i já :c)
U příspěvku:Pohádka
suva (Občasný) - 6.6.2002 > může, třeba kosatce mají krásnou vůni :c)
U příspěvku:Hrátky
suva (Občasný) - 5.6.2002 > jablíčko-sluníčko x kočičko-na bříško, rytmicky jo, to mi to zní a jinak, jenom hrátky ... :c))
U příspěvku:To uz se nenosi..
suva (Občasný) - 5.6.2002 > Jo, a já si taky klidně usnu u detektivky, ale jak zapískaj písklata, to mi dospat nedá :c)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter