Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 24.11.
Emílie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 15.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Obchvat asymetrie varlat
egil (Stálý,Redaktor) - 30.3.2007 >  
U příspěvku:malá nočná rapsódia
egil (Stálý,Redaktor) - 28.3.2007 >

tak.

U příspěvku:*III*(2)
egil (Stálý,Redaktor) - 28.3.2007 > .
U příspěvku:Meandry
egil (Stálý,Redaktor) - 26.3.2007 >
U příspěvku:*V*
egil (Stálý,Redaktor) - 26.3.2007 > birkin> 

nechápu smysl a důvod vaší poznámky,

ale to neva.

U příspěvku:Hudba ke stažení
egil (Stálý,Redaktor) - 22.3.2007 >
U příspěvku:Hudba ke stažení
egil (Stálý,Redaktor) - 22.3.2007 >

A najdeme na té adrese odkaz na stránky Totem.cz?

 

Myslím, že ne.

Svévolně si tu děláte reklamu.

Fuj.

U příspěvku:*V*
egil (Stálý,Redaktor) - 20.3.2007 >

prošel jsem si všechny vaše příspěvky;

a tento se mi líbí nejvíc. Možná pro svou vyváženost, nevím, každopádně působí celkem vyzrálým dojmem

+ jistá nenásilná metafyzika

jemně žilkující okraje.

U příspěvku:Průvod
egil (Stálý,Redaktor) - 20.3.2007 >

zahlédl jsem jakýsi surrealistický obraz (jak od Magrita).

zaujala.

 

U příspěvku:Pudr a slunce
egil (Stálý,Redaktor) - 16.3.2007 >
U příspěvku:Basa ze dvou třetin plná soli
egil (Stálý,Redaktor) - 15.3.2007 >
U příspěvku:Něco málo o lůžkovinách
egil (Stálý,Redaktor) - 14.3.2007 >

škoda, že ti k tomu nesmím nic napsat.

U příspěvku:Pěšiny
egil (Stálý,Redaktor) - 7.3.2007 >
U příspěvku:Třikrát a dost!
egil (Stálý,Redaktor) - 2.3.2007 >

jen drobná pozn.:

 

"pak jím zarachotím ve dveřích bytu prázdného

jako celý den."

 

je myšlen jaký celý den?

"jako celý tento den?"

U příspěvku:Zvenčí /lho/stejně
egil (Stálý,Redaktor) - 2.3.2007 >
U příspěvku:Modřanské postsynchrony
egil (Stálý,Redaktor) - 28.2.2007 >

vytisknu si; a snad dopíšu něco víc než jen: na prvních pár přečtení líbí moc...

U příspěvku:Nedotknutelnost zatmění
egil (Stálý,Redaktor) - 27.2.2007 >

rozprodej tajemství
mezi palcem a ukázáním
knoflík radia

..snad jen to polykání stínu..

U příspěvku:Jaro v kuchyni
egil (Stálý,Redaktor) - 27.2.2007 >

líbí se mi..

působí na mě smyslově,

a líbí se mi, jak přirozeně se obrazy "přesahují".

U příspěvku:Epitaf na kenotaf
egil (Stálý,Redaktor) - 23.2.2007 > macho> 

nechápu stupňování afektovanosti vašich poznámek..

U příspěvku:Epitaf na kenotaf
egil (Stálý,Redaktor) - 23.2.2007 > macho> 

upřímně – nechápu afektovanost vaší poznámky.

ani důvod, proč komentujete mě, a ne swedishův text.

 

nemluvím o lidech, mluvím o textech, o tom, jak na mě působí.

obecně v poezii nemám rád generalizace, ale tady mě neruší..

 

"Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku"

 

..já zájem o kritiku své reakce nemám.

U příspěvku:cvrkouka
egil (Stálý,Redaktor) - 23.2.2007 > ano..
U příspěvku:Epitaf na kenotaf
egil (Stálý,Redaktor) - 23.2.2007 >

U jiného by mi ta obecnost vadila, ale u tebe nepůsobí nevyzrále ani křečovitě, protože netápe ani nepoučuje. Ohře se rozlila, Doupovské hory mají o řád vyšší kóty, stupně Ostrova jsou hierarchické.

 

U příspěvku:Ona vypráví
egil (Stálý,Redaktor) - 16.2.2007 > !
U příspěvku:Přesýpací hodiny nemají smysl pro rytmus tikotu
egil (Stálý,Redaktor) - 16.2.2007 >

Je to dobré, mám pocit, hlavně první a druhá...

 

u druhé a u třetí  třetí jsem se zasekl u pointy,

která mi přijde ve spojení s možným "návratem po stopách" a "ohlédnutím" —  jakoby... očekavatelná...

jinak – dobře odmlžené tvé vnímání časovosti.

 

redakční výběr.

 

U příspěvku:Vyšehrad
egil (Stálý,Redaktor) - 15.2.2007 >

nad nádražím,

ve kterém vlak nezastaví,

leží hřbitov,

kde se roky nepohřbívá.

 

Ne: "chcípl tam pes",

ale – chcípl tam kůň.

 

dík!

U příspěvku:Rekonstrukce pohybů
egil (Stálý,Redaktor) - 12.2.2007 >

Nevím. 

Buď příliš málo, nebo příliš moc (anebo obojí zároveň).

U příspěvku:Vytržení
egil (Stálý,Redaktor) - 9.2.2007 > šedé> 

myslím, že jo, někdo na to kdysi dával upoutávku na Písmáka.., ale...

přišlo mi to spíš k smíchu (poté, to jsem překonal lehké zamrazení a zhnusení)...,

 

pro mě je opravdu opravdu dobrý souzvuk ten, který se otrocky neodehraje jen na úrovni poslední slabiky, potažmo posledních dvou...

 

často se na eufonii podílí více slov, nahrává jí celý verš.., eufonie vytvářejí sémantické tkanivo, podporují hmatatelnost a celistvost; a protmelují "viditelné s žilkováním neviditelného" (Mukařovský)....  →

 

a takový software, naštěstí!, není a snad ani nebude...

U příspěvku:V dědově kolně
egil (Stálý,Redaktor) - 9.2.2007 > chybí mi tam kolna s vonícími otýpkami! ;)
U příspěvku:Vytržení
egil (Stálý,Redaktor) - 9.2.2007 > šedé> 

hledá slova v knížkách a systematicky je spojuje...

 

takovou ubohost, probůh, někdo dělá? :)

 

U příspěvku:Vytržení
egil (Stálý,Redaktor) - 7.2.2007 >

"...na autorovi, který píše buď opravdově, nebo systematicky..."

promiň, ale takto postavený protiklad je naprosto nesmyslný..

 

spíš by se dalo říct: má psaní jako příležitostný "relax, odpočine si u něj", nebo je do psaní skutečně a bytostně položený.

 

díky za povídání a - přeji pěkný večer.

 

U příspěvku:Vytržení
egil (Stálý,Redaktor) - 7.2.2007 > šedé> 

Ano, možná trochu jízlivý podtón měla.. Omlouvám se.

 

Nicméně — pokud člověk píše například o svém dětstí na dědině, výsledek bude je ztěží působit neosobně. Takže věta "nejde ani tak o to, jaké motivy člověk užije, nýbrž JAK je užije" je pravdivá jen zčásti – jsou motivy, které jsou samy o sobě pro báseň určující (jiná věc je, že i "nebezpečný" motiv lze užít neotřele, to je ale něco jiného). Právě o motivy totiž jde. Babiččina kuchyňka s vůní hřebíčku vždy bude působit osobněji než:  "umlčí

motory

z drátů vytáhne struny

a vybije z nich

násobná selhání plic"

 

což ovšem neznamená, že druhý příklad je méně lidský či opravdový. Jenom prostě nepůsobí libě na čidla nastavená na remízky či kuchyňky (to nemyslím nijak osobně! opravdu..). Působí chladně. Odcizeně. Protože

svět není

selanka.

 

  <<< předchozí 
15.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter